grzegerz Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 powiem szczerze ze super renderki:) ten pierwszy wyszedl wypaśnie. Tło to wklejka?
Bonifatz Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 dzięki grzegerz! Tak tło to fota w maxie na plane.
pressenter Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Jahred: ogólnie spoko, troszkę zasłony Ci okna zniekształcają, i masz "zapalone" spoty pomimo tego, że nie rzucają światł. ;) Bonifatz: pierwsze bardzo mi się podoba, drugie bym jakoś fotoszopnął troszkę, bo z racji kolorystyki strasznie mdłe się wydaje. Pozdrawiam Szymon
Bonifatz Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Masz rację pressenter. Fotoszopowanie jeszcze przede mną bo to sucharki praktycznie z vraya (na pierwszym dodalem flary).
pressenter Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Sorry za taki spam, ale zna ktoś może producenta...
Berger Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Bonifatz, podzielisz się z nami tą teksturką tła ;) Świetna kompozycja.
Bonifatz Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Dzięki Brazniew niestety nie mogę. Kupiłem ją ze stocka.
jahred6 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Troche powalczyłem światłem. Jak to Wam siedzi ? Przedtem spoty były zapalone, lecz za lekko świeciły. Direct w dalszym ciągu lekko żółty multi 4 - vray lighty białe jeden żółty podciągnięte do 30. IESy cool white 200%. Reinhard 1.3, 0.35, 0.8 Jak maksymalnie przepuścic światło przez zasłone ? 2sided, affect shadow i mały refract?
Abell Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 jahred6Ładny projekt... taki ciepły i przytulny. Może na 1 renderze zapal sufit, może pomarańcz, brąz? Półki byś uzupełnił czymś. Na 2 renderze widać lewitującą zasłonę. Daj jakąś szynę, znaczy się boxa jakiegoś, by nie lewitowało.
grafik3d Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 (edytowane) Powiedzcie co myślicie, trochę się bawię maxem ale mam zamiar poważnie podejść do wizualizacji http://img509.imageshack.us/i/wizualizacje.jpg/ w zalaczniku to samo tylko kolory sie rozjechaly Edytowane 14 Grudzień 2009 przez grafik3d
jahred6 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Abell dzięki, ale to jedynie test światła - scena jest jeszcze w fazie tworzenia. Koncepcja jest, ale dzięki za chęci. Sufitu nie będe podświetlał, pomarańcz - nie ! Nie wiem czy nie "schłodzić" światło ze spotów... grafik3d jest ok, ale materiały płaskie bardzo sztucznie wyglądają.
hcpiter Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 jahred6 no, no coraz lepiej wyglada to wnetrze. grafik3d bird view wygląda nawet ok, ale już exteriory bardzo sztucznie niestety.
grafik3d Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 (edytowane) dysponuje tylko mentalem, moze doradzicie trawy ladnej nie moge zrobic, ta nawet wyszla ale po renderze cuda wyszly jakies kostki zygzaki Edytowane 14 Grudzień 2009 przez grafik3d
jahred6 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Fajnie Bonifatz ale poprawiłbym materiał oparcia łóżka - jeśli chciałeś pikowaną skórę, to lepiej modelować chyba. Garderoba fajnie wyszła. Nie wiem też czy bym nie dodał trochę ciepłego światła. Ściany szaro wyglądają.
kamilj76 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Kolejny etap zabawy z wnętrzem, zdecydowalem sie jednak na LWF, kasza wszedzie ale to dlatego ze testowy render, zastanawiam sie tylko czy nie za ciemno, mialo byc poranne czy poludniowe swiatlo z lewej, ale chyba pokoj jest za malo doswietlony, secondary bounces na 0,9 - chcialem zmniejszyc efekt color bleeding'u ale chyba to nie ma wiekszego wplywu, powinienem chyba shadery robic z vray override mtl i tam to dopasowywać .... no sam juz nie wiem od patrzenia na to kilka dni, licze na jakieś fajne z..bki :P pzodrawiam
Loki Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 ten dywan to hair Bonifatz ? wiele to ramu zajmuje jak się renderuje? fajnie to wygląda, ale hmm jakieś wrażenie brudnej bieli sprawia - nie wiem czym to zniwelować, więc nie doradzę niestety. (sampling może słaby światła, i stąd takie wrażenie plam na tych deseczkach od szafy?)
Bonifatz Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Tak dywan to Vray Fur i liczy sie bardzo szybko i prawie w ogóle nie obciąża ramu. Kolor dywanu to raczej rzecz gustu - gustu klienta w tym wypadku. Co do plam na drewnie to jest to bambus karbonizowany więc takie ciapki ma.
pressenter Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 (edytowane) Taki tam w sumie nic nie pokazujący pierdół, bo dawnom nic nie wrzucał. Prosto z maxa. Pozdrawiam Szymon Edytowane 14 Grudzień 2009 przez pressenter
remanent Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 to co zauważył PICsell to efekt antialiasingu w kanale Z, każdy program do dofa w postprodukcji sobie z tym słabo radzi, DofPRO ma rozmywanie krawędzi
jahred6 Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Jak światło w miare ok to teraz troszkę uzupełniam scene i testuje materiały.
Camel Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 indian lewituje Ci troszkę i prześwietlasz vRayem. zjeźdź sobie secondary bounces na przynajmniej 0,8 ;)
SWRSC Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Uczę się oświetlać sceny Interior wg schematów fotografii komercyjnej wnętrz, przy okazji realizacja dla producenta płytek:
vision3d Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 jahred, pressenter - extra renderki swrsc - calkiem fajnie, tylko te padajace swiatlo na lewej scianie do poprawienia i moze bardziej naturalny kolor lisci (moze ciemniejszy, jakos razi ten zielony)?
SWRSC Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 (edytowane) miałem tak na referce, ta zieleń jest dosyć nasycona. EDIT: cholera widzę że mi displace na kanapie się wyłączył... Edytowane 15 Grudzień 2009 przez CzAk1
pressenter Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Dzięki Vision, fajno, że się podoba. :) Świerszczu też, przyznam Ci się, nie widzi mi się shader roślinki; na refce jest troszkęjaśniejszy, i jakoś tak ogólnie żywiej wygląda. Ale podstawa stolika mnie urzekła, fajnie to wygląda. ;) Pozdrawiam Szymon
Trybal Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Świetne :) Bardzo klimatyczne :) Jedyne co mnie razi to chyba zbyt mocny bump na kamiennym elemencie ściany :P
jahred6 Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 SWRSC czadowo, fotoreal! grafik3d projektowo i designersko słabo. TV naprzeciw wielkiego okna - niezbyt. W tym dziale chodzi o obrazki, więc za ciemno, a dywan zrobiłbym z bardziej lekkiego włosa - cieńszego.
Morphe Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 rzuc jakiegos noisa na liscie, wyrazniejsza texture, i moze kilka roznych odcini liscia, zeby byl bardziej brzydki... ;) przec co mniej jednolity, i bedzie git, korzen pobrudzic. z ciekawosci - jak to jest oswietlac w komercyjny sposob? mas zna mysli oswietlac tak jak robi to ekipa ustawiajac we wnetrzu rozne doswietlacze?
grafik3d Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 fakt z tym TV ale chcialem jakos zapelnic ta pustke, glownie chodzi o kamienny element sciany kanape szklany stol i wlasnie takiego mn/wiecej wlochatego dywana
grafik3d Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 SWRSC czadowo, fotoreal! grafik3d projektowo i designersko słabo. TV naprzeciw wielkiego okna - niezbyt. W tym dziale chodzi o obrazki, więc za ciemno, a dywan zrobiłbym z bardziej lekkiego włosa - cieńszego. wlasnie mysle zeby doswietlic bardziej bo fakt ciut za ciemno ale za to przytulny klimacik jak dla mnie OCZ
SWRSC Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 z ciekawosci - jak to jest oswietlac w komercyjny sposob? mas zna mysli oswietlac tak jak robi to ekipa ustawiajac we wnetrzu rozne doswietlacze? dokładnie. I to niekonieczne we wnętrzu, czasem za okno walą lampy imitujące słońce, często w serialach można to zobaczyć.
gientekwl Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Oj tak, co można dodać to mocno zawyżają saturacje koloru światła... Rozpiętość jest duża, coś pomiędzy 3000 - 10000 K Często światła są tak ustawione, że scena wygląda rzeczywiście jak doświetlana.
świerszcz Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Uczę się oświetlać sceny Interior wg schematów fotografii komercyjnej wnętrz, przy okazji realizacja dla producenta płytek: Jest to najlepsza wizualizacja jaką w życiu widziałem ! Jesteś MISTRZEM !
Tores Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 pressenter - bardzo mi się podoba jahred6 - śwetnie się zapowiada SWRSC - bardzo ładnie ale nie wiem czy aż tak walą tymi światłami. Zawsze wydawało mi się, że zawodowcy ukrywają źródła światła tak aby nie dać odczuć, że coś jest sztucznie oświetlone a u ciebie na suficie wygląda od razu na sztuczne. Teścik oświetlenia. Która cegła lepsza?
Morphe Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 dla mnie bordowa - toche wiecej kolorow, jest dzieki temu. brzozki maja za duze liscie;)tak 3x za duze mysle.
jahred6 Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Tores ja też za bordem, ta popielato-bordowa za blada. Wrzucam kolejny test , tu krzesła magis (bonifatz) , ale w projekcie są ghosty.
chudy Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 ładnie ładnie. aaaale troche za żółto jak dla mnie. no ale to kwestia gustu już
Tores Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Morphe - to fakt. Powiększyłem na szybko małe drzewka i od razu widać. Nie wiem czy ja kiedyś dostanę robotę chociaż na tydzień:( żeby wszystko dopracować. jahred6 - dzięki Nie miałem już czym tu kolorów podkręcić a drzewa miały być rzadkie. Może znacie sposób aby to bardziej ubarwić? Kręciłem już chyba wszystkim w shopie.
grafik3d Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Nie miałem już czym tu kolorów podkręcić a drzewa miały być rzadkie. Może znacie sposób aby to bardziej ubarwić? Kręciłem już chyba wszystkim w shopie. dodalbym pare samochodow na parkingu momentalnie ożywi sie WIZ
grafik3d Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 glary zmniejsz bo przeszkadza wlasnie mnie przestaly sluchac i zle wyszlo jeszcze niebieskie, ale mam wiekszy problem, nie dziala mi panorama exporter Ktokolwiek wie ktokolwiek pomoże PRESSENTER racja
Rekomendowane odpowiedzi