buczer Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Bonifatz: zieleń super, imho kiepski detal budynku, jak z kreskówki. taki test:
pressenter Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Peter: przekozak. Podobają mi się Twoje wizki, w zasadzie nic na nich nie ma, żadnych "zapychadeł", pewnie są diablo lekkie dla dysku i pamięci, a przedstawiają w ładny sposób wszystko co potrzeba. Super. Sz.
jaccunio Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 @peter_muler jak uzyskales takie ladne odbicia w oknach? cos jest za kamera czy jakis inny sposob?
Loki Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 (edytowane) peter_muler - hmm, najsłabsza Twoja wizka od baaaardzo dawna. - Eksplozja atomowa jak z Tsar Bomby po lewej (nawet podmuch stratosferyczny już jest na niebie! - dbałość o szczegóły powala :) ) - Horyzont po lewej się urywa zaraz za "przeciwatomowym żywopłotem" (tzn trawnik, bo horyzont pewnie dalej tam jest) - ludzie fajni, kontrastowo fajnie, ale trawa biedna mocno. - drzewo to chyba jakiś mutant (ale w kontekście tej bomby atomowej po lewej to wszystko mozliwe) - pokrój jak sosna, liście jak hmm liście :), kora też sosnowa. Jakieś takie niezdecydowane. - biały asfalt - może i fajny, ale skoro w polsce nawet normalnego nie potrafimy zrobić porządnie, to nie sądzę żeby się któraś asfaltownia za biały zabierała. - żywopłot się tiluje (choć akurat żywopłot wyszedł z tego najlepiej). Jak na przedstawienie koncepcji - spoko, ale w porównaniu z poprzednimi choćby Twoimi pracami - mocno słabo, a że częściej pokazujesz dobre obrazki niż kiepskie - zakładam że czasu mało było. Edytowane 13 Marzec 2010 przez Loki
Touch Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 Ale o co cho...? O co cho Panu u góry? Loki, luz, różnica pomiędzy wizkami petera, a resztą była zawsze, dla mnie zawsze in plus, właśnie dzięki tej lekkości, dobrze pojętemu minimalizmowi i w pewien sposób również artyzmowi nawet jeśli odbija się to na realiźmie, czy dopracowaniu nieistotnych dla projektu elementów.
Tores Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 peter_muler - świetne. Właśnie o to chodzi żeby nie narobić się a zrobić to porządnie. Niebo zmieniłbym tylko bo wybija się z tego najbardziej. Masz fajny styl:) Loki - gdybyś nie napisał o żywopłocie to nawet bym na to nie zwracał uwagi a z tego co pamiętam to w ostatnich twoich renderach akurat żywopłot ostro ci się tilował ;)
buczer Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 dzięki za opinie, dużo da się poprawić (tak jak pisze Loki) ale to szybki test na moje potrzeby więc nie było sensu.
Loki Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 (edytowane) dzięki za opinie, dużo da się poprawić (tak jak pisze Loki) ale to szybki test na moje potrzeby więc nie było sensu. i to jest podejście dobre :) Nie pisałem ze złośliwości - wręcz przeciwnie. Po prostu nie lubię jak to forum traci czasami obiektywność i zaczynają się achy i ochy - zwłaszcza na pracach które na to specjalnie nie zasługują. Jak na szybką koncepcję - jest fajnie - tyle co trzeba widać :) Edytowane 14 Marzec 2010 przez Loki
pressenter Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 Witam, chciałbym jeszcze nawiązać do rozmowy o groundwizi vrayscatter. Czy ten drugi pozwala na powielanie obiektów w załości z materiałem czy nie mogę tego znaleźć, bo za każdym razem jak powielam obiekty to pokazują mi się one w renderze z jakimś standardowym materiałem, a nie tym, który jest przypisany do obiektu bazowego. Jeśli można jakoś to zrobić, to jak? Sz.
Nowi Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 pressenter -> wydaje mi się ze w panelu Modify GroundWiz-a w zakładce Render Setings musisz mieć włączone Use Costume Shader wtedy on bierze materiał z modelu który powielasz
viz.k Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 a ja sie nie zgadzam, uwielbiam wizki petera i zgadzam sie z Touch'em
pressenter Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 pressenter -> wydaje mi się ze w panelu Modify GroundWiz-a w zakładce Render Setings musisz mieć włączone Use Costume Shader wtedy on bierze materiał z modelu który powielasz Nie, nie, mi chodzi jak w vrayscatter to zrobić, aby wszystkie instancje miały ten sam materiał co obiekt główny. ;) Sz.
PICsell Napisano 14 Marzec 2010 Napisano 14 Marzec 2010 A mi zawsze imponowały wizki petera, ale zgodzam się z Loki. Patrząc na to z innej strony (nie mówię o wizualizacji) to wygląda to trochę jakby zieleń była specjalnie eksponowana. Oszczędność środków to fajna sprawa. Lepiej by wyglądało z akcentem na architekturę. Edit: Mnie drażni wymiana materiałów w Groundwiz, to że nie są instance z wizem.
Użytkownik Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 SWRSC: Twoje prace są ogromnie podobne stylem do 3Dlive. Pracowałeś kiedyś tam?
Loki Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 Fajnie wyszło SWRSC - świeciłeś HDRI ? Ile mniej więcej zajmuje Ci ta scena pamięci kiedy odpalasz render?
SWRSC Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 wersja dzienna 10 GB wersja nocna 11 GB świecone HDRI Sporo zajmuje GB bo ta makieta ma detal taki jak na ujęciach z poziomu człowieka tego projektu jakie ostatnio pokazywałem. Będzie animka do reela z lotu ptaka >>> poziom człowieka. Użytkownik: !Ewert - też myślałem, że przypadkiem nie odkryłem warstwy z latarniami (i to na rozdziałce 2000px), ale one po prostu są takie chude i się zatracają :D
!Ewert Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 Użytkownik: Ostro pojechałeś z tym 3dlive... :D SWRSC: Tak myślałem.. ;) testy oświetlenia ciąg dalszy.
viz.k Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 (edytowane) fajnie !Ewert Edytowane 15 Marzec 2010 przez viz.k
Touch Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 W najbliższym czasie udostępnię model za free, jeśli będą chętni:) Model na potrzeby własne do większej sceny: Pozdr
pressenter Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 Tzn ja nie chcę być złośliwy ani nic, ale akurat hansgrohe udostępnia całkiem ładnie wyglądające w renderze modele 3d: http://www.hansgrohe.pl/pl_pl/122774_32333237335F34305F3731303038.htm Sz. 1
zdeno Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 Użytkownik: You made my day, and day after, and tomorrow ;) Press jak możesz tak kosę w żebra Tacza ;) niezły link BTW thx
!Ewert Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 (edytowane) Model na potrzeby własne do większej sceny: Pokaż tą większą scenę :) Tzn ja nie chcę być złośliwy ani nic, ale akurat hansgrohe udostępnia całkiem ładnie wyglądające w renderze modele 3d: http://www.hansgrohe.pl/pl_pl/122774_32333237335F34305F3731303038.htm Sz. Cóż za delikatność przy zwróceniu uwagi :) Osobiście wole margować niż impotrować :P Edytowane 15 Marzec 2010 przez !Ewert
Touch Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 Tzn ja nie chcę być złośliwy ani nic, ale akurat hansgrohe udostępnia całkiem ładnie wyglądające w renderze modele 3d: http://www.hansgrohe.pl/pl_pl/122774_32333237335F34305F3731303038.htm Sz. Press, cała prawda, jednak napotkałem spore problemy przy imporcie z dxf'a, a że zależy mi na jako takim detalu, wolałem wymodelować:) !Ewert, robi się, robi:) Rękoma i nogami próbuję wyrwać trochę czasu na 3D znowu. Pozdr
gientekwl Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 siwy Efektowanie i tak żywo :) Podoba mi się
!Ewert Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Eh.. mówiłem Ci że to się nadaje do galeri :] Uchwyty by się przydały w kuchni.
siwy Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Uchwyty by się przydały w kuchni. bezuchwytowo, naciskasz i odskakuje.
!Ewert Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Wiem, domyśliłem się. Ale jakoś tak pusto bez uchwytów mi się wydaje z resztą te przyciskanie z czasem denerwuje.
Gość Gosc Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Siwy fajnie, ale drzewa sa za malo przejarane, w srodku jak po wybuchu Supernovej, a na zewnatrz przydymiona kartka z pamietnbika babci
peter_f Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Ewert: Świetna wizka tego biura. Siwy: bardzo ładnie, jedynie zastanawiam się czy AO nie za dużo w tej kuchni pod sufitem. Ode mnie test powietrzny, na razie bez śmigieł i ludzików. Rozdziałka oryginału 11000px.
pionix Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 !Ewert - bardzo dobrze to wygląda. siwy - trzeba koniecznie wyjarać tło. Wnętrze git. Touch - dość mocno satynowo wyszło. Jeśli taki zamiar to ok :) peter_f - łeee... słabe... bez śmigieł. A powietrze wymodelowałeś? ;P ***** 1
siwy Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Siwy: bardzo ładnie, jedynie zastanawiam się czy AO nie za dużo w tej kuchni pod sufitem. AO nie używałem w tej scenie
peter_f Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 AO nie używałem w tej scenie Rozumiem. Chodzi mi o te cienie pod sufitem, że za mocne IMO. Ale poza tym cacy.
vision3d Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 peter_f - jak dla mnie bomba! czekam na wersje finalna z ludzikami i smiegielkami !;)
PICsell Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 peter_f - fajny klimat z tym ciepłym światłem. Very nice, very nice...
remanent Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 vrayowcy pomóżcie mi coś z tym zrobić bo już nie mam siły. dlaczego mi tak syfi w detalach kwiatków i na ścianie?!!! model sprawdzaliśmy w innym sofcie i jest ok lightcache mam wyrenderowane do pliku w trybie flythrough (bo to animacja) pozdrawiam i niektóre parametry
pionix Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Moim zdaniem masz za niską wartość w "Max rate" Daj 0 albo chociaż -1. Distance Threshold też przy animacji można by podwyższyć.
remanent Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Dzięki Pionix, dawałem już -3/-1, jutro spróbuję jeszcze raz. Ujęcie puściliśmy na noc w brute force i nie ma tych wściekłych przepaleń ale do ideału też daleko. Zobaczymy co się na rano wyliczy...
Kubaswielgus Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Postanowiłem przetestować Indigo. Od momentu zainstalowania programu wystarczyło mi 30min, żeby stworzyć tą "głupawą" scenę, nadać materiały modelom i odpalić render. Program jest strasznie intuicyjny. Samo samplowanie trwało 25min z lekką pomocą programu Hotpixels. Mam takie wrażenie, że w porównaniu do Vraya od razu wychodzą fajne kolorki. Nie korzystałem z PSa. Pozdro.
indian Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 @Kubaswielgus: jak się nazywa ta sofka? render spoczko
grafik3d Napisano 17 Marzec 2010 Napisano 17 Marzec 2010 Taki teścik zieleniny, dokładność i lekkość modelu nie idą w parze
Rekomendowane odpowiedzi