KarolGniazdowski Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Powiedz, rycerz z bańki, czy masz jakieś fajne, ultra tajne źródło referek? Bo jest w nim moc.
Coyote Napisano 8 Lipiec 2011 Autor Napisano 8 Lipiec 2011 Ravirr dzięki :) Karol: Zawszę do rysowania używam refki. Rycerz= 1 refki pozy jak gość jedzie na koniu+ strojów samurajów + jakiś hełm znaleziony w sieci który zupełnie inaczej wygląda od finałowego. do tego jakieś zdjęcia krajobrazu, koni, uprzęży, zbrojenia, traw. i kilka inspiracji jak po upraszczać "malarsko" niektóre fragmenty pracy. plus trochę dłubania przy oświetleniu jeźdźca konika jakies sniegi etc. tyle :)
Rotcore Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 no chopie... ten ostatni nieźle podsumowuje Twoją naukę... więcej takich pozdron
twi Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 level up! ( że też nikt jeszcze tego nie napisał :P )
Coyote Napisano 12 Lipiec 2011 Autor Napisano 12 Lipiec 2011 masz)rum khazadthard rotcore twi dzięki :) 1.shameless self-promotion na głównej max3d jest news http://max3d.pl/news.php?id=1872 o ten :) filmu przy którym robiłem. można obejrzeć trailer. 2.shameless self-promotion dostałem za tego raidera Daily Deviation byłem bardzo zaskoczony no i szczęśliwy :) tyle od mnie czas wyzdrowieć i brać sie znowu do cieżkiej pracy :D
KarolGniazdowski Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 Fajny ten filmik. Jak był news to nie zainteresowałem się (bo facebook mnie wkurza ;) ), ale zrobiliście kawał przyjemnej roboty jak widać.
telthona Napisano 12 Lipiec 2011 Napisano 12 Lipiec 2011 ten z koniem fajny, i ten flaming fajny tylko nóżki ma przykrótkie a szkoda bo fajny detal tam.
Coyote Napisano 17 Lipiec 2011 Autor Napisano 17 Lipiec 2011 KarolGniazdowski telthona dzięki kolejny odświeżony pod folio :) (hi-res na blogu)
Coyote Napisano 19 Lipiec 2011 Autor Napisano 19 Lipiec 2011 wydłubany z przedwczoraj koncept pirata do modelowania dla mnie :) hi-res i moje zmagania z owym konceptem
Paweł Kaczmarczyk Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 no super, milo popatrzeć ;) concept przyjemny. Ten szkielet rybki jest najfajniejszym akcentem. ;)
sucharek Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 jeszcze raz muszę powtórzyć - ten jeździec na koniu w niebieskościach bardzo mi się podoba! :)
emmilius Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 Koncepcior zacny :D. Uderzasz w cartoony ogólnie, czy tylko Cie ostatnio tak wzięło?
Coyote Napisano 19 Lipiec 2011 Autor Napisano 19 Lipiec 2011 Florian P sucharek gracias emmilius wzieło mnie ostatnio i nie chce puścic pozatym buduje sobie folio i chce być troche "Universal soldier" :D. Mam jeszcze kilka pomysłów na przynajmniej 3 ilustracje ale póki co doba jest za krótka ;)
WWWoj Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 rycerz i rozbity helikopter wgniata i zamiata! Twarz kolesia która jest w miniaturce teczki odstrasza, (przynajmniej mnie) :]
Coyote Napisano 22 Lipiec 2011 Autor Napisano 22 Lipiec 2011 WWWoj'u dzięki :)! Musze sobie zrobić jakąś uniwersalną miniaturkę bo jestem zbyt leniwy żeby ją co chwilę zmieniać :D
Coyote Napisano 27 Lipiec 2011 Autor Napisano 27 Lipiec 2011 "nowy" stuff z wczoraj i dziś :) jak zwykle hi-res na blogu pozdro :)
CUKIERASS Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 a wtym ostatnim to celowe nawiązanie do firmy Rackham? tak mi się logo skojarzyło
Coyote Napisano 29 Lipiec 2011 Autor Napisano 29 Lipiec 2011 (edytowane) Nie, zupełnie przypadkowo nawet nie znałem firmy. ten smok w tle daje busta do kompo i storytelingu :P aa tak żeby pustawo nie było dorzucam autoportret. Edytowane 29 Lipiec 2011 przez Coyote
Coyote Napisano 30 Lipiec 2011 Autor Napisano 30 Lipiec 2011 krajzisowe tsunami chyba już za nami także podrzucam następny stuff :)
Grzessko Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 niestety anatomia , proporcja nie istnieją w tych artach
Coyote Napisano 31 Lipiec 2011 Autor Napisano 31 Lipiec 2011 Nilfheim dzięki, faktycznie cos jest zabardzo cofnięte dzis powalcze. Troche za nisko dałes jej miednice, ale tak czy inaczej cos tam jest z nogami do poprawy :) Grzessko Dzięki twojemu komentarzowi moje postrzeganie proporcji i anatomii zmieniło się nagle o 360'. Nie wiem co bym zrobił gdyby nie ta konstruktywna krytyka ;)
nicponim Napisano 31 Lipiec 2011 Napisano 31 Lipiec 2011 nie ma co sie fochować, anatomia faktycznie 'pływa', odnosi sie wrazenie ze postaci sa pozbawione ukladu kostnego, zrobione z jakiejs glutomasy;] popatrz sobie na konczyny- sa powyginane w dziwne łuki, w realu takie sytuacje nie mają miejsca -chociazby przedramie tej pani trzymajacej wachlarz
Grzessko Napisano 31 Lipiec 2011 Napisano 31 Lipiec 2011 NO trudno było mi pisać punkt po punkcie kiedy zajęło by to stronę niestety ;/ Tak jak nicponim pisze brak tu szkieletu ,wszystko pływa jak w jakimś krzywym zwierciadle . Nie ma co sie łamać tylko cofnij sie parę kroków i postudiuj anatomie konkretnie bo bez tego do przodu nie pójdziesz a te błędy powtarzasz permanentnie
Coyote Napisano 31 Lipiec 2011 Autor Napisano 31 Lipiec 2011 (edytowane) Dude nie focham sie :D tylko potrzebuje konkretów co gdzie jak, a najlepiej jak to poprawić. Niestety komentarz pod tytułem "niestety anatomia , proporcja nie istnieją w tych artach" poza tym że wiem że anatomia nie jest moim mocnym punktem, nic mi nie daje. Jak komuś pisze komentarze to staram się pisać co i jak dlaczego mi nie gra i ew. znaleźć rozwiązanie problemu. Rękę przemalowywałem dwa razy i teraz dopiero to zauważyłem dzięki good point :) edito. Grzessko próbowałem wielu już dróg z anatomią i już nie wiem co robić żeby skill się podniósł. Edytowane 31 Lipiec 2011 przez Coyote
ZiN Napisano 1 Sierpień 2011 Napisano 1 Sierpień 2011 Jak komuś pisze komentarze to staram się pisać co i jak dlaczego mi nie gra i ew. znaleźć rozwiązanie problemu. Jak tak spojrzeć na Twoje posty w mojej tece to odniosłem zupełnie odwrotne wrażenie. W ostatnim bardzo fajne kolorki :)
Coyote Napisano 1 Sierpień 2011 Autor Napisano 1 Sierpień 2011 zin może ten drugi o chmurach jest nietrafiony, ale ten jak najbardziej http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=1042571&postcount=66 niestety w kolejnych pracach nie zauważyłem próby zaimplementowania tej wiedzy, albo choćby strzelenia jakieś martwej natury/ pracki z referencji. Pisałem już dużo razy ludziom o podstawach powoli mi się odechciewa. No bo poco robić martwe tłuc tony szkiców z referencji i zrozumieć materie poczytać trochę pokminic, jak można robić z głowy. ps. to że tu wrzucam takie pracki a nie inne to nie znaczy że nie ćwiczę na papierze, żeby mnie za chwile ktoś nie łapał za słówka że tylko robię koncepty/skończone pracki. pozdro :)
emmilius Napisano 1 Sierpień 2011 Napisano 1 Sierpień 2011 Ostatnie przyjemne. Ogólnie lepiej Ci chyba envirki wychodzą niż koncepty (powiem szczerze że taki koment jak mój w moim kierunku by mnie wkurzył =]). Co do konceptów a konkretnie pozy i anatomii może popróbuj na początek korzystać z refek całej pozy, bez sklejania kilku fot i malowania z głowy, jak już sam nie wiesz jak pchać temat do przodu to może to pomoże. Ja swojego czasu rozebrałem się do gaci (nie śmiać się=]) i zrobiłem sobie kilka kozackich ustawek i przy niektórych konceptach używałem całej refki do malunku :D. Pozdro.
SBT77 Napisano 1 Sierpień 2011 Napisano 1 Sierpień 2011 Coś z proporcjami w konceptach postaci nie gra, może poćwicz głównie ten element... Ostatnie enviro - fajna para barw dopełniających, ładnie to współgra. Nie wiem nad czym pracujesz, ale kiedyś wydawało mi się że robisz bardziej konstruktywną robotę, więcej w tradycyjnych działałeś...
Coyote Napisano 1 Sierpień 2011 Autor Napisano 1 Sierpień 2011 emmilius już kiedyś mówiłem że enviro jest łatwiejsze :P Korzystam z refek całej pozy nie wymyślam ich (gdzies w trakcie pracy to wszystko umyka) Jak maluje gołą babe i ją potem ubieram to ubrania wychodzą sztucznie Jak refkuje ubrane postacie/fałdki etc. to znowu coś pod ubraniem nie gra. Nie mam aparatu żeby sobie foty strzelać, a też nie chce cały czas tłuć tych samych sztywnych póz. ;) SBT77 jaka to jest konstruktywna robota? Tradycyjnie działam nadal ale nie wrzucam tego(brak aparatu/chęci załatwiania skanów, zdjęć). Sprawa wygląda tak że nie dostałem się na akademie we wro, a pod koniec sierpnia kończy sie drimango i robię folio żeby gdzieś sie zaczepić jak nie do roboty to chociaż na praktyki/zdalnie żeby się utrzymać w wro. Także teraz siedzę i tłukę jakieś koncepty envrio ilustracje byle by tego trochę było i różnorodnie. A w miedzy czasie cos czytam szkicuje z jakis fot z głowy. ps. Zauważyłem to po sobie i ogólnie po sytuacji tutaj że na maxie panuje takie przeświadczenie "nie wrzucił na forum nic nie robi". pozdro
RaVirr Napisano 1 Sierpień 2011 Napisano 1 Sierpień 2011 Moim zdaniem masz rację Kojocie co do nie wrzucania ćwiczeń. Dajesz dalej, ostatni ładny ;)
rosikowski Napisano 2 Sierpień 2011 Napisano 2 Sierpień 2011 Chłopie ! ale się rozwinąłeś, bomba ! pogratulować tylko
ICE Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 Yo peeps, nie przeczytalem niektorych postow, ale chlopaki maja racje. Z gora radzisz sobie w miare ok, sypac zacyzna sie od pasa w dol. Pamietasz co mi pomoglo? Rozdzielaj bryle na segmenty, rob to troche jak Slawek, narysuj sobie jakas tam stylizowana noge byle w porporcjach i pozniej popraw na bardziej realistyczna. Tak samo ucza wlasnie na zachodzie, i moim zdaniem jest to najszybsza i najlepsza metoda wbica sobie tego do glowy. Enviro fajne, ale zaspoilowalem sobie na uczelni, jest w nim jeden maly drobiazg ktory zaburza delikatnie percepcje. W 2 pojezdzie ( tym blizej nas ) pod tumanem kurzu od tylnego kola widac cien, co sprawia wrazenie lewitacji. Envira to zdecydowanie twoja mocna strona, ja jakos za nimi nie przepadam. A tak wogole, to zerknij sobie na prace przed Drimagine i na te ktore robisz teraz, przepasc:) No nic ja lece na plaze, poki jeszcze mamy lato! Ciao!
Coyote Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 RaVirr rosikowski dzięki :) ICE Od dziś zaczynam rysować postacie od "stóp do głów" :D tymczasem...
emmilius Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 Czy są łatwiejsze te enviry to bym się spierał =]. Po prostu jak w szkole: jedni to humaniści a drudzy zdecydowanie nauki ścisłe. Ostatnie oczywiście ładne i ja tak nie umniem :/
Coyote Napisano 4 Sierpień 2011 Autor Napisano 4 Sierpień 2011 Byłem na ścisłych i zazwyczaj wychodziło tak że tum... humany miały gorsze oceny od naszej klasy z humanistycznych i ścisłych. żeby rozmowa nie zeszła na polskie szkolnictwo to rzucę linkiem który wydaje mi się pomoże mi z moimi zmaganiami z ludzką materią, a może nie tylko mnie... http://radhowto.blogspot.com/ strzałka :)
KarolGniazdowski Napisano 4 Sierpień 2011 Napisano 4 Sierpień 2011 Za link do bloga należą się oklaski. Jestem pod wielkim wrażeniem. Morze wiedzy po prostu!
vrocker Napisano 5 Sierpień 2011 Napisano 5 Sierpień 2011 No panie, ostatni daje rade, trochę więcej odbić i czystych płaszczyzn i będzie bardzo fajny koncept (w sumie to już jest).
Coyote Napisano 6 Sierpień 2011 Autor Napisano 6 Sierpień 2011 vrocker dzięki :) kolejny ale troszeczkę z innej beczki:)
Varmer Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 hej! fajne te ostatnie koncepty ale musisz je lepiej sprzedawać. W tym momencie olane tło i cień tylko przeszkadzają w odbiorze i sprawiają że maszyniska lewitują. over na szybko, próbowałem posadzić to cudo na gąsienicach pozdrawiam
Farvus Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Widać tu spory postęp. Widoczki bardzo fajne. Musiałbyś jeszcze nad postaciami popracować. Moja ulubiona stąd praca to ta z rycerzem na koniu. http://img30.imageshack.us/img30/6700/raidere.jpg
Monio Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Koncept spoko ale perspektywa na gąsienicach nie zgadza się ze środkiem tej maszyny. Szczególnie ta przednia razi, od razu rzuca się w oczy. Wcześniejszy landszafcik bardzo elo.
Coyote Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 Farvus Monio dzięki Wróciłem z krótkich wakacji, a tu tyle świetnych prac! Ostatnie 8 dni w drimango i przeprowadzka do wro. Także w najbliższym czasie będę podrzucał różne rzeczy( kilka akwarelek z wyjazdu) A narazie koncept czarnego charakteru na bitwe gameartową standardowo hi-res na blogu
chudek Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 mi się strasznie podoba :) (głowa, dłonie odstają poziomem wykonania od reszty, fajne materiały)
Coyote Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 mi się strasznie podoba :) (głowa, dłonie odstają poziomem wykonania od reszty, fajne materiały) ciesze się :) głowę olałem trochę bo mam wymodelowaną już, a dłonie no cóż :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się