Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hi

 

Kolejna praca typu widok na taras+detale z tejże sceny. Całość stylizowana na cross slajdu analogowego. Komentarze mile widziane jak zawsze!

 

Pozdrawiam

Neb

 

b3main.jpg

 

b3small4a.jpg

 

b3small1a.jpg

 

b3small2a.jpg

 

b3small3a.jpg

Edytowane przez NEBULA-Grafika
  • Like 1
  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo ładnie. Na pierwszym wsadził bym jakiegoś ludzia. Najlepiej kobietę stojącą tyłem, w kierunku słońca, w zwiewnej sukience z kapeluszem na głowie.

Napisano

rzadko sie udzielam, ale to jest wypas - tak okiem laika. Najbardziej podoba mi sie drugi render. Nie wiem czemu :)

Pozdrawiam

Napisano

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze!

simonhc - bluszcz generowany przez ivy generator, część zielska z Vue a część to everowe kolekcje, reszta wyjaśnień na priv :)

dac77 - niezmiennie Fryrenderem :)

PCZ - klient nie chciał ludzia ale pomysł do rozpatrzenia jak najbardziej.

rzulu - dzięki, drugi render był najtrudniejszy bo pod światło i to jeszcze znajdujące się za dzbankiemm, ale jak już dało się to wszystko poustawiać to klimacik wyszedł satysfakcjonujący.

Napisano

Kozak renderki, drugi bardzo mi sie podoba. Ta "flara" gdzie slonce przeswitujesz przez szmate to prosto z fry'ja czy postpro ? Ile czasu schodzi na probne rendry zanim ustawicie finalnie scene i ile sie to renderowala i na jakim sprzecie :). Gratuluje, swietna robota

Napisano

Dziękuję Pawelkos. Flara, bokeh, efekty glow, bloom są prosto z fraya. Czas ustawiania sceny i generowanie próbnych renderów maleje wprost proporcjonalnie do zdobywanego doświadczenia. Fizyczny model światła we frayu daje bardzo powtarzalne efekty. Wykonanie czterech zbliżeń na detal ( szukanie kadrów, ustawianie światła, dopieszczanie shaderów, rendery próbne ) zrobiłem w dwa dni robocze pracując w tym czasie nad innymi tematami min. pomagając remanentowi w animacji. Te dodatkowe ujęcia to bonus dla naszego klienta, więc nie mogłem poświęcać temu maksimum czasu. Podobne ujęcia jakie zrobiłem dla poprzedniej wizki

[thread]68348[/thread]

zajęły mi dużo więcej czasu. Czas renderingu zależnie od sceny to albo nocka albo 4-5 godzin na q6600.

Napisano

Jako, że pojawiają się pytania o oryginalne rendery z fryrendera zamieszczam dwa takowe z tego projektu. Na ich bazie opracowałem to co przedstawiłem w tym wątku.

 

b3oryg1.jpg

 

b3oryg2.jpg

Napisano

gonzo - dzięki, krzesła dwa razy mierzyłem ( zawsze sprawdzam takie rzeczy - rutyna :) i są oczywiście ok, myślę, że to szeroki kąt kamery lekko zaburza proporcje.

eter_f - dzięki wielkie

remanent - dzięki stary :) myślę, że to niezła średnia, wątek trzyma się dobrze

Napisano

Brawo brawo.

Pierwsza wersja z tym filtrem nie bardzo mi przypasowala ale druga jest super.

Dobry detal i kompozycja ciekawa.

Jedyne co mi troche nie bardzo pasuje to kolor napoju. Ten zolty nie wyglada mi ani na sok, ani na piwo a raczej na cos innego.. ;)

Wolalbym jakby to byl dzban z lodem i woda, ale to tylko moja osobista uwaga.

Ogolnie wypas.

Napisano

Dzięki Pierzak. Kiedyś popularny był napój typu oranżada w proszku, jedna z wersji była w kolorze żółtym i po przygotowaniu wyglądała jak przysłowiowe siki. Chyba właśnie ta wersja jest na renderze :)

Napisano

Modele wygrzebałem z własnych zasobów, sprzed 7-8 lat. Nie potrafię powiedzieć kto jest producentem i gdzie te modele można znaleźć.

Napisano

Dzięki Tores. Staramy się o dbać o detal chociaż nie zawsze jest na to czas i wiele projektów też na to nie zasługuje. Ale są przypadki, że warto i wtedy znajdzie się ktoś kto to doceni.

 

Dziękuję i pozdrawiam.

Neb

Napisano

chciałbym się tylko pochwalić :) że grafiki z tego wątka z krótkim tekstem o powstawaniu tej wizki trafiły do włoskiej gazetki traktującej o jakże bliskiej naszym sercom grafice 3D, poniżej dowód:

 

http://www.imagonet.it/CG79_Cvr.htm

 

A tak na marginesie: jaki jest powód, że w Polsce nie mamy żadnej gazety 3D ? Ciekawe...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności