Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzięki wszystkim, Zgred: nie jestem pewien, ale to chyba poszło na i7 980, jakieś 15min w HD, Dof renderowany. Czas moim zdaniem długi bo na defaultowych setach. Późno było, nie chciało się bawić. Render przygotowany dla cgworkshop.org

 

Razer: niestety nie do upublicznienia. Wybacz :)

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

SWRSC, eee tam trawa tylko. Taką to i bez growfx można szybko zrobić. Poka jakie drzewko lepiej. A tak na poważnie growfx jest rewelacyjny. Znajde trochę czasu to coś może wreszcie uda mi się w nim zrobić konkretnego. Pozdr. Seba

Napisano

Okrąglutkie pręty zdecydowanie ładniej by się cieniowały niż takie frontalnie ustawione plaszczaki. Ale klimat fajny, pobrudziłbym elewacje i powybijał kilka szyb w oknach ;)

Napisano

maciek.m - studzienka wygląda tu na kosmicznie wielką. Może to sprawa źle zeskalowanego asfaltu. Ten biały pas to na autostradzie chyba powinien być alboprzynajmnie przerywany w tym miejscu. Skala rdzy na płocie źle wygląda. Na barierce tarasu nie można się oprzeć. Wymień ją na coś porządnego.

Napisano (edytowane)

RA, świetnie to wyglądało. zwłaszcza oścież drzwi. to modeling czy disp? swoją drogą ani jedno ani drugie nie zdziwiłoby mnie hehe. i widzę że nie tylko ja mam problem z materiałem ciężkich zasłon, który przepuszcza światło słoneczne jak szkło. mogliby popracować nad tymi cieniami

 

pozdrawiam

Edytowane przez polka dot
Napisano

materiał asfaltu do poprawy, ten piach przy krawężnikach źle wygląda. Roślinność rewelacja :) materiał na domie jakiś taki nieciekawy :) pooglądaj jakies refki domków

Napisano

Polka, to modeling. Dokładnie to low poly.

A zasłony chyba wyszły tak jak trzeba. :)

To cienki materiał, więc sam z siebie nie rozproszy światła. A promienie były dosyć ostre.

Napisano

Dziekuje wszystkim za rady. Wyszlo takie cus. Zblizenia jutro wstawie bo komp sie zagrzal i max sie wylacza :P a chce jeszcze szybki pobite pokazac w oknach po prawej tych w cieniu.

 

test5e.jpg

Napisano

trawke to ja sieje advancet painter darmowy taki jeden :) wiesz jedno zdzblo potem taka kepka chociaz ja kepek nie robie bardziej rozroszone zdzbla (zeby wlasnie kepek uniknac po rozsianiu) na pewnym obszarze i potem sieje na duzej powieszchni.

Napisano

troszkę poprawiłem, wg mnie wygląda to znośnie i tak chyba już zostanie :) (nie wiem tylko jakie tło dać, kolorowe jak teraz, czy na full białe)

 

misiekfinal.jpg

 

salut.

Napisano

no wlasnie pierwszy raz od dawien dawna, jedna gupota mnie zbila z nog, nie wiem why ale nie potrafie go dobrze ustawic :P, wzialem na poprawke i dodalem maly myk o ktorym wczoraj juz niepomyslalem :]

 

audi3k.jpg

Napisano

plasti nie wiem co zmieniles w tym drugim renderze audi ale gril niestety dalej mieni sie kolorami teczy :) A poprzednie autko bardzo ladnie wyglada ale ta wklejka w zdjecie, cien na trawie i gory za szybami mocno odstaja.

Napisano (edytowane)

ja mam coś poważnie rozregulowany monitor :P obejrzałem to teraz na innym i rzeczywiście jest jakiś taki bez kontrastu i życia :P

 

może bardziej w tą stronę?

DOM_CAM02_small%202.jpg

Edytowane przez chudy
Gość Chrupek3D
Napisano

on jest po prostu za czysty, musisz go dobrudzić ;)

Napisano

poza grillem nawet przyjemnie to wygląda :) jedyne co mi nie pasi to kolor audi.... czerwony kolor nijak nie pasuje do A5, bardziej do enzo albo R8 ale nie do A5.

 

salut.

Napisano
jedyne co mi nie pasi to kolor audi.... czerwony kolor nijak nie pasuje do A5, bardziej do enzo albo R8 ale nie do A5.

 

salut.

 

To jest S5 z tego co widzę, a ten model występuje w kolorze czerwonym w ofercie :)

Napisano

Efekt ostatnich dwóch dni spokojnego dziergania.

Wiem że miejscami kanciaste ale model docelowo do wizek więc już w ekstremum nie chciałem iść. Tak ten model ma tak dużą rozdzielczość ekranu.

Pozdr:

vaio_p.jpg

Gość luckykris
Napisano

Witam szanowne Jury! Do tej pory skupialem sie bardziej na modelowaniu kwadratowych kol, okraglych kwadratow i trojkatnych cylindrow.

Postanowilem wreszcie stworzyc cos "kreatywniejszego". To moj pierwszy projekt, ktory cokolwiek moze przypominac ... mam nadzieje ze wy rowniez widzicie cos jakby kuchnie :) Prosze o opinie czy jest jakikolwiek sens zebym brnal w to dalej, czy mam sie skupic na zbieraniu kapsli lepiej. Wydaje mi sie, ze robie podstawowy blad, ale nie jestem do konca pewien, kazdy z tych obiektow ma modyfikator turbosmooth, nie wiem czy to dobrze. Dlatego wszedzie go dalem, poniewaz chce aby krawedzie byly bardziej miekkie, przez wydaja mi sie byc bardziej naturalne. Do materialow i

textur jeszcze bardzo daleka droga, ale moze przy ich odpowiednim dobraniu, modyfikator bylby zbedny? Zainstalowane jest jedno swiatelko mr_AreaOmni i wlaczony GI. Chcialem tez wyrenderowac to z Final Gathering, ale jak po 90minutach sie okazalo, ze ledno ponad 1% sie zrobil to zwatpilem (konf: C2D E8200 2,66 GHz, 6GB DDR2 800 MHz, Radeon 4890).

 

kuchnia1q.jpg

 

kuchnia2.jpg

 

kuchnia3s.jpg

 

kuchnia4.jpg

 

kuchnia5w.jpg

Napisano

@luckykris ogolnie czytalem ze do mebli sie nie stosuje wygladzania tylko daje sie na rogach np chamfer na 5. bardziej skomplikowane wzory oczywiscie wygladza. Ale w niektorych miejscach przesadziles z miekkoscia i wydaje sie glutowate :)

A odemnie tescik kamykow na dachu do nowego domku ktory dlubie:

 

16962707.jpg

Napisano

dawno nie oświetlałem tego typu wnętrz, pobawiłem się troszkę:

 

investaszpital.jpg

 

setup: górne lampy, okno za kamerą oraz na końcu korytarza, dodatkowo 3x softboxy doświetlające (2 z nich imitują otwarte drzwi w korytarzu)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności