Jump to content

Blender - NEWS oraz dyskusje


Recommended Posts

  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Destroyer też śledzę te hasztagi na Twitterze i jest parę osób, które proceduralny workflow wyniosły na wysoki poziom, do tego te shadery są ładne.    To już widziałeś?  

No i stanęło się, kula śniegowa staje się coraz większa, do fundacji blendera dołączyło AMD tak jak nvidia na najwyższym poziome jako patron https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&p

ładnie odje.. wykonane 🙂

Posted Images

ale jaja, ktoś walnął focha i zamknięta taka instytucja?

 

Tak samo było z softimage :) tak samo będzie pewnie z maxem za parę lat. Dlatego GPL to też dobra strona blendera bo nie można jej tak po prostu zabić :>

Link to post
Share on other sites
Tak samo było z softimage :) tak samo będzie pewnie z maxem za parę lat. Dlatego GPL to też dobra strona blendera bo nie można jej tak po prostu zabić :>
Yyyyy.... wierzysz w to co napisałeś ? :) Za dużo siana jest wpompowane w ten soft i za dużo ludzi go używa, żeby tak sobie umarł. To jednak gruba marka. Jak mówię że robię coś w 3D to od razu ludzie (nie siedzący w temacie) pytają czy w maxie robię. Jak ktoś nie jest z branży to nawet nie wie że jest coś takiego jak Maya czy Houdini.
Link to post
Share on other sites
Yyyyy.... wierzysz w to co napisałeś ? :) Za dużo siana jest wpompowane w ten soft i za dużo ludzi go używa, żeby tak sobie umarł. To jednak gruba marka. Jak mówię że robię coś w 3D to od razu ludzie (nie siedzący w temacie) pytają czy w maxie robię. Jak ktoś nie jest z branży to nawet nie wie że jest coś takiego jak Maya czy Houdini.

 

to moje zdanie. Softimage nie było małym softem a co pare dni przed mówili jeszcze o ogromnych updejtach i takd alej a potem nagle zamkneli. Tak więc ja autodeskowi już totalnie nie ufam, i nie byłbym zdziwiony gdyby się tak stało.

Link to post
Share on other sites

kiedyś to zrobią. Nie będzie się opłacało rozwijać i promować 2 flagowych softów, ale jeszcze nie teraz, bo teraz to faktycznie za silna marka. Ale z czasem maxowcy przejdą na emeryturę, a nowi nie będą pamiętać, tak jak dziś gimbaza nie pamięta co to był Napster.

 

Ale cghub? Tak zniknął po prostu? Strach się bać, żeby tylko max3d nie wyłączyli z powodu czyjegoś focha.

Tak jak Opera: uśmiercili przeglądarkę (bo to nowe, to już nie jest Opera), pozwijali swoje serwisy, zlikwidowali mi skrzynkę pocztową, bloga ... na szczęście pozwolili zrobić kopię wszystkiego.

Edited by ikkiz
Link to post
Share on other sites
http://gooseberry.blender.org/campaign-extension/

 

Dodatkowe 2 i pół tygodnia może zmienić wszystko. 2/5 kasy z jednorazowych datków już zebrane. Za chwile dobije do 1/4 subskrybujących. Ruszać tyłki i świecić przykładem! :)

 

Tak jest - ruszac przykladem i swiecic tylkami!

 

"+Ton Roosendaal mentions on twitter:

 

Another Gold Sponsor signed up! We only need 500 of these to make whole of Gooseberry possible. :)"

Edited by Nezumi
Link to post
Share on other sites

Dzieje się. Co do deformation motion blur i dymka to już od pewnego czasu (ze 2 tyg.) można śmiało testować w ramach daily builds. Nadchodzi bejkowanie. Jeszcze jakiś konkretny displacement i można by uznać, że cyclesowi prawie nic nie brakuje jeśli chodzi o grubsze funkcje. Gdyby blender doczekał się jeszcze meshera do SPH i symulacji cieczy z prawdziwego zdarzenia to żarty by się skończyły na dobre.

 

No właśnie, próbowaliście jakoś realflow'a/naiada albo mniej znany wynalazek komercyjny albo opensource-owy z blenderem połączyć?

Link to post
Share on other sites
Dzieje się. Co do deformation motion blur i dymka to już od pewnego czasu (ze 2 tyg.) można śmiało testować w ramach daily builds. Nadchodzi bejkowanie. Jeszcze jakiś konkretny displacement i można by uznać, że cyclesowi prawie nic nie brakuje jeśli chodzi o grubsze funkcje. Gdyby blender doczekał się jeszcze meshera do SPH i symulacji cieczy z prawdziwego zdarzenia to żarty by się skończyły na dobre.

 

No właśnie, próbowaliście jakoś realflow'a/naiada albo mniej znany wynalazek komercyjny albo opensource-owy z blenderem połączyć?

 

Tak ja widziałem kolesia który połączył real flow kraotkę i wyrenderował w cycles.

Link to post
Share on other sites

Azbesty - za malo w tym Blendera troche ;) Blender zdecydowanie potrzebuje lepszej symulacji cieczy bo to co jest teraz to jakies gluty sa ;) Nie mowie zeby dorownal Real Flow ale mogloby byc lepiej (lepiej niz jest - nie ze lepiej od RF :D). Podobno gooseberry mial jakos pomoc. Zobaczymy czy sie uda.

Edited by Nezumi
Link to post
Share on other sites

Ton made my day! :) Dobrze też że obniżyli pułap potrzebnych subskrybujących. Teraz szanse bardzo mocno się zwiększają. Obiecałem sobie że jak dobiją do 3000 to wykupie drugą subskrypcje. Zajebiście mi zależy na tym projekcie. :)

Link to post
Share on other sites
  • KLICEK unpinned this topic
  • KLICEK pinned this topic
  • KLICEK featured this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy