Ania Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Chcę tą pracą przedstawić porachunki między myszą a wężem. Tym razem role są odwrócone, ofiarą jest wąż, duszony przez mysz. Wężem jest pyton siatkowany, jeden z największych gatunków węży. With this work I want to show the reckoning between mouse and snake. This time the roles are changed, the snake is the victim, beeing constricted by the mouse. The snake is a reticulated python, one of the biggest snake species. Software: Wings3d, Blender, ZBrush, Corel Photopaint, Sunflow. Zostały użyte zdjęcia w niektórych teksturach. High res: http://www.ania.xibo.at/img/waz-1200.jpg 1
Tomala Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Ania a w jakim stylu to będzie bo chyba nie realizm? No i oczywiście życzę powodzenia w bitwie!
SoAd Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Hmm Ania modeluje zwierzaki! Nie spodziewałbym się :P
Ania Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 Tomala - będzie taki przerysowany realizm (tekstury raczej realne, modele raczej nie) Chciałabym się podzielić z wami kilkoma referkami, patrzcie jakie ogromne pieruństwo http://whiteafrican.com/?p=33 a tu taki słodki maluszek http://www.snakesandfrogs.com/scra/snakes/images/rough%20earth%20snake%2011.jpg a tu złośliwa http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Tanun_carvings_snake.jpg
Tomala Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Ale mysz będzie chyba tego małego dusiła? A tamten wielki pyton to owce farmerowi zjadał a jakie zębiska miał, zdziwił bym się jak bym takie coś na żywo zobaczył. Aniu zastanawiam się jak zrobisz łuski węża jeżeli postanowisz je wymodelować (oczywiście nie w maxie tylko np. w zbrushu) bo sam miałem niedawno robić węża ale na razie to odłożyłem.
floo Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Ania, widzę że referki konkretne... :D życzę powodzenia!
Jonasz_Real Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 złosliwa wersja refki jest IMO ciekawsza, ale troche niebezpieczna. Fajnie ze wzięłasz udział. Powodzenia. czołem Jonek
Master Kiełbaster Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 z tej złośliwej zrobisz obydwa węże?
jaras Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 witaj Aniu :) powodzenia w bitwie :) 3mam kciuki
Ania Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 Tomala - będzie dusiła przypuszczalnie pytona (trochę mniejszego niż tamten) albo boę, albo po prostu jakiegoś uśrednionego dusiciela. Te małe nie duszą chyba, one są trujące lub tylko gryzą, dlatego by nie pasowało gdyby mysz je dusiła. Nie wiem jeszcze jak zrobię łuski, być może te większe przy twarzy wymodeluję a te mniejsze normal mapą, muszę się jeszcze zastanowić.
mookie Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Fajnie to określiłaś - "startować trzeba". Podpisuję się pod tym obydwiema rękami (lub obydwoma rękoma). Powodzenia!
Vorek Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Jak zwykle, podchodzisz do tematu z przymrużeniem oka, super :) Powodzenia
hcpiter Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 ooo Ania no to powodzenia ! bede zagladal i czekam na pierwsze modele :D Pozdrawiam !
Ania Napisano 15 Grudzień 2007 Autor Napisano 15 Grudzień 2007 Łukasz_Stanek - są takie małę, po pierwsze nawet te największe muszą się wykluć i podrosnąć zanim osiągną takie rozmiary, po drugie są różne podgatunki pytona, niektóre osiągają jedynie 70cm. No dobrze, gatunek którego modeluję osiąga 7 a maksymalnie 10 metrów (nowo narodzony ma 50 cm). Tym bardziej mysz ma powód do zemsty. Pewnie mysz będzie musiała być nieco większa niż normalna. 50 myszy? Mam egzaminy, nie mam czasu na 50 myszy. Powoli powoli zaczynam. Stwierdziłam że będzie pyton reticulatus, one są ładniejsze od boa, mają śliczne te łuski przy buzi. Jak się odmienia boa? "ładniejsze od boy"? "od boa"? "od boł"? Daję widok ze smoothem, ale jeszcze w sumie za mało geometrii na to.
Beatou Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 hehe to taka przypakowana mycha powinna go dusić :D Powodzenia Aniu! :)
SoAd Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Chyba się nie odmienia :P Na razie mało ale siateczka ładna. Czy ja dobrze policzyłem i on ma 5 par nozdrzy?
Ania Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 update powoli idzie ponieważ jednocześnie uczę się kwantów. edit: zaczęłam modelować wnętrze buźki na forum o pytonach znalazłam pytona który się zakrztusił wodą :)
Adek_CG Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 fajnie idzie ale wydaje mi sie ze ten detal na glowie to spokojnie moglabys na texturze zrobic, albo pociagnac to w zbrushu
Ania Napisano 17 Grudzień 2007 Autor Napisano 17 Grudzień 2007 nie lubię zbrusha. mniejsze łuski zrobię texturą.
nielot007 Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Witam!! ten detal nie zbyt dobrze wyglada :) choc popieram "nie uzywanie" zbrusha to tutaj chyba lepiej jest uzyc go albo na texturze :)
-hpx- Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 No no te detale to nieźle muszą czasu pożerać :) powodzenia bo szykuje się naprawde fajna praca :)
Tomala Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Zgadzam się z Adek_CG i nielotem że w zbrushu byłoby o wiele szybciej. Na dobrym base meshu wysculptować te wszystkie łuski i wgłębienia a potem wypalić mapę displacement. Byłoby też łatwiej zmapować ale oczywiście każdy robi jak lubi. Na razie wygląda dobrze ale ile to czasu trzeba żeby te wszystkie łuski wymodelować. Na ostatnim obrazku kolorami zaznaczyłaś poszczególne łuski ale chyba nie wszystkie są już wyextrudowane bo miejscami jest płasko. Czekam na kolejne update'y, powodzenia!
Ania Napisano 17 Grudzień 2007 Autor Napisano 17 Grudzień 2007 Update. Mniejsze łuski będą w zbrushu. Te które są jeszcze będę poprawiała. Dajcie mi się pobawić. Modelować w wingsie lubię, od zbrusha robię się nerwowa. I tak go chyba nie uniknę w tej pracy. Racja, nie wszystkie jeszcze wyeksturdowane. w niektórych miejscach jeszcze szparek brakuje. Kolory tymczasem usunęłam bo przeszkadzały w szacowaniu głębokości szparek.
Tomala Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 O teraz mi się naprawdę bardzo podoba! Będzie super wąż.
Destroyer Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 bardzo fajnie już wygląda, refka obok też ciekawa :)
nielot007 Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 no teraz to pokazalas klase Aniu !! swietna robota :)
Jonasz_Real Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Świetne, lepsze niz Zbrush ;) Gratuluje cierpliwości. :)
kliment woroszyłow Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 po otexturowaniu bedzie jak żywy...zazdroszcze umiejętnmości Aniu:)
Gość Morte Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Świetna robota! Zazdroszczę umiejętności!
KoMic Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 hehe, waz jak malowany: ], bardzo fajnie wyszlo i to narazie bez tych bajerow z ZB: ]
ferni Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 swietnie to wygląda, czy mysz tez bedzie w realu ?
Ania Napisano 20 Grudzień 2007 Autor Napisano 20 Grudzień 2007 :) Kliment akurat ty nie masz tu czego zazdrościć... Ferni jeszcze nie wiem. Update, pracowałam nad zębami górnymi, strasznie ślamazarnie tym razem, ledwo co zrobiłam w tą godzinę. (jest teraz 6 godzin roboty, update daję tu co godzinę). Dla zainteresowanych trochę biologii, na dole widać rurkę wzdłóż szczęki - żeby mógł oddychać w trakcie połykania śniadania którego przekrój jest większy niż przekrój szczęki. W celu połknięcia owego śniadania potrafi odhaczyć dolną szczękę, widać to na zdjęciu obok. Zęby są niewidoczne, ponieważ chowa je między dziąsłami. Ale są tam i potrafi mocno ugryźć.
-hpx- Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 model po prostu idealny naprawde gratuluje cierpliwosci :)
Ania Napisano 23 Grudzień 2007 Autor Napisano 23 Grudzień 2007 kolejny drobny update. edit: jeszcze trochę ząbków, zbyt równe wyszły, do poprawki.
Gomez Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Co tu mozna napisac? Doskonale wiesz co robisz. W kazdym razie zagladam i obserwuje postepy :)
Orangegraphics Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 taa... weźmy się schowajmy. Ani model po samym poly wychodzi tak jak niektórym po sculpcie;d
Ania Napisano 27 Grudzień 2007 Autor Napisano 27 Grudzień 2007 chyba środek skończony, jeszcze konsultuję na forum o wężach. czy ktoś z was ma może domowe terarium i może się podzielić zdjęciami dolnej szczęki pytona (od zewnątrz)? Na internecie bardzo trudno znaleźć.
ETA Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Jaki śliczny :), ale podostrz mu troszkę ząbki... http://www.saveourwaterwaysnow.com.au/_dbase_upl/Image603.jpg o taki coś ci chodziło??
mateusz_s Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 trzeba przyznac ze wyglada bardzo slicznie :)
-hpx- Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 hmm z chęcią zobaczyłbym siatkę tego cudeńka jeśli masz chwilke czasu :)
Ania Napisano 27 Grudzień 2007 Autor Napisano 27 Grudzień 2007 Eta - zęby są schowane między dziąsłami, zazwyczaj ich w ogólę nie widać, wychodzą tylko w momencie kiedy coś chwyta. Widać to dobrze tu i tu: mam nadzieję że dziąsła u mnie z teksturą będą bardziej podobne do dziąseł niż teraz. Dzięki za linka, właśnie o takie coś chodziło. Co prawda to inny rodzaj, ale mam nadzieję że są podobne. Hpx - proszę bardzo. Jeszcze muszę kilka spraw poprawić, nad wargami jeszcze nie pracowałam i u góry zostało kilka wielokątów.
-hpx- Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 heh coś pięknego jeszcze nie gotowe a już nie moge się napatrzeć :) Ciężko mi sobie wyobrazić jak Ty się łapiesz w takich drobnych szczegółach.
JunioR Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 Ukłony Aniu, kawał dobrej roboty, juz sie boje co bedzie pod koniec ;) pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi