Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Avro Lancaster - Coś się kończy a Ktoś zaczyna :D


peter_f

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 276
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wow, detal tekstury na obudowie silnika robi wrażenie, przepalenia również, tak samo jak ta nierówna od "ręcznego" malowania linia przejścia pomiędzy dwoma kolorami farby na krawędzi natarcia skrzydeł. Mistrzu... nauczaj :)

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Kto jak kto ale Ty na pewno jako freelancer z głodu nie padniesz, więc głowa do góry i ciesz się "wolnością" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było, że umarłem ze zgryzoty a wraz ze mną to bombardierskie pudło, po modelowaniu Jezusów, Piłsudskich, koszy na śmieci i Macdonaldów wróciłem do mojego ukochanego zajęcia. Jak zwykle mały update, bo zdrowie już nie te... Diffuse już prawie DONE, a wraz z nim speculary. Na razie to wygląda drętwo, wiem. O rurach wydechowych już pisałem, że będą przykryte nie? Jak tak to już nie piszę...

 

kliment woroszylow: dzięki Wojciu za wskazówki natury piromańsko-pożarniczej ;)

hcpiter: dzięki Piotruś

pionix: Jak Pan Bóg da i... mój PAN chlebodawca :D

arch515: dzięki Stary :)

Morphe: Ja też się cykam. Wciąż nie wiem co z tego będzie

Jonasz_Real: Tomciu, GRATY!!!!

bbandi: Twój messerschmiciak idzie pięknie. Byłoby fajnie zrobić jakąś scenkę:) Ja to podtrzymuję :)

Loozack: dzięki Piterku :) Ty mi nie mistrzuj, Mistrzu. To tylko photoshop;) I dzięki za pocieszenie Piotruś. Zaczyna się stabilizować :)

duff: nawet nie wiesz jak bardzo bym chciał, żeby w finale było to czuć...

mrkrzysiek: ja się rozkręce na dobre jak będę leżał pod ziemią chyba ;)

eco: chyba nie znam Pana Ziobera (Ziobra )?() Kto to?

Nvidia: Rury są i będą fuszerałką :P

Simple_man: Dzięki Stary :) Ja cały czas robię coś źle, dlatego ciągle marudzę. Na szczęście niniejsze updaty to dno więc jedźcie po mnie i radźcie bo ja już tego mentala nie mogę... Jeszcze zaczałem coś kombinować z Gammą i rendery są wypłowiałe jak cholera.

 

Proszę Was doradźcie co poprawiać...

 

83674497.jpg

 

94178640.jpg

 

64840604.jpg

 

55721818.jpg

 

19934371.jpg

 

78881123.jpg

 

56961445.jpg

 

78482716.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co poprawic? sarkazm tutaj niepotrzebny :P proponuje skontaktowac sie z najblizszym psychiatra :D

Co z tego bedzie, indiany jonsa z batem w reku/swoja spluwa, trzymajacego sie jakiegos "uchwytu" na skrzydle w drugiej rece przytrzymujacy kapelusz zeby mu nie zwialo :P skradajacego sie po skrzydle mi brakuje :P heh....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haaaaaaa nie no zabić to mało ! Nie lubie Ciebie, nie lubie ;) A na serio znow pokazales klase i tak trzymac ! Jak znajdujesz czas na dlubanie tego ?

ZAZDROSZCZĘ poziomu Piotruś ! :)

Super w.i.p szkoda ze można tylko raz dac 5 gwiazdek bo codziennie bym tu bywał i nabijał licznik :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hoho spoko, problem w tym że mi też by się przydał psychoterapeuta bo mi ze 100lat z meśkiem jeszcze zejdzie:0, a co do scenki to umówmy się wstępnie ze mój będzie miał urwane pół kadłuba a Twój jedno z tych olbrzymich skrzydeł (chce być fair play:)).

P.S A tak poważnie to muszę go odpicować żeby pasował do Twojej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super wygląda. Najbardziej mi się chyba gondola tylnego strzelca podoba. Jedyne do czego mógłbym się jakoś przyczepić to materiały na wydechu i brushowany metal na kołach. Nie wiem, może to kwestia niskiego samplowania do testów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peter_f, a ja Ci dowale. Żle jest wynitowany bok kadłuba samolotu. Ilość nitów między ożebrowaniem wynosi 26 nitów a nie 25 jak u Ciebie. Kardynalnym błędem jest zrobienie główek śrub na silniku 10mm. Przecież to samolot angielski i miał śruby robione w calach czyli 12,7mm.

Coś Niesamowicie Pięknego. Jest na Tym Forum, kilku normalnych inaczej. Ty należysz do czołówki. Jakby się dało 10*. Skala 5 gwiazdkowa jest stanowczo za mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za miłe komentarze. Co do korekt to mówiłem poważnie, bo wciąż nie wiem czy metal jest taki jak być powinien (nie wiem czy powinienem użyć fallofu w którymś z kanałów lub zmienić IOR lub anisotrophy:/ ). Ciągle to testuję i zaczynam mieć wątpliwości czy osiągnę poprawny rezultat. Chciałbym, żeby wyglądało to tak jak w rzeczywistości.

 

mastahcez: dzięki :)

materiał poniżej, choć to wciąż nie to. Zastanawiam się nad instancją diffusa w kanale Reflection/Color, żeby te przepalenia miały kolor. Wszystko rendzone w mentalu, świecone jpegiem (jako otoczenie) - uruchomiłem production shaders (potem materiał mental ray i w slocie surface - raytape switcher z jpegiem z kopułą nieba w kanałach ), ostre światło to MR SUN + Omni (z włączonym tylko specularem).

Co do rendzenia to ustawienia FG standardowe, wygładzanie Mitchell 1/64

Morphe: dzięki Stary :) świetna fabuła, ja to muszę przemyśleć :P

hcpiter: dzięki Piterku :) Ten poziom to naprawdę przesada. Jak się męczy tak długo model, to prędzej czy później coś musi z tego być ;)

JunioR: dzięki Stary :D Bardzo!

Nvidia: dzięki :) jak tam unwrap?

dac77: dzięki :) mnie motywuje to forum i to co robią tutejsi graficy :)

Brazniew: dużo Turbo Smootha, rendzone w mentalu :)

Scatmax: dzięki Kuba bardzo za słowa otuchy. Jak już mówiłem kiedyś nigdy nie jestem pweny co do do poziomu tego co robię bo wiele z tego jest wynikiem wewnętrznego przeczucia a nie pewności wynikającej z wiedzy. Stąd kompleksy, wierz mi...

Eden-3D: dzięki, często mam ochotę olać pewne detale i to robię, ale w końcu wracam po pewnym czasie i je robię. To zaleta robienia modelu któryś tam miesiąc :)

KoMic: dzięki Stary, ale właśnie nie jestem do końca przekonany. Na szczęście to tylko model i nie mogę się doczekać, żeby zabrać się za robotę w shopie nad finalnymi obrazkami :)

mrys: dzięki Mareczku, chociaż dla mnie to chyba za późno wyjść na ludzia ;)

bbandi: spoko Stary jest dobrze :) zrobimy pogrom Lancasterów nad Norymbergą :)

Hynol: dzięki Mistrzu :) Masz rację, co do tych elementów. Na felgach jest za duży bump stąd brzydki efekt, wydechy już poprawiłem w geometrii, a materiał będzie taki jak na przepaleniach blachy, może dziś to przygotuję

eco: dzięki wielkie za link! bardzo się przydał!

kingwins: wielkie dzięki :)

goral_44: masz rację :) Masa błędów, ale to przez skalówkę, źle przeliczałem cale na centymetry :P A co normalnych inaczej to popatrz na siebie i swojego Bismarcka :D

Freedom Fighter: wielkie dzięki Stary :)

Marshall: Leczę się ;)

 

4186482983_37630595d8_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_f: unwrap szedł dobrze i dzięki jeszcze raz za tuta, ale od około 2 miesięcy jestem bez komputera i tak sobie tylko podziwiam co robicie... ;) Serwis widać ma mnie głębko w du....

 

PS: Ten screen (prawa strona) to z maxa? jakaś skórka specjalna czy jak ? :D No i wymiatasz ale to już wiesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj! To współczuję Stary z tym kompem, chociaż to dobry czas na ćwiczenie "na sucho". Wbrew pozorom to dużo daje (wiem bo przu obsłudze Mikołaja to częsta sytuacja - dłubanie Lancastera w wyobraźni). Co do screena to max 2010, ale to chyba Winda Vista narzuciła taką skórę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Nowym Roku życzę wszystkim świetnych i ciekawych projektów i DUŻO satysfakcji z grafiki :)

No to jadę dalej z robotą. Poniżej tylna wieża Frazier Nash FN120 ze spluwami + animacyjka. Z tyłu nie wycinałem drzwiczek bo na razie nie będę robił renderów z tej strony :) Chociaż jest jedna niesamowita historia z 300 dywizjonu kiedy to strzelca wyssało z wieżyczki właśnie przez tylne drzwi i lotnik aż do lądowania wisiał na zewnątrz samolotu. Warto by było to pokazać!

 

Czy macie pomysł jak w materiale typu Arch&Design zrobić zarysowania plexi ale tak, żeby były widoczne tylko pod określonym kątem i tylko w highlight'ach? Kombinuję i nie mam pojęcia jak to zrobić :(

 

perspective1.jpg

 

perspective2.jpg

 

rightr.jpg

 

frontsy.jpg

 

leftyg.jpg

 

backsx.jpg

 

animationni.gifturretanimation0002.jpg

Edytowane przez peter_f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za opinie :) a macie może pomysł z tymi zarysowaniami na plexi?

Podmieniłem również tą żenującą animkę (na mniej żenującą)

 

Nvidia: masz rację :) Te wszystkie detale to tylko i wyłącznie z myślą o renderach powyżej 8000px. Tym razem chcę zrobić to dobrze, anie jak Stream ;)

plasti: dzięki Stary :)

KLICEK: wielkie dzięki Marcin

arch515: Stary, Tobie to nawet wody nie jestem godzien nosić! Wiem co mówię! Wielkie dzięki :)

Loozack: Piterku, żebym się choć zbliżył do Twojej Pobiedy!

RA: ogromne dzięki :)

hcpiter: dzięki Piterku, oczywiście blach giętych w siacie nie ma. Nawet bym nie wiedział jak je zrobić. Poniżej screeny specially for You i JunioRka :)

KoMic: starałem się unikać plastiku, ale plexi to nie umiem zrobić

mrys: teraz nie tylko macha ale i obraca. Jest tu jednak bug bo nie obracają się taśmy z amunicją, ale te riggi to tylko po to, żeby szybko ustawić odpowiednią pozycję do renderu.

Jonasz_Real: masz stuprocentową rację Tomciu! Będzie poprawione jak już zasiądę do ostatecznego rędzenia. Tymaczasem lecę dalej z robotą. Pozdrawiam Przyjacielu!

JunioR: straszne dzięki Stary! Bardzo chciałbym osiągnąć Twoje mistrzostwo ale do tego to naprawdę lata świetlne! Screeny poniżej

bbandi: :D nie jestem szalony! (jeszcze)

 

a poniżej bumpy i niebumpy. Proszę, żeby po prezentacji wirki jeszcze mnie nie skreślać.

 

caloscwire.jpg

 

detalwire.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności