KLICEK Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 nie czuc kota na razie, a to nie dobrze wrozy
Levus Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Wiesz, ja tego kota na razie tak z głowy, bez referencji przed oczami. Popracuję jeszcze nad kocistościa:)
Ex3 Napisano 23 Kwiecień 2008 Napisano 23 Kwiecień 2008 Taka tam zabawa z rozbitymi samochodami :) Nie miałem gdzie wrzucić więc wylądowało tu.
Levus Napisano 23 Kwiecień 2008 Napisano 23 Kwiecień 2008 Był taki obrazek pod tytułem "światowy zjazd kobiet":d Fajnie wygląda, ino szarawo..
Ardeni Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 (edytowane) Pierwsze kroki w zbrushu, 4h speed (model + dłubanie): Edytowane 9 Maj 2008 przez Ardeni
voyager Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 hmm... podobny do pyro z TeamFortress2 :P Wygląda jakby był cały z gumy. Nawet te śrubki z przodu Ex3 - tak brzydko zniszczone te autka, że aż piękne :)
Ardeni Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 (edytowane) Szybkie podglady, tekstura zrobiona raczej na szybko, w modelu chodziło głównie o zbrusha i wypalenie w uniginie normalek. Szybki niebieskie, bo lubie :P Miał być speed wiec narazie nie będę się nim bawił, pora na następne cosie. Przy dużych screenach wszystko takie bez jaj się okazuje. Edytowane 10 Maj 2008 przez Ardeni
Levus Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 To rób małe screeny:p No fajne, ale z bumpen na gumie to przesadziłeś chyba, wchodzić w metal zaczyna, możliwe że to częściowo przez przetarte krawędzie. Tak zauważyłem, to połączenie gumy z metalem, optymalny efekt można uzyskać ze zmapowanym glossem.
Cruzh3r Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Jak bumpem jak specularem? Bump jest całkiem spoko. Specular napewno za mocny, ale to zależy od rodzaju gumy. Highpoly super, teksturka metalu taka kiepska dosyć, to powinno być jakoś emaliowane, a nie oksydowane, i raczej by się obijało(farba by miejscami się tłukła) niż ścierało nie? Niema co wszystkiego brudzić. pozdr
Ardeni Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 (edytowane) Nie no luzik, rozumiem odnosnie tekstury, jest blee itp, robiona była z rańca na kacu dla zabicia czasu, jak już wspominałem w całej zabawie chodziło o spróbowanie zbrusha z normalkami, niedługo polecą nastepne głowy podejrzewam, tylko jeszcze wymysle jakie :P Edytowane 11 Maj 2008 przez Ardeni
Gość Marioza Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 słonik fajny, o texturach juz powiedziano wsjo wiec nie ma co sie powtarzać, jedyno co to podoba mi sie i to bardzo sposob w jaki wypracowales sobie szkielka podobnie jak na pecynie nurka są bardzo klimatyczne jesli chodzi o kolor i wyswietlanie
floo Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 takie małe co nie co... może później zrobię texturki do niego...
Ex3 Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 jeżeli tak oszczędasz poly to: cięcie przez środek paki niepotrzebne, za dużo poly na koła, tylne koła zamiast robić podwójnych zrób jedno szerokie i na teksturce namaluj dwa. na drzwiach można by oszczędzić i na dachu też Fajny speedzik ogólnie;) obaczmy teksturkę bo mało
Levus Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Cięcie przez pakę może mieć uzasadnienie dla tilowania textury.
Ardeni Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 (edytowane) Razem z SoAdem zrobilismy sobie godzinną bitewke na wyciapany z kulki model o tematyce "rogacz-demon" Ardeni: SoAd: Bad Moon (Gościnnie pozamiatał :P - 30 min) Killstar powiedział ze pójde do małego pokoju jaknie zrobie lepiej i nie dostane sniadania wiec podziubałem jeszcze kawałek. Zwycięzcą zostało zuo, ale fajnie było, zrobiłem swoją 3cią głowe w zbrushu w życiu :D Edytowane 15 Maj 2008 przez Ardeni
Gość Marioza Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 czeba troche przewietrzyć tu, wipek zalegający juz chyba 2 miechy, 3 skiny do niego pinupowe tyle ze nie pokonczone wiec sama pecynka narazie XD
kubi Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 Fajna laska. To donMario prośba o siatkę, normala (jeżeli jest) i co tam jeszcze :)
Gość Marioza Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 proszę :o) kubi zawiodę Cię, wiem, :D ,ale normala ni ma bo to ma być old scholik typowy wiec jest sam kolorek, texturkie jak cos to pokaze na finiszu
Kirian Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 Ardeni lol!;D.... w pracy takie zabawy?:> donMario strasznie ładna dziewczyna:)... i jeszcze do tego old shool
Gość Marioza Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 dzięki masta donMario :) tia, a ładnie się to tak nabijać panie kubi? :o) Kirian senkju :)
Bruneq Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 ty juz Marion nie badz taki skromny....jestes masta i tyle!
zeet Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 donMario-tak dziwnej siaty z tak pozytywnym efektem końcowym nie widziałem :)dzięki
Tomala Napisano 7 Czerwiec 2008 Napisano 7 Czerwiec 2008 donMario suuuper! jak zwykle Robiłem sobie pierwszy gameartowy model i jestem ciekaw Waszej opinii co jest nie tak i takie tam. Model ma 7606 tris i normalkę 2048, col był prawie gotowy ale się poszedł ... i nie chciało mi się od nowa robić może kiedyś dokończę.
Gość Marioza Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 i jeszcze raz senkju, zmotywowaliscie mnie zeby ją skonczyć :) a czy siata dziwna? nie poweldowana do konca bo juz mi sie nie chcialo ;) Tomala ludek bardzo fajny tyle ze nie za duzą ma głowe ? wyglada na niskiego a moze to wina widoku nie frontowego?, łapki mi sie bardzo podobają , ryjek ma fajny i normal fajnie sie wyswielta, xnormal czy max jesli chodzi o smazenie?
Kuba Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 Te cztery fałdy na berecie wyglądają trochę dziwnie, dodatkowo kieszenie bez żadnych fałd wyglądają jak przyklejone. Reszta naprawdę super. donMario - malowanie super, bardzo czyste i w fajnym stylu. Jedno co mi się rzuciło w oczy to fryzura. Wydaje mi się, że ładniej by wyglądała, gdyby włosy były bardziej przylizane, bo teraz (może to wina perspektywy) wygląda jakby miała puchacza w stylu Liszowskiej Gdybyś delikatnie przyklapnął siatkę, wyglądałaby moim zdaniem ładniej.
Tomala Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 donMario- dzięki, racja z głową, to przez referkę na której był koleś że tak powiem niezbyt okazałej budowy ale to się przecież da łatwo naprawić ;) Normalki wypalane w maxie bo żeby w xNormalu wyszły tak jak chciałem to i tak trzeba by było w maxie dobrze cage'a ustawić więc je od razu wypaliłem. xNormalowy normal się od maxowego jakością nie różni poza odwróconym zielonym kanałem(xNormal). Kuba- dzięki, kieszenie drętwe to fakt ale na berecie zaprasowanym takie fałdy są robione celowo żeby się dało z okrągłego beretu po odpowiednim złożeniu i zaprasowaniu zrobić płaski. A co sądzicie o samym modelu low poly nie za gęsta siatka? Chciałem to do jakiegoś fps'a zapodać może ut3 bo do ut2004 chyba nie wejdzie? Dzięki za komenty, pozdro.
Kuba Napisano 8 Czerwiec 2008 Napisano 8 Czerwiec 2008 Siatka spoko, każdy współczesny FPS łyknie to bez problemu :)
Gość Marioza Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 wiesz jesli robisz to dla siebie prywatnie tak całkowicie to luz, jesli planujesz robić z tym objazdówke jakąs po forach czy do folia to pewnie lepjeje by bylo poweldzić to dobrze, bo spokojnie tors i nogi mozesz mu zredukować o 1\3 bez wieszkysz strat, co do wrzucania do ut 3 to bez problemu podobnie do ut2004, choc tam niby oficjalny limt teoretyczny jest zdaje sie 4 k lub cos kolo tego ale bywaly juz postacie po 15 k i luz :) tyle ze wiadomo wtedy bez normali ale za to łatwiej chyba niz do ut3
Tomala Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 He he, nie, żadnych objazdówek nie będę robił bo i nie ma się czym chwalić ale tak dla siebie chciałem zobaczyć po prostu model w grze. Zastanawiałem sie też czy nie jest przesadą modelowanie takich płaskich elementów jak np kieszenie czy szlufki skoro jest normalka. Ut2004 normalek nie obsługuje? Jak grałem w tą grę ostatnio to jeszcze nie wiedziałem co to normal mapy i nie pamiętam. donMario, Kuba dzięki wielkie za wskazówki. Pozdro.
Gość Marioza Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 wiesz co ciezko powiedziec jesli chodzi o kieszenie i szlufki itp elemnty, widywalem juz modele ktore mialy to zamodelowane wszsytko zalezy jak komu leży :D, w sumie fakt faktem ze jest normal i mozna to spokojnie zrobić na nim bez geometrii, a co do modelu jesli priv to spoko mozesz go ładowac do utka3, jeśli chcesz zeby byl grywalny to pewnie będzie troche z tym zabawy a jelsi tylko zeby miec wglad chocby w edytorze jako statik mesh to bez problmu
Por@szek Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 czeba troche przewietrzyć tu, wipek zalegający juz chyba 2 miechy, 3 skiny do niego pinupowe tyle ze nie pokonczone wiec sama pecynka narazie XD Cycyki male :O BOOOOOOOOOOOOOOOOOOBIES XD
Gość Marioza Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 eeeetam małe , zobaczymy co powiesz jak będzie calość :)
ofca Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=310683 ojj... wtf ?
_michal Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 ~52k ;) Większa rozdzielczość jeśli to kogoś interesuje jest tu: http://www.simhangar.com/main
_michal Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 Większości ścianek na siatce nie widać, bo większość krawędzi zbevelowałem. Ładniej się wówczas bliki rozkładają ;)
Levus Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 Heh, no fajowo. Już kij że nie wiem po co te wszystkie pokrętełka i zegarki ale fajowo i tak:D
_michal Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 Spoko, plan jest taki, by je wszystkie oskryptować :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się