Napisano 13 Kwiecień 200816 l Wiesz, ja tego kota na razie tak z głowy, bez referencji przed oczami. Popracuję jeszcze nad kocistościa:)
Napisano 23 Kwiecień 200816 l Taka tam zabawa z rozbitymi samochodami :) Nie miałem gdzie wrzucić więc wylądowało tu.
Napisano 23 Kwiecień 200816 l Był taki obrazek pod tytułem "światowy zjazd kobiet":d Fajnie wygląda, ino szarawo..
Napisano 8 Maj 200816 l Pierwsze kroki w zbrushu, 4h speed (model + dłubanie): Edytowane 9 Maj 200816 l przez Ardeni
Napisano 8 Maj 200816 l hmm... podobny do pyro z TeamFortress2 :P Wygląda jakby był cały z gumy. Nawet te śrubki z przodu Ex3 - tak brzydko zniszczone te autka, że aż piękne :)
Napisano 10 Maj 200816 l Szybkie podglady, tekstura zrobiona raczej na szybko, w modelu chodziło głównie o zbrusha i wypalenie w uniginie normalek. Szybki niebieskie, bo lubie :P Miał być speed wiec narazie nie będę się nim bawił, pora na następne cosie. Przy dużych screenach wszystko takie bez jaj się okazuje. Edytowane 10 Maj 200816 l przez Ardeni
Napisano 10 Maj 200816 l To rób małe screeny:p No fajne, ale z bumpen na gumie to przesadziłeś chyba, wchodzić w metal zaczyna, możliwe że to częściowo przez przetarte krawędzie. Tak zauważyłem, to połączenie gumy z metalem, optymalny efekt można uzyskać ze zmapowanym glossem.
Napisano 11 Maj 200816 l Jak bumpem jak specularem? Bump jest całkiem spoko. Specular napewno za mocny, ale to zależy od rodzaju gumy. Highpoly super, teksturka metalu taka kiepska dosyć, to powinno być jakoś emaliowane, a nie oksydowane, i raczej by się obijało(farba by miejscami się tłukła) niż ścierało nie? Niema co wszystkiego brudzić. pozdr
Napisano 11 Maj 200816 l Nie no luzik, rozumiem odnosnie tekstury, jest blee itp, robiona była z rańca na kacu dla zabicia czasu, jak już wspominałem w całej zabawie chodziło o spróbowanie zbrusha z normalkami, niedługo polecą nastepne głowy podejrzewam, tylko jeszcze wymysle jakie :P Edytowane 11 Maj 200816 l przez Ardeni
Napisano 11 Maj 200816 l słonik fajny, o texturach juz powiedziano wsjo wiec nie ma co sie powtarzać, jedyno co to podoba mi sie i to bardzo sposob w jaki wypracowales sobie szkielka podobnie jak na pecynie nurka są bardzo klimatyczne jesli chodzi o kolor i wyswietlanie
Napisano 12 Maj 200816 l jeżeli tak oszczędasz poly to: cięcie przez środek paki niepotrzebne, za dużo poly na koła, tylne koła zamiast robić podwójnych zrób jedno szerokie i na teksturce namaluj dwa. na drzwiach można by oszczędzić i na dachu też Fajny speedzik ogólnie;) obaczmy teksturkę bo mało
Napisano 14 Maj 200816 l Razem z SoAdem zrobilismy sobie godzinną bitewke na wyciapany z kulki model o tematyce "rogacz-demon" Ardeni: SoAd: Bad Moon (Gościnnie pozamiatał :P - 30 min) Killstar powiedział ze pójde do małego pokoju jaknie zrobie lepiej i nie dostane sniadania wiec podziubałem jeszcze kawałek. Zwycięzcą zostało zuo, ale fajnie było, zrobiłem swoją 3cią głowe w zbrushu w życiu :D Edytowane 15 Maj 200816 l przez Ardeni
Napisano 7 Czerwiec 200816 l czeba troche przewietrzyć tu, wipek zalegający juz chyba 2 miechy, 3 skiny do niego pinupowe tyle ze nie pokonczone wiec sama pecynka narazie XD
Napisano 7 Czerwiec 200816 l Fajna laska. To donMario prośba o siatkę, normala (jeżeli jest) i co tam jeszcze :)
Napisano 7 Czerwiec 200816 l proszę :o) kubi zawiodę Cię, wiem, :D ,ale normala ni ma bo to ma być old scholik typowy wiec jest sam kolorek, texturkie jak cos to pokaze na finiszu
Napisano 7 Czerwiec 200816 l Ardeni lol!;D.... w pracy takie zabawy?:> donMario strasznie ładna dziewczyna:)... i jeszcze do tego old shool
Napisano 7 Czerwiec 200816 l dzięki masta donMario :) tia, a ładnie się to tak nabijać panie kubi? :o) Kirian senkju :)
Napisano 7 Czerwiec 200816 l donMario-tak dziwnej siaty z tak pozytywnym efektem końcowym nie widziałem :)dzięki
Napisano 7 Czerwiec 200816 l donMario suuuper! jak zwykle Robiłem sobie pierwszy gameartowy model i jestem ciekaw Waszej opinii co jest nie tak i takie tam. Model ma 7606 tris i normalkę 2048, col był prawie gotowy ale się poszedł ... i nie chciało mi się od nowa robić może kiedyś dokończę.
Napisano 8 Czerwiec 200816 l i jeszcze raz senkju, zmotywowaliscie mnie zeby ją skonczyć :) a czy siata dziwna? nie poweldowana do konca bo juz mi sie nie chcialo ;) Tomala ludek bardzo fajny tyle ze nie za duzą ma głowe ? wyglada na niskiego a moze to wina widoku nie frontowego?, łapki mi sie bardzo podobają , ryjek ma fajny i normal fajnie sie wyswielta, xnormal czy max jesli chodzi o smazenie?
Napisano 8 Czerwiec 200816 l Te cztery fałdy na berecie wyglądają trochę dziwnie, dodatkowo kieszenie bez żadnych fałd wyglądają jak przyklejone. Reszta naprawdę super. donMario - malowanie super, bardzo czyste i w fajnym stylu. Jedno co mi się rzuciło w oczy to fryzura. Wydaje mi się, że ładniej by wyglądała, gdyby włosy były bardziej przylizane, bo teraz (może to wina perspektywy) wygląda jakby miała puchacza w stylu Liszowskiej Gdybyś delikatnie przyklapnął siatkę, wyglądałaby moim zdaniem ładniej.
Napisano 8 Czerwiec 200816 l donMario- dzięki, racja z głową, to przez referkę na której był koleś że tak powiem niezbyt okazałej budowy ale to się przecież da łatwo naprawić ;) Normalki wypalane w maxie bo żeby w xNormalu wyszły tak jak chciałem to i tak trzeba by było w maxie dobrze cage'a ustawić więc je od razu wypaliłem. xNormalowy normal się od maxowego jakością nie różni poza odwróconym zielonym kanałem(xNormal). Kuba- dzięki, kieszenie drętwe to fakt ale na berecie zaprasowanym takie fałdy są robione celowo żeby się dało z okrągłego beretu po odpowiednim złożeniu i zaprasowaniu zrobić płaski. A co sądzicie o samym modelu low poly nie za gęsta siatka? Chciałem to do jakiegoś fps'a zapodać może ut3 bo do ut2004 chyba nie wejdzie? Dzięki za komenty, pozdro.
Napisano 10 Czerwiec 200816 l wiesz jesli robisz to dla siebie prywatnie tak całkowicie to luz, jesli planujesz robić z tym objazdówke jakąs po forach czy do folia to pewnie lepjeje by bylo poweldzić to dobrze, bo spokojnie tors i nogi mozesz mu zredukować o 1\3 bez wieszkysz strat, co do wrzucania do ut 3 to bez problemu podobnie do ut2004, choc tam niby oficjalny limt teoretyczny jest zdaje sie 4 k lub cos kolo tego ale bywaly juz postacie po 15 k i luz :) tyle ze wiadomo wtedy bez normali ale za to łatwiej chyba niz do ut3
Napisano 10 Czerwiec 200816 l He he, nie, żadnych objazdówek nie będę robił bo i nie ma się czym chwalić ale tak dla siebie chciałem zobaczyć po prostu model w grze. Zastanawiałem sie też czy nie jest przesadą modelowanie takich płaskich elementów jak np kieszenie czy szlufki skoro jest normalka. Ut2004 normalek nie obsługuje? Jak grałem w tą grę ostatnio to jeszcze nie wiedziałem co to normal mapy i nie pamiętam. donMario, Kuba dzięki wielkie za wskazówki. Pozdro.
Napisano 10 Czerwiec 200816 l wiesz co ciezko powiedziec jesli chodzi o kieszenie i szlufki itp elemnty, widywalem juz modele ktore mialy to zamodelowane wszsytko zalezy jak komu leży :D, w sumie fakt faktem ze jest normal i mozna to spokojnie zrobić na nim bez geometrii, a co do modelu jesli priv to spoko mozesz go ładowac do utka3, jeśli chcesz zeby byl grywalny to pewnie będzie troche z tym zabawy a jelsi tylko zeby miec wglad chocby w edytorze jako statik mesh to bez problmu
Napisano 11 Czerwiec 200816 l czeba troche przewietrzyć tu, wipek zalegający juz chyba 2 miechy, 3 skiny do niego pinupowe tyle ze nie pokonczone wiec sama pecynka narazie XD Cycyki male :O BOOOOOOOOOOOOOOOOOOBIES XD
Napisano 16 Czerwiec 200816 l ~52k ;) Większa rozdzielczość jeśli to kogoś interesuje jest tu: http://www.simhangar.com/main
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Większości ścianek na siatce nie widać, bo większość krawędzi zbevelowałem. Ładniej się wówczas bliki rozkładają ;)
Napisano 16 Czerwiec 200816 l Heh, no fajowo. Już kij że nie wiem po co te wszystkie pokrętełka i zegarki ale fajowo i tak:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto