Skocz do zawartości

tjażełyj mnogobaszcziennyj tank t 35


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.mil-art.com/ nie wiem czy o te forum chodzi ale fajne cacka tutaj maja :) w tym Klimenta na froncie.

 

Co do scenki, skoro masz taki a nie inny pomysł to proponowałbym zrobić coś w tym stylu --- > http://images49.fotosik.pl/74/7649c3e52207917cmed.jpg trochę więcej roślinności i może jakaś postać do tego ? Kadr również mógłby być szerszy ale rozumiem, że dopiero pracujesz nad scenką/texturkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 339
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Świetnie to wygląda ;) Jak już ktoś wspominał: przydałby się jakiś spec map. Dodam jeszcze od siebie, że miło byłoby, gdyby te ogumienia na rolkach podtrzymujących gąsienicy i kołach nośnych były bardziej zużyte. Jakieś przebarwienia na gumie, wystrzępienia, spadające ogumienie. Chyba rozumiesz co mam na myśli ;)

 

No, ale to czepianie się, bo wygląda b. dobrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak apropo rdzy to jest tylko tam gdzie sie paliło, nie chce z nia przesadzić. Oczywiscie mozna zrobic całego umorusanego w błocie i zardzewiałego, tylko czy napewno o to chodzi. Staram sie zeby textura nie zakryła za mocno detalu poprostu .

nocny drwal- siedze i dłube te textury w szopie choc nie umiem..moze dlatego tyle to trwa .

6d9cac759c55a0e7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo teraz super to wygląda. Z pewnością masz wszystko ok ale czy te boczne blachy, np. ta co tak wisi są tak cienkie? nie czuć grubości, ale ja się nie znam ;p

 

heh co za heretyckie pytanie ! ja jestem pewien ze nie tylko blachy mają grubość odpowiednią, ale zakładam ze w przypadku tego Pana nawet śruby mają skok taki jak w rzeczywistości...

 

miazga i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno

6d9cac759c55a0e7.jpg

 

dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć

jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor rdzy i sam metal wygląda fajnie poza jednym detalem który mi nie pasuje i to mocno

6d9cac759c55a0e7.jpg

 

dolna pordzewiała płyta wygląda ładnie ale to spalenie na górze już mnie nie przekonuje. rdza z zasady się nie błyszczy a tutaj odbija światło w taki sam sposób jak reszta pojazdu. będzie ci tutaj potrzebna też textura odpowiadająca za specular. bump też wydaje mi się za mocny, na rdzy duży bump bedzie ok ale na czytym metalu proponuję zmniejszyć

jak dla mnie super i więcej się chyba już nie przyczepie :)

 

ławo się domyśleć że materiał to jakiś standard dla szybkiego renderu:)

 

a mi się wydaje ze dobrym dodatkiem były by mchy porastające gdzieniegdzie pojazd oczywiście modelowane;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie z tym dymem Wojtek! Pilnuj tylko ostrości tła w stosunku do czołgu. Tak sobie myślałem jeszcze że mógłbyś lekko zmodyfikować teren przy czołgu tzn. błoto jak się w nie wdeptuje to rozłazi się pod butem i wychodzi bokami. Pod czołgiem tym bardziej powinno się rozejść (czyli displacement mocniejszy przy gąsiorach), a cały czołg zapaść głębiej, ale to tylko takie pierniczenie :) I tak jest git :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności