plasti Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 tesselacja unigine'a Uploaded with ImageShack.us
terenas Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 (edytowane) Ja tylko cicho przyłączam się do pytania Pressentera z postu #85 z 8 strony wątku kierowanego do "Dunusia" ... och przepraszam, chodzi o stronę dziewiątą (9) wątku Tej Dunuś tobie się coś ostatnio nie stało czasem w górne partie ciała? Się wozisz jakbyś conajmniej całe cg do Trona robił, a sam g pokazujesz. Jakoś potwierdź swoją wiedzę, bo zdjęcie nie swoich prac z portfolio to troszkę mało... Edytowane 30 Styczeń 2011 przez terenas 1
plasti Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Ja tylko cicho przyłączam się do pytania Pressentera z postu #85 z 8 strony wątku kierowanego do "Dunusia" ... ja nie rozumiec, chyba edytowany byl, tak wiec grzecznie WTF??
Loki Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 MRmike - za ciasny kadr (moim zdaniem), brakuje cieni od lampy (tzn. nóżki nie rzucają cieni, zdaje się unosić w powietrzu). A ogólnie - źle nie jest :)
olaf Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 niby nic, a ciesze się jak dziecko. Napisałem skrypt do dynamicznego wypalania detali w teksturach przed ich nałożeniem na model we flashu. Na razie prosty test po nocce.
olaf Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 ola-f To chyba nie ten dział... zeby obraz zobaczyc musze wykonac funkcję view.render() więc pasuje, tylko soft do renderingu piszę po części sam na bazie gotowych klas.
MRmike Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 (edytowane) Loki ... lampa nie swieci ;p to takie zludzenie bo za bardzo przepalilem z prawej strony, stad tez nie widac cieni pod lampa EDIT: takie salonik sobie dlubie teraz ... co myslicie ? szum jest, wiem ;d MENTAL RAY Edytowane 31 Styczeń 2011 przez MRmike
jahred6 Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 MRmike przyszedł na Ciebie czas :) - czas zmiany na vraya! Ja wcześniej również byłem MR :) od roku jade na vrayu i jest lepiej - uwierz... milej będzie Ci się pracowało.
misiekINblue Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 taka sobie zabawa ze świecącymi ściankami sześcianu... ... i mam pytanko przy okazji jak uczynić takie cóś, coby ścianki, które emitują tą prawie zieloną poświatę emitowały ją na większa odległość?, męczyłem to dość dłuższą chwile na rożnych materiałach ale efekt był ten sam, zwiększenie siły świecenia zawsze skutkowało przeniesieniem tej poświaty na wierzch (zdj 2) a tego nie chcę, wiec nadal nurtuje mnie to pytanko jak to zrobić bez używania dodatkowych świateł na każdej ściance, Pozdrawiam ;)
misiekINblue Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 krótko zwięźle i na temat, zaraz sprawdzę jak to się będzie świecić;)
MRmike Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 jahred6 :) myslelem o tym wiele razy ale nauka tego wszystkiego mnie przeraza troche ... ale przekouje mnie to ze jak widze prace w vrayu i czas renderingu ... pomyslimy
chudy Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 MRmike przyszedł na Ciebie czas :) - czas zmiany na vraya! Ja wcześniej również byłem MR :) od roku jade na vrayu i jest lepiej - uwierz... milej będzie Ci się pracowało. nie no Mental Raya warto poznać. to bardzo dobry silnik jest. są firmy, które na nim pracują, również przy wizualizacjach. w MR uzyskasz taki sam efekt jak w VRayu jeżeli wiesz co robisz. Różnica jest jednak w czasach renderowania bardzo znacząca, co w przypadku prac komercyjnych ma ogromne znaczenie. Więc jeżeli na razie to wizualizacje dla zabawy, czy treningu, ja dalej pracowałbym na Mental Rayu, tym bardziej, że z A&D nie różni się w obsłudze zbytnio od VRaya. Żeby nie było ja przesiadłem się na VRaya właśnie ze względu na szybkość renderingu. :) Ode mnie szybki test małej łazienki:
arturprx2 Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 chydu jakoś tak płasko wyszło... Jak by za mało LightKesza? Chociaż nie wiem czym liczysz ;]
chudy Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 właśnie się tego obawiałem. chyba mam za mocne światła wewnątrz albo za słabego directa :P
arturprx2 Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 obstawiał bym nad słabym oświetleniem wewnątrz. Nie widać żadnego konkretnego cienia z tych opraw.
gientekwl Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 chudy: ja bym obstawiał nad złym oświetleniem i kiepskimi shaderami niestety, jakbyś zróżnicował temp barwową świateł było by o niebo lepiej
Camel Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 trawa jest 1 za wysoka, 2 słabo zróżnicowana chyba, po drugie posadzona jako pojedyncze takie kępki, a powinno być różnorodnie . Aha i wyprostowałbym na Twoim miejscu kadr za pomocą camera correction ;) a cały domek bardziej na środek ujęcia w poziomie i pionie, i dalej od domku.
Stachu Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 ja tam sie zastanawiam co ludzie widza w tej szklanej budzie, rozumiem ze to jest jakaś tam ikona architektury modernistycznej ale to juz chyba z 5 ten sam projekt na tym forum, są inne ciekawsze obiekty z ktorymi tez mozna zabłysnąć :P a co do rendera to oddaliłbym kamere i zmniejszył trawke
Lucek Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Widzą to że ładnie eksponuje przestrzeń i światło. Pawilon barcelona to przecież klasyk:)
pionix Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 (edytowane) Test komerchy: http://images8.fotosik.pl/1103/a3cf84728e9989f4.jpg edit: lepiej? Kurcze w Photoshopie bardziej chłodno to wygląda niż tutaj. Edytowane 1 Luty 2011 przez pionix
lukasz1330 Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Sroka - Moim zdaniem wszystko ok, trawka, niby za wysoka, ale w sumie może być, przecież koszenie trawnika nie jest obowiązkiem obywatela. Pionix - Żółty samochód strasznie się w oczy rzuca, bardzo ładnie kostka wygląda ;)
Bonifatz Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Test komerchy: http://images8.fotosik.pl/1103/a3cf84728e9989f4.jpg edit: lepiej? Kurcze w Photoshopie bardziej chłodno to wygląda niż tutaj. Bardzo przyjemne! Jedyne co mi nie pasuje to ten asfalt troche za idealny.
olaf Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 medal dla ogrodnika za zmieszczenie się tam z kosiarką :) pierwsza mi się tez podobała bardzo. Klasyk czy nie, przypomina mi pawilony prl'owskich ośrodków wczasowych z nad morza. Tylko szyb i farby więcej.
MRmike Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Dalej Mental Ray - nie przesiadam sie na vraya, wole juz czekac ten rednering niz sie uczyc od nowa wszystkiego. Cos porponujecie zebym dodal bo pusto i zamiast tych smiesznych zaroweczek jakies oswietlenie ?
Loki Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 MRmike rzuć okiem na http://loadproject.blogspot.com/ fajne lampy, może któraś cię zainspiruje
Camel Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 (edytowane) sroka8888 trawka lepsza, teraz tylko troszkę pracy nad kolorem trawy, porównaj kolory z tymi na zdjęciach, odbijaniem otoczenia przez trawe i dodaj róźne kwiatki. mrmike - wystarczyłaby jedna na suficie a za to stylowa i pasująca do wnętrza :) aha i nie wiem co się stało ze shadingiem i ogólnie gi w scenie. widać to, ale i tak na mentalu sie nie znam Edytowane 2 Luty 2011 przez Camel
Gość Chrupek3D Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 MRmike: wiem, że przesadziłem z kolorami, ale mógłbyś to troszkę tonalnie popieścić tu i tam, żeby nie było takie jednorodne.
MRmike Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Dunuś gi slabe bo na slabych ustawieniach ... Chrupek3D pobawie sie wersja finalna, teraz chce tylko Wam przedstawic poprostu wnetrze ;p
t0m3k Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Chrupek3D no offence, ale oryginal o wiele przyjemniejszy dla oka...
grafik3d Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 MRmike: jak przedmówcy GI słabo widoczne (w zasadzie brak) podłoga słabo wypolerowana , brak bump-a i displeca horyzont w dół za oknem albo jakiś widoczek wstaw mocno przepalony ramy okna chromowane i na stale zamontowane?
grafik3d Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 grafik3d okna na stale chromowane a w takim razie ok ja bym dał do tego pomieszczenia cieplejsze swiatełko
Gość Chrupek3D Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 to może Wy mi pomożecie, bo za chiny nie mogę ustawić podobnego ujęcia... jaki to obiektyw może być? Z optyki jestem słaby, zgłębiam temat w maxwellu, ale średnio mi to wychodzi. Bawie się presetem Nikona D700... wdzięczny będę za podpowiedz.
Gość Chrupek3D Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 no chyba, że jest korekcja w Szopie robiona, albo co, bo perspektywa strasznie połamana jakaś, a zdjęcie robione z przykica zapewne ;)
arturprx2 Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 hee.. myślałem że to wizka ;/ a co do szkła to jakaś 30/35mm na oko.
bolitic Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Chrupek3D: fajna wizka, prawie jak foto ale słaby materiał zasłon... kolejny up:
polka dot Napisano 2 Luty 2011 Autor Napisano 2 Luty 2011 oj będzie twarde lądowanie;) ta tekstura poszycia jest zbyt poszarpana. nie wygląda jak zużyta - wygląda jakby samolot przeleżał w wodzie kilka lat i zardzewiał
Rekomendowane odpowiedzi