Jump to content

Featured Replies

Posted

Wee.e Pierwsze podejscie do bitwy 3D :] W sumie to jak sie naucze poprawnie modelowac i teksturowac ludzka postac uzna te bitwe za wygrana :]

 

Scenka bedzie przedstawiac policjantke i jakiegos zlego kolesia w klascycznej patowej scenie z filmow John'a Woo "ona-przystawia-mu-pistolet-do-glowy-i-on-jej-tez". Tyle ze klimaty beda bardziej Sci-Fi-Future.

 

Mocno licze na wasza pomoc bo zielony jestem w 3d niezle. Na razie klepie temat, na powazniej rusze w przyszlym tygodniu

 

edit: zmiana nazwy watku bo tak sie fachowo nazywa taka scenka ;]

  • Replies 79
  • Views 18.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ho ho przesiadka widze - i tak masz łatwiej - modeling łatwiejszy od tekstur - i teksturami zawsze podciągniesz

OmeN2501 strasznie jestem ciekaw jak sobie z tym poradzisz ... no i jescze te klimaty sci fi :) Powodzenia

Sóper pomysł! Zapowiada sie również zarąbiście. Trzymam kciuki!

  • Author

Zaczynam jak zaczynam, ale poprzednia pracka byla niemal cala w zbrushu robiona - przy tej planuje troche wiekszy rozmach wiec bez 3ds sie nie obejdzie. No i oczywiscie bez waszej pomocy tez nie :D Szykujcie sie na cala serie glupich pytan :D

tylko błagam - nie pytaj co zrobić jak Ci znikną osie xyz

Powodzenia stary, pamietam twoja starcraftowa kobitke ;) Tylko prosze, nie domalowuj za duzo bo nie dasz innym szans ;)

ooooo... może być ciekawie :)

  • Author

jaras : been there, done that ;]

nezumi: hehe - mam zamiar wykorzystać swoje 10% postprocesingu do ostatniego promila ;]

Dzieki za wsparcie ludziska

 

Na razie decyzja konceptowa bo zaczyna mi sie w glowie przebijac drugi pomysl ktory chyba bylby ciut latwiejszy do realizacji dla takiego nooba jak ja, a wciaz ciekawy tematycznie:

 

Pierwszy test kompozycji, modele z Posera (wiem ze laaameerriaaa ale testowo i na szybko na razie) reszta podmalowana. Tak ekspresem wiec nie ma co sie czepiać szczegółow tylko ogólnej koncepcji. Dajcie znac jak wam sie to widzi w takiej postaci. Jak dzis na to patrze to chyba bym obrócił jeszcze troche kamere zeby twarz kolesia bylo bardziej widac

 

standoff11en3.jpg

 

Drugi pomysl to remake takiej mojej starusienkiej pracy. Oczywiscie byla by zrobiona realistycznie a nie mangowo - dalbym szeroki kadr na caly eksplodujacy budynek, jakas ulica przy ktorej stoi - takie tam...

 

www.imageshack.usdontmesswithmebyomen250ty2.jpg

 

Jak myslice w ktora strone isc?

 

-

co Was z tymi 10% opętało ? nie ma w regulaminie nic na ten temat - można zrobić podmalówki i poprawić babole na renderze - ważne żeby nie oszukiwać i nie korzystać ze zdjęć i nie robić jakichś fotomontaży - to samo dotyczy modeli - nie mogą być z innych prac wykorzystane bo liczy się umiejętność wymodelowania ich i trzeba pokazywać poszczególne etapy ich powstawania :)

co do konceptu to bardziej podoba mi się 1 scenka :)

  • Author

Procz tego ktory koncept wam sie bardziej podoba smialo piszcie co byscie zmienili, dodali - pomoc nieoceniaona w poczatkowych fazach wymyslania pracy

pierwszy koncept jest bardzo wymowny, bardzo mi się podoba - czy te gołąbki symbolizują ulatniający się pokój ? :) może by je zamienić na czarne kruki ? no i moze tego gościa ubrać w jakiś chełm lub cos w ten deseń ? pamiętaj że włosy mają być też 3d ;)

  • Author

Koles na 1 planie bedzie w pelni zcyborgizowany - taki bajer coby sculpta pokazac troche ;] A golabki to taki motyw ktory John Woo stosuje w swoich filmach - aczkolwiek nie wiem czy przetrwaja do konca :]

 

W ogole to troche musze mierzyc sily na zamiary i nie wiem czy pierwsza powazna praca 3d powinna byc akurat tak skomplikowana jak ta pierwsza... Latwiej by mi bylo zrobic 1 postac, mroczna otoczke i eksplodujacy budynek w tle... ale musze to przemyslec jeszcze

no mi sie pierwszy koncept zdecydowanie bardziej podoba od drugiego ktory jest dla mnie troche zbyt statyczny, wiem ze wybuch itd. ale mimo wszystko

Sprawa jest taka jednak, ze o ile drugi koncept podchodzi jak najbardziej pod PORACHUNKI to pierwszy bardziej pod IMPAS czy REMIS...

  • Author

Na razie postanowilem wlasnie ten 2 robic - jak mi sie odmieni to zrigowana panienke zawsze bedzie mozna ... ehm... wykorzystac do tego wczesniejszego konceptu ;]

no właśnie ! ;) dobrze że koleżanka odgrzebała ten wątek :D

Wszyscy czekają w napięciu :)

  • Author

No dobra, jeszcze zanim sie na powazne za modelowanie zabiore koncept scenki wybuchowej o ktorej wczesniej wspominalem. Wydaje mi sie ona latwiejsza do zrobienia wiec jest szansa ze sie uda ja skonczyc. Uwagi mile widziane

 

render33fg2.jpg

 

Kilka lamerskich 3d pytan, bylbym bardzo wdzieczny za odpowiezi zorientowanych w temacie ludzi :]

 

1. Czy panienke lepiej robic jako jeden model czy na czesci (osobno glowa, plaszcz, koszula, kamizelka, paski) czy moze jest to bez roznicy?

2. Czy jak mam uproszczony model w 3dstudio i chce go podciagnac detalem w Zbrushu to musze go najpierw zmapowac przed sculptem czy tez UV maping moge na pozniejszym etapie podpiac?

3. Detale z zbrusha podpinac lepiej jako disp czy jako normale?

 

Na razie tyle. Jak widac przygotowuje sie do modelingu i chce sie zorientowac co i jak

ad1: zależy, ale chyba jednak osobno jest wygodniej, można hidować osobne części itp

ad2. keine ahnung;)

ad3: disp lepszy efekt, dłuższy czas renderu, normal gorszy efekt, krótszy czas. to już zależy od zbliżenia i złożoności tych efektów.

koncept miażdży i wgniata w ziemię :D suuuper!

 

1 lepiej osobno :) jak zaczynałem próbowałem wszystko zrobić z jednej powoerzchni to był zły pomysł :D

 

2 możesz później ale dobrze jest od razu ładne UV zrobić poolecam darmowego roadkilla

 

3 jako narmal mape będzie szybko się renderowało ale musisz wyexportować trochę wyższy level żeby na brzegach ni było kantów tylko gładkie przjeście

Jak ci wyjdzie tak jak na tym koncepcie to bede na ciebie glosowac :)

Na pytania juz odpowiedzieli wiec nie bede powtarzac.

Powodzenia.

 

fikołek - dzieki za linka, mnie rowniez sie przyda :)

  • Author

No fajnie ten roadkill wyglada, na pewno sie pobawie :D I wielkie dzieki za odpowiedzi

 

Jeszcze pytanko jedno - czy w 3ds jest jakis modyfikator ktory dziala odwrotnie do turbosmooth, czyli ze upraszcza siatke?

KLICEK dobrze gada :)

jest optimize, ale nie dziala zbyt dobrze, chodziaz jak masz duzo obiektow z zbrusha w scenie to mozna go wlaczyc tylko do widoku w viewportach co bardzo przyspiesz ich prace.

 

koncept o wiele lepszy, powodzenia

diabelsko fajny koncept -fajnie by wyszlo w takim klimacie jak na rysunku

ostani koncept jest mega wyq*****!! bardzo mi sie podoba, ciekaw jestm jak sobie poradzisz w plastelinakch : ), czymam kciuka

  • Author

No dobra - na pierwszy ogien model glowki i jej teksturowanie. Jak widac nie korzystalem z zadnych referek :P Material i rendering zbrushowe wiec jescze sie pewnie w 3deesie podrasuje (np jakis specular normalny dodam a nie taki jednolity jak teraz).

Oczy i zeby to na razie prosciutka tekstura- beda robione bardziej realistycznie. Wloski testowo i na szybko w PSie ale w finale bede je robil troche gameratowo na plane i teksturkach wiec efekt powinien byc podobny ;]

 

testinghg1.jpg

 

Rozgladamy sie:

 

facesmi0.jpg

 

Uwagi w cenie jak nigdy

 

-

Klasa sama w sobie. Czemu właściwie włosów nie zrobiłeś w ZB ? Przy takiej fryzurze przynajmniej część spoojnie by można

ładne główeczki, tylko czemu oczy tak daleko uciekają w głąb. Nie bój sie, wysun je, i pokaz im trochę świata. ;) Mam nadzieje ze to bezcenna uwaga. :P

 

 

Pozdrawiam

Wnosze o dyskfalifikacje. Ten pan jest od 2d, nie od zbrusha! ;P

no zesz w morde jeza ... Miłka co ty tam robisz? Nie mowie tego za czesto ale niech ci bedzie.. jestes wymiataczem.

ładnie uchywciłeś podobieństwo, masakrą jest dla mnie to że będąc gościem od 2d szczelasz takie 3d, głowa jest po prostu miodzio, twarz jest rewela i bardzo chaarkterna, dupereli sie nie czepiam bo to oczywiste ze to jest nadal robocza sprawa,

...jest swietnie - tylko nie wiem po co ty chcesz cos tam domodzic w tej glowei - moze nie trac na to czasu bo wielu z tych detali w kadrze nie bedzie widac- jest teraz rewelacyjnie wiec zajmij sie moze innymi elementami :D naprawde wolalbym zobaczyc cala scenke niz tylko nawet najlepiej na swiecie wykonana glowke

Wszystko wyglada naprawde dobrze :). Twoje maxi skille w 2d maskuja braki w 3d dzieki czemu pracka zapowiada sie wysmienicie :)

Super

Oczy jeszcze jakieś blade, płytkie, ale wiem że poprawisz.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy