Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki wszystkim, Zgred: nie jestem pewien, ale to chyba poszło na i7 980, jakieś 15min w HD, Dof renderowany. Czas moim zdaniem długi bo na defaultowych setach. Późno było, nie chciało się bawić. Render przygotowany dla cgworkshop.org

 

Razer: niestety nie do upublicznienia. Wybacz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

SWRSC, eee tam trawa tylko. Taką to i bez growfx można szybko zrobić. Poka jakie drzewko lepiej. A tak na poważnie growfx jest rewelacyjny. Znajde trochę czasu to coś może wreszcie uda mi się w nim zrobić konkretnego. Pozdr. Seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jako architekt krajobrazu przyczepię się do tej brzózki po prawej. wg mnie ma bardzo nieciekawy pień a konkretniej korę. proponuję albo obniżyć koronę i zasłonić kawałek pnia liśćmi albo zmienić teksturę kory. albo najlepiej jedno i drugie :D załączę refkę. może się przyda http://lve-baumschule.de/i/pflanzen/Betula-pendula-Tristis__8236.jpg

poza tym bardzo ładnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciek.m - studzienka wygląda tu na kosmicznie wielką. Może to sprawa źle zeskalowanego asfaltu. Ten biały pas to na autostradzie chyba powinien być alboprzynajmnie przerywany w tym miejscu. Skala rdzy na płocie źle wygląda. Na barierce tarasu nie można się oprzeć. Wymień ją na coś porządnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RA, świetnie to wyglądało. zwłaszcza oścież drzwi. to modeling czy disp? swoją drogą ani jedno ani drugie nie zdziwiłoby mnie hehe. i widzę że nie tylko ja mam problem z materiałem ciężkich zasłon, który przepuszcza światło słoneczne jak szkło. mogliby popracować nad tymi cieniami

 

pozdrawiam

Edytowane przez polka dot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość luckykris

Witam szanowne Jury! Do tej pory skupialem sie bardziej na modelowaniu kwadratowych kol, okraglych kwadratow i trojkatnych cylindrow.

Postanowilem wreszcie stworzyc cos "kreatywniejszego". To moj pierwszy projekt, ktory cokolwiek moze przypominac ... mam nadzieje ze wy rowniez widzicie cos jakby kuchnie :) Prosze o opinie czy jest jakikolwiek sens zebym brnal w to dalej, czy mam sie skupic na zbieraniu kapsli lepiej. Wydaje mi sie, ze robie podstawowy blad, ale nie jestem do konca pewien, kazdy z tych obiektow ma modyfikator turbosmooth, nie wiem czy to dobrze. Dlatego wszedzie go dalem, poniewaz chce aby krawedzie byly bardziej miekkie, przez wydaja mi sie byc bardziej naturalne. Do materialow i

textur jeszcze bardzo daleka droga, ale moze przy ich odpowiednim dobraniu, modyfikator bylby zbedny? Zainstalowane jest jedno swiatelko mr_AreaOmni i wlaczony GI. Chcialem tez wyrenderowac to z Final Gathering, ale jak po 90minutach sie okazalo, ze ledno ponad 1% sie zrobil to zwatpilem (konf: C2D E8200 2,66 GHz, 6GB DDR2 800 MHz, Radeon 4890).

 

kuchnia1q.jpg

 

kuchnia2.jpg

 

kuchnia3s.jpg

 

kuchnia4.jpg

 

kuchnia5w.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luckykris ogolnie czytalem ze do mebli sie nie stosuje wygladzania tylko daje sie na rogach np chamfer na 5. bardziej skomplikowane wzory oczywiscie wygladza. Ale w niektorych miejscach przesadziles z miekkoscia i wydaje sie glutowate :)

A odemnie tescik kamykow na dachu do nowego domku ktory dlubie:

 

16962707.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności