Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej ho!

 

Chcę tę postać mieć już za sobą, więc wrzucam na pożarcie.

Soft: zbrush, max (mental, scanline), photoshop (compositing, lekki paintover)

 

pozdrawiam i miłego oglądania!

gnommagefinal800copy.jpg

 

a tu clay:

gnomeclay.jpg

Edytowane przez Levus

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 6,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

suuuper !! daje 5* swietna praca,troche za duzo zoltego jak dla mnie,pozdro

Napisano

Bardzo heja wyszło, mi co prawda bardziej podoba sie ten szczuro-wąż, szkoda ze go tak mało widać. Wiem ze teraz to juz tylko pierdzielenie z mojej strony bo pracka skończona, ale dałbym bardziej pochmurną pogodę, główne światło od tyłu a na froncie skrzynie jakąś coby jej zawartość oświetlała postacie....tak czy siak przyjemnie wyszło

 

mozemy sie spodziewać jakiś wire albo cuś?

Napisano

Bardzo fajnie jest. Nad tłem można by jeszcze nieco popracować, choćby pomalować konkretniej. Poza tym, super obrazek :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Eee no Levus :) dales rade.

 

Eden - wlasnie fajnie ze tak zolto.. z klimatem jest :)

Szkoda tylko, ze liscie sie tak pozaginaly ze wygladaja na grube jak z plasteliny :) ale to drobiazg.

Gratuluje fajnego projektu

Napisano

Super! Przzypomina mi jakiś film ale nie jestem w stanie teraz powiedzieć co dokładnie... *****

Napisano

Witka :)

Podoba mi się design, modelling, głowa całościowo i szczurostwór również całościowo.

Co mi się nie podoba - ogólnie rendering, jest tak jakby sfotografowało się pacynkę na zbudowanej w studio makiecie (przeskalowane kamienie, mało urozmaicony grunt i plastelinowe liście palmy). Shadery ubioru wydają mi się zbyt połyskliwe, zupełnie jakby ktoś pomalował figurkę, nie natomiast jak rzeczywisty ciuch. Nie podszedł mi także wspomniany wcześniej ogólny żółty kolor, ale to rzecz gustu.

 

Na ogół praca bardzo pozytywnie, uważam jednak że mogłeś dłużej posiedzieć nad wykończeniem całości. Pokażesz clay render?

 

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Dzięki, bardzo się cieszę, że się podoba:)

 

Johny, render głównie z mentala, w passach, część scanlinem (atmosphere, zdeph), złożone i nieco podmalowane w shopie.

 

JmTm00, siaty chyba nie ma sensu, żebym pokazywał bo jest strasznie gęsto, bez dbałości o topologie, wszystko to meshe highpoly wywalone bezpośrednio ze zbrusha, pojechane wcześniej decimation masterem.

 

ArTooRo, no to jak tak to przygotuje wieczorem.

 

pozdrawiam!

Napisano

Gratulacje ukończenia. Już nie mogłem się doczekać szczerze mówiąc. Pracka iście wyborna ;p

Szczur bardzo klimatyczny. Nice :D

Napisano

Graty Levus, ładna pracka, fajna atmosfera. Cos z z lewym butem wydaje się być nie halo, chyba nogawka niewchodzi do środka, wydaje się jakby but byl przed nogą. tak czy siak, elegancko, pozdro

Napisano

no ziom, jest klasa

ale :)

wyglada na to, ze tam swieci ostre slonce, natomiast cieni prawie wogole nie widac, moim zdaniem brakuje ostrzejszych cieni, no i nad shaderkami ubranek mogles jeszcze troche posiedziec (zamszo-skora jest swietna). Ale wiesz, to takie czepialstwo zazrdosnika :)

 

pozdro

Napisano

Mniamniusnie :D ... klimat jak z Piaskowego Dziadka hehe.

 

Cheers.

Napisano

dużo dobre :D

Kolo ma uśmiech jak Joker... ;)

Włoski z deczka sztywne, jednak może była taka koncepcja...

Front się należy jak nic.

 

Jak się nazywa to coś na ręce?

Napisano

masakra :D

5 *

Napisano

Świetna pracka, bardzo charakterystyczna postać, poza i ekwipunek; na tle tak wspaniałego modelu (pomarudziłbym tylko nad spodniami podróżnika, które są dość dzwinie pomięte, ale to tylko marudzenie) troszeczkę gorzej wypada tło, a zwłaszcza podłoże, zdecydowanie za gładkie moim zdaniem. Niemniej jednak - 5* i życzenie szybkiej publikacji na froncie stronki!

Napisano

To się nazywa dobra praca.

Fantastyczne oświetlenie i tekstury . Zasłużone 5* ! :)

Napisano

Swietna robota ! Bardzo mile dla oka kolorki widac naklad pracy. Gratuluje i pozdrawiam.

Napisano

Niezłe graty, wpożo heja, niezbyt halo bo za mały random na wrinklesach ziom. No i widze powtarzający się w wielu pracach problem z symetrią. JO!

Napisano
  • Autor

Thx za komenty i za fronta!

 

P. ..pierdu pierdu...jest spust, jest dobrze;p

Jak już Ciebie przyciągnęło to znaczy, że nie jest tak najgorzej:p Dzięki za koment, wezmę sobie do serca na przyszłość. Wrinklesy to nadal dla mnie zmora.

Napisano

Bardzo fajnie. Możnaby jeszcze nad tłem popracować. Front w pełni zasłużony.

Napisano

Świetna praca, bardzo ładny wręcz malowniczy klimacik!

Takie szczury jak u tego gościa przychodziły do mnie kiedyś do kuchni. Tylko, ze tamte były w czarnych skórach i miały kolczyki w uszach !

pozdrawiam.

Napisano

ok ja sie nie w sumie nie znam, praca jak dla mnie to takie 3=, jakos dziwna ta calosc, nie potrafie powiedziec co dokladnie mi nie gra, fajna jest tylko twarz, reszta jest strasznie kiepska, a wiem ze potrafisz lepiej.

Napisano

są nieścisłości w klimacie i elementach, całość jednak tak cudownym powiewem świerzości jest że odbiera się ją niesamowicie pozytywnie.

 

gratki fronta

Napisano
  • Autor

No dzięki:)

 

KLICEK: to się nazywa motywujący komentarz:p Specjalnie się postaram następnym razem małpo jedna:D

 

W pierwszym poście clay na życzenie.

 

pzdr!

Napisano

Bardzo przyjemne. Czasami aż mi brakuje takich bajkowych renderingów wśród hyper-mega-fotorealów. Gratulacje.

Napisano

Fajnie to wygląda, patrzę przez pryzmat klimatu, technicznie to koledzy wyżej juz zauważyli:).

Napisano

Ładny obrazek, widać ogrom pracy. Ale czuć gdzieniegdzie za dużo plastyku.

Trochę szkło na lornetce do mnie nie przemawia.

Pozdrawiam

Napisano

serwus :)

bardzo fajne , a ta mordka najfajniejsza :)

 

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności