Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Ja tylko cicho przyłączam się do pytania Pressentera z postu #85 z 8 strony wątku kierowanego do "Dunusia" ...

 

 

 

och przepraszam, chodzi o stronę dziewiątą (9) wątku

Tej Dunuś tobie się coś ostatnio nie stało czasem w górne partie ciała? Się wozisz jakbyś conajmniej całe cg do Trona robił, a sam g pokazujesz. Jakoś potwierdź swoją wiedzę, bo zdjęcie nie swoich prac z portfolio to troszkę mało...
Edytowane przez terenas
  • Like 1
Napisano
Ja tylko cicho przyłączam się do pytania Pressentera z postu #85 z 8 strony wątku kierowanego do "Dunusia" ...

 

ja nie rozumiec, chyba edytowany byl, tak wiec grzecznie WTF??

Napisano

MRmike - za ciasny kadr (moim zdaniem), brakuje cieni od lampy (tzn. nóżki nie rzucają cieni, zdaje się unosić w powietrzu).

 

A ogólnie - źle nie jest :)

Napisano

niby nic, a ciesze się jak dziecko. Napisałem skrypt do dynamicznego wypalania detali w teksturach przed ich nałożeniem na model we flashu. Na razie prosty test po nocce.

flat1.jpg

Napisano
ola-f To chyba nie ten dział...
zeby obraz zobaczyc musze wykonac funkcję view.render() więc pasuje, tylko soft do renderingu piszę po części sam na bazie gotowych klas.
Napisano (edytowane)

Loki ... lampa nie swieci ;p to takie zludzenie bo za bardzo przepalilem z prawej strony, stad tez nie widac cieni pod lampa

 

EDIT:

takie salonik sobie dlubie teraz ... co myslicie ? szum jest, wiem ;d MENTAL RAY

 

salon22.jpg

Edytowane przez MRmike
Napisano

MRmike przyszedł na Ciebie czas :) - czas zmiany na vraya! Ja wcześniej również byłem MR :) od roku jade na vrayu i jest lepiej - uwierz... milej będzie Ci się pracowało.

Napisano

taka sobie zabawa ze świecącymi ściankami sześcianu...

 

66815300.jpg

 

 

... i mam pytanko przy okazji jak uczynić takie cóś, coby ścianki, które emitują tą prawie zieloną poświatę emitowały ją na większa odległość?, męczyłem to dość dłuższą chwile na rożnych materiałach ale efekt był ten sam, zwiększenie siły świecenia zawsze skutkowało przeniesieniem tej poświaty na wierzch (zdj 2) a tego nie chcę, wiec nadal nurtuje mnie to pytanko jak to zrobić bez używania dodatkowych świateł na każdej ściance,

 

imagevd4072.jpg

 

Pozdrawiam ;)

Napisano

jahred6 :) myslelem o tym wiele razy ale nauka tego wszystkiego mnie przeraza troche ... ale przekouje mnie to ze jak widze prace w vrayu i czas renderingu ... pomyslimy

Napisano
MRmike przyszedł na Ciebie czas :) - czas zmiany na vraya! Ja wcześniej również byłem MR :) od roku jade na vrayu i jest lepiej - uwierz... milej będzie Ci się pracowało.

 

nie no Mental Raya warto poznać. to bardzo dobry silnik jest. są firmy, które na nim pracują, również przy wizualizacjach. w MR uzyskasz taki sam efekt jak w VRayu jeżeli wiesz co robisz. Różnica jest jednak w czasach renderowania bardzo znacząca, co w przypadku prac komercyjnych ma ogromne znaczenie. Więc jeżeli na razie to wizualizacje dla zabawy, czy treningu, ja dalej pracowałbym na Mental Rayu, tym bardziej, że z A&D nie różni się w obsłudze zbytnio od VRaya.

 

Żeby nie było ja przesiadłem się na VRaya właśnie ze względu na szybkość renderingu. :)

 

Ode mnie szybki test małej łazienki:

lazienka04_small.jpg

Napisano

trawa jest 1 za wysoka, 2 słabo zróżnicowana chyba, po drugie posadzona jako pojedyncze takie kępki, a powinno być różnorodnie . Aha i wyprostowałbym na Twoim miejscu kadr za pomocą camera correction ;) a cały domek bardziej na środek ujęcia w poziomie i pionie, i dalej od domku.

Napisano

ja tam sie zastanawiam co ludzie widza w tej szklanej budzie, rozumiem ze to jest jakaś tam ikona architektury modernistycznej ale to juz chyba z 5 ten sam projekt na tym forum, są inne ciekawsze obiekty z ktorymi tez mozna zabłysnąć :P

a co do rendera to oddaliłbym kamere i zmniejszył trawke

Napisano

Sroka - Moim zdaniem wszystko ok, trawka, niby za wysoka, ale w sumie może być, przecież koszenie trawnika nie jest obowiązkiem obywatela.

 

Pionix - Żółty samochód strasznie się w oczy rzuca, bardzo ładnie kostka wygląda ;)

Napisano

medal dla ogrodnika za zmieszczenie się tam z kosiarką :)

pierwsza mi się tez podobała bardzo.

Klasyk czy nie, przypomina mi pawilony prl'owskich ośrodków wczasowych z nad morza. Tylko szyb i farby więcej.

Napisano

Dalej Mental Ray - nie przesiadam sie na vraya, wole juz czekac ten rednering niz sie uczyc od nowa wszystkiego. Cos porponujecie zebym dodal bo pusto i zamiast tych smiesznych zaroweczek jakies oswietlenie ?

salon33.jpg

Napisano (edytowane)

sroka8888 trawka lepsza, teraz tylko troszkę pracy nad kolorem trawy, porównaj kolory z tymi na zdjęciach, odbijaniem otoczenia przez trawe i dodaj róźne kwiatki.

 

mrmike - wystarczyłaby jedna na suficie a za to stylowa i pasująca do wnętrza :)

aha i nie wiem co się stało ze shadingiem i ogólnie gi w scenie. widać to, ale i tak na mentalu sie nie znam

Edytowane przez Camel
Gość Chrupek3D
Napisano

MRmike: wiem, że przesadziłem z kolorami, ale mógłbyś to troszkę tonalnie popieścić tu i tam, żeby nie było takie jednorodne.

 

 

salon34.jpg

 

 

Napisano

Dunuś gi slabe bo na slabych ustawieniach ...

 

Chrupek3D pobawie sie wersja finalna, teraz chce tylko Wam przedstawic poprostu wnetrze ;p

Napisano

MRmike: jak przedmówcy GI słabo widoczne (w zasadzie brak) podłoga słabo wypolerowana , brak bump-a i displeca

horyzont w dół za oknem albo jakiś widoczek wstaw mocno przepalony

ramy okna chromowane i na stale zamontowane?

Gość Chrupek3D
Napisano

to może Wy mi pomożecie, bo za chiny nie mogę ustawić podobnego ujęcia... jaki to obiektyw może być? Z optyki jestem słaby, zgłębiam temat w maxwellu, ale średnio mi to wychodzi. Bawie się presetem Nikona D700... wdzięczny będę za podpowiedz.

 

clipboard13am.jpg

Gość Chrupek3D
Napisano

no chyba, że jest korekcja w Szopie robiona, albo co, bo perspektywa strasznie połamana jakaś, a zdjęcie robione z przykica zapewne ;)

Napisano

oj będzie twarde lądowanie;)

 

ta tekstura poszycia jest zbyt poszarpana. nie wygląda jak zużyta - wygląda jakby samolot przeleżał w wodzie kilka lat i zardzewiał

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności