Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

peter_muler - hmm, najsłabsza Twoja wizka od baaaardzo dawna.

 

- Eksplozja atomowa jak z Tsar Bomby po lewej (nawet podmuch stratosferyczny już jest na niebie! - dbałość o szczegóły powala :) )

 

- Horyzont po lewej się urywa zaraz za "przeciwatomowym żywopłotem" (tzn trawnik, bo horyzont pewnie dalej tam jest)

 

- ludzie fajni, kontrastowo fajnie, ale trawa biedna mocno.

 

- drzewo to chyba jakiś mutant (ale w kontekście tej bomby atomowej po lewej to wszystko mozliwe) - pokrój jak sosna, liście jak hmm liście :), kora też sosnowa. Jakieś takie niezdecydowane.

 

- biały asfalt - może i fajny, ale skoro w polsce nawet normalnego nie potrafimy zrobić porządnie, to nie sądzę żeby się któraś asfaltownia za biały zabierała.

 

- żywopłot się tiluje (choć akurat żywopłot wyszedł z tego najlepiej).

 

Jak na przedstawienie koncepcji - spoko, ale w porównaniu z poprzednimi choćby Twoimi pracami - mocno słabo, a że częściej pokazujesz dobre obrazki niż kiepskie - zakładam że czasu mało było.

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co cho...? O co cho Panu u góry? Loki, luz, różnica pomiędzy wizkami petera, a resztą była zawsze, dla mnie zawsze in plus, właśnie dzięki tej lekkości, dobrze pojętemu minimalizmowi i w pewien sposób również artyzmowi nawet jeśli odbija się to na realiźmie, czy dopracowaniu nieistotnych dla projektu elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_muler - świetne. Właśnie o to chodzi żeby nie narobić się a zrobić to porządnie. Niebo zmieniłbym tylko bo wybija się z tego najbardziej. Masz fajny styl:)

 

Loki - gdybyś nie napisał o żywopłocie to nawet bym na to nie zwracał uwagi a z tego co pamiętam to w ostatnich twoich renderach akurat żywopłot ostro ci się tilował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za opinie,

dużo da się poprawić (tak jak pisze Loki) ale to szybki test na moje potrzeby więc nie było sensu.

 

i to jest podejście dobre :)

 

Nie pisałem ze złośliwości - wręcz przeciwnie.

Po prostu nie lubię jak to forum traci czasami obiektywność i zaczynają się achy i ochy - zwłaszcza na pracach które na to specjalnie nie zasługują.

 

Jak na szybką koncepcję - jest fajnie - tyle co trzeba widać :)

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

chciałbym jeszcze nawiązać do rozmowy o groundwizi vrayscatter. Czy ten drugi pozwala na powielanie obiektów w załości z materiałem czy nie mogę tego znaleźć, bo za każdym razem jak powielam obiekty to pokazują mi się one w renderze z jakimś standardowym materiałem, a nie tym, który jest przypisany do obiektu bazowego. Jeśli można jakoś to zrobić, to jak?

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter -> wydaje mi się ze w panelu Modify GroundWiz-a w zakładce Render Setings musisz mieć włączone Use Costume Shader wtedy on bierze materiał z modelu który powielasz

 

Nie, nie, mi chodzi jak w vrayscatter to zrobić, aby wszystkie instancje miały ten sam materiał co obiekt główny. ;)

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi zawsze imponowały wizki petera, ale zgodzam się z Loki.

Patrząc na to z innej strony (nie mówię o wizualizacji) to wygląda to trochę jakby zieleń była specjalnie eksponowana. Oszczędność środków to fajna sprawa. Lepiej by wyglądało z akcentem na architekturę.

 

Edit: Mnie drażni wymiana materiałów w Groundwiz, to że nie są instance z wizem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersja dzienna 10 GB

wersja nocna 11 GB

świecone HDRI

 

Sporo zajmuje GB bo ta makieta ma detal taki jak na ujęciach z poziomu człowieka tego projektu jakie ostatnio pokazywałem. Będzie animka do reela z lotu ptaka >>> poziom człowieka.

 

Użytkownik:

 

!Ewert - też myślałem, że przypadkiem nie odkryłem warstwy z latarniami (i to na rozdziałce 2000px), ale one po prostu są takie chude i się zatracają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model na potrzeby własne do większej sceny:

 

Pokaż tą większą scenę :)

 

Tzn ja nie chcę być złośliwy ani nic, ale akurat hansgrohe udostępnia całkiem ładnie wyglądające w renderze modele 3d:

 

http://www.hansgrohe.pl/pl_pl/122774_32333237335F34305F3731303038.htm

 

Sz.

 

Cóż za delikatność przy zwróceniu uwagi :)

Osobiście wole margować niż impotrować :P

Edytowane przez !Ewert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn ja nie chcę być złośliwy ani nic, ale akurat hansgrohe udostępnia całkiem ładnie wyglądające w renderze modele 3d:

 

http://www.hansgrohe.pl/pl_pl/122774_32333237335F34305F3731303038.htm

 

Sz.

 

Press, cała prawda, jednak napotkałem spore problemy przy imporcie z dxf'a, a że zależy mi na jako takim detalu, wolałem wymodelować:)

 

!Ewert, robi się, robi:) Rękoma i nogami próbuję wyrwać trochę czasu na 3D znowu.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwy fajnie, ale drzewa sa za malo przejarane, w srodku jak po wybuchu Supernovej, a na zewnatrz przydymiona kartka z pamietnbika babci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

!Ewert - bardzo dobrze to wygląda.

siwy - trzeba koniecznie wyjarać tło. Wnętrze git.

Touch - dość mocno satynowo wyszło. Jeśli taki zamiar to ok :)

peter_f - łeee... słabe... bez śmigieł. A powietrze wymodelowałeś? ;P *****

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vrayowcy pomóżcie mi coś z tym zrobić bo już nie mam siły. dlaczego mi tak syfi w detalach kwiatków i na ścianie?!!! model sprawdzaliśmy w innym sofcie i jest ok

lightcache mam wyrenderowane do pliku w trybie flythrough (bo to animacja)

 

pozdrawiam

 

rendere.jpg

 

i niektóre parametry

 

sety.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem przetestować Indigo. Od momentu zainstalowania programu wystarczyło mi 30min, żeby stworzyć tą "głupawą" scenę, nadać materiały modelom i odpalić render. Program jest strasznie intuicyjny. Samo samplowanie trwało 25min z lekką pomocą programu Hotpixels. Mam takie wrażenie, że w porównaniu do Vraya od razu wychodzą fajne kolorki. Nie korzystałem z PSa. Pozdro.

 

testxm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności