NV Napisano 23 Marzec 2009 Share Napisano 23 Marzec 2009 http://www.mil-art.com/ nie wiem czy o te forum chodzi ale fajne cacka tutaj maja :) w tym Klimenta na froncie. Co do scenki, skoro masz taki a nie inny pomysł to proponowałbym zrobić coś w tym stylu --- > http://images49.fotosik.pl/74/7649c3e52207917cmed.jpg trochę więcej roślinności i może jakaś postać do tego ? Kadr również mógłby być szerszy ale rozumiem, że dopiero pracujesz nad scenką/texturkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 25 Marzec 2009 Autor Share Napisano 25 Marzec 2009 zajawka textury. podłoze szopowane wiec nie patrzcie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 25 Marzec 2009 Share Napisano 25 Marzec 2009 Masakra ! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 25 Marzec 2009 Share Napisano 25 Marzec 2009 Jako sam diffiuse to ujdzie, jako materiał to bardzo płasko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 25 Marzec 2009 Share Napisano 25 Marzec 2009 robi kurna wrazenie czekam na wiecej.pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 25 Marzec 2009 Share Napisano 25 Marzec 2009 no to rozumie :) ! Swietnie idzie i z texturami ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 25 Marzec 2009 Share Napisano 25 Marzec 2009 Świetnie idzie. Ciekawe jak ci wyjdą gąsienice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blomd Napisano 25 Marzec 2009 Share Napisano 25 Marzec 2009 :0 jak ty to robisz? naucz mnie :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 25 Marzec 2009 Share Napisano 25 Marzec 2009 Ciśnienie mi rośnie ;) Ty Wojtek lepiej uważaj z tymi obrazkami, bo ja będę pierwszym co kojfnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 25 Marzec 2009 Share Napisano 25 Marzec 2009 Fajne, fajne :) Przydałoby się chyba trochę reflecta co? ;> :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gallanonim Napisano 25 Marzec 2009 Share Napisano 25 Marzec 2009 Świetnie to wygląda ;) Jak już ktoś wspominał: przydałby się jakiś spec map. Dodam jeszcze od siebie, że miło byłoby, gdyby te ogumienia na rolkach podtrzymujących gąsienicy i kołach nośnych były bardziej zużyte. Jakieś przebarwienia na gumie, wystrzępienia, spadające ogumienie. Chyba rozumiesz co mam na myśli ;) No, ale to czepianie się, bo wygląda b. dobrze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 26 Marzec 2009 Autor Share Napisano 26 Marzec 2009 zmieniłem wyglad tego spalonego miejsca..faktycznie ten czysty metal tam nie pasował: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
09121986 Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 Mnie to juz sciska zeby zobaczyc final tego :D Jedziesz Wojtku !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 białą farbę powycieraj więcej i może trochę więcej rdzy bo tak tylko na tej jednej osłonie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 26 Marzec 2009 Autor Share Napisano 26 Marzec 2009 cała reszta jest niezrobiona jeszcze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocny drwal Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 jak Ty to robisz, że wygląda to tak nieziemsko, obłędnie, super, przekozacko? jeszcze trochę i będzie wyglądać bardziej realistycznie od zdjęcia, a to już będzie ostre przegięcie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 26 Marzec 2009 Autor Share Napisano 26 Marzec 2009 Tak apropo rdzy to jest tylko tam gdzie sie paliło, nie chce z nia przesadzić. Oczywiscie mozna zrobic całego umorusanego w błocie i zardzewiałego, tylko czy napewno o to chodzi. Staram sie zeby textura nie zakryła za mocno detalu poprostu . nocny drwal- siedze i dłube te textury w szopie choc nie umiem..moze dlatego tyle to trwa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 Noo teraz super to wygląda. Z pewnością masz wszystko ok ale czy te boczne blachy, np. ta co tak wisi są tak cienkie? nie czuć grubości, ale ja się nie znam ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
styczeń Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 wygląda coraz miodniej, może zapodaj małe dirtowe AO przy śrubach itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 26 Marzec 2009 Autor Share Napisano 26 Marzec 2009 styczeń- bedzie będzie, ale to juz na koncowym rendzie, póki co to co pokazuje to zajawki textur bez AO i postprodukcji. Nvidia- zapewniam że mają właściwą grubość ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 nocny drwal- siedze i dłube te textury w szopie choc nie umiem..moze dlatego tyle to trwa . A skąd Ty masz tyle czasu na to dłubanie? Co to żadnych pożarów w Kielcach nie ma ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
styczeń Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 Kliment steruje pożarami z maxa, odpala glu3d albo particle flow w przerwie od malowania, gasi i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 Kliment steruje pożarami z maxa, odpala glu3d albo particle flow w przerwie od malowania, gasi i po problemie :))))))))))))))) co za swiry :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 Czekam czekam na tę galerię :) Ekstra jak dotąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 ja to bym jeszcze kilka śrubek obluzowował i 'wypadł', a wokół dziur wytarty metal;p jedziesz, jedziesz!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 Kliment, możesz być moim tatą jak chcesz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 Noo teraz super to wygląda. Z pewnością masz wszystko ok ale czy te boczne blachy, np. ta co tak wisi są tak cienkie? nie czuć grubości, ale ja się nie znam ;p heh co za heretyckie pytanie ! ja jestem pewien ze nie tylko blachy mają grubość odpowiednią, ale zakładam ze w przypadku tego Pana nawet śruby mają skok taki jak w rzeczywistości... miazga i tyle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 Mało przekonywujące te texturki jak na razie głownie rdza, pracuj dalej:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 26 Marzec 2009 Share Napisano 26 Marzec 2009 kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :) ławo się domyśleć że materiał to jakiś standard dla szybkiego renderu:) a mi się wydaje ze dobrym dodatkiem były by mchy porastające gdzieniegdzie pojazd oczywiście modelowane;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 czy Wy czasami nie przesadzacie ? dajcie mu sie wyszalec i tak nam wszystkim szczeny opadna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 27 Marzec 2009 Autor Share Napisano 27 Marzec 2009 Taaaa....gdyby słuchać wszystkich uwag to skończę na święta wielkanocne......2015 roku ;) świecenie rdzy poprawione;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 No Valery ma rację. Masz nieźle porysowane te blachy. Idąc tym tropem to musiałbyś jeszcze pościnać śruby jeżeli zaraz koło nich przechodzi głęboka rysa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 Czerwona gwiazdka chyba jest za bardzo spłaszczona? Tekstury ładne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
styczeń Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 no no, coraz ładniej, mam tylko małe pytanie co to/w jakim celu jest ta biała farba z przodu (piękny bump na niej)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 27 Marzec 2009 Share Napisano 27 Marzec 2009 Rispekt :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 27 Marzec 2009 Autor Share Napisano 27 Marzec 2009 Styczeń -taki znak "szybkiej identyfikacji" prawdopodobnie....zaczerpnięte ze zdj archiwalnych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 28 Marzec 2009 Share Napisano 28 Marzec 2009 Nooo teraz lux malina: ], jedynie co bym zmienil(nie wiem czy ktos nie wspomnial) rdza ma bardzo slaby specular, moim zdaniem powinna byc niemal matowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 30 Marzec 2009 Share Napisano 30 Marzec 2009 Rewelka Wojtku! Jak dla mnie wszystko jest MISTRZ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Share Napisano 30 Marzec 2009 co dalej? czekam na environment wokół czołga, by się dobrze wkomponowało ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Share Napisano 30 Marzec 2009 Tekstury się powtarzają? Twoim zdaniem chyba 1,5 raza xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Share Napisano 31 Marzec 2009 Co tam gadacie?:) kolejny prerenderek przed finałem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
styczeń Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 extremalnie, tylko ten dof:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Share Napisano 31 Marzec 2009 to nie dof, nieudolnie rozmyte brzegi warstwy, robione na chybcika..w finale bedzie lepiej;) I jeszcze jeden tescik z dymem: zaznaczam, to sa testy, model nie jest jeszcze dopracowany jak bym chciał, wciąz pracuje nad nim;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Bardzo ładnie z tym dymem Wojtek! Pilnuj tylko ostrości tła w stosunku do czołgu. Tak sobie myślałem jeszcze że mógłbyś lekko zmodyfikować teren przy czołgu tzn. błoto jak się w nie wdeptuje to rozłazi się pod butem i wychodzi bokami. Pod czołgiem tym bardziej powinno się rozejść (czyli displacement mocniejszy przy gąsiorach), a cały czołg zapaść głębiej, ale to tylko takie pierniczenie :) I tak jest git :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 na co ja czekałem! :) ale rozjechane ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Dym + rdza ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 model jak zawsze zajebisty, ale teraz pytanie czy to jest test renderu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 31 Marzec 2009 Autor Share Napisano 31 Marzec 2009 Muminek-a co cie w tym dziwi bo nie rozumiem? Klicek- to jest test robienia dymu...w szopie :) jesli o to pytałeś . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 31 Marzec 2009 Share Napisano 31 Marzec 2009 Hej Całkiem całkiem, ale światełko do wymiany! Jak ma być taka pochmurna atmosfera to nie powinno być ostrych cieni, teraz wygląda jakby ktoś swiecił halogenem na niego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się