barel Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Bonifatz, pionier - bardzo ładne testy :) pressenter - jak dla mnie środkowa, tamte jakoś tak bez ikry ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 pressenter - wersja 2 do mnie najbardziej przemawia chociaż zapożyczyłbym w niej 18% spokoju z wersji 3:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raju Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Jak dla mnie - wersja pierwsza, bo w drugiej za ciemne wyszlo to brazowe. Ale np. podloga w drugiej wersji jest o wiele lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek G Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 odemnie takie rendereki mebli biurowych i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasEK4 Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Marek G biuro z zielonymi krzesełkami wyszło bardzo ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 dwa testy oswietlenia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raju Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Pierwszy IMO swietny. Drugi - za mocne swiatlo od strony kamery, nie wyglada za przyjemnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 no przesadziłem z flashem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 jakbyś jeszcze skopał white balance (więcej czerwieni), dodał do tego szum, kiepską kompresję i lekko poruszył kamerką i wyrenderował z Motion Blurem... miałbyś idealnie odwzorowane, kiepskie zdjęcie robione mydelniczką w trybie auto ;) ale za to w pierwszym jest fajna podłoga :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Kuba wybacz, ale powtórzę słowa które powiedział kiedyś tweety - po co symulować coś co jest tak na prawdę nie chciane w tego typu ujęciach czyli np. tutaj właśnie błysk flasha?:) Pierwsze jak dla mnie bardzo fajne, ale ogólnie to troszkę pustawo. Super wyszła ta pufka po lewej. sam materiał jak i model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 A mi się te Pionierowe kudły podobają, nie wydaje mi się żeby były za płaskie :) Pionier - mógł byś powiedzieć coś nt. tego? to vray fur? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 I takie 2 testy ode mnie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 test dywanu VrayFur - mieszany tym smoke'm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 bonifatz, napiszesz coś wiecej, gdzie wrzucasz tego smoke'a, w którą mapę, bend? initial direction? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
routee Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 pufa wygląda jak zmyślne 2d w sensie że płasko trochę ale klimat potrafisz wydobyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Kub@ Oja, ale ładne! Super światełko, bardzo mi się podoba. To LWF czy co? Wersja z flashem też świetnie wyszła, IMO bardzo realistycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 po co symulować coś co jest tak na prawdę nie chciane w tego typu ujęciach czyli np. tutaj właśnie błysk flasha?:) żeby spróbować czegoś innego? podnosić umiejętności ? jak sądzisz Panie Trośku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 flasha dałem dla zabawy ot poprostu.. zwykły tescik. Pracka i tak nie idzie do żadnego portfolio. @Razer - zwykły exponential. Jakoś wnętrza na exponentialu najprościej mi sie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jlidesign Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Poprawka salonu + sypialnia 3ds max+ V ray + Photoshop CS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Słabe nastawy i duża kompresja jpg mocno psuja te rendery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Kub@ Czyli jednak exponential - fajnie, bo ja po różnych próbach i bolączkach też postanowiłem trzymać się tej metody przy wnętrzach. Muszę tylko więcej ćwiczyć żeby mi wychodziło tak fajnie jak u ciebie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 @jlidesign: spróbuj wybrać inny filtr AA bo sypie się na obiciu krzeseł. http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_image_sampler.htm - przykład 9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Ode mnie taki interior. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegerz Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 Lis- uuułaa ale fota, odstaje jedynie materiał kanapy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michasEK4 Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Jedyne co mi sie nie podoba to zbyt szerokie deski na podłodze. Ale generalnie wyszło super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 (edytowane) Lis - Świetne, bardzo mi sie podoba to wnętrze. Zastłony to mat. 2 sided ? odemnie krzeselko Edytowane 30 Wrzesień 2009 przez Kub@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis-> Kosmos, napisz coś o nastawach swiatła prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Zasłonki to zwykły vraymaterial z translucentem. No i model z shellem. Co do desek to one są takie szerokie. Nie mam teraz zdjęcia ale tą texturę robiłem na zamówienie z refki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis - to mi na testy raczej nie wygląda. Świetna robota. Kub@ - nie znam fotela ale podłokietniki wyglądają na przyklejone a nie zamocowane. Szycia płasko wyglądają. Ogólnie wygląda to trochę twardo i niewygodnie. Więcej cienia na podłożu by się przydało bo trochę niknie spód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Lisie: cód, miód i orzechy! Podoba mi się jak jeszcze chyba żaden Twój interior do tej pory. Fakt, deski niesamowicie szerokie, ale jak takie miały być... Powiedziałbyś coś o nastawach? Korzystasz z gammy 2.2? Jaki color mapping? Czym świecone? Na białe ściany dajesz jakiś override material czy zwykły vraymtl? Może da radęjakiś zrzut z viewportu z ustawieniem świateł? ;) Oby więcej takich prac. ;) Pozdrawiam Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 (edytowane) Renderowane na Exponential. Bez żadnych lwf. Świecone po staremu. czyli Gradient ramp + Target direct. No i oczywiście zabawa w shopie na maseczkach. Pozdrawiam. Edit: Render z maxa: Edytowane 30 Wrzesień 2009 przez Lis 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 pokażesz render prosto z maxa? Wyszlo mega super. Najlepszy z Twoich interiorow chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 gradient ramp czyli że w gi enviroment wrzucasz gradient symulujący niebo? żadnych świateł dodatkowych arealightów w oknach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis - ładne postpro test światełka i parkietu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abell Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Tores świetna posadzka to disp? A ode mnie test ujęcia oraz światła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis: No widzę troszkę pracy włożone. A ja mam takie pytanko co do sofy, bo materiał przed i po się niesamowicie różni. Przewidujesz jakoś dobierając materiał w 3ds, jak on będzie wyglądał po postpro czy robisz to raczej na chybił-trafił? Tores: przyjemnie. Abell: Jakoś mało ostro i ujęcie kapkę do bani... ten krzaczor po prawej aż za dużo zasłąnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 W trakcie robienia sceny robię rendery próbne. na nich już testuję postprodukcję. w ten sposób wiem co da się wyciągnąć a czego nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razer Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis Właśnie się zastanawiałem co sprawia że niektóre rendery wyglądają tak zaje.... Czy to jakaś konkretna metoda oświetlenia (chociaż twoja na specjalnie wyszukaną nie wygląda:), zasługa jakiś kosmicznych ustawień renderera (super jakość za cenę strasznie długiego czasu renderowania), a może umiejętność stworzenia realistycznych shaderów. A najprawdopodobniej to wszystko naraz plus postprodukcja w PS :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Użytkownik Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Lis: zdradzisz na jakim sprzęcie renderujesz że masz czas na próbne rendery z tak wysokimi ustawieniami? Ps.Znakomita robota ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 takie moje coś, testy materiałów i studia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abell Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Xiz0rbieżnik modelowałeś? i podoba mi się materiał felgi. A ode mnie test oświetlenia, muszę jeszcze trochę rzeczy wymodelować dla budynku bo jest pusto na razie i widać co jest za drugą ścianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 trawniczek ładny bardzo ,nie bieżnik dispem potraktowany i bumpem dodatkowo. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 30 Wrzesień 2009 Share Napisano 30 Wrzesień 2009 Abell: U, jak dla mnie to przesadzasz z tązielenią, troszkę odejmij jej nasycenia. A ja test światła do nowego projektu, ot żeby pusto nie było. . Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 1 Październik 2009 Share Napisano 1 Październik 2009 (edytowane) Xiz0r - opona wygląda jak chińska podróbka. Za mało gładka na bieżniku. Abell - pokombinuj jeszcze z kadrem. Model trawki ok ale ja zrobiłbym źdźbła węższe. No i koniecznie pobaw się nad ich kolorystyką. Na razie to tylko jedna zielona plama. Co do mojego parkietu to wyostrzone tekstury dobra mapa reflect i bumpmapa. pressenter - zimna podłoga ale ciepłe światełko. Świetnie to połączyłeś. Te podświetlane wnęki to klient tak chce czy twoja inwencja? Edit: test dof'a Edytowane 1 Październik 2009 przez Tores Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 1 Październik 2009 Share Napisano 1 Październik 2009 Tores: Dzięki. Projekt całkowicie mój, we wnękach węże świetlne typu led białe ciepłe. Projekt w trakcie, niestety z racji faktu, że jest jesień, pada, szaro i ogólnie wszystko mnie wnerwia nie mam weny, a wnętrze ma potencjał. :P Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 1 Październik 2009 Share Napisano 1 Październik 2009 Troszkę jakby Ci się ściany zlewały, szczególnie prawa z sufitem, poza tym bardzo przyjemnie. Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 1 Październik 2009 Share Napisano 1 Październik 2009 pressenter - bardzo ładne światło. Na jakim color mappingu to zrobiłeś jeśli nie tajemnica? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 1 Październik 2009 Share Napisano 1 Październik 2009 Hehe, żadna tajemnica. Exponential + gamma 2.2. ;) Dzięki. Zlewają się bo akurat okno jest tak ułożone i słońce wali pod tym samym kątem. Może byłoby lepiej gdyby skylight portale nie doświetlały wnętrza bo wtedy naturalniej światło by się rozchodziło. Tak mi się przynajmniej wydaje. Potestuję i zobaczę. Jak wywalisz skyportale to możesz mieć plamy. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 1 Październik 2009 Share Napisano 1 Październik 2009 no Lis. fantastic. najfajniejsze chyba jest światło przy samych ramach okiennych na ścianie:) a ja wymodelowałem w rhino przejście między wymiarami, sorry za brak aa;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 1 Październik 2009 Share Napisano 1 Październik 2009 grasshopper czy ręcznie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi