Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 380,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ravirr dzięki :)

Karol: Zawszę do rysowania używam refki.

 

Rycerz= 1 refki pozy jak gość jedzie na koniu+ strojów samurajów + jakiś hełm znaleziony w sieci który zupełnie inaczej wygląda od finałowego.

 

do tego jakieś zdjęcia krajobrazu, koni, uprzęży, zbrojenia, traw. i kilka inspiracji jak po upraszczać "malarsko" niektóre fragmenty pracy. plus trochę dłubania przy oświetleniu jeźdźca konika jakies sniegi etc.

 

tyle :)

Napisano

level up! ( że też nikt jeszcze tego nie napisał :P )

Napisano
  • Autor

masz)rum khazadthard rotcore twi dzięki :)

 

1.shameless self-promotion

na głównej max3d jest news http://max3d.pl/news.php?id=1872 o ten :)

filmu przy którym robiłem. można obejrzeć trailer.

 

2.shameless self-promotion

dostałem za tego raidera Daily Deviation byłem bardzo zaskoczony no i szczęśliwy :)

 

tyle od mnie czas wyzdrowieć i brać sie znowu do cieżkiej pracy :D

Napisano

ten z koniem fajny, i ten flaming fajny tylko nóżki ma przykrótkie a szkoda bo fajny detal tam.

Napisano
  • Autor

KarolGniazdowski telthona dzięki

 

kolejny odświeżony pod folio :)

 

cartonsmall.jpg

(hi-res na blogu)

Napisano

jeszcze raz muszę powtórzyć - ten jeździec na koniu w niebieskościach bardzo mi się podoba! :)

Napisano
  • Autor

Florian P sucharek gracias

 

emmilius wzieło mnie ostatnio i nie chce puścic pozatym buduje sobie folio i chce być troche "Universal soldier" :D. Mam jeszcze kilka pomysłów na przynajmniej 3 ilustracje ale póki co doba jest za krótka ;)

Napisano

rycerz i rozbity helikopter wgniata i zamiata!

Twarz kolesia która jest w miniaturce teczki odstrasza, (przynajmniej mnie) :]

Napisano
  • Autor

WWWoj'u dzięki :)!

 

Musze sobie zrobić jakąś uniwersalną miniaturkę bo jestem zbyt leniwy żeby ją co chwilę zmieniać :D

Napisano
  • Autor

"nowy" stuff z wczoraj i dziś :)

 

cret4.jpg

character15.jpg

character12.jpg

 

jak zwykle hi-res na blogu

 

pozdro :)

Napisano
  • Autor

Nie, zupełnie przypadkowo nawet nie znałem firmy.

ten smok w tle daje busta do kompo i storytelingu :P

 

aa tak żeby pustawo nie było dorzucam autoportret.

 

d9b3b9abd408f60152c533857900b6a5-d2ox35j.jpg

Edytowane przez Coyote

Napisano
  • Autor

krajzisowe tsunami chyba już za nami także podrzucam następny stuff :)

 

char1r.jpg

char2v.jpg

Napisano
  • Autor

Nilfheim dzięki, faktycznie cos jest zabardzo cofnięte dzis powalcze. Troche za nisko dałes jej miednice, ale tak czy inaczej cos tam jest z nogami do poprawy :)

 

Grzessko Dzięki twojemu komentarzowi moje postrzeganie proporcji i anatomii zmieniło się nagle o 360'. Nie wiem co bym zrobił gdyby nie ta konstruktywna krytyka ;)

Napisano

nie ma co sie fochować, anatomia faktycznie 'pływa', odnosi sie wrazenie ze postaci sa pozbawione ukladu kostnego, zrobione z jakiejs glutomasy;] popatrz sobie na konczyny- sa powyginane w dziwne łuki, w realu takie sytuacje nie mają miejsca -chociazby przedramie tej pani trzymajacej wachlarz

Napisano

NO trudno było mi pisać punkt po punkcie kiedy zajęło by to stronę niestety ;/

Tak jak nicponim pisze brak tu szkieletu ,wszystko pływa jak w jakimś krzywym zwierciadle . Nie ma co sie łamać tylko cofnij sie parę kroków i postudiuj anatomie konkretnie bo bez tego do przodu nie pójdziesz a te błędy powtarzasz permanentnie

Napisano
  • Autor

Dude nie focham sie :D tylko potrzebuje konkretów co gdzie jak, a najlepiej jak to poprawić.

Niestety komentarz pod tytułem "niestety anatomia , proporcja nie istnieją w tych artach" poza tym że wiem że anatomia nie jest moim mocnym punktem, nic mi nie daje. Jak komuś pisze komentarze to staram się pisać co i jak dlaczego mi nie gra i ew. znaleźć rozwiązanie problemu.

 

Rękę przemalowywałem dwa razy i teraz dopiero to zauważyłem dzięki good point :)

 

edito.

Grzessko próbowałem wielu już dróg z anatomią i już nie wiem co robić żeby skill się podniósł.

Edytowane przez Coyote

Napisano
Jak komuś pisze komentarze to staram się pisać co i jak dlaczego mi nie gra i ew. znaleźć rozwiązanie problemu.

 

Jak tak spojrzeć na Twoje posty w mojej tece to odniosłem zupełnie odwrotne wrażenie.

 

W ostatnim bardzo fajne kolorki :)

Napisano
  • Autor

zin

może ten drugi o chmurach jest nietrafiony, ale ten jak najbardziej http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=1042571&postcount=66 niestety w kolejnych pracach nie zauważyłem próby zaimplementowania tej wiedzy, albo choćby strzelenia jakieś martwej natury/ pracki z referencji. Pisałem już dużo razy ludziom o podstawach powoli mi się odechciewa. No bo poco robić martwe tłuc tony szkiców z referencji i zrozumieć materie poczytać trochę pokminic, jak można robić z głowy.

 

ps. to że tu wrzucam takie pracki a nie inne to nie znaczy że nie ćwiczę na papierze, żeby mnie za chwile ktoś nie łapał za słówka że tylko robię koncepty/skończone pracki.

 

 

pozdro :)

Napisano

Ostatnie przyjemne. Ogólnie lepiej Ci chyba envirki wychodzą niż koncepty (powiem szczerze że taki koment jak mój w moim kierunku by mnie wkurzył =]). Co do konceptów a konkretnie pozy i anatomii może popróbuj na początek korzystać z refek całej pozy, bez sklejania kilku fot i malowania z głowy, jak już sam nie wiesz jak pchać temat do przodu to może to pomoże. Ja swojego czasu rozebrałem się do gaci (nie śmiać się=]) i zrobiłem sobie kilka kozackich ustawek i przy niektórych konceptach używałem całej refki do malunku :D. Pozdro.

Napisano

Coś z proporcjami w konceptach postaci nie gra, może poćwicz głównie ten element... Ostatnie enviro - fajna para barw dopełniających, ładnie to współgra. Nie wiem nad czym pracujesz, ale kiedyś wydawało mi się że robisz bardziej konstruktywną robotę, więcej w tradycyjnych działałeś...

Napisano
  • Autor

emmilius już kiedyś mówiłem że enviro jest łatwiejsze :P

Korzystam z refek całej pozy nie wymyślam ich (gdzies w trakcie pracy to wszystko umyka)

Jak maluje gołą babe i ją potem ubieram to ubrania wychodzą sztucznie

Jak refkuje ubrane postacie/fałdki etc. to znowu coś pod ubraniem nie gra.

Nie mam aparatu żeby sobie foty strzelać, a też nie chce cały czas tłuć tych samych sztywnych póz. ;)

SBT77 jaka to jest konstruktywna robota?

Tradycyjnie działam nadal ale nie wrzucam tego(brak aparatu/chęci załatwiania skanów, zdjęć). Sprawa wygląda tak że nie dostałem się na akademie we wro, a pod koniec sierpnia kończy sie drimango i robię folio żeby gdzieś sie zaczepić jak nie do roboty to chociaż na praktyki/zdalnie żeby się utrzymać w wro. Także teraz siedzę i tłukę jakieś koncepty envrio ilustracje byle by tego trochę było i różnorodnie. A w miedzy czasie cos czytam szkicuje z jakis fot z głowy.

 

ps. Zauważyłem to po sobie i ogólnie po sytuacji tutaj że na maxie panuje takie przeświadczenie "nie wrzucił na forum nic nie robi".

 

pozdro

Napisano

Moim zdaniem masz rację Kojocie co do nie wrzucania ćwiczeń.

Dajesz dalej, ostatni ładny ;)

Napisano

Yo peeps, nie przeczytalem niektorych postow, ale chlopaki maja racje.

Z gora radzisz sobie w miare ok, sypac zacyzna sie od pasa w dol.

Pamietasz co mi pomoglo? Rozdzielaj bryle na segmenty, rob to troche jak Slawek, narysuj sobie jakas tam stylizowana noge byle w porporcjach i pozniej popraw na bardziej realistyczna. Tak samo ucza wlasnie na zachodzie, i moim zdaniem jest to najszybsza i najlepsza metoda wbica sobie tego do glowy.

 

Enviro fajne, ale zaspoilowalem sobie na uczelni, jest w nim jeden maly drobiazg ktory zaburza delikatnie percepcje. W 2 pojezdzie ( tym blizej nas ) pod tumanem kurzu od tylnego kola widac cien, co sprawia wrazenie lewitacji.

 

Envira to zdecydowanie twoja mocna strona, ja jakos za nimi nie przepadam.

A tak wogole, to zerknij sobie na prace przed Drimagine i na te ktore robisz teraz, przepasc:)

 

No nic ja lece na plaze, poki jeszcze mamy lato! Ciao!

Napisano
  • Autor

RaVirr rosikowski dzięki :)

ICE Od dziś zaczynam rysować postacie od "stóp do głów" :D

 

tymczasem...

 

castlepo.jpg

Napisano

Czy są łatwiejsze te enviry to bym się spierał =]. Po prostu jak w szkole: jedni to humaniści a drudzy zdecydowanie nauki ścisłe. Ostatnie oczywiście ładne i ja tak nie umniem :/

Napisano
  • Autor

Byłem na ścisłych i zazwyczaj wychodziło tak że tum... humany miały gorsze oceny od naszej klasy z humanistycznych i ścisłych.

żeby rozmowa nie zeszła na polskie szkolnictwo

to rzucę linkiem który wydaje mi się pomoże mi z moimi zmaganiami z ludzką materią, a może nie tylko mnie...

 

http://radhowto.blogspot.com/

 

strzałka :)

Napisano

No panie, ostatni daje rade, trochę więcej odbić i czystych płaszczyzn i będzie bardzo fajny koncept (w sumie to już jest).

Napisano

hej! fajne te ostatnie koncepty ale musisz je lepiej sprzedawać.

W tym momencie olane tło i cień tylko przeszkadzają w odbiorze i sprawiają że maszyniska lewitują.

 

over na szybko, próbowałem posadzić to cudo na gąsienicach

 

ower.jpg

 

 

pozdrawiam

Napisano

Koncept spoko ale perspektywa na gąsienicach nie zgadza się ze środkiem tej maszyny. Szczególnie ta przednia razi, od razu rzuca się w oczy.

Wcześniejszy landszafcik bardzo elo.

Napisano
  • Autor

Farvus Monio dzięki

 

Wróciłem z krótkich wakacji, a tu tyle świetnych prac!

Ostatnie 8 dni w drimango i przeprowadzka do wro. Także w najbliższym czasie będę podrzucał różne rzeczy( kilka akwarelek z wyjazdu)

 

A narazie koncept czarnego charakteru na bitwe gameartową

 

shwarz.jpg

standardowo hi-res na blogu

Napisano

mi się strasznie podoba :)

 

(głowa, dłonie odstają poziomem wykonania od reszty, fajne materiały)

Napisano
  • Autor
mi się strasznie podoba :)

 

(głowa, dłonie odstają poziomem wykonania od reszty, fajne materiały)

 

ciesze się :)

 

głowę olałem trochę bo mam wymodelowaną już, a dłonie no cóż :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności