Posted December 10, 200717 yr Wee.e Pierwsze podejscie do bitwy 3D :] W sumie to jak sie naucze poprawnie modelowac i teksturowac ludzka postac uzna te bitwe za wygrana :] Scenka bedzie przedstawiac policjantke i jakiegos zlego kolesia w klascycznej patowej scenie z filmow John'a Woo "ona-przystawia-mu-pistolet-do-glowy-i-on-jej-tez". Tyle ze klimaty beda bardziej Sci-Fi-Future. Mocno licze na wasza pomoc bo zielony jestem w 3d niezle. Na razie klepie temat, na powazniej rusze w przyszlym tygodniu edit: zmiana nazwy watku bo tak sie fachowo nazywa taka scenka ;]
December 10, 200717 yr super Omen, dasz radę. takie rzeczy robisz że zrobisz cokolwiek w 3d i 2 2d tak dorobisz (`10 % :D ) że będzie światowe pro;)
December 10, 200717 yr Ho ho przesiadka widze - i tak masz łatwiej - modeling łatwiejszy od tekstur - i teksturami zawsze podciągniesz
December 10, 200717 yr OmeN2501 strasznie jestem ciekaw jak sobie z tym poradzisz ... no i jescze te klimaty sci fi :) Powodzenia
December 10, 200717 yr fajny pomysł OmeN2501 to że dopiero zaczynasz w 3d daję jakąś tam szansę innym małą ale zawsze :) powodzenia! ;)
December 10, 200717 yr Author Zaczynam jak zaczynam, ale poprzednia pracka byla niemal cala w zbrushu robiona - przy tej planuje troche wiekszy rozmach wiec bez 3ds sie nie obejdzie. No i oczywiscie bez waszej pomocy tez nie :D Szykujcie sie na cala serie glupich pytan :D
December 11, 200717 yr Powodzenia stary, pamietam twoja starcraftowa kobitke ;) Tylko prosze, nie domalowuj za duzo bo nie dasz innym szans ;)
December 11, 200717 yr Author jaras : been there, done that ;] nezumi: hehe - mam zamiar wykorzystać swoje 10% postprocesingu do ostatniego promila ;] Dzieki za wsparcie ludziska Na razie decyzja konceptowa bo zaczyna mi sie w glowie przebijac drugi pomysl ktory chyba bylby ciut latwiejszy do realizacji dla takiego nooba jak ja, a wciaz ciekawy tematycznie: Pierwszy test kompozycji, modele z Posera (wiem ze laaameerriaaa ale testowo i na szybko na razie) reszta podmalowana. Tak ekspresem wiec nie ma co sie czepiać szczegółow tylko ogólnej koncepcji. Dajcie znac jak wam sie to widzi w takiej postaci. Jak dzis na to patrze to chyba bym obrócił jeszcze troche kamere zeby twarz kolesia bylo bardziej widac Drugi pomysl to remake takiej mojej starusienkiej pracy. Oczywiscie byla by zrobiona realistycznie a nie mangowo - dalbym szeroki kadr na caly eksplodujacy budynek, jakas ulica przy ktorej stoi - takie tam... Jak myslice w ktora strone isc? -
December 11, 200717 yr co Was z tymi 10% opętało ? nie ma w regulaminie nic na ten temat - można zrobić podmalówki i poprawić babole na renderze - ważne żeby nie oszukiwać i nie korzystać ze zdjęć i nie robić jakichś fotomontaży - to samo dotyczy modeli - nie mogą być z innych prac wykorzystane bo liczy się umiejętność wymodelowania ich i trzeba pokazywać poszczególne etapy ich powstawania :) co do konceptu to bardziej podoba mi się 1 scenka :)
December 11, 200717 yr Author Procz tego ktory koncept wam sie bardziej podoba smialo piszcie co byscie zmienili, dodali - pomoc nieoceniaona w poczatkowych fazach wymyslania pracy
December 11, 200717 yr pierwszy koncept jest bardzo wymowny, bardzo mi się podoba - czy te gołąbki symbolizują ulatniający się pokój ? :) może by je zamienić na czarne kruki ? no i moze tego gościa ubrać w jakiś chełm lub cos w ten deseń ? pamiętaj że włosy mają być też 3d ;)
December 11, 200717 yr Author Koles na 1 planie bedzie w pelni zcyborgizowany - taki bajer coby sculpta pokazac troche ;] A golabki to taki motyw ktory John Woo stosuje w swoich filmach - aczkolwiek nie wiem czy przetrwaja do konca :] W ogole to troche musze mierzyc sily na zamiary i nie wiem czy pierwsza powazna praca 3d powinna byc akurat tak skomplikowana jak ta pierwsza... Latwiej by mi bylo zrobic 1 postac, mroczna otoczke i eksplodujacy budynek w tle... ale musze to przemyslec jeszcze
December 11, 200717 yr concept super wypas! i jak szybko damn! ;) badzo jestem ciekaw jak to dalej pójdzie
December 11, 200717 yr no mi sie pierwszy koncept zdecydowanie bardziej podoba od drugiego ktory jest dla mnie troche zbyt statyczny, wiem ze wybuch itd. ale mimo wszystko
December 17, 200717 yr Sprawa jest taka jednak, ze o ile drugi koncept podchodzi jak najbardziej pod PORACHUNKI to pierwszy bardziej pod IMPAS czy REMIS...
December 17, 200717 yr Author Na razie postanowilem wlasnie ten 2 robic - jak mi sie odmieni to zrigowana panienke zawsze bedzie mozna ... ehm... wykorzystac do tego wczesniejszego konceptu ;]
December 31, 200717 yr Author No dobra, jeszcze zanim sie na powazne za modelowanie zabiore koncept scenki wybuchowej o ktorej wczesniej wspominalem. Wydaje mi sie ona latwiejsza do zrobienia wiec jest szansa ze sie uda ja skonczyc. Uwagi mile widziane Kilka lamerskich 3d pytan, bylbym bardzo wdzieczny za odpowiezi zorientowanych w temacie ludzi :] 1. Czy panienke lepiej robic jako jeden model czy na czesci (osobno glowa, plaszcz, koszula, kamizelka, paski) czy moze jest to bez roznicy? 2. Czy jak mam uproszczony model w 3dstudio i chce go podciagnac detalem w Zbrushu to musze go najpierw zmapowac przed sculptem czy tez UV maping moge na pozniejszym etapie podpiac? 3. Detale z zbrusha podpinac lepiej jako disp czy jako normale? Na razie tyle. Jak widac przygotowuje sie do modelingu i chce sie zorientowac co i jak
December 31, 200717 yr ad1: zależy, ale chyba jednak osobno jest wygodniej, można hidować osobne części itp ad2. keine ahnung;) ad3: disp lepszy efekt, dłuższy czas renderu, normal gorszy efekt, krótszy czas. to już zależy od zbliżenia i złożoności tych efektów.
December 31, 200717 yr koncept miażdży i wgniata w ziemię :D suuuper! 1 lepiej osobno :) jak zaczynałem próbowałem wszystko zrobić z jednej powoerzchni to był zły pomysł :D 2 możesz później ale dobrze jest od razu ładne UV zrobić poolecam darmowego roadkilla 3 jako narmal mape będzie szybko się renderowało ale musisz wyexportować trochę wyższy level żeby na brzegach ni było kantów tylko gładkie przjeście
December 31, 200717 yr Jak ci wyjdzie tak jak na tym koncepcie to bede na ciebie glosowac :) Na pytania juz odpowiedzieli wiec nie bede powtarzac. Powodzenia. fikołek - dzieki za linka, mnie rowniez sie przyda :)
December 31, 200717 yr Author No fajnie ten roadkill wyglada, na pewno sie pobawie :D I wielkie dzieki za odpowiedzi Jeszcze pytanko jedno - czy w 3ds jest jakis modyfikator ktory dziala odwrotnie do turbosmooth, czyli ze upraszcza siatke?
December 31, 200717 yr Misiak polecam Tobie, exportuj wysokie levele ze zbrusha modele powyzej 1 mln, na lajcie zaimportujesz w maxie. Z wyzszych leveli generuj normala, bo z dispem sa zajebiaszcze czasy renderow ;)
December 31, 200717 yr KLICEK dobrze gada :) jest optimize, ale nie dziala zbyt dobrze, chodziaz jak masz duzo obiektow z zbrusha w scenie to mozna go wlaczyc tylko do widoku w viewportach co bardzo przyspiesz ich prace. koncept o wiele lepszy, powodzenia
January 5, 200817 yr ostani koncept jest mega wyq*****!! bardzo mi sie podoba, ciekaw jestm jak sobie poradzisz w plastelinakch : ), czymam kciuka
January 5, 200817 yr Author No dobra - na pierwszy ogien model glowki i jej teksturowanie. Jak widac nie korzystalem z zadnych referek :P Material i rendering zbrushowe wiec jescze sie pewnie w 3deesie podrasuje (np jakis specular normalny dodam a nie taki jednolity jak teraz). Oczy i zeby to na razie prosciutka tekstura- beda robione bardziej realistycznie. Wloski testowo i na szybko w PSie ale w finale bede je robil troche gameratowo na plane i teksturkach wiec efekt powinien byc podobny ;] Rozgladamy sie: Uwagi w cenie jak nigdy -
January 5, 200817 yr Klasa sama w sobie. Czemu właściwie włosów nie zrobiłeś w ZB ? Przy takiej fryzurze przynajmniej część spoojnie by można
January 5, 200817 yr ładne główeczki, tylko czemu oczy tak daleko uciekają w głąb. Nie bój sie, wysun je, i pokaz im trochę świata. ;) Mam nadzieje ze to bezcenna uwaga. :P Pozdrawiam
January 5, 200817 yr no zesz w morde jeza ... Miłka co ty tam robisz? Nie mowie tego za czesto ale niech ci bedzie.. jestes wymiataczem.
January 5, 200817 yr ładnie uchywciłeś podobieństwo, masakrą jest dla mnie to że będąc gościem od 2d szczelasz takie 3d, głowa jest po prostu miodzio, twarz jest rewela i bardzo chaarkterna, dupereli sie nie czepiam bo to oczywiste ze to jest nadal robocza sprawa,
January 5, 200817 yr ...jest swietnie - tylko nie wiem po co ty chcesz cos tam domodzic w tej glowei - moze nie trac na to czasu bo wielu z tych detali w kadrze nie bedzie widac- jest teraz rewelacyjnie wiec zajmij sie moze innymi elementami :D naprawde wolalbym zobaczyc cala scenke niz tylko nawet najlepiej na swiecie wykonana glowke
January 5, 200817 yr Wszystko wyglada naprawde dobrze :). Twoje maxi skille w 2d maskuja braki w 3d dzieki czemu pracka zapowiada sie wysmienicie :)
January 5, 200817 yr z sphere ro modelowales, czy z base mes=ha jakiegos, jak tajk to pokaz plz switne pozdro