Bonifatz Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 (edytowane) Witam chcę się z wami podzielić renderem, który właśnie skończyłem. Co tu dużo pisać, buldożer Caterpillar D10 wmontowany w fotkę. Pozdrawiam Łukasz edit/ screeny z turntable który właśnie się liczy : ten ostatni jeszcze bez wolumetrii. i link do turntable tyle ile udało mi się złożyć do teraz : http://www.lucas3d.net/bulldozer/turntableDozer.wmv Edytowane 20 Marzec 2011 przez Bonifatz 1
Smoku Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Jak dla mnie model fantastyczny, tekstury również bardzo dopracowane, co tu gadać 5 Gwiazdek jak nic :)
pecet Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Wygląda to bardzo fajnie, podziwiam że tak szybo ogarnąłeś tekstury, w końcu sporo tu elementów.
GrześDuro Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Swietna praca:) Realizm udzerza, choc moze jak byś jeszcze na to nałożył multiply warstwe ambient occlusion... Jakby co to pomoge bo bardzo jestem ciekaw jak wyjdzie z tym;)
pabulo Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 jak dla mnie to odrobine za matowe to wszystko jest plus troche ubogo potraktowane reflektory jeśli chodzi o materiał (i przód i tył). generalnie świetna robota
bbandi Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Ładna praca, ta firma tworzy imponujące maszyny.
jahred6 Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Łukasz, miazga. PRO ( racja ) model, światło, enviro. *****
Lucek Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Bonifacu czy to jedna z twoich niezrównanych HDRek? *****
peter_f Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Noo Łukasz! Przegięcie! Niesamowicie wyszedł ten model, cudne tekstury i do tego to tempo!! Zasługuje na 5*****. Ja czekam na tą wersję ze światłami :)
Bonifatz Napisano 23 Grudzień 2010 Autor Napisano 23 Grudzień 2010 Smoku : dzięki! akurat czas ma duże znaczenie bo czas najwyższy wrzucić go do demo reela. (właśnie piecze się animacja na turntable, którą wrzucę później do tego wątku.) pecet : dzięki! z teksturami trochę była przeprawa bo szczerze to nigdy tego na poważnie nie robiłem. GrześDuro : dzięki! Rzecz w tym że Ao jest :D pabulo : dzięki! masz rację co do reflektorów, więc trochę się nimi pobawiłem w szopie. bbandi : dzięki! racja :D wersja militarna tego sprzętu także imponująca ;) kliment woroszyłow : Dzięki Wojtek! jahred6 : Dzieki Oskar! lucek : nie, to akurat fotka i świecone HDRKą mojej produkcji. Dokładnie ta : peter_f : dzięki! wersja ze światełkami lada dzień :D
vision3d Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 model i tekstury wyszly super! Jednak render/swiatlo/kamera juz wogole do mnei nie trafiala. Moim zdaniem wyszlo plasko, matowo a kadr typowo "allegrowy";) Mysle ze troche sie pospieszyles wrzucajac od razu final, bo WIP robil duzego smaka;) Widzial bym tego kloca w bardizej monumentalnej pozie i przy bardziej skontrastowanym swietle, moze cos takiego? http://www.faqs.org/photo-dict/photofiles/list/845/1273bulldozer.jpg http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/4013618/2/istockphoto_4013618-large-earth-mover-vehicle.jpg http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/9574836/2/istockphoto_9574836-yellow-bulldozer-at-construction-site.jpg
Bonifatz Napisano 23 Grudzień 2010 Autor Napisano 23 Grudzień 2010 vision3d : w pewnym sensie masz rację, ale mi bardziej chodziło o prezentacje robola z "allegro" umorusany, lakier już nie błyszczy itd. Jeszcze wrzucę animację niedługo w innym setupie oświetlenia.
Lukii Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Super praca, aż by się chciało taka zabawka pobawić :)
pressenter Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Oj Panowie, Panowie, ja rozumiem, że Bonifatz jest z nami od dawna, i praktycznie każdy go lubi, ale tutaj już przesadziliście, totalny brak krytyki, a przecież to również i dla jego dobra. Po pierwsze to model bardzo odstaje od oryginału, szczególnie rzuca się w oczy budowa ramienia części z łopatą do spychania. Po drugie to strasznie całość matowa, nawet szyby nic nie odbijają. Materiał ziemi na gąsienicach wygląda strasznie, chyba tekstura się tam rozciągnęła, albo jest w zbyt słabej jakości. No i teraz dochodzimy do tekstur jako takich. Albo za duży bump, albo tak je stworzyłeś, że te zadrapania wyglądają jak wyrwy w metalu. To powinno być tylko takie powierzchniowe, a tam widać dosłownie cienie w środku. I jeszcze niezgodności, jak na przykłąd na ramieniu. Takie zadrapanie jak tam, miało by trudności powstać będąc na dwóch częściach, które oddziela uskok. No i wpasowanie w zdjęcie, ogólnie spoko, ale chyba niepotrzebnie narzuciłeś aberację (tak mi się wydaje), i na spycharce mocno widać, jak się odcina od tła. Podoba mi się bardzo jak dopasowałeś światło, na prawdę świetnie współgra ze zdjęciem. Fajny taki smaczek jak na przykład fakt, że nie zapomniałeś odbicia w kałuży, ale sądzę, że powyższe komentarze kolegów aż za bardzo opierają się tylko na opinii o Tobie, a nie na faktycznie wykonanej pracy. Mam nadzieję, że odbierzesz to jako konstruktywną krytykę, lub po prostu olejesz, jeśli się nie zgadzasz, bo nic złego na myśli nie mam. :) Pozdrawiam Szymon Edit:/ Gwiazdek żadnych nie wstawiam, bo nie chcę być żadną czarną owcą, ale gdybym miał to bym dał z trzy i pół. ;)
FF Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Ja sie niestety musze zgodzić z visionem i pressenterem. Czyli dobrze ale troche mozna by poprawić.
Bonifatz Napisano 23 Grudzień 2010 Autor Napisano 23 Grudzień 2010 Dzięki za konkretny komentarz! Teraz wiem co poprawić do reela. Jak skończę wrzucę do tego wątku.
Tores Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 pressenter dobrze podsumował prackę. Dodam, że szyby za bardzo mają powtarzalną teksturę zabrudzeń. Użyłbym choćby uwzględniającą wycieraczkę z tyłu i przodu. Bump to masakra jakaś. Przez niego ciężko zakwalifikować ten sprzęt do realnych rozmiarów. Dodatkowo nie występują przetarcia na elementach, które cały czas pracują i się ścierają w odpowiednich miejscach. Mat, mat i nic więcej co znów obniżyło jego noty. Słabo wtopienie w glebę wyszło.
deshu Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 (edytowane) Pięknie! Męska rzecz... Czy saturacja fotki nie jest większa od saturacji maszyny? Bo jakoś tak matowo mi się to widzi Edytowane 23 Grudzień 2010 przez deshu
Filippo Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Temat fajny no i realizacja świetna. Co tu dużo mówić...elegancko:D
mrys Napisano 24 Grudzień 2010 Napisano 24 Grudzień 2010 Fajne. Chociaż w zasadzie zgadzam się z uwagami pressentera i własnych w zw. z tym nie dodaję to i tak bardzo mi sie podoba :) No i gratuluje fronta :)
AirUpThere Napisano 24 Grudzień 2010 Napisano 24 Grudzień 2010 Ja jestem noob w 3D, staram się jak mogę. Ale to co ja tu widzę to mi po prostu co tu dużo mówić, stanął mi.
Tas Napisano 24 Grudzień 2010 Napisano 24 Grudzień 2010 To ci niespodzianka po wigilii. Gratki! Zgadzam sie z visionem pozdr!
norden Napisano 24 Grudzień 2010 Napisano 24 Grudzień 2010 kierunek światła na buldożerze jest inny niż na fotce w tle mówie o kierunku cieni na roslinkach, gruzie, kupach piachu... o jakieś 30-40 stopni...ale jeżeli świeciłeś HDRką to pewnie mój błąd będzie... ;) chyba że montowałeś osobno HDR i krzaczory...wtedy moge mieć rację.. a praca jest zacna... Głównie mówię o modelu/ wykonaniu itd gratulacje *****
Adam_Guzowski Napisano 25 Grudzień 2010 Napisano 25 Grudzień 2010 Widziałem w akcji sznur takich zabaweczek w Malezji. Żywe transformersy.piękna maszyna, Świetnie wyszło aczkolwiek jak pisali poprzednicy co nieco można by podrasować,gratuluję
maaaad Napisano 25 Grudzień 2010 Napisano 25 Grudzień 2010 Piękny model, teksturki, ale na moje oko oświetlenie nie do końca jest takie, jak być powinno... No nie wiem dokładnie, ale coś mi nie pasuje, dlatego też nie uderza mnie ta praca realizmem. Aczkolwiek jak wspomniałem - model, teksturki i ogólnie kompozycja świetne :-)
Bonifatz Napisano 26 Grudzień 2010 Autor Napisano 26 Grudzień 2010 Widzę, że buldożer wywołał skrajne reakcje wśród oglądających :D Dzięki za wasze komentarze! Wprowadziłem dużo zmian i oto pierwsze screeny z 3ech z 5ciu ujęć z turntable do prezentacji modelu. Dodałem obrazki do pierwszego wątku. Jeszcze raz wszystkim dziękuję i trzymajcie za mnie kciuki w styczniu bo wybieram się na job hunt. Tores : Spoko ale chyba za bardzo dramatyzujesz ;) To akurat jedna z moich pierwszych prac tego typu więc obiecuje, że następne już powinny Cie zadowolić bardziej. No i fakt ze to pierwszy projekt w Maya. deshu : możliwe, że coś może nie grać z kolorami delikatnie. Chociaż na dzień dzisiejszy wydaje mi się, że jest ok. ThoR_ : dzieki ! Filippo : dzięki ! mrys : dzięki wzajemnie! 09121986 : dzięki zią! :D AirUpThere : eheheh dzięki ! tasiek : dzięki ! norden : wszystko możliwe, raczkuję jeszcze w temacie. Tak montowałem fotki z tyłu + świecenie HDRK'ą. Jeszcze dużo pracy przede mną wiem, bo z tego typu tematami nie miałem w ogóle do czynienia. No i fakt, że to pierwsza praca pod Maya. Dzięki za komentarz! Adam_Guzowski : Dzięki ! Na tyle na ile potrafię, poprawki wprowadziłem. Zobaczymy co powiecie na turntable, który montuję właśnie. maaaad : Dzięki ! j.w.
cichysit Napisano 26 Grudzień 2010 Napisano 26 Grudzień 2010 Świetna praca. Modeling i teksturowanie 1 klasa :) Na ostatnich renderach zrobiłbym większą dziurę (lub delikatny rowek) przy "zębie" i poprawiłbym lekko światła na ostatnim renderze. Pozdrawiam.
Marek G Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 moje zadnie znasz - bardzo ładnie ja nie mam żadnych uwag.
Meedo_pl Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Bardzo fajny model i teksturki. Troszkę dziwnie wygląda piach na gąsienicach., ale nie ma to wpływu na ogólny odbiór pracy. Trzecie obrazek genialny. *****
Kulki Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Mnie się błotko nie błotkuje i faktycznie płaskie oświetlenie ale całościowo miodzio..
Neb Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 Bonifatz szacun za ogrom włożonej pracy i efekt finalny tych renderów. Super pracki!
Bonifatz Napisano 19 Marzec 2011 Autor Napisano 19 Marzec 2011 Dzięki wszystkim jeszcze raz ! Sorry za odgrzewanie kotleta ale pobawiłem się z modelem jeszcze odrobinę i dodałem dwa nowe rendery. (patrz pierwszy post)
Smoku Napisano 19 Marzec 2011 Napisano 19 Marzec 2011 Pierwszy ZA-JE-BI-STY. Już dawałem gwiazdki ale teraz to na ponad 5 zasługuje. 1
Lis Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 Super. Naprawdę miałbym problemy żeby rozpoznać że to rendering.
Bonifatz Napisano 20 Marzec 2011 Autor Napisano 20 Marzec 2011 Cieszę się bardzo, że wam się podoba! Odniosłem wrażenie, że poprzedni render nie pokazywał w pełni potencjału tego modelu. Przy okazji dołożyłem jeszcze jeden obrazek do kolekcji. jeszcze raz dzięki! Łukasz
Touch Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 Normalnie masakra. Pozytywna masakra!:) Widać, że się nieźle przy tym nadłubałeś i efekt chyba rekompensuje w zupełności ten trud:) Pozdr!
Morphe Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 no, wyszlo majstersztyk, brakuje tylko panow z piwem podpierajacych lyche ;)
vision3d Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 teraz jest git :) choc mozna by sie pokusic o shoty z ciekawszym backgroudem :)
Bonifatz Napisano 21 Marzec 2011 Autor Napisano 21 Marzec 2011 Morphe : haha dzięki ! ale życie to nie bajka :D vision3d : dzięki ! a co do fotek to był to random z royalt free. Jeszcze jedna rzecz mnie cieszy, mianowicie Cgtalk odmówił mi wyświetlenia mojej pracy w galerii twierdząc że obiekt nie jest zrobione przeze mnie tylko z "tutoriala" ;] Odpuściłem sobie pytanie "its becouse 'am polish?". lol Dodam, że tutorial był ale o wersji militarnej i pod maxa a ja to w pełni zrobiłem pod maja.
vision3d Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 mi ostatniego wnetrza mazdy tez nie dopuscili takze lej na to;)
plasti Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 mnie to samo spotkalo 2 razy :] myslalem ze padne, widac jestesmy za dobrzy na arenie swiatowej!!
Bonifatz Napisano 22 Marzec 2011 Autor Napisano 22 Marzec 2011 a ja sobie nie odmówiłem wojenki z jednym z adminów, który odrzucał moje prace (i penwie wasze też)... dodam że angol z londynu ;) Podał powód : "Your modelling is decent enough, but your texturing, shading, lighting and compositing could all be improved, as could your overall composition, which you could have been a lot more creative and imaginative with."
JacekCichy Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 Zajebiście Ci to wyszło :D 5* A Cgtalk i angolami się nie przejmuj! :D
Rekomendowane odpowiedzi