Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

2_2010-03-21-160227_g.jpg

2_2010-03-21-160246_g.jpg

2_2010-03-21-160259_g.jpg

2_2010-03-21-160317_g.jpg

 

 

W sumie już chyba można wrzucić testowo zanim pójdzie w świat ;). Nie mam siły z tym dalej walczyć. Mam nadzieję że się komuś spodoba.

 

 

To jest taka główna atrakcja. Tutaj jeszcze studyjne wypociny z niedoliczonym GI:

2_2010-03-21-160337_g.jpg

2_2010-03-21-160354_g.jpg

 

 

Tło oczywiście renderowane. Plus jeszcze warstwa mokrej nawierzchni, ale tego nie daje bo to nieciekawe wybitnie.

 

Pozdrawiam

Paweł

Edytowane przez KLICEK
  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

klimkowi napewno sie spodoba :D penwie wyobrazi sobie ze to on za kolkiem :)

 

dla mnie wybitna praca;) - z detali to jakso mi ubranko nie pasuje... ale tak to wybitnie :)

 

no moze jakichs drzew brakuje - zart ;)

Napisano

Morphe - nie miałem mocy na procku na drzewka, dlatego otoczenie takie "księżycowe". Ubranko faktycznie nie najlepsze - wzięte z poprzedniej pracy. W Blenderze nic lepszego nie wyrzeźbię w tym momencie, a chciałem to już pchnąć i mieć w portfolio.

 

Edit:

Freedom Fighter, Maestro101, plasti

Ehhh- to ja chyba już pójdę na kupkę naftaliny :D

Napisano

Super pozytywnie, pierwsze mi najbardziej sie podoba.pozdro:).

P.S A tą reką to chyba sięga po cygaro które ma w kieszonce w koszuli i myśli kurde zajaram sobie jestem wolny mam najlepsza furę w mieście:).

Napisano

przedewszystkim duzy plus za detal, poza tym masz naprawde mega umiejetnosci jezeli chodzi o materialy, oswietlenie, oczywiscie modeling tez na bardzo wysokim poziomie.

5* to za malo jak na takie renderki !

 

Gratulacje i pozdrawiam.

Napisano

Jestem kiepski jesli chodzi o modeling wiec tym bardziej chyle czola.

Studyjne "wypociny" sa niesamowite, piekne detale, swietne tekstury(displace zlobkowan wyszedl perfekcyjnie- displace prawda;>?) 5*****

Napisano

świetny model ale to już wszyscy wiedzą

świetne shadery ale to u ciebie zawsze było normą

świetne światło ale ty zawsze potrafiłeś go odpowiednio ustawić

jeszcze napisz ile ci to zajęło czasu i ile blender miał z tym do czynienia?

Napisano

Dzięki wszystkim za komenty. Następnym razem się poprawię ;)

 

Co do skrzel na masce i opon - tak to displace.

Co do Blendera - w nim było robione to co szło do sculptu. A więc twarz kierowcy i ubranko.

Napisano

3D Creative - ja nowych samochodów nie ruszam. Nie mój klimat za bardzo. Corvette Stingray to jeszcze, ale nic nowszego ;)

 

gorla_44 - hahaha - no daj spokój - po tym jak pokazałeś Bismarcka jeszcze taki kit nam tu wciskasz? To dopiero wymagało skilla i samozaparcia. Ja bym przy pierwszej wieży wymiękł ;)

 

dac77 - ma to to 470k poly. Nie wiem w jakim sensie wydawało się większe w WIPie. Model jest ten sam.

Napisano

no to jeszcze ja.... modelik, materiały, render studyjny.. klasa sama w sobie, scenka moze mnie nie przekonuje do końca ale sam mam z finalnym rendem duzo większe kłopoty i wiem że to proste nie jest ;) w kazdym razie pięciogwiazdkowa robota, pozdrawiam!

Napisano

Wolę jednak studyjne rendery. Scenka fajna, ale kierowca jakoś dziwnie siedzi, jakby się uwiesił na kierownicy. Sam samochód, tło, oświetlenie jak najbardziej na 5*. No, może dałbym ociupinkę motion blura na całość, więcej bryzgów spod kół. Ale to detale. Całość bardzo fajna, a materiały gienialne!

Napisano

Rendery studyjne mnie zmiażdżyły, natomiast ze scenki lekko zaciąga sztucznością, sterylnością, tak minimalnie, że nie warto się tego czepiać, jednak uważam, że warto Ci to napisać:)

 

Twarz gościa, ostre kąciki ust, lakier, jakieś to zbyt wyraźne.

Fajnie jest na dole, przy szosie, pęd kół, czuć, że on jedzie, na górze natomiast wygląda trochę, jakbyś na siłę chciał zatrzymać scenkę, aby pokazać cały świetny detal.

Taka scena dynamiczno-statyczna... nie wiem.

 

pozdrawiam!:)

  • Like 1
Napisano

W końcu jest troszkę czasu z okazji świąt, więc mam okazję poczytać forum i odpowiedzieć. Dzięki za komenty. W sumie sporo racji w tym co piszecie i scenka będzie jeszcze chyba przerobiona.

 

-Pozycja kolesia. Rzeczywiście totalna klapa. Jakoś nie skupiłem się na ciele, zaimportowałem stary model z mercedesa i starałem się w miarę ładnie zrobić twarz i głowę tym razem. No i tak się tą głową zająłem że resztę olałem :).

 

-Kliment - no wiem :). Ja też do końca nie byłem przekonany. Chyba troszkę czasu mi po prostu zabrakło na dopracowanie tego w 100%. Scenki zewnętrzne zawsze są utrapieniem jeżeli chce się zrobić coś więcej niż mate + HDRI w super wysokiej rozdziałce.

 

-mrys - miałem wersję z większą ilością bryzgów, ale gdy nie były zblurowane to cała scenka jeszcze bardziej statycznie wyglądała. Z kolei z blurem to się szara plama robiła i nie wyglądało to dobrze. Tak że chcąc nie chcąc wybrałem taką wersję pośrednią. Faktycznie całość może jest za mało zblurowana. W następnej wersji dam większy obrót kół żeby dodać prędkości maszynie.

 

- Levus - Wiem. Z tym że myślę że można by ową sterylność zgubić w postprodukcji. Z tego jak patrzę się na całość teraz po jakimś czasie to faktycznie przeostrzyłem sam samochód i kolesia. Tak to bywa jak się chce detal pokazać :). Tak jak pisałem już, postaram się przygotowac jeszcze wersję gdzie będzie więcej energii w tym pędzie i blury mocniejsze.

Napisano

Dlaczego ja tego wcześniej nie widziałem?!

 

Naprawdę pełen szacun. Dawno już nie widziałem tak dobrej pracy, światowy mega pro poziom.

 

Co do tej sterylności to właśnie myślę że można by się pobawić w ciekawsze postpro i trochę te koła bardziej zblurować.

 

Postać daje radę, twarz pasuje mi do tej scenki tylko trochę ta pozycja tak jak poprzednicy pisali może, choć nie musi być poprawiona.

 

Pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności