Napisano 18 Marzec 200816 l Autor No z3 ma kopa niewątpliwie, wystarczy zbc przejrzeć:D:D:D Kuba, urwanie żuchwy dobry pomysł, wygrałeś rotweilera, nagroda już wysłana:D Pewnie te wiszące na łańcuchu zrobię bez żuchwy a tym na kapelutku zostawię i zrobię im "bad eyes". Dzięki wielkie za sugestię! A tu trochę bardziej w całości:
Napisano 19 Marzec 200816 l tak sobie patrze na tego stworeczka, i jedyne co moge zapropoowac zeby mu wlorzyc do brzucha jakies zgnile jelita....nie duzo ale jednak...troche zycia by wprowadzilo!;) bo te kosci poprzeczne na plecach...hmm...wiem ze to nie czlowiek...ale!;) nie no, nie czepiam sie, proponuje.
Napisano 19 Marzec 200816 l Wszystko super wygląda, mam nadzieje że teksturki zrobią z tego masterpiece. Jeżeli coś do brzucha to może słomę?
Napisano 19 Marzec 200816 l Autor No właśnie o słomie myślałem od samego początku (patrz koncept) ale nie mogłem się zdecydować czy dawać czy nie. Jeszcze żeby z rękawów wystawała. I z butów oczywiście:D Thx za komenty!
Napisano 20 Marzec 200816 l no kuuurde Levus, szczena na ziemi! dawno tu nie zaglądałem a ty widzę nie próżnujesz, powodzenia! model potężny...
Napisano 22 Marzec 200816 l Autor Hehe, dzięki panowie za aprobate! Bardzo mnie wspieracie:D Morti -> Dzięki stary! Ale i tak kulkę dostaniesz, nie ma co się podlizywać;) Sivek -> Zmykaj maziać na cgtalk to Ci napiszę podobnie;) Pozdro! M@Ti -> 7 kwietnia o ile dobrze pamiętam, może przydłużą odrobinkę..eh.. Po godzinie rzeźbienia fałdek na płasczu i kołnierzu wysypał mi się zbrush:/ No to jeszcze raz. Poprzednie były lepsze. Up: i taki eksperyment:
Napisano 22 Marzec 200816 l Noto juz jest masakra... tak zdetalowanej pracy nie widzialem chyba jeszcze na zadnym forum o DW... jak zrobisz z tego low poly i sie wypali w porzadku w tym limicie to na 100% bedziesz w top50 :)
Napisano 22 Marzec 200816 l 7 kwietnia juz blisko, radze zostawic juz model bo jest an wypasie i zabrac sie za mapowanie i textury.....bo to nie malo pracy bedzie!!a powy tych paldek i tak pewnie nie bedize widac!:)
Napisano 22 Marzec 200816 l Cacy modelik, Berneq dobrze prawi zostaw już tego hi i bierz się za low i mapy ;)
Napisano 22 Marzec 200816 l Autor Diabeł tkwi w szczegółach;) No pewnie już dam spokój, racja chłopaki, ale przez święta jestem odcięty:/ Cd we wtorek dopiero.. pozdrawiam!
Napisano 22 Marzec 200816 l pewno odpoczynek wyjdzie postaci na dobre - fałdy na spodniach trochę dziwnie wyglądają ale jest ql :D
Napisano 22 Marzec 200816 l dobre dobre, widac ze sie napracowales przy tym, jest naprawde elgancko , ma klimat ładnie i trzymajaco sie kupy wykonane , nie pozostaje czekac na koljny krok :)
Napisano 26 Marzec 200816 l No Lewus pojechales po bandzie:] Dawaj tego ptaszka i unvrapik rozkladaj bo czasu malo:]
Napisano 26 Marzec 200816 l cool :D masz mój głos :D aa bo zapomniałem, masz w pierd*** jak nie skończysz na czas :p
Napisano 26 Marzec 200816 l Może jakis fajerwerków anatomicznych nie ma. Ale znakomita jest ta forma kreskówkowo groteskowa. Ogólnie powiedziawszy podoba mi się. :)
Napisano 28 Marzec 200816 l strasznie mnie ciekawi jak to bedzie z normalem , po raz koljny sie powtórze strasznie mi sie podoba mimo ze nie siedze w takich klimatach
Napisano 29 Marzec 200816 l i ja dopisze sie do gratulacji bo model naprawde ma cos w sobie bardzo fajnego choc podobnie jak maroi nie przepadam z takimi klimatami ale to chyba tylko swiadczy o tym ze model jest jak najbardzie udany jesi przekonales nim osoby ktorym taka stylistyka i design sie nie dokonca odpowiada takze powodzenia z lowpoly i texturami ;-) gl&hf
Napisano 29 Marzec 200816 l tu nie ma co chwalic, trzeba nekac o update!;)bo widze ze skoro termin o 5 dni przelozony to wszyscy sobie zrobili przerwe....
Napisano 30 Marzec 200816 l Autor Dzięki dzięki! Jeszcze nie ma co chwalić, ale otuchy dodajecie, nie ma co:D Schorowałem się w tym tygodniu, więc się wylegiwałem większość czasu niestety.. Ale już nadganiam. Wszystko około 9000 trisów, jeszcze niecałe 100 tri zostało na łańcuch do czaszek, duszki i kilka dodatkowych loopów, m in na bucie:/ Ledwo się zmieściłem w polycouncie.. Normal z maxia, occlusion też. Szwy na płaszczu z creazybumpa. Lansscreen:d i shoty realtime: i uv:
Napisano 30 Marzec 200816 l To się nazywa klasa, postać przemyślana i świetnie wykonana :), ja niestety trace zapał z dnia na dzień :P Pozdro i powodzenia jak dalej bedziesz tak trzymał, to top 50 twoje, a jak nie to znaczy, że był jakiś przekręt...
Napisano 30 Marzec 200816 l heh...Patrze, patrze i sie napatrzec nie moge. Czekam na wersje z teksturkami ;]
Napisano 30 Marzec 200816 l super Twoj najlepszy model ever ;d tylko prosze zrob odjazdowe texturki ! :D
Napisano 31 Marzec 200816 l Zajekurnabiste. Nie rob textur, tak jest zajefajnie, tylko kosa wola o wiecej milosci alboo ... nienawisci :)
Napisano 31 Marzec 200816 l Autor ja niestety trace zapał z dnia na dzień :P E no nie gadaj, dobra okazja do skończenia modelu, jak przebrniesz do końca, nawet powoli, to na pewno będziesz usatysfakcjonowany! F/X -> Thx, postaram się za długo nie zwlekać:p Klicek -> Thx, zgadzam się z Tobą!:D Texturki będą extra-klasa (mam nadzieję):D Porasz -> Thx! No kosa jeszcze nie głaskana po bakowaniu. Tarmosiłem się z tym trzonkiem, najpierw chciałem zrobić taki karbowany model trzonka, ale mi trisów pożarło za dużo. I pewnie jakieś szramki-sramki na ostrzu jeszcze dam na normalce. A może wogóle trzonek inaczej zrobię. Rozterka:/ Grr.. Kuba -> Thx! I jeszcze o włosach zapomniałem, w nocy sobie wczoraj przypomniałem dopiero:/ Ale miejsce na uv jest, trisów powinno styknąć jeszcze. big pozdro!
Napisano 31 Marzec 200816 l Muszę się przyznać, że na etapie tworzenia przez Ciebie konceptu, byłem do pracy nastawiony negatywnie. Nieszczególnie podobał mi się jako pomysł. Tyle, że później pojawiło się wykonanie modelu i cóż... Zarządziłeś. Forma do której to doprowadziłeś, niszczy. Czołobitnie biję czołem. Praca jest rewelacyjna. [ale płaszcz bardziej podobał mi się w wersji 'testowej'] Pozdrawiam i trzymam kciuki ;]
Napisano 31 Marzec 200816 l Szacunek - naprawde swietny model - teraz etap gdzie nawet najlepsi psuja najlepsze modele :) - texturowanie - trzymam kciuki Pozdro
Napisano 2 Kwiecień 200816 l Elegancko, respekt! Ciesze sie ze z oczodolami moglem pomoc, ostatnio masa pracy mnie wstrzymala i dlatego teraz odpisuje. Mialem jeszcze pare pomyslow co do postaci ale widze ze juz z uv pojechales, to jedynie na texturkach jezeli moge zasugerowac: Z tylu postac jest dla mnie malo straszna i dlatego na plecach dodalbym cos w tym kierunku na texturce, oczywiscie bez tych napisow ;) I jezeli jest to Corn Fear to brakuje troche charakteru, a mozna nadac poprzez dodanie pomiedzy wlosami pare klosow siana, takie lekko wystajace z pod kapelusza w dol, ala strach na wroble ;) Pozatym powodzenia w dalszej walce o pierwsze miejsce :)
Napisano 3 Kwiecień 200816 l Autor latarnik -> Dzięki! Mam nadzieję że płaszcz z texturkami lepiej wypadnie:p Bro -> Dzięki Bro, obyś się mylił z tym psuciem:D Trzymaj trzymaj:D Udytzkey -> Dzięki za feedback:D Na płaszczu już raczej żadnych schizów nie będę robił, ale nad słomą się zastanawiam od samego początku. Wprawdzie trisy mi się już skończyły, ale chyba mnie przekonałeś, przynajmniej żeby zrobić słomę testowo i zobaczyć jak będzie wygląda. No ale czas goni a ja mam wolną wolne chwile na model tylko krótkimi wieczorkami, więc nie wiem jak będzie. Skończyć skończę:) pozdro wielkie!
Napisano 4 Kwiecień 200816 l Wprawdzie trisy mi się już skończyły, ale chyba mnie przekonałeś, przynajmniej żeby zrobić słomę testowo i zobaczyć jak będzie wygląda. No ale czas goni a ja mam wolną wolne chwile na model tylko krótkimi wieczorkami, więc nie wiem jak będzie. Skończyć skończę:) Jezeli byles tej samej mysli to napewno sie sprawdzi, jesli masz malo tri to nie rob pojedynczo slomek ale zrob z plane-ow (tylko 6 tri.) jako trapez pod katem, albo troszke wiecej jako niepelny tube. Na uv mozna zrobic miejsce powielajac te kosci i na koniec ladnie pomalowac te slomki;)
Napisano 4 Kwiecień 200816 l Autor Jezeli byles tej samej mysli to napewno sie sprawdzi, jesli masz malo tri to nie rob pojedynczo slomek ale zrob z plane-ow (tylko 6 tri.) jako trapez pod katem, albo troszke wiecej jako niepelny tube. Na uv mozna zrobic miejsce powielajac te kosci i na koniec ladnie pomalowac te slomki;) No tak tak, zgadza się. Wogóle trochę ta uv-ka jest nieprzemyślana. Na polycouncie też dostałem na jej temat odpowiednie komentarze:) Tak to jest jak się robi w popłochu. No nic, będzie weekend to pewnie przerobię, bo chciałbym też powiekszyć ostrze kosy bo mi odrobinę rozdzielczości na niej zbrakło jak zmalowałem tex (tak jak ktoś też na polycouncie napisał, że skala nieproporcjonalna). Eh..niecałe 10dni zostało.. Dzięki wielkie za koment Udytzkey! giorgione -> Dzięki za wiarę!:D ledyr -> Dziękóówa ziom! pozdrawiam!
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Autor No i poprawiłem troche uvkę, przede wszystkim kosa overlapowana i powiększona. A tu trochę diffuse, trochę speculara i trochę alphy oraz szczypta emissive:
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Zacnie zapowiadają się texturki :), ale coś materiał kapelusza mi się nie podoba :/
Napisano 6 Kwiecień 200816 l No musiales to robic teraz dola mam:] Gdyby ten plasz wygladal na skorzany skoczylbym z balkonu:]
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Nie wiem co powiedzieć. Lepiej nie będę nic mówił. Zrobisz małego makingofa?
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Kurde może się nie znam, ale coś mi sie wydaje, że parę rzeczy mógłbyś poprawić. Spodnie są fajne, jak na koncepcie, podobają mi się. Ciało też dobre. Natomiast kapelusz, płaszcz i prawy(jego) but kompletnie do mnie nie przemawiają. Kapelinder mógłby być ze zwykłego materiału, a płaszczyk skórzany. Uważaj przy malowaniu, lepiej pokombinować niż spieprzyć taki zacny modelik. Pozdrawiam i trzymam kciuki.
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Jak na razie podoba mi się tylko textura ciała, reszta... stać Cię na więcej. Kapelusz najmniej mi sie podoba ale wiem że będzie super, musi być. Wiem że już jest bardzo fajnie ale nie spoczywaj na laurach i wynieś ten model na wyższy poziom bo ma on duuuży potencjał. Pozdro.
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Ano wdzianko bym jeszcze przemyślał na Twoim miejscu. Może klasycznie: płaszcz brązowy i gładszy a kapelutek poprostu czarny? Speca wogóle nie widać ;) Dobrze idzie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto