Napisano 11 Czerwiec 201014 l Da się spiąć dllkę z unreal scriptem. http://udn.epicgames.com/Three/DLLBind.html
Napisano 11 Czerwiec 201014 l hej koniu, tak sobie kliknąłem teraz w linka do strony Slincera i znalazłem tam wpis, który mnie zaintrygował Z wielką przyjemnością informujemy, iż z dniem dzisiejszym dopełnione zostały wszystkie formalności – od dziś jesteśmy współpracownikiem firmy Techland! myślę, że to dobre miejsce aby się pochwalić jakimiś szczegółami ;) przede wszystkim, chodzi o coś więcej niż umowa o zachowaniu poufności, tak?
Napisano 11 Czerwiec 201014 l Nowy Xcom: http://kotaku.com/5560602/our-first-look-at-xcom-in-motion Imo cienizna, szkoda że nie dali jeszcze większego DOFa w tym zwiastunie, poza tym ciągle męczą tę kalekę na sterydach czyt. Unreal Vengance w wersji którejśtam, mogliby wreszcie kupić pełnoprawny UDK...
Napisano 11 Czerwiec 201014 l hej koniu, tak sobie kliknąłem teraz w linka do strony Slincera i znalazłem tam wpis, który mnie zaintrygował Z wielką przyjemnością informujemy, iż z dniem dzisiejszym dopełnione zostały wszystkie formalności – od dziś jesteśmy współpracownikiem firmy Techland! myślę, że to dobre miejsce aby się pochwalić jakimiś szczegółami ;) przede wszystkim, chodzi o coś więcej niż umowa o zachowaniu poufności, tak? Tak, nie jest to tylko umowa o zachowaniu poufności. Jednak zdecydowaliśmy się z zespołem, że o szczegółach poinformujemy w lipcu (pokazane będą też nasze "wypociny").
Napisano 11 Czerwiec 201014 l na razie mało widziałem (widzieliśmy?) waszego projektu a jeżeli macie deal'a z techlandem to chyba jest co oglądać - jak coś to wrzucaj info na forum
Napisano 11 Czerwiec 201014 l No nie powiem, że nic nie ma :) Na pewno jesteśmy dużo dalej przez te 5 miesięcy niż AF był po 5 miesiącach. Jakość prac jakie są u nas, stoją na nie małym poziomie jak na amatorską grupę, więc mamy czym się "lansować". Oczywiście konkrety zapowiadane są na lipiec. Tak wiem, amatorszczyzna i nie można nic wyliczyć - przykład z życia, dzisiaj przeszedłem operację (małą, ale jednak). Nie spodziewałem się, że do tego dojdzie. Jednak w żadnym stopniu nie zwolniło to prac nad projektem :D Wiem, przykład z dupy. W każdym bądź razie, jak tylko opublikujemy to co mamy opublikować (a jest tego duuużo, wraz z Trzynastym Schronem szykujemy trochę), dam znać. Myślę, że warto - żeby chociaż zobaczyć na jakim poziomie stoimy, jak wygląda kolejna polska produkcja na chromie itp.
Napisano 11 Czerwiec 201014 l no no, gratuluje, dobrze ze sie cos w lodzi dzieje. Szczegolnie ze mielismy kiedys "wspolpracowac" ale tak jakos wyszlo ze sie temat urwal:P
Napisano 11 Czerwiec 201014 l Czolem :) Nowa stronka, a na niej teaser i obrazki :) Afterfall: InSanity pozdrawiam
Napisano 12 Czerwiec 201014 l Na pewno jesteśmy dużo dalej przez te 5 miesięcy niż AF był po 5 miesiącach. Bardzo mozliwe i super ze tak jest, tylko ze Afterfall ma znacznei dluzsza historie. I to w czasach ... teoretycznie 'kiedy nic nie bylo' .
Napisano 12 Czerwiec 201014 l Bruneq: Twoje gg mam cały czas, obiecałem się odezwać jak będziemy pracować komercyjnie, więc być może za kilka tygodni się odezwę ;) Ofca: Tak, ma dłuższą i nie mówię że nie. Ale mówię o Afterfallu, nie o Burżuazji, może tak. Kolos przez pewien czas był u nas i trochę mnie nauczył, czego unikać i jak działać.
Napisano 14 Czerwiec 201014 l Autor no pany godzina 5 minut, jak ktos nie ogladal live streamu to powtoreczka jest tam pozliwa :D http://www.gametrailers.com/e3/livefeed/ea enjoj :D
Napisano 14 Czerwiec 201014 l BulletStorm mnie rozpieprzył! I Chmielarz na scenie. :O Jesteście boscy!
Napisano 14 Czerwiec 201014 l Nie no - BS mi urwal co jeszcze nie mialem urwane :P Szacun panowie, mega szacun!
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Wizualnie wyglada super, ale to zdecydowanie nie bedzie gra dla mnie :)
Napisano 15 Czerwiec 201014 l MGS: Rising - ja sie pytam jak to jest zrobione? http://www.youtube.com/watch?v=sSalIK9NBGs
Napisano 15 Czerwiec 201014 l MGS: Rising - ja sie pytam jak to jest zrobione? http://www.youtube.com/watch?v=sSalIK9NBGs szitmama faka :) dobre to BS - teraz juz jestem przekonany ze mieliscie mega fun robiac gierke :) super podoba mi sie taka stylizacja na duka ;) wczesniej mowilem ze czuc po bucie ;) teraz mowie ze czuc po tekstach, czasem leci sucharek, ale generalnie bardzo ok:) Edytowane 15 Czerwiec 201014 l przez KLICEK
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Hatred z tego filmu co dales, to nfs masakra , medal dobre dobre, crysis tez mi sie bardzo podobało, bulletstorm dobra rąbanka fajne lokacja , dobrze ze wywalone te punkty czy co tam bylo ktore sie pojawiały nad przeciwnikami po ubiciu, MGS: Rising hehe czapa mega dobre :D
Napisano 15 Czerwiec 201014 l MGS: Rising - ja sie pytam jak to jest zrobione? http://www.youtube.com/watch?v=sSalIK9NBGs To jest na 99% proceduralnie liczone. Nie mozna w zaden sposob przewidziec przy gameplayu jaki pokazali gdzie akurat gracz bedzie chcial pociac delikwenta. Wiec pewnie silnik sprawdza pod jakim katem beda szly ciecia, dzieli mesh, zaslepia go i wstawiam jakas teksture w to miejsce. Ot tak ja to widze i prsto tłumacząc.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Taa, tylko to nie jest takie proste to ciecie, bo arbuz jest ladnie potem zmapowany. Ale pewnie tylko niektore obiekty beda tak fajnie wygladac.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l dobrze ze wywalone te punkty czy co tam bylo ktore sie pojawiały nad przeciwnikami po ubiciu, jezeli wywalone to mega szkoda, fajny arkejdowy klimat sie robil :) az sie chcialo popykac, bylo czuc ze to gierka na czillout a nie walanka o zlote kalesraki
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Autor sa dalej tylko trochu mniej "rażące oczy" Edit: słowo "oczojebne" na skutek niezadowolenia Userów zostało zmienione na mniej wulgarne Edytowane 15 Czerwiec 201014 l przez Bruneq
Napisano 15 Czerwiec 201014 l tzn te punkty fajne na skrinach byly , tak jak Klicek pisze taki arkadowy klimat to mialo, ale na tym filmie wsrod tej scenografii jakbym mial grac i byłaby opcja wyłączenia ich to natychmiast bym to zrobił z prostej przyczyny psułyby mi przyjemnosc i zabierały złudzenie uczestnictwa w zadymie, ja mam uraz generalnie to wszelkiej masci punków pasków życia itp bzdetów :D
Napisano 15 Czerwiec 201014 l inside- no przecie ze niemodelowali tego wszystkiego osobno. Wyrazalem raczej podziw dla ichnich programistow ktorzy to napisali, bo to nie jest takie hop siup ;) Edytowane 15 Czerwiec 201014 l przez Morte
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Wiadomo co z Valve na E3? HL3? Episode 3? Za dużo tych informacji i nie mogę niczego konkretnego wyłapać:)
Napisano 15 Czerwiec 201014 l gameplay Bulletstorma wygląda na bardzo przyjemną sieczkę. Nie widziałem jeszcze nigdy wcześniej ucieczki przed urwaną łychą koparki:) http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-bulletstorm/101398
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Valve odwolalo swoj pokaz. Ale cos i tak ma podobno wyplynac... podobno... Troche Crysisa 2 http://www.youtube.com/watch?v=WWGrlI9kD0Y (gameplay od drugiej minuty) Bulletstrom to to nie jest ale miejscami daje rade :P Edytowane 15 Czerwiec 201014 l przez OmeN2501
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Oni lubią się tak bawić. Pewnie znowu będą jakieś podchody i kontrolowane wycieki;]
Napisano 15 Czerwiec 201014 l "Fire in the Hole" na gameplayu BS z e3. Jesteście chorzy, kocham was. :D Komentarze pod filmikami na różnych serwisach są mega pozytywne. Duży sukces komercyjny macie jak w banku. Nie spieprzcie tego śpiesząc się. Aha, poprawcie mordę tej gościówki która była w debiutowym trailerze, jest tragiczna, najgorsze co widziałem związanego z BS.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l no Metal Gear Solid... pozamiatal mi.... kilka teorii sie jawi mi w glowie, jedna z nich to WTF?!
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Mnie tez meczy design glownego cyborga z Bulletstorma... strasznie bez wyrazu i zupelnie niczym sie nie wyroznia. Ale to wszysko blednie jak sobie przypomne tego goscia pierdzacego ogniem w chwili smierci :D
Napisano 15 Czerwiec 201014 l MGS Rising na filmiku wygląda super, ale MGS4 też wyglądał, a przełknąć go nie mogłem, chociaż podchodziłem do niego kilka razy. Ten nowy gameplay z Bulletstorm jest naprawdę dobry, wygląda o wiele ciekawiej niż pierwszy filmik, który jakoś mi nie podchodził. Jeśli wyjdzie na PS3 bez jakichś mega opóźnień, to się w niego zaopatrzę :) Medal wygląda jak kopia Bad Company 2, więc pewnie go sobie podaruję. Na nowe Call of Duty nawet nie patrzę, bo to już trochę żenujące. Czekam na jakieś nowe materiały z Kane & Lynch Dog Days, bo klimat w dotychczas wypuszczonych filmikach jest zajebisty http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-kane-lynch/100962?type=flv http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-kane-lynch/60046?type=flv
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Ja chcę 3ds. I Golden Sun na DSa. I MGS3 na 3ds. Ninny przyszło i pozamiatało :) ! MGS na 3ds: Edytowane 15 Czerwiec 201014 l przez _michal
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Dokladnie. Po corocznej zenadzie na e3, nintendo w koncu pokazalo ze warto posiadac Wii. No i 3ds`a chyba dla samego Mgs`a nabede ;) w sumie golden Sun tez pieknie wyglada.
Napisano 15 Czerwiec 201014 l http://e3src.nintendo.com/3ds/ Ten sprzęt jest niesamowity. Grafika jest... momentami lepsza od Wii. :)
Napisano 15 Czerwiec 201014 l Akurat Wii mnie za bardzo nie interesuje. Mam DSa, bardzo go lubię, a 3DS zapowiada się na godnego następcę. Trochę szkoda, że UbiKacja takie crapy wydaje na handheldy Ninny. Fajnie by było jakby Square zrobiło remake FFVII i IX na 3DS. Zwiększyłoby to sprzedaż platformy Nintendo kilkukrotnie, hehe. Monio - dokładnie. Wygląda na to, że 3DS ma programowalne shadery, czego na Wii nie ma :) Edytowane 15 Czerwiec 201014 l przez _michal
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Hatred: dobre :D, ze tez polska wodka sie do tych drinkow nie przemycila :D
Napisano 16 Czerwiec 201014 l http://kotaku.com/5558490/game-company-sends-us-sack-of-meat i takie cus :D
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Monio - dokładnie. Wygląda na to, że 3DS ma programowalne shadery, czego na Wii nie ma :) Zdaje się że to zasługa tego że leci już na OpenGL ES 2.0, PS3 i Wii używają wersji 1.0 gdzie nie da się programować shaderów. Już sobie ostrze ząbki na 3DSa :)
Napisano 16 Czerwiec 201014 l http://polygamia.pl/Polygamia/51,107162,8021017.html?i=0 fajna gierka, pierwszy szot wygląda jak zwalony most z Shadow of the colossus /edit Edytowane 16 Czerwiec 201014 l przez mara
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Przecież Valve zapowiadało, że nie będzie nic o HL na E3, a niespodzianka będzie związana z Portalem 2. Nie rozumiem skąd wszędzie ten zawód.
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Portal 2 heading to PlayStation 3 with Steam Cloud support miałem podobną reakcję do autora wpisu - "Wait, what?" :D valve i ps3, ps3 i steam - nieźle :)
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Przecież Valve zapowiadało, że nie będzie nic o HL na E3, a niespodzianka będzie związana z Portalem 2. Nie rozumiem skąd wszędzie ten zawód. Ja się pogubiłem bo było też info, że nie pokażą Portala 2 tylko jakąś niespodziankę:)
Napisano 18 Czerwiec 201014 l http://fallout-on-line.com/ sasasa!!! ]:-> chyba będę musiał rzucić robotę :P szkoda że 2012, ale przynajmniej jeszcze 2 lata popracuje :D
Napisano 18 Czerwiec 201014 l Hehe, fajna jest ta paczka Bulletstormowa dla dziennikarzy:) Chyba jedna z ciekawszych ever:) BTW: http://e3.gamespot.com/games.html?sort_order=desc&sort=votes ;) Edytowane 18 Czerwiec 201014 l przez KLICEK
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto