Napisano 8 Lipiec 201113 l Powiedz, rycerz z bańki, czy masz jakieś fajne, ultra tajne źródło referek? Bo jest w nim moc.
Napisano 8 Lipiec 201113 l Autor Ravirr dzięki :) Karol: Zawszę do rysowania używam refki. Rycerz= 1 refki pozy jak gość jedzie na koniu+ strojów samurajów + jakiś hełm znaleziony w sieci który zupełnie inaczej wygląda od finałowego. do tego jakieś zdjęcia krajobrazu, koni, uprzęży, zbrojenia, traw. i kilka inspiracji jak po upraszczać "malarsko" niektóre fragmenty pracy. plus trochę dłubania przy oświetleniu jeźdźca konika jakies sniegi etc. tyle :)
Napisano 8 Lipiec 201113 l no chopie... ten ostatni nieźle podsumowuje Twoją naukę... więcej takich pozdron
Napisano 12 Lipiec 201113 l Autor masz)rum khazadthard rotcore twi dzięki :) 1.shameless self-promotion na głównej max3d jest news http://max3d.pl/news.php?id=1872 o ten :) filmu przy którym robiłem. można obejrzeć trailer. 2.shameless self-promotion dostałem za tego raidera Daily Deviation byłem bardzo zaskoczony no i szczęśliwy :) tyle od mnie czas wyzdrowieć i brać sie znowu do cieżkiej pracy :D
Napisano 12 Lipiec 201113 l Fajny ten filmik. Jak był news to nie zainteresowałem się (bo facebook mnie wkurza ;) ), ale zrobiliście kawał przyjemnej roboty jak widać.
Napisano 12 Lipiec 201113 l ten z koniem fajny, i ten flaming fajny tylko nóżki ma przykrótkie a szkoda bo fajny detal tam.
Napisano 17 Lipiec 201113 l Autor KarolGniazdowski telthona dzięki kolejny odświeżony pod folio :) (hi-res na blogu)
Napisano 19 Lipiec 201113 l Autor wydłubany z przedwczoraj koncept pirata do modelowania dla mnie :) hi-res i moje zmagania z owym konceptem
Napisano 19 Lipiec 201113 l no super, milo popatrzeć ;) concept przyjemny. Ten szkielet rybki jest najfajniejszym akcentem. ;)
Napisano 19 Lipiec 201113 l jeszcze raz muszę powtórzyć - ten jeździec na koniu w niebieskościach bardzo mi się podoba! :)
Napisano 19 Lipiec 201113 l Koncepcior zacny :D. Uderzasz w cartoony ogólnie, czy tylko Cie ostatnio tak wzięło?
Napisano 19 Lipiec 201113 l Autor Florian P sucharek gracias emmilius wzieło mnie ostatnio i nie chce puścic pozatym buduje sobie folio i chce być troche "Universal soldier" :D. Mam jeszcze kilka pomysłów na przynajmniej 3 ilustracje ale póki co doba jest za krótka ;)
Napisano 22 Lipiec 201113 l rycerz i rozbity helikopter wgniata i zamiata! Twarz kolesia która jest w miniaturce teczki odstrasza, (przynajmniej mnie) :]
Napisano 22 Lipiec 201113 l Autor WWWoj'u dzięki :)! Musze sobie zrobić jakąś uniwersalną miniaturkę bo jestem zbyt leniwy żeby ją co chwilę zmieniać :D
Napisano 27 Lipiec 201113 l Autor "nowy" stuff z wczoraj i dziś :) jak zwykle hi-res na blogu pozdro :)
Napisano 29 Lipiec 201113 l a wtym ostatnim to celowe nawiązanie do firmy Rackham? tak mi się logo skojarzyło
Napisano 29 Lipiec 201113 l Autor Nie, zupełnie przypadkowo nawet nie znałem firmy. ten smok w tle daje busta do kompo i storytelingu :P aa tak żeby pustawo nie było dorzucam autoportret. Edytowane 29 Lipiec 201113 l przez Coyote
Napisano 30 Lipiec 201113 l Autor krajzisowe tsunami chyba już za nami także podrzucam następny stuff :)
Napisano 31 Lipiec 201113 l Autor Nilfheim dzięki, faktycznie cos jest zabardzo cofnięte dzis powalcze. Troche za nisko dałes jej miednice, ale tak czy inaczej cos tam jest z nogami do poprawy :) Grzessko Dzięki twojemu komentarzowi moje postrzeganie proporcji i anatomii zmieniło się nagle o 360'. Nie wiem co bym zrobił gdyby nie ta konstruktywna krytyka ;)
Napisano 31 Lipiec 201113 l nie ma co sie fochować, anatomia faktycznie 'pływa', odnosi sie wrazenie ze postaci sa pozbawione ukladu kostnego, zrobione z jakiejs glutomasy;] popatrz sobie na konczyny- sa powyginane w dziwne łuki, w realu takie sytuacje nie mają miejsca -chociazby przedramie tej pani trzymajacej wachlarz
Napisano 31 Lipiec 201113 l NO trudno było mi pisać punkt po punkcie kiedy zajęło by to stronę niestety ;/ Tak jak nicponim pisze brak tu szkieletu ,wszystko pływa jak w jakimś krzywym zwierciadle . Nie ma co sie łamać tylko cofnij sie parę kroków i postudiuj anatomie konkretnie bo bez tego do przodu nie pójdziesz a te błędy powtarzasz permanentnie
Napisano 31 Lipiec 201113 l Autor Dude nie focham sie :D tylko potrzebuje konkretów co gdzie jak, a najlepiej jak to poprawić. Niestety komentarz pod tytułem "niestety anatomia , proporcja nie istnieją w tych artach" poza tym że wiem że anatomia nie jest moim mocnym punktem, nic mi nie daje. Jak komuś pisze komentarze to staram się pisać co i jak dlaczego mi nie gra i ew. znaleźć rozwiązanie problemu. Rękę przemalowywałem dwa razy i teraz dopiero to zauważyłem dzięki good point :) edito. Grzessko próbowałem wielu już dróg z anatomią i już nie wiem co robić żeby skill się podniósł. Edytowane 31 Lipiec 201113 l przez Coyote
Napisano 1 Sierpień 201113 l Jak komuś pisze komentarze to staram się pisać co i jak dlaczego mi nie gra i ew. znaleźć rozwiązanie problemu. Jak tak spojrzeć na Twoje posty w mojej tece to odniosłem zupełnie odwrotne wrażenie. W ostatnim bardzo fajne kolorki :)
Napisano 1 Sierpień 201113 l Autor zin może ten drugi o chmurach jest nietrafiony, ale ten jak najbardziej http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=1042571&postcount=66 niestety w kolejnych pracach nie zauważyłem próby zaimplementowania tej wiedzy, albo choćby strzelenia jakieś martwej natury/ pracki z referencji. Pisałem już dużo razy ludziom o podstawach powoli mi się odechciewa. No bo poco robić martwe tłuc tony szkiców z referencji i zrozumieć materie poczytać trochę pokminic, jak można robić z głowy. ps. to że tu wrzucam takie pracki a nie inne to nie znaczy że nie ćwiczę na papierze, żeby mnie za chwile ktoś nie łapał za słówka że tylko robię koncepty/skończone pracki. pozdro :)
Napisano 1 Sierpień 201113 l Ostatnie przyjemne. Ogólnie lepiej Ci chyba envirki wychodzą niż koncepty (powiem szczerze że taki koment jak mój w moim kierunku by mnie wkurzył =]). Co do konceptów a konkretnie pozy i anatomii może popróbuj na początek korzystać z refek całej pozy, bez sklejania kilku fot i malowania z głowy, jak już sam nie wiesz jak pchać temat do przodu to może to pomoże. Ja swojego czasu rozebrałem się do gaci (nie śmiać się=]) i zrobiłem sobie kilka kozackich ustawek i przy niektórych konceptach używałem całej refki do malunku :D. Pozdro.
Napisano 1 Sierpień 201113 l Coś z proporcjami w konceptach postaci nie gra, może poćwicz głównie ten element... Ostatnie enviro - fajna para barw dopełniających, ładnie to współgra. Nie wiem nad czym pracujesz, ale kiedyś wydawało mi się że robisz bardziej konstruktywną robotę, więcej w tradycyjnych działałeś...
Napisano 1 Sierpień 201113 l Autor emmilius już kiedyś mówiłem że enviro jest łatwiejsze :P Korzystam z refek całej pozy nie wymyślam ich (gdzies w trakcie pracy to wszystko umyka) Jak maluje gołą babe i ją potem ubieram to ubrania wychodzą sztucznie Jak refkuje ubrane postacie/fałdki etc. to znowu coś pod ubraniem nie gra. Nie mam aparatu żeby sobie foty strzelać, a też nie chce cały czas tłuć tych samych sztywnych póz. ;) SBT77 jaka to jest konstruktywna robota? Tradycyjnie działam nadal ale nie wrzucam tego(brak aparatu/chęci załatwiania skanów, zdjęć). Sprawa wygląda tak że nie dostałem się na akademie we wro, a pod koniec sierpnia kończy sie drimango i robię folio żeby gdzieś sie zaczepić jak nie do roboty to chociaż na praktyki/zdalnie żeby się utrzymać w wro. Także teraz siedzę i tłukę jakieś koncepty envrio ilustracje byle by tego trochę było i różnorodnie. A w miedzy czasie cos czytam szkicuje z jakis fot z głowy. ps. Zauważyłem to po sobie i ogólnie po sytuacji tutaj że na maxie panuje takie przeświadczenie "nie wrzucił na forum nic nie robi". pozdro
Napisano 1 Sierpień 201113 l Moim zdaniem masz rację Kojocie co do nie wrzucania ćwiczeń. Dajesz dalej, ostatni ładny ;)
Napisano 3 Sierpień 201113 l Yo peeps, nie przeczytalem niektorych postow, ale chlopaki maja racje. Z gora radzisz sobie w miare ok, sypac zacyzna sie od pasa w dol. Pamietasz co mi pomoglo? Rozdzielaj bryle na segmenty, rob to troche jak Slawek, narysuj sobie jakas tam stylizowana noge byle w porporcjach i pozniej popraw na bardziej realistyczna. Tak samo ucza wlasnie na zachodzie, i moim zdaniem jest to najszybsza i najlepsza metoda wbica sobie tego do glowy. Enviro fajne, ale zaspoilowalem sobie na uczelni, jest w nim jeden maly drobiazg ktory zaburza delikatnie percepcje. W 2 pojezdzie ( tym blizej nas ) pod tumanem kurzu od tylnego kola widac cien, co sprawia wrazenie lewitacji. Envira to zdecydowanie twoja mocna strona, ja jakos za nimi nie przepadam. A tak wogole, to zerknij sobie na prace przed Drimagine i na te ktore robisz teraz, przepasc:) No nic ja lece na plaze, poki jeszcze mamy lato! Ciao!
Napisano 3 Sierpień 201113 l Autor RaVirr rosikowski dzięki :) ICE Od dziś zaczynam rysować postacie od "stóp do głów" :D tymczasem...
Napisano 3 Sierpień 201113 l Czy są łatwiejsze te enviry to bym się spierał =]. Po prostu jak w szkole: jedni to humaniści a drudzy zdecydowanie nauki ścisłe. Ostatnie oczywiście ładne i ja tak nie umniem :/
Napisano 4 Sierpień 201113 l Autor Byłem na ścisłych i zazwyczaj wychodziło tak że tum... humany miały gorsze oceny od naszej klasy z humanistycznych i ścisłych. żeby rozmowa nie zeszła na polskie szkolnictwo to rzucę linkiem który wydaje mi się pomoże mi z moimi zmaganiami z ludzką materią, a może nie tylko mnie... http://radhowto.blogspot.com/ strzałka :)
Napisano 4 Sierpień 201113 l Za link do bloga należą się oklaski. Jestem pod wielkim wrażeniem. Morze wiedzy po prostu!
Napisano 5 Sierpień 201113 l No panie, ostatni daje rade, trochę więcej odbić i czystych płaszczyzn i będzie bardzo fajny koncept (w sumie to już jest).
Napisano 6 Sierpień 201113 l hej! fajne te ostatnie koncepty ale musisz je lepiej sprzedawać. W tym momencie olane tło i cień tylko przeszkadzają w odbiorze i sprawiają że maszyniska lewitują. over na szybko, próbowałem posadzić to cudo na gąsienicach pozdrawiam
Napisano 6 Sierpień 201113 l Widać tu spory postęp. Widoczki bardzo fajne. Musiałbyś jeszcze nad postaciami popracować. Moja ulubiona stąd praca to ta z rycerzem na koniu. http://img30.imageshack.us/img30/6700/raidere.jpg
Napisano 6 Sierpień 201113 l Koncept spoko ale perspektywa na gąsienicach nie zgadza się ze środkiem tej maszyny. Szczególnie ta przednia razi, od razu rzuca się w oczy. Wcześniejszy landszafcik bardzo elo.
Napisano 17 Sierpień 201113 l Autor Farvus Monio dzięki Wróciłem z krótkich wakacji, a tu tyle świetnych prac! Ostatnie 8 dni w drimango i przeprowadzka do wro. Także w najbliższym czasie będę podrzucał różne rzeczy( kilka akwarelek z wyjazdu) A narazie koncept czarnego charakteru na bitwe gameartową standardowo hi-res na blogu
Napisano 17 Sierpień 201113 l mi się strasznie podoba :) (głowa, dłonie odstają poziomem wykonania od reszty, fajne materiały)
Napisano 17 Sierpień 201113 l Autor mi się strasznie podoba :) (głowa, dłonie odstają poziomem wykonania od reszty, fajne materiały) ciesze się :) głowę olałem trochę bo mam wymodelowaną już, a dłonie no cóż :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto