Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cos innego mi sie trafilo niz zwykle, wiec daje pod mlotek drewniane domki :)

szerszy opis mysle zbedny, soft ten sam co zwykle etc...

 

WW2s.jpg

 

 

WW3s.jpg

 

 

WW4s.jpg

 

 

WW6bs.jpg

 

 

WW7s.jpg

 

 

WW8s.jpg

 

 

WW9s.jpg

 

 

WW11s.jpg

 

 

WW12s.jpg

 

 

WW14s.jpg

 

 

WW15s.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nr 7 to mój faworyt. Co do ogółu to podoba mi się zieleń (czasami tilling ci nie wyszedł na pniach) ale to norma przy Twoich wizkach, ładnie wszystko wymodelowałeś i oteksturowałeś. Kolorki przyjemne ale niepotrzebnie przyciemniałeś rogi w ten sposób. Spaprałeś przez to ładne niebo. Tak jasne odbicia w szybach trochę tu nie pasują. Lepiej w blokach wyglądały. Plamy na kostkach i kocich łbach to dla mnie duży minus. Nie wiem czemu chcąc podnieść realizm takie brzydkie rzeczy robisz. Lepiej byś przysiadł nad dobrą teksturą. Obrazek nr 6 - co to za zjazd do garaży? Wiem, że to nie Twój projekt ale samochód bym wywalił bo szkodzi temu ujęciu. Nawet nie wiem jak tam takie bydle ma się wykręcić.

Ode mnie 4****.

Napisano

Poooojechałeś. ****** . Jedno mnie zastanawia - dachy są płaskie ? mam wrażenie, że nawet bumpa tam nie ma. Nawet jeśli to i tak jest zaje...te. Jak ta Nvidia zauważył - aż "demotywuje" .

Napisano

vision3d - generalnie 10dni + rednerowanie obrobka.

jlidesign - pewnie tak, ale musieli byc

simonhc - to git

Tores - czy odbicia pasuja, ja wiem kwestia gustu. plamy na kocichlbach hmm, tez tego nie czytam jakos zle, ale napewno masz racje ze zdalo bysie zrobic jakas duza texture tego bruku zeby nie music maskowac plamami.

co do nr6, na rzucie ma tam sporo miejsca, ale kont natarcia tego zjazdu jest faktycznie duzy.. pewnie beda sie martwic na budowie...

09121986 - tym czym zwykle, sun +sky, ale ze zawsze trafia to do shopa, wypadalo by powiedzec ze swiece photoshopem.

terenas - byle jakies ladnej zeby bylo milo jak bedize lac po tylku.

KaeMS - dachy nie spa plaskie maja i bump i disp, ale sa male obrazki i tego tak niewidac, pozatym mapa diffuse ktora niestety nie jest najlepsza zaciera widocznosc dispa sztycznym czarnym cieniem. trzeba bedzie przy nastepnym projekcie zrobic cos innego.

ptfromscr - bo dostaniesz padaczke;)

gonzo71 - dzieki, jak pisalem wyzej 10 dni, co do czasuw renderu, kolo 3-4h na wizke.

dac77- co to cepry? :)

Napisano

* - wspaniały detal,

* - wspaniały klimat,

* - wspaniała zieleń,

* - ogrom pracy,

* - świetne światło.

 

Jesteś bardzo dobry w te klocki! :)

Ale.... ale.... złośliwie, z zazdrości i z powodu naszej narodowej cechy pełen nieukrywanej satysfakcji doczepię się jednej rzeczy :P Kolorystyka nieba na ujęciach z Giewontem minimalnie odstaje od reszty. Ciut widać że to wstawiona fota przez nadmiar niebieskiego koloru;)

Napisano

pionix - no widzisz zawsze sie cos trafi ;), oczywisci jest tego wiecej mniej badz bardziej istotnych elementow. ale fajnie ze ogolnie dobrze sie na to patrzy.

 

gonzo71 - tez jestem z siebei dumny. 10dni, ale nie po 8h dziennie. generalnie domki zajely mi 3-4 dni typowej pracy, wiecej otoczenie, bo nie jest na plasko, a robilem rzeczy ktore nie do konca widac albo sa istotne.

Potem byl rendering, a ze nie musilem nic eksperymentowac, no to poszlo szybciej. do tego nie licze czasu renderingu ani obrobki. w sumie wyszlo by te 14 dni, ale tylko dlatego ze albo kompy sie sypaly, albo brakowalo motywacji do preznego "kolorowania" obrazkow. czystej sumiennej roboty zebralo by sie te 10dni no moze 11.

Napisano

Ogólnie bardzo ładnie, i ciepło, powiedziałbym, że morphowo, pierwszy strasznie mi się ujęciowo nie podoba, budynek jakby się rozjeżdżał, trzeci kompozycyjnie i ujęciowo najbardziej mi do gustu przypadł. :)

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

Poczęstuj tym kamieniem z murka ;P

 

A co do prac, to pewnie potrafisz zdołować niejednego grafika i zadowolić niejednego klienta. ;) Najczęściej w Twoich pracach zadziwia mnie zieleń, trawa imho w szczególności fajnie wyszła.

Napisano

no widzę, że gont wyszedł a tak marudziłeś :) Świetne rendery jak zawsze, lachony z axyz robią świetny klimat na pierwszej wizce :P

Napisano

veery nice i like;] a trawa z gotowej biblioteki czy sam modelowales? jak taka kepka wyglada, to diffuse + opacity map na boxach czy wymodelowane zdzbla?

Napisano

Rewelacja :-) Z architektonicznego punktu widzenia dziwi mnie tylko dlaczego na narożnikach ścian w miejscu gdzie nakładają się na siebie bale zastosowano taką "zaślepkę". Tak ma być zbudowane czy tylko w ten sposób ułatwiłeś sobie trochę pracę ? W ogóle jeżeli to będzie budowane to można jakieś info odnośnie tego gdzie? A jakbyś jeszcze znał nazwisko architekta lub biura, które to zmajstrowało to byłbym bardzo rad ;-)

Napisano

Świetne. Natomiast to, co naprawdę rozwala to tytuł wątku, który dzięki zignorowaniu zasad ortografii, interpunkcji i gramatyki stał się cudownie uroczy :)

Napisano (edytowane)

mrys - tytul celowy ;)

gancik - dlaczego te naroza maja byc jakimkolwiek ulatwieniem? nie widze problemu zeby konstruowac to tradycyjnie albo tak jak jest;). taki byl projekt, nie mi go oceniac. nie wiem kto dokladnie projektowal, biuro znam, inwestora nie. Jak sama nazwa wskazuje, domki beda w zakopanym, dokladnie nie pamietam nazwy ulicy, jakesi 1,5km od krupowek.

nonejm- trawa to modele wlasne, nie spotkalem sie z bibliotekami traw, ale tez fakt faktem nie szukam zadnych.

neb - nie wyszly tak jak chcialem czas mi sie skonczyl nie ma tych kalanic? czy czego to tam na narozach.. ale spoko na zas beda.

cide - kamien produkcji wlasnej, tak ze wybacz.

press - mi zas sie pierwsze najbardziej podoba;) ja patrze jak laik na to, czyli jak wiekszosc spoleczenstwa :D

gonzo71- dlaczego malo czasu, zbudowac taki dome, + jedna jego warjacje co ejst tylko kapke szersza, to ile 3? na maks 4 dni, potem wykreslic teren, i fajrant, pamietaj ze roslinnosc mam, auta mam ludzi mam, wiec to tlyko sie w stawia, gotowe pomysly na oswietltnie, + pare testow dopasowania do sceny, i tyle. w termin realizacji nie wliczylem czasu na rendering. ale to +2 dni

mario - dzieki

Edytowane przez Morphe
Napisano

nie pamietam dokladnie, ale CM rysiek, 1,7 0,3 1.0 ? chyba. oswietlenie sun+sky, kamera niepamietam teraz, ale jakos niewiele inacezj niz defaultowa, od kwestia zeby nie bylo przepalen, shuter z tego co pamietam nie tykalem.

Napisano
gancik - dlaczego te naroza maja byc jakimkolwiek ulatwieniem? nie widze problemu zeby konstruowac to tradycyjnie albo tak jak jest;). taki byl projekt, nie mi go oceniac. nie wiem kto dokladnie projektowal, biuro znam, inwestora nie. Jak sama nazwa wskazuje, domki beda w zakopanym, dokladnie nie pamietam nazwy ulicy, jakesi 1,5km od krupowek.

 

Rozumiem, zresztą nie uważam abyś potrzebował sobie ułatwiać to z Twoim skillem. Po prostu u mnie w biurze takie coś byłoby niedopuszczalne, takie łączenia bali są piękne i musi być je widać :-)

 

Można wiedzieć co to za biuro, chętnie bym się coś więcej o tym projekcie dowiedział :-)

Napisano

Dawno mnie nie było na forum, ale teraz widzę jak wiele przeoczyłem:P To to jest mistrzostwo, na prawde wbija w fotel! te renderingi są tak ostre, że widać każdą najmniejszą kostkę brukową... przedstawiłeś takie sielankowe życie na tym osiedlu, że az nie chce się wracać do pracy:D

Napisano

Jak zwykle swietne ja bym tylko chcial dodac odnosnie TRAW sa gotowe biblioteki:) No moze nie biblioteki ale plugin do vrayfur zwie sie autograss vray polecam bo daje dobra i szybko liczaca sie trawke:) No oczywiscie aby dorownac morphe trzeba sie napocic ale kto powiedzial ze ma byc latwo...

Napisano
Cień pada ze strony innej niż światło, garaż za niski (duża terenówka już się nie zmieści).

 

Autobusem też się nie wjedzie.

 

Świetne rendery, detal powala.

Napisano

Po tytule watku myslalem ze beda ziemianki jakies.. ;)

Rewelacja robota - moje marzenie to mieszkac w takim domku (pozostale opcje to taka ziemianka jak mialy Hobbity albo domek na drzewie wiec chyba ten pomysl najlepszy :)). Ma ktos pojecie w jakiej astronomicznej sumie zamyka sie postawienie takiej "gorolskiej chalpy" teraz? Bede wdzieczny za rzetelne info.

Napisano

Największy problem to działka :-) Ciężko ocenić, zależy od wykorzystanych materiałów. No ale zakładając, że używasz takich porządnych to zbudowanie takiego domu o powierzchni użytkowej około 200m to w granicach 0,5mln pln. Mówimy tu o tradycyjnym budownictwie, dom z bala. Przynajmniej w biurze w którym pracowałem (zajmowaliśmy się tylko domami z bala) to ludzie na zbudowanie takiego powierzchniowo domku płacili mniej więcej właśnie tyle :-) Droga sprawa, ale dla osób, które lubią takie klimaty... ehh... ja jeszcze na swój dom z bala muszę poczekać. Najfajniej byłoby mieć jeden w górach, a drugi na mazurach... oraz apartament w Wawie na śródmieściu oraz w Sopocie :-) Idę jutro wysłać totka, lepiej aby było duża kumulacja, bo jeszcze Mercedes CLS będzie potrzebny :-)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności