kliment woroszyłow Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 Ładnie przepaliłeś farbe od temperatury spalin, ale tu dopiero specular da pełnie efektu zapewne. Forum ci dziekuje ze wciaz to dłubiesz, siedzimy grzecznie , zajadamy popcorn ogladamy i czekamy na więcej ;)
hcpiter Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 heh co tu napisac ?! Wypasnie poprostu, detal co do milimetra i super texturki ! oj bedzie sie dzialo :D
pionix Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 Piękne tekstury. Fajnie to osmolenie wyszło. Wrzucaj spekulara!
arch515 Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 ślicznotka w każdym detalu..A mapki uuu… rękę to ty masz:) jak i oko. Pozdrawiam.
bbandi Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 Łatafak!, jak to gdzie to sie tak maluje?, pomysł z duetem masz zacny tylko po tej "rozróbie" musze sie teraz przyłozyć i zejdzie zanim skończe:).
Loozack Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 Wow, detal tekstury na obudowie silnika robi wrażenie, przepalenia również, tak samo jak ta nierówna od "ręcznego" malowania linia przejścia pomiędzy dwoma kolorami farby na krawędzi natarcia skrzydeł. Mistrzu... nauczaj :) Pozdrawiam. P.S. Kto jak kto ale Ty na pewno jako freelancer z głodu nie padniesz, więc głowa do góry i ciesz się "wolnością" ;)
duff Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 Tak, aż słychać ten charakterystyczny dżwięk nadlatującego bombowca, jaki znamy np z filmów archiwalnych (głebokie)bbbbbrrrrrbm
eco Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 prawie jak seria modelowania pana A. Ziobera :)
NV Napisano 8 Listopad 2009 Napisano 8 Listopad 2009 Popraw rury wydechowe a nie fuszerke odstawiasz :) .
Simple_man Napisano 22 Listopad 2009 Napisano 22 Listopad 2009 a mozesz w koncu cos zrypac, zeby mozna bylo krytykowac?? Ot tak dla czystej przyjemnosci krytykowania. Przestan juz sobie robic jaja i zrob cos zle. Prosze.
peter_f Napisano 10 Grudzień 2009 Autor Napisano 10 Grudzień 2009 Żeby nie było, że umarłem ze zgryzoty a wraz ze mną to bombardierskie pudło, po modelowaniu Jezusów, Piłsudskich, koszy na śmieci i Macdonaldów wróciłem do mojego ukochanego zajęcia. Jak zwykle mały update, bo zdrowie już nie te... Diffuse już prawie DONE, a wraz z nim speculary. Na razie to wygląda drętwo, wiem. O rurach wydechowych już pisałem, że będą przykryte nie? Jak tak to już nie piszę... kliment woroszylow: dzięki Wojciu za wskazówki natury piromańsko-pożarniczej ;) hcpiter: dzięki Piotruś pionix: Jak Pan Bóg da i... mój PAN chlebodawca :D arch515: dzięki Stary :) Morphe: Ja też się cykam. Wciąż nie wiem co z tego będzie Jonasz_Real: Tomciu, GRATY!!!! bbandi: Twój messerschmiciak idzie pięknie. Byłoby fajnie zrobić jakąś scenkę:) Ja to podtrzymuję :) Loozack: dzięki Piterku :) Ty mi nie mistrzuj, Mistrzu. To tylko photoshop;) I dzięki za pocieszenie Piotruś. Zaczyna się stabilizować :) duff: nawet nie wiesz jak bardzo bym chciał, żeby w finale było to czuć... mrkrzysiek: ja się rozkręce na dobre jak będę leżał pod ziemią chyba ;) eco: chyba nie znam Pana Ziobera (Ziobra )?() Kto to? Nvidia: Rury są i będą fuszerałką :P Simple_man: Dzięki Stary :) Ja cały czas robię coś źle, dlatego ciągle marudzę. Na szczęście niniejsze updaty to dno więc jedźcie po mnie i radźcie bo ja już tego mentala nie mogę... Jeszcze zaczałem coś kombinować z Gammą i rendery są wypłowiałe jak cholera. Proszę Was doradźcie co poprawiać...
mastahcez Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 bardzo mi sie podobaja materialy, jak zrobiles ten glossines? hdri i strasznie duzo sampli? to mr? moglbym zerknac na materialy?
Morphe Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 co poprawic? sarkazm tutaj niepotrzebny :P proponuje skontaktowac sie z najblizszym psychiatra :D Co z tego bedzie, indiany jonsa z batem w reku/swoja spluwa, trzymajacego sie jakiegos "uchwytu" na skrzydle w drugiej rece przytrzymujacy kapelusz zeby mu nie zwialo :P skradajacego sie po skrzydle mi brakuje :P heh....
hcpiter Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 haaaaaaa nie no zabić to mało ! Nie lubie Ciebie, nie lubie ;) A na serio znow pokazales klase i tak trzymac ! Jak znajdujesz czas na dlubanie tego ? ZAZDROSZCZĘ poziomu Piotruś ! :) Super w.i.p szkoda ze można tylko raz dac 5 gwiazdek bo codziennie bym tu bywał i nabijał licznik :D Pozdrawiam
JunioR Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 haha, o stary rządzisz !! 5 gwiazdek to minimum :) Pozdro !
NV Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Skąd ci ludzie się biorą noo... Trzeba zrobić 6 gwiazdke bo się nam skala kończy.
Berger Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Każdy obiekt ma MS? Na czym to jest renderowane?
Scatmax Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Wgniata w fotel dbalosc o detale/wykonanie i znajomosc tematu poza tym genialny blog ogladnolem juz dawno caly i sie zachwycalem:) pzdr Kuba
Eden-3d Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 wow super,naprawde duza sprawa ,szacun za dbalosc i samozaparcie
KoMic Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 o zesz: ], wietne, szczegolnie podoba mi sie blacha gondol silnikow. uwierz mi ze jak pokazesz to 100% ankietowanych to 99,9% powie ze zdjecie: ]
bbandi Napisano 10 Grudzień 2009 Napisano 10 Grudzień 2009 Hoho spoko, problem w tym że mi też by się przydał psychoterapeuta bo mi ze 100lat z meśkiem jeszcze zejdzie:0, a co do scenki to umówmy się wstępnie ze mój będzie miał urwane pół kadłuba a Twój jedno z tych olbrzymich skrzydeł (chce być fair play:)). P.S A tak poważnie to muszę go odpicować żeby pasował do Twojej pracy.
Hynol Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Super wygląda. Najbardziej mi się chyba gondola tylnego strzelca podoba. Jedyne do czego mógłbym się jakoś przyczepić to materiały na wydechu i brushowany metal na kołach. Nie wiem, może to kwestia niskiego samplowania do testów?
eco Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Andrzej Ziober to taki guru modelarstwa redukcyjnego http://www.craftsmanshipmuseum.com/Ziober.htm
kingwins Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 wszystko na najwyższym poziomie, materiały i model
goral_44 Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Peter_f, a ja Ci dowale. Żle jest wynitowany bok kadłuba samolotu. Ilość nitów między ożebrowaniem wynosi 26 nitów a nie 25 jak u Ciebie. Kardynalnym błędem jest zrobienie główek śrub na silniku 10mm. Przecież to samolot angielski i miał śruby robione w calach czyli 12,7mm. Coś Niesamowicie Pięknego. Jest na Tym Forum, kilku normalnych inaczej. Ty należysz do czołówki. Jakby się dało 10*. Skala 5 gwiazdkowa jest stanowczo za mała.
Marshall Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 l.e.c.z. s.i.e ;-) Nie napiszę nic więcej co moi poprzednicy: rewelka na maksa. Pozdrawiam
peter_f Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 Dzięki chłopaki za miłe komentarze. Co do korekt to mówiłem poważnie, bo wciąż nie wiem czy metal jest taki jak być powinien (nie wiem czy powinienem użyć fallofu w którymś z kanałów lub zmienić IOR lub anisotrophy:/ ). Ciągle to testuję i zaczynam mieć wątpliwości czy osiągnę poprawny rezultat. Chciałbym, żeby wyglądało to tak jak w rzeczywistości. mastahcez: dzięki :) materiał poniżej, choć to wciąż nie to. Zastanawiam się nad instancją diffusa w kanale Reflection/Color, żeby te przepalenia miały kolor. Wszystko rendzone w mentalu, świecone jpegiem (jako otoczenie) - uruchomiłem production shaders (potem materiał mental ray i w slocie surface - raytape switcher z jpegiem z kopułą nieba w kanałach ), ostre światło to MR SUN + Omni (z włączonym tylko specularem). Co do rendzenia to ustawienia FG standardowe, wygładzanie Mitchell 1/64 Morphe: dzięki Stary :) świetna fabuła, ja to muszę przemyśleć :P hcpiter: dzięki Piterku :) Ten poziom to naprawdę przesada. Jak się męczy tak długo model, to prędzej czy później coś musi z tego być ;) JunioR: dzięki Stary :D Bardzo! Nvidia: dzięki :) jak tam unwrap? dac77: dzięki :) mnie motywuje to forum i to co robią tutejsi graficy :) Brazniew: dużo Turbo Smootha, rendzone w mentalu :) Scatmax: dzięki Kuba bardzo za słowa otuchy. Jak już mówiłem kiedyś nigdy nie jestem pweny co do do poziomu tego co robię bo wiele z tego jest wynikiem wewnętrznego przeczucia a nie pewności wynikającej z wiedzy. Stąd kompleksy, wierz mi... Eden-3D: dzięki, często mam ochotę olać pewne detale i to robię, ale w końcu wracam po pewnym czasie i je robię. To zaleta robienia modelu któryś tam miesiąc :) KoMic: dzięki Stary, ale właśnie nie jestem do końca przekonany. Na szczęście to tylko model i nie mogę się doczekać, żeby zabrać się za robotę w shopie nad finalnymi obrazkami :) mrys: dzięki Mareczku, chociaż dla mnie to chyba za późno wyjść na ludzia ;) bbandi: spoko Stary jest dobrze :) zrobimy pogrom Lancasterów nad Norymbergą :) Hynol: dzięki Mistrzu :) Masz rację, co do tych elementów. Na felgach jest za duży bump stąd brzydki efekt, wydechy już poprawiłem w geometrii, a materiał będzie taki jak na przepaleniach blachy, może dziś to przygotuję eco: dzięki wielkie za link! bardzo się przydał! kingwins: wielkie dzięki :) goral_44: masz rację :) Masa błędów, ale to przez skalówkę, źle przeliczałem cale na centymetry :P A co normalnych inaczej to popatrz na siebie i swojego Bismarcka :D Freedom Fighter: wielkie dzięki Stary :) Marshall: Leczę się ;)
NV Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 peter_f: unwrap szedł dobrze i dzięki jeszcze raz za tuta, ale od około 2 miesięcy jestem bez komputera i tak sobie tylko podziwiam co robicie... ;) Serwis widać ma mnie głębko w du.... PS: Ten screen (prawa strona) to z maxa? jakaś skórka specjalna czy jak ? :D No i wymiatasz ale to już wiesz :)
peter_f Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 Oj! To współczuję Stary z tym kompem, chociaż to dobry czas na ćwiczenie "na sucho". Wbrew pozorom to dużo daje (wiem bo przu obsłudze Mikołaja to częsta sytuacja - dłubanie Lancastera w wyobraźni). Co do screena to max 2010, ale to chyba Winda Vista narzuciła taką skórę.
peter_f Napisano 3 Styczeń 2010 Autor Napisano 3 Styczeń 2010 (edytowane) W Nowym Roku życzę wszystkim świetnych i ciekawych projektów i DUŻO satysfakcji z grafiki :) No to jadę dalej z robotą. Poniżej tylna wieża Frazier Nash FN120 ze spluwami + animacyjka. Z tyłu nie wycinałem drzwiczek bo na razie nie będę robił renderów z tej strony :) Chociaż jest jedna niesamowita historia z 300 dywizjonu kiedy to strzelca wyssało z wieżyczki właśnie przez tylne drzwi i lotnik aż do lądowania wisiał na zewnątrz samolotu. Warto by było to pokazać! Czy macie pomysł jak w materiale typu Arch&Design zrobić zarysowania plexi ale tak, żeby były widoczne tylko pod określonym kątem i tylko w highlight'ach? Kombinuję i nie mam pojęcia jak to zrobić :( Edytowane 4 Styczeń 2010 przez peter_f
NV Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 O kuuuurde :) Tu będzie potrzeba kilkunastu renderów w 4k aby pokazać ten detal i texturki :D Mistrz !! Cały czas czekam na finish. PS: Super animka :] Takie małe a jak cieszy.
arch515 Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Masz kogoś do parzenia herbaty.? Morze bym się nadał:) MEGA TŁUSTO WARIACJE:)
hcpiter Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 heh szkoda slow Piter ! Pokażesz siateczkę ? Bo ta blacha na serio jest wyginana przy nitach ? :) Przepięknie idzie ! Pozdro !
KoMic Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 zawiodlem sie, to wyglada jak prawdziwe a spodziewalem sie czegos troche bardziej plastikowego mega: ], pozdr
Jonasz_Real Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Przepięknie pitolku :)... tylko jedno mnie razi. Kierunki nitów (śrubek), są niemalże w tych samych kierunkach.
JunioR Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Nie dość, ze shadery wgniatają to jeszcze animke zrobił ;) jest mega Piter i tak trzymać. Jakby można prosić kawałek siatki tam gdzie masz śruby, bo wygląda grubo. Pozdrawiam!
bbandi Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 Niedługo zrobi taką małą animke jak go w fabryce składaja:).
peter_f Napisano 5 Styczeń 2010 Autor Napisano 5 Styczeń 2010 Dzięki chłopaki za opinie :) a macie może pomysł z tymi zarysowaniami na plexi? Podmieniłem również tą żenującą animkę (na mniej żenującą) Nvidia: masz rację :) Te wszystkie detale to tylko i wyłącznie z myślą o renderach powyżej 8000px. Tym razem chcę zrobić to dobrze, anie jak Stream ;) plasti: dzięki Stary :) KLICEK: wielkie dzięki Marcin arch515: Stary, Tobie to nawet wody nie jestem godzien nosić! Wiem co mówię! Wielkie dzięki :) Loozack: Piterku, żebym się choć zbliżył do Twojej Pobiedy! RA: ogromne dzięki :) hcpiter: dzięki Piterku, oczywiście blach giętych w siacie nie ma. Nawet bym nie wiedział jak je zrobić. Poniżej screeny specially for You i JunioRka :) KoMic: starałem się unikać plastiku, ale plexi to nie umiem zrobić mrys: teraz nie tylko macha ale i obraca. Jest tu jednak bug bo nie obracają się taśmy z amunicją, ale te riggi to tylko po to, żeby szybko ustawić odpowiednią pozycję do renderu. Jonasz_Real: masz stuprocentową rację Tomciu! Będzie poprawione jak już zasiądę do ostatecznego rędzenia. Tymaczasem lecę dalej z robotą. Pozdrawiam Przyjacielu! JunioR: straszne dzięki Stary! Bardzo chciałbym osiągnąć Twoje mistrzostwo ale do tego to naprawdę lata świetlne! Screeny poniżej bbandi: :D nie jestem szalony! (jeszcze) a poniżej bumpy i niebumpy. Proszę, żeby po prezentacji wirki jeszcze mnie nie skreślać. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się