Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hej koniu, tak sobie kliknąłem teraz w linka do strony Slincera i znalazłem tam wpis, który mnie zaintrygował

 

Z wielką przyjemnością informujemy, iż z dniem dzisiejszym dopełnione zostały wszystkie formalności – od dziś jesteśmy współpracownikiem firmy Techland!

 

myślę, że to dobre miejsce aby się pochwalić jakimiś szczegółami ;) przede wszystkim, chodzi o coś więcej niż umowa o zachowaniu poufności, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej koniu, tak sobie kliknąłem teraz w linka do strony Slincera i znalazłem tam wpis, który mnie zaintrygował

Z wielką przyjemnością informujemy, iż z dniem dzisiejszym dopełnione zostały wszystkie formalności – od dziś jesteśmy współpracownikiem firmy Techland!

myślę, że to dobre miejsce aby się pochwalić jakimiś szczegółami ;) przede wszystkim, chodzi o coś więcej niż umowa o zachowaniu poufności, tak?

Tak, nie jest to tylko umowa o zachowaniu poufności. Jednak zdecydowaliśmy się z zespołem, że o szczegółach poinformujemy w lipcu (pokazane będą też nasze "wypociny").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie powiem, że nic nie ma :)

Na pewno jesteśmy dużo dalej przez te 5 miesięcy niż AF był po 5 miesiącach.

Jakość prac jakie są u nas, stoją na nie małym poziomie jak na amatorską grupę, więc mamy czym się "lansować".

 

Oczywiście konkrety zapowiadane są na lipiec. Tak wiem, amatorszczyzna i nie można nic wyliczyć - przykład z życia, dzisiaj przeszedłem operację (małą, ale jednak). Nie spodziewałem się, że do tego dojdzie. Jednak w żadnym stopniu nie zwolniło to prac nad projektem :D Wiem, przykład z dupy.

 

W każdym bądź razie, jak tylko opublikujemy to co mamy opublikować (a jest tego duuużo, wraz z Trzynastym Schronem szykujemy trochę), dam znać. Myślę, że warto - żeby chociaż zobaczyć na jakim poziomie stoimy, jak wygląda kolejna polska produkcja na chromie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jesteśmy dużo dalej przez te 5 miesięcy niż AF był po 5 miesiącach.

 

Bardzo mozliwe i super ze tak jest, tylko ze Afterfall ma znacznei dluzsza historie. I to w czasach ... teoretycznie 'kiedy nic nie bylo' .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bruneq: Twoje gg mam cały czas, obiecałem się odezwać jak będziemy pracować komercyjnie, więc być może za kilka tygodni się odezwę ;)

Ofca: Tak, ma dłuższą i nie mówię że nie. Ale mówię o Afterfallu, nie o Burżuazji, może tak. Kolos przez pewien czas był u nas i trochę mnie nauczył, czego unikać i jak działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MGS: Rising - ja sie pytam jak to jest zrobione?

 

http://www.youtube.com/watch?v=sSalIK9NBGs

 

szitmama faka :) dobre to

 

BS - teraz juz jestem przekonany ze mieliscie mega fun robiac gierke :) super podoba mi sie taka stylizacja na duka ;) wczesniej mowilem ze czuc po bucie ;) teraz mowie ze czuc po tekstach, czasem leci sucharek, ale generalnie bardzo ok:)

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Hatred z tego filmu co dales, to nfs masakra , medal dobre dobre, crysis tez mi sie bardzo podobało, bulletstorm dobra rąbanka fajne lokacja , dobrze ze wywalone te punkty czy co tam bylo ktore sie pojawiały nad przeciwnikami po ubiciu,

MGS: Rising hehe czapa mega dobre :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MGS: Rising - ja sie pytam jak to jest zrobione?

 

http://www.youtube.com/watch?v=sSalIK9NBGs

 

To jest na 99% proceduralnie liczone. Nie mozna w zaden sposob przewidziec przy gameplayu jaki pokazali gdzie akurat gracz bedzie chcial pociac delikwenta. Wiec pewnie silnik sprawdza pod jakim katem beda szly ciecia, dzieli mesh, zaslepia go i wstawiam jakas teksture w to miejsce. Ot tak ja to widze i prsto tłumacząc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze ze wywalone te punkty czy co tam bylo ktore sie pojawiały nad przeciwnikami po ubiciu,

 

jezeli wywalone to mega szkoda, fajny arkejdowy klimat sie robil :) az sie chcialo popykac, bylo czuc ze to gierka na czillout a nie walanka o zlote kalesraki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

tzn te punkty fajne na skrinach byly , tak jak Klicek pisze taki arkadowy klimat to mialo, ale na tym filmie wsrod tej scenografii jakbym mial grac i byłaby opcja wyłączenia ich to natychmiast bym to zrobił z prostej przyczyny psułyby mi przyjemnosc i zabierały złudzenie uczestnictwa w zadymie, ja mam uraz generalnie to wszelkiej masci punków pasków życia itp bzdetów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inside- no przecie ze niemodelowali tego wszystkiego osobno. Wyrazalem raczej podziw dla ichnich programistow ktorzy to napisali, bo to nie jest takie hop siup ;)

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Fire in the Hole" na gameplayu BS z e3. Jesteście chorzy, kocham was. :D

 

Komentarze pod filmikami na różnych serwisach są mega pozytywne. Duży sukces komercyjny macie jak w banku. Nie spieprzcie tego śpiesząc się. Aha, poprawcie mordę tej gościówki która była w debiutowym trailerze, jest tragiczna, najgorsze co widziałem związanego z BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MGS Rising na filmiku wygląda super, ale MGS4 też wyglądał, a przełknąć go nie mogłem, chociaż podchodziłem do niego kilka razy.

 

Ten nowy gameplay z Bulletstorm jest naprawdę dobry, wygląda o wiele ciekawiej niż pierwszy filmik, który jakoś mi nie podchodził. Jeśli wyjdzie na PS3 bez jakichś mega opóźnień, to się w niego zaopatrzę :)

 

Medal wygląda jak kopia Bad Company 2, więc pewnie go sobie podaruję.

Na nowe Call of Duty nawet nie patrzę, bo to już trochę żenujące.

 

Czekam na jakieś nowe materiały z Kane & Lynch Dog Days, bo klimat w dotychczas wypuszczonych filmikach jest zajebisty

http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-kane-lynch/100962?type=flv

 

http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-kane-lynch/60046?type=flv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat Wii mnie za bardzo nie interesuje. Mam DSa, bardzo go lubię, a 3DS zapowiada się na godnego następcę. Trochę szkoda, że UbiKacja takie crapy wydaje na handheldy Ninny.

 

Fajnie by było jakby Square zrobiło remake FFVII i IX na 3DS. Zwiększyłoby to sprzedaż platformy Nintendo kilkukrotnie, hehe.

 

Monio - dokładnie. Wygląda na to, że 3DS ma programowalne shadery, czego na Wii nie ma :)

Edytowane przez _michal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monio - dokładnie. Wygląda na to, że 3DS ma programowalne shadery, czego na Wii nie ma :)

 

Zdaje się że to zasługa tego że leci już na OpenGL ES 2.0, PS3 i Wii używają wersji 1.0 gdzie nie da się programować shaderów.

 

Już sobie ostrze ząbki na 3DSa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież Valve zapowiadało, że nie będzie nic o HL na E3, a niespodzianka będzie związana z Portalem 2. Nie rozumiem skąd wszędzie ten zawód.
Ja się pogubiłem bo było też info, że nie pokażą Portala 2 tylko jakąś niespodziankę:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności