Hynol Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 (edytowane) W sumie już chyba można wrzucić testowo zanim pójdzie w świat ;). Nie mam siły z tym dalej walczyć. Mam nadzieję że się komuś spodoba. To jest taka główna atrakcja. Tutaj jeszcze studyjne wypociny z niedoliczonym GI: Tło oczywiście renderowane. Plus jeszcze warstwa mokrej nawierzchni, ale tego nie daje bo to nieciekawe wybitnie. Pozdrawiam Paweł Edytowane 21 Marzec 2010 przez KLICEK
Morphe Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 klimkowi napewno sie spodoba :D penwie wyobrazi sobie ze to on za kolkiem :) dla mnie wybitna praca;) - z detali to jakso mi ubranko nie pasuje... ale tak to wybitnie :) no moze jakichs drzew brakuje - zart ;)
plasti Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 5* bardzo realnie wyszedl pan kierowca w realu, ogolnie super rzemieslnicza praca, samochod za to w studio lepiej sie prezentuje...
FF Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 Najbardziej podoba mi sie ostatni render ze studyjnych wypocin;)
Mulholland Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 Niezłe, bardziej podobają mi się rendery detali i studio, niż scenka.
Hynol Napisano 7 Grudzień 2009 Autor Napisano 7 Grudzień 2009 Morphe - nie miałem mocy na procku na drzewka, dlatego otoczenie takie "księżycowe". Ubranko faktycznie nie najlepsze - wzięte z poprzedniej pracy. W Blenderze nic lepszego nie wyrzeźbię w tym momencie, a chciałem to już pchnąć i mieć w portfolio. Edit: Freedom Fighter, Maestro101, plasti Ehhh- to ja chyba już pójdę na kupkę naftaliny :D
KLICEK Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 gdzies juz cos takiego widzialem :) czadowe renderki lubie taki grain ;)
pecet Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 Super praca, jedynie przyczepie się do dziwnie ułożonej ręki kierowcy, wygląda jakby klatką piersiową dotykał kierownicy.
Pionier Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 praca ma klimacik, technicznie jak zawsze pełen pro ;) brawo.
Orangegraphics Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 studyjne wypasik super dirt i materiały
bbandi Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 Super pozytywnie, pierwsze mi najbardziej sie podoba.pozdro:). P.S A tą reką to chyba sięga po cygaro które ma w kieszonce w koszuli i myśli kurde zajaram sobie jestem wolny mam najlepsza furę w mieście:).
hcpiter Napisano 7 Grudzień 2009 Napisano 7 Grudzień 2009 przedewszystkim duzy plus za detal, poza tym masz naprawde mega umiejetnosci jezeli chodzi o materialy, oswietlenie, oczywiscie modeling tez na bardzo wysokim poziomie. 5* to za malo jak na takie renderki ! Gratulacje i pozdrawiam.
simonhc Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Jestem kiepski jesli chodzi o modeling wiec tym bardziej chyle czola. Studyjne "wypociny" sa niesamowite, piekne detale, swietne tekstury(displace zlobkowan wyszedl perfekcyjnie- displace prawda;>?) 5*****
Tores Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 świetny model ale to już wszyscy wiedzą świetne shadery ale to u ciebie zawsze było normą świetne światło ale ty zawsze potrafiłeś go odpowiednio ustawić jeszcze napisz ile ci to zajęło czasu i ile blender miał z tym do czynienia?
Kedzior Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Mi studio jakoś nie podchodzi mimo że detale zabijają, za to główna scena na samym początku wyborna :) 5*
mrkrzysiek Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 poza ubrankiem kierowcy wszystko wygląda bardzo ładnie, model piękny 5*
Reanimator Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Noo, mi tez sie bardziej podoba to na zoltym tle, jest swietne!:)
peter_f Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Zrywa buty ze skarpetami! Niesamowity detal i jakość!!! Bardzo fajny klimat w tych "deszczowych" renderach! 5*****
Hynol Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Napisano 8 Grudzień 2009 Dzięki wszystkim za komenty. Następnym razem się poprawię ;) Co do skrzel na masce i opon - tak to displace. Co do Blendera - w nim było robione to co szło do sculptu. A więc twarz kierowcy i ubranko.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Mega fajny modelik :0 Najbardziej podoba sie mi wnetrze i "deska" rozdzielcza :) Scenak mila dla oka. Teraz przydaloby sie zrobic skok w przyszlosc od tego Twojego modelu i zrobic Veyrona ;P
goral_44 Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Zazdroszcze doskonałości, ale wiem ile lat pracy i nauki, taka doskonałość wymaga.
dac77 Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Duża ilość detali. Może autor powinien się pochwalić ile to ma poligonów? Na WIPie auto wydawało się być większe.
Hynol Napisano 9 Grudzień 2009 Autor Napisano 9 Grudzień 2009 3D Creative - ja nowych samochodów nie ruszam. Nie mój klimat za bardzo. Corvette Stingray to jeszcze, ale nic nowszego ;) gorla_44 - hahaha - no daj spokój - po tym jak pokazałeś Bismarcka jeszcze taki kit nam tu wciskasz? To dopiero wymagało skilla i samozaparcia. Ja bym przy pierwszej wieży wymiękł ;) dac77 - ma to to 470k poly. Nie wiem w jakim sensie wydawało się większe w WIPie. Model jest ten sam.
Homa Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 chylę czoła... piękny model i bardzo dobry render... respect!
vision3d Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 rendery jakos nie wgniataja (moze to przez te ziarno?), ale sam model cud malina, piekny detal. pozdrawiam.
kliment woroszyłow Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 no to jeszcze ja.... modelik, materiały, render studyjny.. klasa sama w sobie, scenka moze mnie nie przekonuje do końca ale sam mam z finalnym rendem duzo większe kłopoty i wiem że to proste nie jest ;) w kazdym razie pięciogwiazdkowa robota, pozdrawiam!
mrys Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Wolę jednak studyjne rendery. Scenka fajna, ale kierowca jakoś dziwnie siedzi, jakby się uwiesił na kierownicy. Sam samochód, tło, oświetlenie jak najbardziej na 5*. No, może dałbym ociupinkę motion blura na całość, więcej bryzgów spod kół. Ale to detale. Całość bardzo fajna, a materiały gienialne!
ptaszek Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 ŁAaaaa Hynol wyszlo bomba! Efekt miód malina. Tylko slodzić :) *****
Levus Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Rendery studyjne mnie zmiażdżyły, natomiast ze scenki lekko zaciąga sztucznością, sterylnością, tak minimalnie, że nie warto się tego czepiać, jednak uważam, że warto Ci to napisać:) Twarz gościa, ostre kąciki ust, lakier, jakieś to zbyt wyraźne. Fajnie jest na dole, przy szosie, pęd kół, czuć, że on jedzie, na górze natomiast wygląda trochę, jakbyś na siłę chciał zatrzymać scenkę, aby pokazać cały świetny detal. Taka scena dynamiczno-statyczna... nie wiem. pozdrawiam!:) 1
Hynol Napisano 26 Grudzień 2009 Autor Napisano 26 Grudzień 2009 W końcu jest troszkę czasu z okazji świąt, więc mam okazję poczytać forum i odpowiedzieć. Dzięki za komenty. W sumie sporo racji w tym co piszecie i scenka będzie jeszcze chyba przerobiona. -Pozycja kolesia. Rzeczywiście totalna klapa. Jakoś nie skupiłem się na ciele, zaimportowałem stary model z mercedesa i starałem się w miarę ładnie zrobić twarz i głowę tym razem. No i tak się tą głową zająłem że resztę olałem :). -Kliment - no wiem :). Ja też do końca nie byłem przekonany. Chyba troszkę czasu mi po prostu zabrakło na dopracowanie tego w 100%. Scenki zewnętrzne zawsze są utrapieniem jeżeli chce się zrobić coś więcej niż mate + HDRI w super wysokiej rozdziałce. -mrys - miałem wersję z większą ilością bryzgów, ale gdy nie były zblurowane to cała scenka jeszcze bardziej statycznie wyglądała. Z kolei z blurem to się szara plama robiła i nie wyglądało to dobrze. Tak że chcąc nie chcąc wybrałem taką wersję pośrednią. Faktycznie całość może jest za mało zblurowana. W następnej wersji dam większy obrót kół żeby dodać prędkości maszynie. - Levus - Wiem. Z tym że myślę że można by ową sterylność zgubić w postprodukcji. Z tego jak patrzę się na całość teraz po jakimś czasie to faktycznie przeostrzyłem sam samochód i kolesia. Tak to bywa jak się chce detal pokazać :). Tak jak pisałem już, postaram się przygotowac jeszcze wersję gdzie będzie więcej energii w tym pędzie i blury mocniejsze.
Tomala Napisano 26 Grudzień 2009 Napisano 26 Grudzień 2009 Dlaczego ja tego wcześniej nie widziałem?! Naprawdę pełen szacun. Dawno już nie widziałem tak dobrej pracy, światowy mega pro poziom. Co do tej sterylności to właśnie myślę że można by się pobawić w ciekawsze postpro i trochę te koła bardziej zblurować. Postać daje radę, twarz pasuje mi do tej scenki tylko trochę ta pozycja tak jak poprzednicy pisali może, choć nie musi być poprawiona. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi