Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Ponizej kilka ostatnich projektów z "taśmy"

Soft: 3ds max 2011, V ray 1.50 sp5, ps

Oryginalne rozdzielczości to `3500-4000px.

Czasy renderigu max 2h

wnetrza prezentowane w sekcji WIP

 

Pozdrawiam

P

c3.jpg

c1.jpg

c2.jpg

c4.jpg

c5.jpg

c6.jpg

c9.jpg

c10.jpg

c12.jpg

  • Confused 1
  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć,

Poniżej 2 obrazki jakie zrobiłem ok 2 miesiecy temu.

Duzo postrpodukcji, znacznie wiecej niz zwykle.

Wybaczcie ze tak dzis spamuje watkami.

Soft i w. flow jak zwykle

 

3dsmax 2011, v ray1.50 sp5, SP

 

Pozdrawiam

simonhc

 

 

3_low.jpg

r3_low.jpg

Napisano

Pizzeria comic sansem to jest to - klimacior :]

Podoba mi się to, że nie robisz cukierkowych wizek, ostra winieta, mroczne niebo i jazda :)

Klientom się to podoba czy musisz ich do tego przekonywać? Czy wybrali Cię właśnie z tego powodu?

Napisano (edytowane)

Zewnętrza masz ładne, ale tak jak Plasti wspomniał, bardzo się różnią od poprzednich, o ilez przyjemniejszych. Tutaj jakoś chyba za bardzo się to zlewa kolorystycznie.

 

http://www.motyw.info/showcase/commercial/3_low.jpg

 

To jest na prawdę świetne, zróżnicowane, ładnie obrobione, a przy powyższych pracach jakby troszkę pojechałeś za bardzo z suwakiem jednego koloru. I tak wygląda to świetnie, 6ty najbardziej mi podchodzi, ale chyba mogłeś lepiej nie przesadzając z postprodukcją. ;)

 

Wnętrza totalnie do mnie nie przemawiają, nie wiem czy to wina projektu, ale chyba tak, jedynie te rude płytki z oczkami... świetnie wyszły, szczególnie na hi-res było widać doskonałą jakość shadera. :)

 

Architektonicznie... no to już tam nie moja sprawa, ale pomysł z tą, nie wiem co to jest, jarzeniówką (?) w betonowej ławce świetny. ;)

 

Na pierwszym widać kolosalny bump na balustradzie, ale to już czepialstwo.

 

Ogólnie pięknie, ale wszyscy wiedzą, że stać Cię na więcej. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Edytowane przez pressenter
Napisano

Świetne. To pierwsze ujęcie szczególnie niesamowite wrażenie robi. Idealne wręcz wyczucie kolorów. Zdradź się, używasz lineara czy reinharda czy może jeszcze innego CM?

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

dla mnie na odwrót. 2 obrazek ideał. sposób rozchodzenia się światła na trawie, przejście z ciepłego światła do zimnego, bajka.

 

stardardowa prośba, ożesz pokazać render bez post-pro?

 

i również ciekaw jestem CM na jakim pracujesz.

 

pozdrawiam, i *****

Napisano

Wiem, że tam komercyjne tutaj nie; ale może by jednak połączyć dwa wątki ? Specjalnie nowy na 2 (jakze piekne 5*) obrazki ?

Napisano

Dziekuje wszystkim za poswiecony czas a moderatorom za frontpage.

Ponizej odpowiedzi na pytania, mam nadzieje ze niczego nie przeoczylem.

 

@adam_m - swiatlo w windzie jak w aktalogu:)

@Ford Perfect - w realu tym fontem jest faktycznie szyld pisany, nie moj pomysl hehe

Klienci na klimat sie nie skarza mam nadzieje ze tak pozostanie;)

@pressenter - Szymonie dzieki wielkie za feedback. Staram sie jak moge, nie zawsze udaje sie traficw 10 z klimatem., czas realizacji z pewnoscia tez mial znaczeczenie. Postaram sie lepiej w przyszlosci

@Roju - liczone 2 xeon quad 2.83 16GB am lub i7 2.7 z 12 Gb ram

 

pozdrawiam

P

Napisano

Bardzo przyjemnie czytac wasze opinie, dzieki za poswiecony czas!

 

@pressenter - Dziekuje Szymonie. Smazone na rysku;)

@Xiz0r - raw render byl straszny,brr prosze daj mi chwile musze dojrzec do tej decyzji:)

@plasti - hehe te pracki byly zrobione wczesniej

@thviking - I hear ya:)

@NV - To tez komercja, bardzo podobny workflow jak w drugim watku, byc moze temat nieco lepszy do sprzedaży, wiecej zieleni i miekkich elementow. Chetnie polacze watki ale takowej mocy nie mam:)

 

wszystkim dziękuję bardzo za gwiazdki i komentarze.

 

Pozdrawiam

P

Napisano

Kapitalne ze ta trawka i zielenina nie jest takim rono przycietym dywanem. Co prawda na jednym ujeciu wszystkie drzewa sa zielone a na chodniku leza suche liscie aaaale co tam ;) Super pracki!

Napisano

Hmm, a perspektywy nikt nie skomentuje? Rozumiem ze jest wymuszona przez formaty, ale jednak mocno boli.

 

Nie to żeby mi się nie podobało - jestem pod wielkim wrażeniem, szczególnie materiałów.

Napisano

Dziekuje za komentarze i czas

Nezumi - :)

Tores - pizzeria dosc podobna w realu tam straszy:)

deshu- dzieki

pionix - dziekuje. Klimat to zawsze trudne zadanie - bardzo mnie cieszy ze tak odbierasz moje prace

Napisano

Simonhc mam pytanie.. Od pewnego czasu staram się uzyskać w maxie efekt jaki osiągnąłeś na 2 ujęciu..Czy te leflektory samochodowe są wyrenderowane czy w postprodukcji dodane? a jeżeli w maxie, to w jaki sposób da się je wykonać?

Próbowałem czas naświetlania zwiększać i animować ruch, ale światło nie przypominało tego efektu nawet..

 

btw. prace rewelacja!

Napisano
Simonhc mam pytanie.. Od pewnego czasu staram się uzyskać w maxie efekt jaki osiągnąłeś na 2 ujęciu..Czy te leflektory samochodowe są wyrenderowane czy w postprodukcji dodane? a jeżeli w maxie, to w jaki sposób da się je wykonać?

Próbowałem czas naświetlania zwiększać i animować ruch, ale światło nie przypominało tego efektu nawet..

 

btw. prace rewelacja!

 

przeciez widac ze to postpro i to jeszcze malo przemyslane :D

zauwaz ze droga jest gladka jak stol, a trajektorie swiatel jak

na mazurskich szutrach

Napisano

Dzieki wielkie za kolejne odwiedziny.

 

@Arrius- ogony swiatel dodane w psie ale przygotowane w AE.

Jakis czas temu robilem teaser z uzyciem trapcode pluginu particular i optical flares. Ustawilem ruch czasteczek w AE, wyrenderowalem jedna klatke i wrzucilem jako screen w PS.

Troche pokretne ale presety juz byly wiec na tym stanelo.

@tjviking- skoki to efekt wiggla - dodalem wczesniej w AE, nie zdjalem, pospiech i moj blad.

 

@Peterku dziekuje bardzo.

 

@Ford Prefect- Wygrales:)

 

Pozdrowka

P

Napisano

Niceeeeeee! :) momentami IMO troszkę za agresywna postprodukcja ( przebarwienia ) w dziennych. Fajny wieczorny klimat.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności