t0m3k Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 delf w max'ie tez jest xref i robi dokladnie to czego szukasz
gientekwl Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Wiszą dobrze, ale czy nie są za duże :> ? Ogólnie bardzo ładnie. Skąd roślinki ?
Bacry Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Pisuary na górnym renderze strasznie lewitują a na dolnym już nie w czym to renderowałeś? i jeszcze ode mnie taki piasek w koszyku. Test materiałów a koszyk w trakcie produkcji.
Bonifatz Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 (edytowane) test render projektu nad którym pracuje właśnie od 2h. Edytowane 9 Grudzień 2009 przez Bonifatz
09121986 Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 Orion - Wiszą idealnie ;D gientekwl - za duże też nie są ;p roślinki ever. Bacry - lewitują ? render - vray Klicek - :D ;) Bonifatz - 2h za szybko Ci to idzie ;) :D
Bacry Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 lewitują nie od podłogi :D tylko od ściany. Wygląda jakby był odczepiony od ściany i dołożony w PS zupełnie nie gra z resztą. Lewy pisuar daje troszkę cienia po prawej stronie a lewy zupełnie nic.
Gość skrzynak Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 pisuary lewitują, a może nie, ale za to ciekawie komponują się urbanistycznie... na zakończeniu osi ulicy ;)
ttaaddeekk Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 pierwsze co, to bym nasikał do doniczki ;)
Camel Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 09121986 brzydkie tło i przejaranie od strony okienka na kafelkach, a więc odnośnie tego drugiego - burn do zjechania. no, ale niech tak może zostać, Twoja indywidualna sprawa.
delf77 Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 09121986 - przydaloby sie matowe szklo w takich miejscach , chyba ze lubisz jak inni z zewnatrz patrza na pisiora :)
gientekwl Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Bacry Shader'y do poprawki i oświetlenie ciekawsze zrób.
Fargate Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Proceduralna trawa w oparciu o 2 nie seamlessowe texturki 30x30m
Bacry Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 wygląda raczej jak wełnisty materiał oglądany z niewielkiej odległości. Muszą być widoczne wyraźniej źdźbła trawy IMHO.
Fargate Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 (edytowane) To do dużych powierzchni. Edytowane 11 Grudzień 2009 przez Fargate 1
gientekwl Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Fargate: Do dużych powierzchni jak najbardziej, podoba mi się :)
J.Ch.Pasek Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Fargate - to co na pierwszym planie kiepsko wygląda, natomiast im dalej od kamery tym lepiej. grzegerz - Bardzo mi się podoba pierwszy render, na drugim "wyje" materiał sofy. Te gipsowe figury to słaby pomysł moim zdaniem. Koś sobie może pomyśleć że tam mają być jakieś gipsowe manekiny. Ode mnie takie coś: Jak to u was wygląda? Kontrast może byc czy jeszcze dociągnąć?
jahred6 Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 J.Ch.Pasek napisz co i jak tam poustawiałeś. Fargate jak kocyk bardziej, niż trawa.
Loki Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 (edytowane) test liści. DOF dodany w photoshopie (na podstawie Vray Zdepth) w photoshopie zdesaturowany obrazek o jakies 5 punktów, i dodany smart sharpen. Wersja czerwona i wersja zielona (tu dodatkowo levele zmienione nieco) no i przed spaniem jeszcze ostatnia wersja (inna mapka specular na liściach, kilka drobnych zmain w shaderze) Edytowane 11 Grudzień 2009 przez Loki
PICsell Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Loki- DOF kiepskawy, ale roślinki świetne. To jakaś plugin czy model?
Loki Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Co w DOF'ie nie tak? (praktycznie tego nie stosuję tu w ramach treningu, więc każdą radę przyjmę z wdzięcznością ) Rosliny to ivy generator, wymieniłem tylko model liści.
gientekwl Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Moim zdaniem DOF ok, materiał liścia super. Szkoda, że gałęzie bez materiału ;)
grzegerz Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 grzegerz - Bardzo mi się podoba pierwszy render, na drugim "wyje" materiał sofy. Te gipsowe figury to słaby pomysł moim zdaniem. Koś sobie może pomyśleć że tam mają być jakieś gipsowe manekiny. figury "gipsowe" tlko dla skali:P zawsze tak robi gdy testuje shadery i swiatlo. Jak to u was wygląda? Kontrast może byc czy jeszcze dociągnąć? u mnie kontrast ok na monitorze dla mnie moglo by tak zostac:) Loki- jaki mat lisci? dif, reflect, bump, transculent? czy tylko lekki refract?
Camel Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Loki te 2 pierwsze wersje liści z pnączy się trochę kupy trzymają materiałem, w 3cim już nie, specular przesadza, tak na moje oko i moje zdanie.
Morphe Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 test klasycznej komercyjnej sielanki, z drewniana ramka :) Siedzi to kolorystycznie?
PICsell Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 (edytowane) LOKI - chodzi mi o to że rzuca się w oczy jego nienaturalność. Jest tak pewnie z powodu Vray Zdepth. -fragment gdzie listwy nachodzą na dachówkę - fragment jest bardzo rozstrzępiony -głębia ostrości wydaję się "inna", nie wiem jak to opisać. Środek głębi jest zbyt podobny do najdalej oddalonego obiektu. Edit: Ivy wyszedł bardzo naturalnie. To co jest na minus to łamanie się pnączy pod kątem. Co do speculara to powinien chyba taki być, no może bardziej miękki. Ale skoro napisałem że roślinki świetne, to można by zróżnicować kolor/texturę liści :-). Fajnie wyszły Edit: Eee, sam nie wiem, może faktycznie szukam dziury w całym jeśli chodzi o tego dofa? Edit2. Jednak jest coś nie tak. AA się na pewno posypał i z głębią ostrości jest coś nie cacy. Edytowane 12 Grudzień 2009 przez PICsell
gientekwl Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Ludzie, co żeście się uczepili tego DOF'a... przecież dobry jest... PICsell, chyba szukasz dziury w całym. Pzdr.
Bacry Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Morphe kolor mebli mi nie leży odwracają uwagę od domu.
buczer Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 test klasycznej komercyjnej sielanki, z drewniana ramka :) Siedzi to kolorystycznie? tutaj siedzi i pasuje :) klasyka sielanki, w świetnym wydaniu. ps: trawę lepiej chyba dodawać w ps, mało roboty a lepiej wygląda. żeby nie było, że tylko krytykuję:
arch515 Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Peter_muler – więcej, więcej pokaż:), i co to jest.? Koncepcja..:) Liniowo bym podświetlił (pierwszy obrazek) sufit..Ciekawie by wyglądało.. Bardzo fajnie to wygląda tak pawilonowo, a horyzontalne układy są najlepsze; p, miło ogląda się twoje projekty i obrazki..
pressenter Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 (edytowane) Peter: świetne, na prawdę bardzo mi się podoba. Pytania jak wyżej. Czego to jest projekt? Czysta utopia czy renowacja/rewitalizacja jakiegoś istniejącego obiektu? Edit:// Nvm, na stronce już doczytałem. ;) Edytowane 12 Grudzień 2009 przez pressenter
buczer Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 dziękuję, fajnie że się podoba. To koncepcja placu w Krakowie. arch515: masz oko :) pod podcieniem miał być pawilon (szklana ściana), niestety regulamin stanowczo wykluczał obiekty kubaturowe. Zmieniłbym jeszcze parę rzeczy ale już po zawodach więc zostaje jak jest.
pressenter Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Polka: Hmm, nie jestem pewien, wydaje mi się, że nie tak znowu mało, tylko na renderze, przez to, że nie ma tego zaakcentowanego, to się nie rzuca to w oczy, bo przykłądowo na rynku poznańskim czy wrocławski czy, jeśli dobrze pamiętam, krakowskim nie ma w ogóle zieleni. ;) Pozdrawiam Szymon
Loki Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 (edytowane) na prośbę PICsell - porównanie - zDepth DOF vs Camera DOF. Do zDepth dof trzeba by jeszcze doliczyć ze 2 minuty na postprodukcję w Photoshopie (Lens Blur) zDepth DOF camera DOF moim zdaniem - czas renderowania jest niewspółmierny do efektu (w przypadku Camera DOF)- ale ja się na DOF'ach nie znam - jak pisałem w poprzednich postach, dopiero kilka razy ten efekt stosuję :) Edytowane 13 Grudzień 2009 przez Loki
JunioR Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Morphe- super men, wiecej czerwonych lisci na drzewie ;) Peter_muler- iście "pawilonowo",jak zwykle bardzo dobry projekt. Loki- popracuj nad shaderem liści bo teraz wyglądają jak z chropowatego plastiku. Pozdr.
Tores Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Loki - mi dof siedzi jak najbardziej Morphe - bardzo ładnie. Nie wiem tylko czy nie za mało architektury widać. Kolorki ładne choć trochę za niebiesko jak na jesienne klimaty. Fakt, że to też kwestia niebieskiego tynku, który najbardziej tu działa. peter_muler - świetna makietka się szykuje, brakuje mi tylko lekkiego dofa co by ją jeszcze bardziej sugerowało oraz trochę przeszkadzają tekstury, które wyglądają jakbyś robił normalnego exteriora. Oczywiście odnoszę się do makiety, jaką ja bym wykonał. Twój przekaz jest jak najbardziej pozytywny.
Morphe Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 thx, znaczy ze siedzi.... oki, mzoe zrob ten modelik liscia nie tylko wygiety, ae tez troszke lyzkowaty albo cos "nie-plaski" krawedzie liscia masz wyciete? czy to jzu opacity?
jahred6 Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Walcze z nowym projektem i staram się ustawić światło, brak mi trochę jasności. Direct Light, 2 VrayLighty w oknach i pare IES'ów, CM reinhard. Brak jeszcze niektórych materiałow i modeli.
Loki Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 (edytowane) krawędzie to opacity - nie muszę ich modelować - nie renderuję alpha mapy w ogóle (nie potrzebuje), liść jest wygięty w 2 płaszczyznach (w sumie to są 3 różne liście). Co do reflect - nie mam pomysłu na razie jak to zmienić żeby nie wyglądało plastikowo. Powalczę jeszcze - w sumie sztuka dla sztuki na razie, bo i tak muszę do piątku czekać na projekt zieleni do tego zlecenia. - prośba Morphe zainstaluj sobie Operę ze słownikiem (albo Thunderbirda czy co tam wolisz), bo nie da się czasem czytać Twoich postów tyle liter zjadasz :) jahred6 - mnie się podoba oświetlenie, dodał bym może może jakieś światło zza kamery. mapowanie na kanapie się rozjechało (na pionowych bokach masz inny rozmiar tej siatki niż na poziomych płaszczyznach - w 1 ujęciu to widać) --- edit --- PICsell - nie wiem czy to nie wynikało czasami z kąta patrzenia - bo jak zauważyłeś, w tych ostatnich kamera jest w nieco innym miejscu (nadpisałem plik i nie mogę wrócić do poprzedniej kamery już niestety żeby sprawdzić), możliwe też że przez inną głębię ostrości ustawioną w mapce zDepth, cały tył się inaczej rozmył (tak sobie teoretyzuję). A wniosek słuszny bo głupio wygląda ten kawałek co wkleiłeś :) Edytowane 13 Grudzień 2009 przez Loki
PICsell Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 LOKI - dzięki za porównanie. Faktycznie, nie widać wyraźnej różnicy i jest wszystko ok. Najbardziej mi nie leżał ten "efekt" na poprzednich wizualizacjach. Teraz nie widać nigdzie tego. Pozdr.
JohnZi Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Loki a moglbys udostepnic ta mapke z depth i render w tej samej rozdzialce?:) bo cos rzeczywiscie nie pasi troche z tym dofem. Nie mudi byc mega rozdzialka:)
Loki Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 JohnZi - oczywiście. Z chęcią zobaczę co można z tego wycisnąć.
Kub@ Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 przy takich liniach krzywych może być potem problem ze schodkami jeżeli by sie chciało użyć większy radius w blurze. A z większym dofem moim zdaniem by wyszło lepiej. W takim przypadku przydałoby się sam zdepth w wiekszej rozdziałce wyrenderować. Pozatym warto zapisywac w 16 bitach, więcej kontroli w ps.
Bonifatz Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 (edytowane) dwa interiory, nad którymi właśnie pracuję (jeszcze dużo brakuje) : Edytowane 14 Grudzień 2009 przez Bonifatz
Rekomendowane odpowiedzi