Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jakbyś jeszcze skopał white balance (więcej czerwieni), dodał do tego szum, kiepską kompresję i lekko poruszył kamerką i wyrenderował z Motion Blurem... miałbyś idealnie odwzorowane, kiepskie zdjęcie robione mydelniczką w trybie auto ;)

 

ale za to w pierwszym jest fajna podłoga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba wybacz, ale powtórzę słowa które powiedział kiedyś tweety - po co symulować coś co jest tak na prawdę nie chciane w tego typu ujęciach czyli np. tutaj właśnie błysk flasha?:) Pierwsze jak dla mnie bardzo fajne, ale ogólnie to troszkę pustawo. Super wyszła ta pufka po lewej. sam materiał jak i model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis - to mi na testy raczej nie wygląda. Świetna robota.

Kub@ - nie znam fotela ale podłokietniki wyglądają na przyklejone a nie zamocowane. Szycia płasko wyglądają. Ogólnie wygląda to trochę twardo i niewygodnie. Więcej cienia na podłożu by się przydało bo trochę niknie spód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lisie: cód, miód i orzechy! Podoba mi się jak jeszcze chyba żaden Twój interior do tej pory. Fakt, deski niesamowicie szerokie, ale jak takie miały być...

 

Powiedziałbyś coś o nastawach? Korzystasz z gammy 2.2? Jaki color mapping? Czym świecone? Na białe ściany dajesz jakiś override material czy zwykły vraymtl? Może da radęjakiś zrzut z viewportu z ustawieniem świateł? ;)

 

Oby więcej takich prac. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renderowane na Exponential. Bez żadnych lwf.

Świecone po staremu. czyli Gradient ramp + Target direct.

No i oczywiście zabawa w shopie na maseczkach.

Pozdrawiam.

 

Edit: Render z maxa:

diffuseg.th.jpg

Edytowane przez Lis
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis: No widzę troszkę pracy włożone. A ja mam takie pytanko co do sofy, bo materiał przed i po się niesamowicie różni. Przewidujesz jakoś dobierając materiał w 3ds, jak on będzie wyglądał po postpro czy robisz to raczej na chybił-trafił?

 

Tores: przyjemnie.

 

Abell: Jakoś mało ostro i ujęcie kapkę do bani... ten krzaczor po prawej aż za dużo zasłąnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis Właśnie się zastanawiałem co sprawia że niektóre rendery wyglądają tak zaje.... Czy to jakaś konkretna metoda oświetlenia (chociaż twoja na specjalnie wyszukaną nie wygląda:), zasługa jakiś kosmicznych ustawień renderera (super jakość za cenę strasznie długiego czasu renderowania), a może umiejętność stworzenia realistycznych shaderów. A najprawdopodobniej to wszystko naraz plus postprodukcja w PS :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xiz0r - opona wygląda jak chińska podróbka. Za mało gładka na bieżniku.

Abell - pokombinuj jeszcze z kadrem. Model trawki ok ale ja zrobiłbym źdźbła węższe. No i koniecznie pobaw się nad ich kolorystyką. Na razie to tylko jedna zielona plama. Co do mojego parkietu to wyostrzone tekstury dobra mapa reflect i bumpmapa.

pressenter - zimna podłoga ale ciepłe światełko. Świetnie to połączyłeś. Te podświetlane wnęki to klient tak chce czy twoja inwencja?

 

Edit: test dof'a

testmaterialow04.jpg

Edytowane przez Tores
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tores: Dzięki. Projekt całkowicie mój, we wnękach węże świetlne typu led białe ciepłe. Projekt w trakcie, niestety z racji faktu, że jest jesień, pada, szaro i ogólnie wszystko mnie wnerwia nie mam weny, a wnętrze ma potencjał. :P

 

Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie.

 

Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, żadna tajemnica. Exponential + gamma 2.2. ;)

 

Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę.

 

Jak wywalisz skyportale to możesz mieć plamy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności