olaf Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 Console gamers, this is what you are missing. Rockstar, this is what you betrayed. dobrze, ze wchodzą streamowane gry.
olaf Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 chyba czegoś CD project RED nie powiedział akcjonariuszom wspominając o 2mln kopii :) http://playforceone.com/pf1_games.php?mygame=The%20Bitcher
_Seth_ Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Chyba nie było o Beta nowych Herosów. Grał ktoś? Ja ściągałem parę razy, ale zawsze coś się był problem z instalacją, więc dałem sobie spokój. Mam tylko nadzieję, że jakieś demko się wcześniej pojawi.
thirdeye Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Mnie sie sciagnela bez problemow, pogralem, bardzo ladnie zrobiona, chyba nawet ladniej niz 5, na razie nie do konca stabilna bo mi sie wywalila w paru miejscach na moim niezbyt "state of the art" konfigu ale i tak fajna, moze sie skusze na full. Widac drobne niedociagniecia ale takie "betowe", gdzies brakuje synchronizacji, gdzies czasem cos zniknie zeby sie zaraz pojawic. Gralem tylko w pierwsza misje poki co ale troche sie martwie tym ze moze bedzie zrobiona zbyt liniowo. Jednak stare HOMM'y (np 3) mialy bardzo "otwarte" mapy w kampanii.
_Seth_ Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Ja właśnie na 3 się zatrzymałem. W 4 w ogóle nie grałem, a w piątkę grałem tylko w demo i to bardzo krótko, bo nic mi w niej nie grało ;) Zaczynam się przymierzać do szóstki, bo ciekawie wygląda na filmikach, ale wolałbym wcześniej choć trochę jej dotknąć. Jakiś czas temu sparzyłem się na Disciples 3 (choć 2,5 kampanii jakoś przemęczyłem) i teraz wolałbym nie wydawać kasy na coś co teoretycznie dobrze wygląda, ale praktycznie ma toporny gameplay i słabogrywalne mapy.
Reanimator Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Ja gram troche w bete MM6 i bardzo mi sie podoba. Wizualnie slodko, przyzwoite animacje. Troche za wolne walki momentami, gdy odtwarzaja sie dlugie animacje postaci (harpia np., ktora najpierw podlatuje, uderza, obraca sie, odlatuje z powrotem na miejsce). Pare bugow - brak stringow, nieodtwarzanie sie dzwiekow, mialem z 3 wywalki. Wciaga jak stare dobre HMM2. Jeszcze tylko jedna runda i klade sie spac...
_Seth_ Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Jak jest syndrom jeszcze jednej tury, to dobrze wróży ;)
thirdeye Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Tak, dla mnie Disciples to byla pomylka, gra ktora ochrzczono nastepca starych dobrych HOMM'ow okazala sie porazka jak dla mnie. Nie oceniam jej jako gry samej w sobie ale jesli to ma byc cos jak HOMM to pudlo. Ja podobnie gralem namietnie (i nadal grywam) w 3, w 4 sie pobawilem ale byla meczaca, 5 ladna ale mnie nie wciagnela na dluzej (chociaz chcialbym do niej wrocic), 6 oczekuje z nadzieja, ale jesli bedzie tak liniowa jak poczatek bety to ja dziekuje. Ale faktycznie wciaga na zasadzie jeszcze jedna walka, jeszcze jedna runda itd...
Reanimator Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Mysle, ze poczatek bety to takze tutorial. Jakbym mogl wszystko robic od zera, to bym sie zgubil.
olaf Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Szkoda, że raczej zestaw pod 9 czy 12 latków. Może poza chustą.
Reanimator Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Ummm... czym sie rozni "Gra CoJ:C" od "plyta z gra"?
Dr Judym Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Szału nie ma, ale skradać się można i stylistyka a la MGS/Mirror's Edge mi odpowiada. Where's the pre-order button? ;)
Reanimator Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 http://www.gamasutra.com/view/feature/6395/the_belly_of_the_whale_living_a_.php
Dr Judym Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 (edytowane) http://www.gamasutra.com/view/feature/6395/the_belly_of_the_whale_living_a_.php Fajny artykuł, nie tylko dla ludzi pracujących w GD. Swoją drogą jestem ciekaw jednej rzeczy, ponieważ szerokie horyzonty i zainteresowania poza grami przekładają się na kreatywność, a tej w grach z segmentu AAA nie widać prawie wcale, to gdzie jest problem? W pracownikach, którzy nie mają żadnych zainteresowań poza grami i swoją pracą, czy np. w zarządzie / dziale marketingu, który nieustannie podcina im skrzydła? Jak oglądam reklamy w Polsce to mam wrażenie, że większość kampanii jest tworzona przez konkretnych matołów, którzy całą resztę poza sobą uważają za jeszcze większych tłuków. Czy w gamedevie jest ten sam problem? Edytowane 6 Lipiec 2011 przez Dr Judym
olaf Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 reklamy w tv (i nie tylko) są kreowane przez statystyki. Statystyki są mało kreatywne. Artykuł całkiem spoko ale mozna go podpiąc pod wiele branż i znajdzie się analogia.
n-pigeon Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Gameplay BioShock Infinite http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/124 nie wiem czy już było, ale na mnie zrobiło wrażenie :)
kubi Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Proszę, a tak pracują animatorzy w najlepszym polskim studiu game dev: http://www.peoplecanfly.com/blog/2011/07/captured-motion/
Gość e=mc^2 Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Proszę, a tak pracują animatorzy w najlepszym polskim studiu game dev: http://www.peoplecanfly.com/blog/2011/07/captured-motion/ w najlepszym ? ;P
Dr Judym Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Gameplay BioShock Infinite http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/124 nie wiem czy już było, ale na mnie zrobiło wrażenie :) Projekt artystyczny jak zwykle świetny, ale odstrasza mnie ta sieczka na ekranie w drugiej części relacji. Aż szkoda takiego barwnego świata. Wolałbym więcej rozwiązywania problemów metodami innymi, niż grad ołowiu wysyłany w czyimś kierunku.
Selena Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 (edytowane) pięknie zrobiona gra:) Edytowane 11 Lipiec 2011 przez Selena
Reanimator Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Um, nie wiem czy zauwazyles, ale duzo polskich gier jest "wannabe" ;)
Bruneq Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 http://www.youtube.com/watch?v=8Pk9XcCK9Co&feature=player_embedded nowa polska gra:) polska? cos o szczegolach produkcji? kto to popełnil? fajnie to wyglada nawet
Dr Judym Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Um, nie wiem czy zauwazyles, ale duzo polskich gier jest "wannabe" ;) Żeby tylko polskich :) Swoją drogą, grałem wczoraj w dodatek do FNV, Dead Money. Świetny klimat, nacisk na skradanie, mało amunicji, dużo zastawionych pułapek, ciasne korytarze, wrogowie których nie można zabić, plus parę innych wynalazków, zerżniętych z różnych filmów tu i ówdzie. Fajnie to trzyma tempo gry i powoduje, że gracz musi się orientować.
Gość e=mc^2 Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 polska? cos o szczegolach produkcji? kto to popełnil? fajnie to wyglada nawet oj brunqu brunqu powiem ci, że ktos od nas z pokoju coś tam robił przy tej grze;) i teraz zgadnij kto
Valery Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Cytat: Napisał Bruneq polska? cos o szczegolach produkcji? kto to popełnil? fajnie to wyglada nawet oj brunqu brunqu powiem ci, że ktos od nas z pokoju coś tam robił przy tej grze;) i teraz zgadnij kto ja wiem kto :P i wiem nawet co :P szału może niema, ale jak dla mnie to wygląda bardziej interesująco niż coj3. bliżej moich klimatów, i dzięki zastosowaniu widoku TPP wygląda to ciekawiej aha i co ciekawe, przy tej grze jakoś nie pracował legion programistów ( czyli się da)
hrydek Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 ja wiem kto :P i wiem nawet co :P szału może niema, ale jak dla mnie to wygląda bardziej interesująco niż coj3. bliżej moich klimatów, i dzięki zastosowaniu widoku TPP wygląda to ciekawiej aha i co ciekawe, przy tej grze jakoś nie pracował legion programistów ( czyli się da) I dlatego wygląda to jak mod na GOWa :| Nie mniej fajnie, że coś takiego powstaje. Jeszcze wygląda słabo, ale może grać sie bedzie dobrze.
Valery Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 I dlatego wygląda to jak mod na GOWa :| Nie mniej fajnie, że coś takiego powstaje. Jeszcze wygląda słabo, ale może grać sie bedzie dobrze. i dobrze, że tak właśnie wygląda. robiąc coś małym zespołem, lub z krótkim terminem, lepiej iść sprawdzonymi ścieżkami, niż kombinować i próbować zrobić rewolucję, a potem gdy coś się jednak nie uda to na tydzien przed premierą zmieniać założenia. tutaj było z góry wiadomo jaką mechanikę ma mieć gra, i wiadomo że jest to mechanika już sprawdzona życzę zespołowi Spectral Games powodzenia z tym i następnymi projektami :)
hrydek Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Wyczuwam insidera. Czy, że cos wygląda nienajlepiej to dobrze to bym sie deczko sprzeczał, a założeń projektu nie znam, bo skąd. Jak pogram to ocenie grę a trailer oceniam jako cieńki. Jest tak gra: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=16417 i jest słaba. Wyglądała słabo i jest słaba. Jedyne co pozostaje to mieć nadzieje, że studio sie nie rozleciało i doświadczenia zdobyte przy projekcie pozwolą wydać następny, dobry projekt. A wydania dobrego projektu życzę także i Spectral Games.
Valery Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 (edytowane) Wyczuwam insidera. hehe, nie trafiłeś :) nie mam nic wspólnego z tym studiem nie bronię też tej gry, lecz jedynie filozofię. mam doświadczenie z pewnej wrocławskiej firmy, która to postanowiła zrobić grę "najlepszą na świecie" i było dużo rewolucji, głównie technologicznej, a potem się okazało, że to o kant dupy potłuc, i trzeba było wszystko zmieniać. i dlatego uważam, że jeśli niema pieniędzy, czasu, bądź doświadczenia, to należy kopiować schematy a nie robić rewolucję aha, dodam jeszcze, że grafika faktycznie tutaj nie jest najlepsza i to warto poprawić Edytowane 9 Lipiec 2011 przez Valery
DeC Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Hrydek przyganial kociol garnkowi .Wasza gra tez niczym nie blyszczy wrecz jest nijaka ;)
Bruneq Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 panowie, nie ma sie co rozczulac nad grami...teraz w grach nie ma pasji...jest marketing i terminy.
Selena Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Bruneq - niestety tak jest,...ale mam wrażenie ze to tylko w Polsce. Za granica znajdzie się jeszcze firmy które tworzą gry z pasją i przede wszystkim stawiają na jakość
Nezumi Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 (edytowane) Selena - to podaj od razu konkretne firmy i przyklady produkcji. Bo cos mi sie wydaje ze to znowu takie smutne emo-gadki jak to w Polsce jest slabo ale za to "za granica" wszystko wspaniale i tam z pasja cudne produkcje powstaja. Oczywiscie porownujmy kraje o podobnym potencjale a nie Kanada czy Stany Zjednoczone z Polska gdzie nasz kraik sie kilka razy w samym Teksasie zmiesci, a mimo to powstaja na prawde SWIETNE produkcje jak Bulletstorm czy oslawiony Wiedzmin. Czekam na liste tych zagranicznych hitow tworzonych z pasja. Przy okazji - zeby nie bylo tez tak, ze wezmiemy pod uwage najlepsze produkcje z calego swiata i porownamy do tych srednich naszych. Bo wtedy bedzie to podwojnie nieuczciwe - raz ze Polska nie moze konkurowac z calym swiatem (nikt nie moze) a dwa ze wszedzie sa firmy produkujace niskobudzetowe, nijakie produkcje tylko po prostu slyszy sie najwiecej o tych najwiekszych i najlepszych. Tak wiec porownuj tez w tej samej kategorii wagowej a nie na przyklad Assassins Creed z jakas nasza niskobudzetowa strzelanka za 15 zeta. A na marginesie - ja tam mysle ze mozna by sie swietnie bawic przy tej gierce pokazanej tutaj. Wiem ze niektorzy zaraz patrza czy shader ok i czy odpowiednio duzo poly w kolku od czolgu ale osobiscie mam to gdzies - jak grywalnosc na poziomie to moge nawet miec grafike jak z Asteroids (link dla mlodziakow co to jeszcze w planie nie byli jak wujek Nezumi na automatach pocinal :P) Edytowane 9 Lipiec 2011 przez Nezumi
Selena Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 (edytowane) uncharted, Alice Madness Returns, heavy rain, la noir, Brink...chociaż by te gry zostały z pasja zrobione i to widać na każdym screenie i nie tylko, bo sam pomysł (nie licząc może uncharted), fabuła jest nie typowa. W Polsce znajdziesz coś takiego? coś nowatorskiego? tak jak mówił Valery - polskie firmy lubią iść utartym szlakiem, bezpiecznym który przyniesie zyski co mogę tez w sumie zrozumieć. I to nie jest żalenie się jaka to Polska jest straszna itd...takie realia i mam nadzieje ze niedługo się to zmieni (w przeciągu kilku lat:) no i oczywiście masz racje jesli chodzi o grywalnosc to jest to podstawa, ale ładna grafika na pewno nie zaszkodzi:) w Polsce za to powiela się przeważnie to co już było ale to właśnie kwestia CHYBA braku kasy...mam nadzieję... Edytowane 9 Lipiec 2011 przez Selena
tr3buh Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 sruty pierduty, wiedzmiak ma pasje i to wiadrami sie ta pasja wylewa z tej produkcji, to wlasnie zagraniczne gry maja w sobie najwiecej komerchy, trafiaja sie perelki ale nie jest ich duzo, Nezumi madrze gada zgadzam sie z nim w 100%
Selena Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 (edytowane) sruty pierduty, wiedzmiak ma pasje i to wiadrami sie ta pasja wylewa z tej produkcji, to wlasnie zagraniczne gry maja w sobie najwiecej komerchy, trafiaja sie perelki ale nie jest ich duzo, Nezumi madrze gada zgadzam sie z nim w 100% a co w wiedźminie takiego nowatorskiego? ładne to jest, nie zaprzeczę..ale co w nim nowego? ja się tylko zastanawiam czy to tylko kwestia braku kasy że nie ma na polskim rynku nic świeżego, czy może faktycznie nastawiamy się tylko na zysk, bezpieczną drogą, a w domu dłubiemy coś "dla siebie" fajnego, albo robimy na zlecenie dla zagranicznych firm. Polacy są nastawieni głownie na zyski i boja się ryzykować Edytowane 9 Lipiec 2011 przez Selena
n-pigeon Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Zgodzę się z Nazumim Selena grałaś w wieśka, czy tylko obrazki oglądałaś? Po za cudną oprawą graficzną ma takie postacie, fabułę, dialogi, prowadzenie akcji oraz system walki, które stawiają ten tytuł na światowym poziomie. Ta gra jest po prostu miodna.
Selena Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Zgodzę się z Nazumim Selena grałaś w wieśka, czy tylko obrazki oglądałaś? Po za cudną oprawą graficzną ma takie postacie, fabułę, dialogi, prowadzenie akcji oraz system walki, które stawiają ten tytuł na światowym poziomie. Ta gra jest po prostu miodna. tak ma cudne postacie i tak - dialogi, akcja, fabuła i w ogóle jest cudna:) ale nic w nim nowego nie ma.... no ale nie będę się już kłócić i "żalić". Za późno już:) napisałam co myśle i mam nadzieję że zmienię z czasem zdanie, dobranoc.
tr3buh Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 w wiedzminie nowatorska jest dojrzala fabula z charakterystycznymi postaciami niz gameplay, dragon age 2 przy tym wyglada jak komercyjna bajeczka dla dzieci Selena skoncz juz wreszcie trollowac bo nie wierze ze ktos swiadomie pisze taki stek bzdur to czy powstaje cos z pasji nie ma nic wspolnego z tym ze ktos jest amerykaninem, polakiem czy francuzem... boze skad sie tacy ludzie biora
Selena Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 tr3buh jeżeli uważasz ze to jest nowatorskie w świecie gier to albo mało gier widziałeś albo nie wiesz co to słowo znaczy (tak dla pewności masz linka)
Lucek Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 IMO wiedźmin jest pod tym względem bardzo dobry, ale dla fana sagi, który zna fabułę ze szczegółami na pamięć jest jego fabuła dosyć wtórna. Nie jest sztampowa w ten sposób co gothic, ale jeśli znasz budowę intrygi charakterystyczną dla sapkowskiego to wiele rzeczy cię nie zaskoczy. W grze opartej na Takiej książce wymagałbym też jakiegoś bardziej uniwersalnego przesłania, bo wiedźmin urzeka także swoim moralizatorstwem. Tak jak film i książka już od dawna jest sztuką tak akurat od wiedźmina można by tego wymagać. Tak więc gra mogłaby ale nie jest pod tym względem nowatorska. Niestety dzisiaj takie produkcje to biznes i liczy się produkt. To tyle offtopu.
tr3buh Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 co ma wspolnego nowatorskosc z tym ze gra jest zrobiona z pasja co?? chyba mylisz te dwa rozne pojecia, zdecyduj sie w koncu czy chodzi ci o gry ktore maja wymyslny "nowatorski" gameplay czy o gry ktore wykorzystuja sprawdzone pomysly ale maja w sobie powiew swiezosci poniewaz sa robione z pasja, jak np. Batman Arkham Asylum czy wiedzmin I dlaczego fabula w grze nie moze byc nowatorska co??
Monio Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 a co w wiedźminie takiego nowatorskiego? A co uncharted i inne gry które wymieniłaś? To jest ta sama półka i obstawiam że obie produkcje były robione przez zapaleńców a nie "marketing i terminy".
Gość e=mc^2 Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 (edytowane) Monio a ja mogę się założyć że Wiedźmin był robiony przez "marketing i terminy" i pewnie było w tym też trochę pasji czy wiedźmin jest nowatorski? nie jest, czy postacie są słabe w dragon age 2? nie sa, są bardzo dobre, w wiedźminie wśród tych intryg, odnośników, nazwisk, itp. można się zgubić, żeby nie było jestem fanem Sapkowskiego tr3buh wiedźmin nie ma nowatorskiej fabuły, jeśli taką chcesz to sprawdź sobie gre z 1999 roku : "Planescape: Torment", tam fabuła sorry dla obecnych produkcji jest nowatorska do dziś poza tym moi drodzy co wy z znowu z tym że "komercha" jest zła? branż gier jest komercyjna, była, i będzie komercyjna i bardzo dobrze, to ma przynosić zyski, jak tak nie bedzie to myślicie, że z czego wasz szef zapłaci wam pensje??pójdzie na targ sprzedawać pietruszkę żebyście mogli spłacić kredyt? no chyba, że chcecie pracować za darmo, to ja was zatrudnię, mam super pomysły na gry;) w tym wszystkim o to chodzi, żeby umieć pogodzić marketing, terminy(te realne i przemyślane nie te z d...y), pasję ludzi pracujących, całe mnóstwo różnych punktów widzenia na jedną rzecz(bo przecież tu każdy artysta, każdy gracz i wiadomo każdy wie lepiej) i wtedy te produkcje będą świeże, nowatorskie, będzie w nich widać pasje i będą przynosiły duże zyski bo o to głównie w tym chodzi gry moi drodzy to jest biznes i bardzo dobrze bo dzięki temu mam pieniądze na chleb Edytowane 10 Lipiec 2011 przez e=mc^2
Reanimator Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 Nie wiem na ile jest to nowatorskie, ale chyba wszyscy recenzenci zwracali uwage na podejscie do nieliniowosci i tzw. "wyborow moralnych". I wybacz e=mc^2, ale musze parsknac na "i pewnie było w tym też trochę pasji". Wiedzmin 2 byl robiony pod terminy, to oczywiste, ale na pewno nie pod marketing. Ten nie mial nic do powiedzenia jezeli chodzi o sama gre.
Selena Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 co ma wspolnego nowatorskosc z tym ze gra jest zrobiona z pasja co?? chyba mylisz te dwa rozne pojecia, zdecyduj sie w koncu czy chodzi ci o gry ktore maja wymyslny "nowatorski" gameplay czy o gry ktore wykorzystuja sprawdzone pomysly ale maja w sobie powiew swiezosci poniewaz sa robione z pasja, jak np. Batman Arkham Asylum czy wiedzmin I dlaczego fabula w grze nie moze byc nowatorska co?? Fabuła w grze może być nowatorska, jednak ta w Wiedźminie nie jest, Ty mylisz oryginalność i plagiat z nowatorstwem. To że gra ma oryginalny gameplay nie znaczy że jest cokolwiek nowatorski. monio - czytaj uważnie, napisałam wcześniej - "nie licząc może uncharted", reszta gier ktore wymieniłam sa nowatorskie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się