Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam chcę się z wami podzielić renderem, który właśnie skończyłem.

Co tu dużo pisać, buldożer Caterpillar D10 wmontowany w fotkę.

 

03_still.jpg

 

02_still.jpg

 

04_still.jpg

 

 

Pozdrawiam

Łukasz

 

edit/ screeny z turntable który właśnie się liczy :

 

turntableDozerKreski_00112.jpg

 

turntableDozerKreski_00614.jpg

 

turntableDozerKreski_00751.jpg

ten ostatni jeszcze bez wolumetrii.

 

i link do turntable tyle ile udało mi się złożyć do teraz :

http://www.lucas3d.net/bulldozer/turntableDozer.wmv

Edytowane przez Bonifatz
  • Like 1
  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak dla mnie to odrobine za matowe to wszystko jest plus troche ubogo potraktowane reflektory jeśli chodzi o materiał (i przód i tył).

 

generalnie świetna robota

Napisano

Smoku : dzięki! akurat czas ma duże znaczenie bo czas najwyższy wrzucić go do demo reela. (właśnie piecze się animacja na turntable, którą wrzucę później do tego wątku.)

 

pecet : dzięki! z teksturami trochę była przeprawa bo szczerze to nigdy tego na poważnie nie robiłem.

 

GrześDuro : dzięki! Rzecz w tym że Ao jest :D

 

pabulo : dzięki! masz rację co do reflektorów, więc trochę się nimi pobawiłem w szopie.

 

bbandi : dzięki! racja :D wersja militarna tego sprzętu także imponująca ;)

 

kliment woroszyłow : Dzięki Wojtek!

 

jahred6 : Dzieki Oskar!

 

lucek : nie, to akurat fotka i świecone HDRKą mojej produkcji. Dokładnie ta :

1414sphere.jpg

 

peter_f : dzięki! wersja ze światełkami lada dzień :D

Napisano

model i tekstury wyszly super! Jednak render/swiatlo/kamera juz wogole do mnei nie trafiala. Moim zdaniem wyszlo plasko, matowo a kadr typowo "allegrowy";) Mysle ze troche sie pospieszyles wrzucajac od razu final, bo WIP robil duzego smaka;) Widzial bym tego kloca w bardizej monumentalnej pozie i przy bardziej skontrastowanym swietle, moze cos takiego?

 

http://www.faqs.org/photo-dict/photofiles/list/845/1273bulldozer.jpg

 

http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/4013618/2/istockphoto_4013618-large-earth-mover-vehicle.jpg

 

http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/9574836/2/istockphoto_9574836-yellow-bulldozer-at-construction-site.jpg

Napisano

vision3d : w pewnym sensie masz rację, ale mi bardziej chodziło o prezentacje robola z "allegro" umorusany, lakier już nie błyszczy itd.

Jeszcze wrzucę animację niedługo w innym setupie oświetlenia.

Napisano

Oj Panowie, Panowie, ja rozumiem, że Bonifatz jest z nami od dawna, i praktycznie każdy go lubi, ale tutaj już przesadziliście, totalny brak krytyki, a przecież to również i dla jego dobra.

 

Po pierwsze to model bardzo odstaje od oryginału, szczególnie rzuca się w oczy budowa ramienia części z łopatą do spychania.

 

Po drugie to strasznie całość matowa, nawet szyby nic nie odbijają.

 

Materiał ziemi na gąsienicach wygląda strasznie, chyba tekstura się tam rozciągnęła, albo jest w zbyt słabej jakości.

 

No i teraz dochodzimy do tekstur jako takich. Albo za duży bump, albo tak je stworzyłeś, że te zadrapania wyglądają jak wyrwy w metalu. To powinno być tylko takie powierzchniowe, a tam widać dosłownie cienie w środku. I jeszcze niezgodności, jak na przykłąd na ramieniu. Takie zadrapanie jak tam, miało by trudności powstać będąc na dwóch częściach, które oddziela uskok.

 

No i wpasowanie w zdjęcie, ogólnie spoko, ale chyba niepotrzebnie narzuciłeś aberację (tak mi się wydaje), i na spycharce mocno widać, jak się odcina od tła.

 

Podoba mi się bardzo jak dopasowałeś światło, na prawdę świetnie współgra ze zdjęciem. Fajny taki smaczek jak na przykład fakt, że nie zapomniałeś odbicia w kałuży, ale sądzę, że powyższe komentarze kolegów aż za bardzo opierają się tylko na opinii o Tobie, a nie na faktycznie wykonanej pracy.

 

Mam nadzieję, że odbierzesz to jako konstruktywną krytykę, lub po prostu olejesz, jeśli się nie zgadzasz, bo nic złego na myśli nie mam. :)

 

Pozdrawiam

Szymon

 

Edit:/ Gwiazdek żadnych nie wstawiam, bo nie chcę być żadną czarną owcą, ale gdybym miał to bym dał z trzy i pół. ;)

Napisano

pressenter dobrze podsumował prackę. Dodam, że szyby za bardzo mają powtarzalną teksturę zabrudzeń. Użyłbym choćby uwzględniającą wycieraczkę z tyłu i przodu. Bump to masakra jakaś. Przez niego ciężko zakwalifikować ten sprzęt do realnych rozmiarów. Dodatkowo nie występują przetarcia na elementach, które cały czas pracują i się ścierają w odpowiednich miejscach. Mat, mat i nic więcej co znów obniżyło jego noty. Słabo wtopienie w glebę wyszło.

Napisano (edytowane)

Pięknie! Męska rzecz...

 

Czy saturacja fotki nie jest większa od saturacji maszyny? Bo jakoś tak matowo mi się to widzi

Edytowane przez deshu
Napisano

Fajne. Chociaż w zasadzie zgadzam się z uwagami pressentera i własnych w zw. z tym nie dodaję to i tak bardzo mi sie podoba :) No i gratuluje fronta :)

Napisano

kierunek światła na buldożerze jest inny niż na fotce w tle mówie o kierunku cieni na roslinkach, gruzie, kupach piachu... o jakieś 30-40 stopni...ale jeżeli świeciłeś HDRką to pewnie mój błąd będzie... ;) chyba że montowałeś osobno HDR i krzaczory...wtedy moge mieć rację.. a praca jest zacna... Głównie mówię o modelu/ wykonaniu itd gratulacje *****

Napisano

Piękny model, teksturki, ale na moje oko oświetlenie nie do końca jest takie, jak być powinno... No nie wiem dokładnie, ale coś mi nie pasuje, dlatego też nie uderza mnie ta praca realizmem.

Aczkolwiek jak wspomniałem - model, teksturki i ogólnie kompozycja świetne :-)

Napisano

Widzę, że buldożer wywołał skrajne reakcje wśród oglądających :D

Dzięki za wasze komentarze! Wprowadziłem dużo zmian i oto pierwsze screeny z 3ech z 5ciu ujęć z turntable do prezentacji modelu.

Dodałem obrazki do pierwszego wątku.

Jeszcze raz wszystkim dziękuję i trzymajcie za mnie kciuki w styczniu bo wybieram się na job hunt.

 

Tores : Spoko ale chyba za bardzo dramatyzujesz ;) To akurat jedna z moich pierwszych prac tego typu więc obiecuje, że następne już powinny Cie zadowolić bardziej. No i fakt ze to pierwszy projekt w Maya.

 

deshu : możliwe, że coś może nie grać z kolorami delikatnie. Chociaż na dzień dzisiejszy wydaje mi się, że jest ok.

 

ThoR_ : dzieki !thumbsup.gif

 

Filippo : dzięki ! thumbsup.gif

 

mrys : dzięki wzajemnie! thumbsup.gif

 

09121986 : dzięki zią! :D

 

AirUpThere : eheheh dzięki !

 

tasiek : dzięki ! thumbsup.gif

 

norden : wszystko możliwe, raczkuję jeszcze w temacie. Tak montowałem fotki z tyłu + świecenie HDRK'ą. Jeszcze dużo pracy przede mną wiem, bo z tego typu tematami nie miałem w ogóle do czynienia. No i fakt, że to pierwsza praca pod Maya. Dzięki za komentarz!

 

Adam_Guzowski : Dzięki ! thumbsup.gif Na tyle na ile potrafię, poprawki wprowadziłem. Zobaczymy co powiecie na turntable, który montuję właśnie.

 

maaaad : Dzięki ! j.w.

Napisano

Świetna praca. Modeling i teksturowanie 1 klasa :)

Na ostatnich renderach zrobiłbym większą dziurę (lub delikatny rowek) przy "zębie" i poprawiłbym lekko światła na ostatnim renderze.

Pozdrawiam.

Napisano

Bardzo fajny model i teksturki. Troszkę dziwnie wygląda piach na gąsienicach., ale nie ma to wpływu na ogólny odbiór pracy. Trzecie obrazek genialny.

*****

Napisano

Dzięki wszystkim jeszcze raz !

Sorry za odgrzewanie kotleta ale pobawiłem się z modelem jeszcze odrobinę i dodałem dwa nowe rendery. (patrz pierwszy post)

Napisano

Cieszę się bardzo, że wam się podoba! Odniosłem wrażenie, że poprzedni render nie pokazywał w pełni potencjału tego modelu. Przy okazji dołożyłem jeszcze jeden obrazek do kolekcji.

 

jeszcze raz dzięki!

 

Łukasz

Napisano

Normalnie masakra. Pozytywna masakra!:)

Widać, że się nieźle przy tym nadłubałeś i efekt chyba rekompensuje w zupełności ten trud:)

 

Pozdr!

Napisano

Morphe : haha dzięki ! ale życie to nie bajka :D

 

vision3d : dzięki ! a co do fotek to był to random z royalt free.

 

Jeszcze jedna rzecz mnie cieszy, mianowicie Cgtalk odmówił mi wyświetlenia mojej pracy w galerii twierdząc że obiekt nie jest zrobione przeze mnie tylko z "tutoriala" ;]

Odpuściłem sobie pytanie "its becouse 'am polish?". lol

 

Dodam, że tutorial był ale o wersji militarnej i pod maxa a ja to w pełni zrobiłem pod maja.

Napisano

a ja sobie nie odmówiłem wojenki z jednym z adminów, który odrzucał moje prace (i penwie wasze też)... dodam że angol z londynu ;)

Podał powód :

"Your modelling is decent enough, but your texturing, shading, lighting and compositing could all be improved, as could your overall composition, which you could have been a lot more creative and imaginative with."




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności