Napisano 4 Listopad 200915 l Ładnie przepaliłeś farbe od temperatury spalin, ale tu dopiero specular da pełnie efektu zapewne. Forum ci dziekuje ze wciaz to dłubiesz, siedzimy grzecznie , zajadamy popcorn ogladamy i czekamy na więcej ;)
Napisano 4 Listopad 200915 l heh co tu napisac ?! Wypasnie poprostu, detal co do milimetra i super texturki ! oj bedzie sie dzialo :D
Napisano 4 Listopad 200915 l ślicznotka w każdym detalu..A mapki uuu… rękę to ty masz:) jak i oko. Pozdrawiam.
Napisano 4 Listopad 200915 l Łatafak!, jak to gdzie to sie tak maluje?, pomysł z duetem masz zacny tylko po tej "rozróbie" musze sie teraz przyłozyć i zejdzie zanim skończe:).
Napisano 4 Listopad 200915 l Wow, detal tekstury na obudowie silnika robi wrażenie, przepalenia również, tak samo jak ta nierówna od "ręcznego" malowania linia przejścia pomiędzy dwoma kolorami farby na krawędzi natarcia skrzydeł. Mistrzu... nauczaj :) Pozdrawiam. P.S. Kto jak kto ale Ty na pewno jako freelancer z głodu nie padniesz, więc głowa do góry i ciesz się "wolnością" ;)
Napisano 4 Listopad 200915 l Tak, aż słychać ten charakterystyczny dżwięk nadlatującego bombowca, jaki znamy np z filmów archiwalnych (głebokie)bbbbbrrrrrbm
Napisano 22 Listopad 200915 l a mozesz w koncu cos zrypac, zeby mozna bylo krytykowac?? Ot tak dla czystej przyjemnosci krytykowania. Przestan juz sobie robic jaja i zrob cos zle. Prosze.
Napisano 10 Grudzień 200915 l Autor Żeby nie było, że umarłem ze zgryzoty a wraz ze mną to bombardierskie pudło, po modelowaniu Jezusów, Piłsudskich, koszy na śmieci i Macdonaldów wróciłem do mojego ukochanego zajęcia. Jak zwykle mały update, bo zdrowie już nie te... Diffuse już prawie DONE, a wraz z nim speculary. Na razie to wygląda drętwo, wiem. O rurach wydechowych już pisałem, że będą przykryte nie? Jak tak to już nie piszę... kliment woroszylow: dzięki Wojciu za wskazówki natury piromańsko-pożarniczej ;) hcpiter: dzięki Piotruś pionix: Jak Pan Bóg da i... mój PAN chlebodawca :D arch515: dzięki Stary :) Morphe: Ja też się cykam. Wciąż nie wiem co z tego będzie Jonasz_Real: Tomciu, GRATY!!!! bbandi: Twój messerschmiciak idzie pięknie. Byłoby fajnie zrobić jakąś scenkę:) Ja to podtrzymuję :) Loozack: dzięki Piterku :) Ty mi nie mistrzuj, Mistrzu. To tylko photoshop;) I dzięki za pocieszenie Piotruś. Zaczyna się stabilizować :) duff: nawet nie wiesz jak bardzo bym chciał, żeby w finale było to czuć... mrkrzysiek: ja się rozkręce na dobre jak będę leżał pod ziemią chyba ;) eco: chyba nie znam Pana Ziobera (Ziobra )?() Kto to? Nvidia: Rury są i będą fuszerałką :P Simple_man: Dzięki Stary :) Ja cały czas robię coś źle, dlatego ciągle marudzę. Na szczęście niniejsze updaty to dno więc jedźcie po mnie i radźcie bo ja już tego mentala nie mogę... Jeszcze zaczałem coś kombinować z Gammą i rendery są wypłowiałe jak cholera. Proszę Was doradźcie co poprawiać...
Napisano 10 Grudzień 200915 l bardzo mi sie podobaja materialy, jak zrobiles ten glossines? hdri i strasznie duzo sampli? to mr? moglbym zerknac na materialy?
Napisano 10 Grudzień 200915 l co poprawic? sarkazm tutaj niepotrzebny :P proponuje skontaktowac sie z najblizszym psychiatra :D Co z tego bedzie, indiany jonsa z batem w reku/swoja spluwa, trzymajacego sie jakiegos "uchwytu" na skrzydle w drugiej rece przytrzymujacy kapelusz zeby mu nie zwialo :P skradajacego sie po skrzydle mi brakuje :P heh....
Napisano 10 Grudzień 200915 l haaaaaaa nie no zabić to mało ! Nie lubie Ciebie, nie lubie ;) A na serio znow pokazales klase i tak trzymac ! Jak znajdujesz czas na dlubanie tego ? ZAZDROSZCZĘ poziomu Piotruś ! :) Super w.i.p szkoda ze można tylko raz dac 5 gwiazdek bo codziennie bym tu bywał i nabijał licznik :D Pozdrawiam
Napisano 10 Grudzień 200915 l Skąd ci ludzie się biorą noo... Trzeba zrobić 6 gwiazdke bo się nam skala kończy.
Napisano 10 Grudzień 200915 l Wgniata w fotel dbalosc o detale/wykonanie i znajomosc tematu poza tym genialny blog ogladnolem juz dawno caly i sie zachwycalem:) pzdr Kuba
Napisano 10 Grudzień 200915 l o zesz: ], wietne, szczegolnie podoba mi sie blacha gondol silnikow. uwierz mi ze jak pokazesz to 100% ankietowanych to 99,9% powie ze zdjecie: ]
Napisano 10 Grudzień 200915 l Hoho spoko, problem w tym że mi też by się przydał psychoterapeuta bo mi ze 100lat z meśkiem jeszcze zejdzie:0, a co do scenki to umówmy się wstępnie ze mój będzie miał urwane pół kadłuba a Twój jedno z tych olbrzymich skrzydeł (chce być fair play:)). P.S A tak poważnie to muszę go odpicować żeby pasował do Twojej pracy.
Napisano 11 Grudzień 200915 l Super wygląda. Najbardziej mi się chyba gondola tylnego strzelca podoba. Jedyne do czego mógłbym się jakoś przyczepić to materiały na wydechu i brushowany metal na kołach. Nie wiem, może to kwestia niskiego samplowania do testów?
Napisano 11 Grudzień 200915 l Andrzej Ziober to taki guru modelarstwa redukcyjnego http://www.craftsmanshipmuseum.com/Ziober.htm
Napisano 11 Grudzień 200915 l Peter_f, a ja Ci dowale. Żle jest wynitowany bok kadłuba samolotu. Ilość nitów między ożebrowaniem wynosi 26 nitów a nie 25 jak u Ciebie. Kardynalnym błędem jest zrobienie główek śrub na silniku 10mm. Przecież to samolot angielski i miał śruby robione w calach czyli 12,7mm. Coś Niesamowicie Pięknego. Jest na Tym Forum, kilku normalnych inaczej. Ty należysz do czołówki. Jakby się dało 10*. Skala 5 gwiazdkowa jest stanowczo za mała.
Napisano 12 Grudzień 200915 l l.e.c.z. s.i.e ;-) Nie napiszę nic więcej co moi poprzednicy: rewelka na maksa. Pozdrawiam
Napisano 15 Grudzień 200915 l Autor Dzięki chłopaki za miłe komentarze. Co do korekt to mówiłem poważnie, bo wciąż nie wiem czy metal jest taki jak być powinien (nie wiem czy powinienem użyć fallofu w którymś z kanałów lub zmienić IOR lub anisotrophy:/ ). Ciągle to testuję i zaczynam mieć wątpliwości czy osiągnę poprawny rezultat. Chciałbym, żeby wyglądało to tak jak w rzeczywistości. mastahcez: dzięki :) materiał poniżej, choć to wciąż nie to. Zastanawiam się nad instancją diffusa w kanale Reflection/Color, żeby te przepalenia miały kolor. Wszystko rendzone w mentalu, świecone jpegiem (jako otoczenie) - uruchomiłem production shaders (potem materiał mental ray i w slocie surface - raytape switcher z jpegiem z kopułą nieba w kanałach ), ostre światło to MR SUN + Omni (z włączonym tylko specularem). Co do rendzenia to ustawienia FG standardowe, wygładzanie Mitchell 1/64 Morphe: dzięki Stary :) świetna fabuła, ja to muszę przemyśleć :P hcpiter: dzięki Piterku :) Ten poziom to naprawdę przesada. Jak się męczy tak długo model, to prędzej czy później coś musi z tego być ;) JunioR: dzięki Stary :D Bardzo! Nvidia: dzięki :) jak tam unwrap? dac77: dzięki :) mnie motywuje to forum i to co robią tutejsi graficy :) Brazniew: dużo Turbo Smootha, rendzone w mentalu :) Scatmax: dzięki Kuba bardzo za słowa otuchy. Jak już mówiłem kiedyś nigdy nie jestem pweny co do do poziomu tego co robię bo wiele z tego jest wynikiem wewnętrznego przeczucia a nie pewności wynikającej z wiedzy. Stąd kompleksy, wierz mi... Eden-3D: dzięki, często mam ochotę olać pewne detale i to robię, ale w końcu wracam po pewnym czasie i je robię. To zaleta robienia modelu któryś tam miesiąc :) KoMic: dzięki Stary, ale właśnie nie jestem do końca przekonany. Na szczęście to tylko model i nie mogę się doczekać, żeby zabrać się za robotę w shopie nad finalnymi obrazkami :) mrys: dzięki Mareczku, chociaż dla mnie to chyba za późno wyjść na ludzia ;) bbandi: spoko Stary jest dobrze :) zrobimy pogrom Lancasterów nad Norymbergą :) Hynol: dzięki Mistrzu :) Masz rację, co do tych elementów. Na felgach jest za duży bump stąd brzydki efekt, wydechy już poprawiłem w geometrii, a materiał będzie taki jak na przepaleniach blachy, może dziś to przygotuję eco: dzięki wielkie za link! bardzo się przydał! kingwins: wielkie dzięki :) goral_44: masz rację :) Masa błędów, ale to przez skalówkę, źle przeliczałem cale na centymetry :P A co normalnych inaczej to popatrz na siebie i swojego Bismarcka :D Freedom Fighter: wielkie dzięki Stary :) Marshall: Leczę się ;)
Napisano 15 Grudzień 200915 l peter_f: unwrap szedł dobrze i dzięki jeszcze raz za tuta, ale od około 2 miesięcy jestem bez komputera i tak sobie tylko podziwiam co robicie... ;) Serwis widać ma mnie głębko w du.... PS: Ten screen (prawa strona) to z maxa? jakaś skórka specjalna czy jak ? :D No i wymiatasz ale to już wiesz :)
Napisano 15 Grudzień 200915 l Autor Oj! To współczuję Stary z tym kompem, chociaż to dobry czas na ćwiczenie "na sucho". Wbrew pozorom to dużo daje (wiem bo przu obsłudze Mikołaja to częsta sytuacja - dłubanie Lancastera w wyobraźni). Co do screena to max 2010, ale to chyba Winda Vista narzuciła taką skórę.
Napisano 3 Styczeń 201015 l Autor W Nowym Roku życzę wszystkim świetnych i ciekawych projektów i DUŻO satysfakcji z grafiki :) No to jadę dalej z robotą. Poniżej tylna wieża Frazier Nash FN120 ze spluwami + animacyjka. Z tyłu nie wycinałem drzwiczek bo na razie nie będę robił renderów z tej strony :) Chociaż jest jedna niesamowita historia z 300 dywizjonu kiedy to strzelca wyssało z wieżyczki właśnie przez tylne drzwi i lotnik aż do lądowania wisiał na zewnątrz samolotu. Warto by było to pokazać! Czy macie pomysł jak w materiale typu Arch&Design zrobić zarysowania plexi ale tak, żeby były widoczne tylko pod określonym kątem i tylko w highlight'ach? Kombinuję i nie mam pojęcia jak to zrobić :( Edytowane 4 Styczeń 201015 l przez peter_f
Napisano 3 Styczeń 201015 l O kuuuurde :) Tu będzie potrzeba kilkunastu renderów w 4k aby pokazać ten detal i texturki :D Mistrz !! Cały czas czekam na finish. PS: Super animka :] Takie małe a jak cieszy.
Napisano 3 Styczeń 201015 l Masz kogoś do parzenia herbaty.? Morze bym się nadał:) MEGA TŁUSTO WARIACJE:)
Napisano 3 Styczeń 201015 l heh szkoda slow Piter ! Pokażesz siateczkę ? Bo ta blacha na serio jest wyginana przy nitach ? :) Przepięknie idzie ! Pozdro !
Napisano 3 Styczeń 201015 l zawiodlem sie, to wyglada jak prawdziwe a spodziewalem sie czegos troche bardziej plastikowego mega: ], pozdr
Napisano 4 Styczeń 201015 l Przepięknie pitolku :)... tylko jedno mnie razi. Kierunki nitów (śrubek), są niemalże w tych samych kierunkach.
Napisano 4 Styczeń 201015 l Nie dość, ze shadery wgniatają to jeszcze animke zrobił ;) jest mega Piter i tak trzymać. Jakby można prosić kawałek siatki tam gdzie masz śruby, bo wygląda grubo. Pozdrawiam!
Napisano 5 Styczeń 201015 l Autor Dzięki chłopaki za opinie :) a macie może pomysł z tymi zarysowaniami na plexi? Podmieniłem również tą żenującą animkę (na mniej żenującą) Nvidia: masz rację :) Te wszystkie detale to tylko i wyłącznie z myślą o renderach powyżej 8000px. Tym razem chcę zrobić to dobrze, anie jak Stream ;) plasti: dzięki Stary :) KLICEK: wielkie dzięki Marcin arch515: Stary, Tobie to nawet wody nie jestem godzien nosić! Wiem co mówię! Wielkie dzięki :) Loozack: Piterku, żebym się choć zbliżył do Twojej Pobiedy! RA: ogromne dzięki :) hcpiter: dzięki Piterku, oczywiście blach giętych w siacie nie ma. Nawet bym nie wiedział jak je zrobić. Poniżej screeny specially for You i JunioRka :) KoMic: starałem się unikać plastiku, ale plexi to nie umiem zrobić mrys: teraz nie tylko macha ale i obraca. Jest tu jednak bug bo nie obracają się taśmy z amunicją, ale te riggi to tylko po to, żeby szybko ustawić odpowiednią pozycję do renderu. Jonasz_Real: masz stuprocentową rację Tomciu! Będzie poprawione jak już zasiądę do ostatecznego rędzenia. Tymaczasem lecę dalej z robotą. Pozdrawiam Przyjacielu! JunioR: straszne dzięki Stary! Bardzo chciałbym osiągnąć Twoje mistrzostwo ale do tego to naprawdę lata świetlne! Screeny poniżej bbandi: :D nie jestem szalony! (jeszcze) a poniżej bumpy i niebumpy. Proszę, żeby po prezentacji wirki jeszcze mnie nie skreślać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto