Skocz do zawartości

WIZ: bud. mieszkaniowe|zbior komercyjny


simonhc

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Cześć,

Poniżej 2 obrazki jakie zrobiłem ok 2 miesiecy temu.

Duzo postrpodukcji, znacznie wiecej niz zwykle.

Wybaczcie ze tak dzis spamuje watkami.

Soft i w. flow jak zwykle

 

3dsmax 2011, v ray1.50 sp5, SP

 

Pozdrawiam

simonhc

 

 

3_low.jpg

r3_low.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zewnętrza masz ładne, ale tak jak Plasti wspomniał, bardzo się różnią od poprzednich, o ilez przyjemniejszych. Tutaj jakoś chyba za bardzo się to zlewa kolorystycznie.

 

http://www.motyw.info/showcase/commercial/3_low.jpg

 

To jest na prawdę świetne, zróżnicowane, ładnie obrobione, a przy powyższych pracach jakby troszkę pojechałeś za bardzo z suwakiem jednego koloru. I tak wygląda to świetnie, 6ty najbardziej mi podchodzi, ale chyba mogłeś lepiej nie przesadzając z postprodukcją. ;)

 

Wnętrza totalnie do mnie nie przemawiają, nie wiem czy to wina projektu, ale chyba tak, jedynie te rude płytki z oczkami... świetnie wyszły, szczególnie na hi-res było widać doskonałą jakość shadera. :)

 

Architektonicznie... no to już tam nie moja sprawa, ale pomysł z tą, nie wiem co to jest, jarzeniówką (?) w betonowej ławce świetny. ;)

 

Na pierwszym widać kolosalny bump na balustradzie, ale to już czepialstwo.

 

Ogólnie pięknie, ale wszyscy wiedzą, że stać Cię na więcej. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszystkim za poswiecony czas a moderatorom za frontpage.

Ponizej odpowiedzi na pytania, mam nadzieje ze niczego nie przeoczylem.

 

@adam_m - swiatlo w windzie jak w aktalogu:)

@Ford Perfect - w realu tym fontem jest faktycznie szyld pisany, nie moj pomysl hehe

Klienci na klimat sie nie skarza mam nadzieje ze tak pozostanie;)

@pressenter - Szymonie dzieki wielkie za feedback. Staram sie jak moge, nie zawsze udaje sie traficw 10 z klimatem., czas realizacji z pewnoscia tez mial znaczeczenie. Postaram sie lepiej w przyszlosci

@Roju - liczone 2 xeon quad 2.83 16GB am lub i7 2.7 z 12 Gb ram

 

pozdrawiam

P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przyjemnie czytac wasze opinie, dzieki za poswiecony czas!

 

@pressenter - Dziekuje Szymonie. Smazone na rysku;)

@Xiz0r - raw render byl straszny,brr prosze daj mi chwile musze dojrzec do tej decyzji:)

@plasti - hehe te pracki byly zrobione wczesniej

@thviking - I hear ya:)

@NV - To tez komercja, bardzo podobny workflow jak w drugim watku, byc moze temat nieco lepszy do sprzedaży, wiecej zieleni i miekkich elementow. Chetnie polacze watki ale takowej mocy nie mam:)

 

wszystkim dziękuję bardzo za gwiazdki i komentarze.

 

Pozdrawiam

P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simonhc mam pytanie.. Od pewnego czasu staram się uzyskać w maxie efekt jaki osiągnąłeś na 2 ujęciu..Czy te leflektory samochodowe są wyrenderowane czy w postprodukcji dodane? a jeżeli w maxie, to w jaki sposób da się je wykonać?

Próbowałem czas naświetlania zwiększać i animować ruch, ale światło nie przypominało tego efektu nawet..

 

btw. prace rewelacja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simonhc mam pytanie.. Od pewnego czasu staram się uzyskać w maxie efekt jaki osiągnąłeś na 2 ujęciu..Czy te leflektory samochodowe są wyrenderowane czy w postprodukcji dodane? a jeżeli w maxie, to w jaki sposób da się je wykonać?

Próbowałem czas naświetlania zwiększać i animować ruch, ale światło nie przypominało tego efektu nawet..

 

btw. prace rewelacja!

 

przeciez widac ze to postpro i to jeszcze malo przemyslane :D

zauwaz ze droga jest gladka jak stol, a trajektorie swiatel jak

na mazurskich szutrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za kolejne odwiedziny.

 

@Arrius- ogony swiatel dodane w psie ale przygotowane w AE.

Jakis czas temu robilem teaser z uzyciem trapcode pluginu particular i optical flares. Ustawilem ruch czasteczek w AE, wyrenderowalem jedna klatke i wrzucilem jako screen w PS.

Troche pokretne ale presety juz byly wiec na tym stanelo.

@tjviking- skoki to efekt wiggla - dodalem wczesniej w AE, nie zdjalem, pospiech i moj blad.

 

@Peterku dziekuje bardzo.

 

@Ford Prefect- Wygrales:)

 

Pozdrowka

P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności