Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To będzie awaryjne lądownie :)

 

Co do tekstur to experymetuje - ale na razie nie mam pomysłu jak to jakoś fajnie zrobić, generalnie chcę żeby samolocik wyglądał jak wysłużony w służbie Jego Cesarskiej Mości.

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bolitic - Mi bardziej podobał się wcześniejszy materiał, wydawał się bardziej przerdzewiały. I nie wysyłał bym go w przestworza tylko rozbił na piaskach pustyni dawno, dawno temu...

 

MRmike - zdecydowanie przesadziłeś z postpro, wersja z postu #136 lepsza. Masz fajną teksturę podłogi, może jeszcze by się coś z niej wycisnęło (z materiału podłogi znaczy się)

Napisano

lucek - oprócz oglądania obrazków warto czasem przeczytać post ;)

A ode mnie dumny szereg słoików do wizek. Jakość poglądowa, studio na szybko, itp.

sloikirrr.jpg

Napisano

Hehe Chrupek - rozczarowanie roku:D Zasugerowałem się postem Kieraja:) Ale strasznie fajne. Kto jest autorem?

kozioo - bardzo ładnie to wygląda. Tylko grubości ścian nie czuć.

Napisano
MRmike - zdecydowanie przesadziłeś z postpro, wersja z postu #136 lepsza. Masz fajną teksturę podłogi, może jeszcze by się coś z niej wycisnęło (z materiału podłogi znaczy się)

 

to nie ja chyba przesadzilem tylko Chrupek3D poszalal ;d

Napisano

arturprx2 - powiem szczerze, że nie mam pojęcia co to jest. Od dłuższego czasu kolekcjonowałem z sxc.hu i podobnych serwisów zdjęcia różnego rodzaju pierdółek do wykorzystania, to mam zapisane jako "przyprawa" ;)

lucek - dzieki, rzeczywiscie przenikały mi się ścianki, już poprawione:)

Napisano

lampe taka wydlubalem ... jakas taka szara wyszla, ale to sie zmieni. Wydaje mi sie ze w miare pasuje. Podloge wyczyscilem troche wiec bardziej sie blyszczy ;p dodalem AO co tez zmienia jakosc

 

salon44.jpg

Napisano

no i fajnie idzie MRmike. Brakuje mi bump'a jakiegoś na podłodze (nie słoje, ale żeby zarysować przynajmniej podział na deski - może spróbuj wymienić podłogę na model - zobacz sobie plug-in Floorgenerator)

 

Lampa fajna - kolor bym jej zostawił akurat taki jak jest teraz.

Brakuje mi hmm jakiegoś akcentu w tym obrazku. Może obudowę laptopa czerwoną? (coś z jajem co ruszy obrazek, i sprowokuje)

Albo jakąś babeczkę na wprost okna bym dał (obok firanki), odwracającą się do kamery (tak jak by wychodziła z pokoju na balkon, i odwróciła się do kamery)

 

Poza tym robi się naprawde pro obrazek. Z ciekawości - długo się liczy takie wnętrze? (i na czym)

Napisano

no wlasnie cos takiego jak floorgenerator by mi sie przydalo bo zawsze mialem z tym problem ... pokombinuje

Dojdzie dywan jeszcze po stoliczkiem i cos muse dodac na szafeczke po lewo bo pusto tam jest. W babeczki narazie sie nie chce bawic ;p nie chce spieprzyc

 

Ile sie liczy? To sie liczylo okolo 1,5h - 2h. Tyle ze na strasznie malych ustawieniach. NA wiekszych dochodzi nieraz do 5-6h albo i wiecej.

AMD Phenom X4 9550 2.2 GHz

Gość Chrupek3D
Napisano

MRmike: a jakiej ogniskowej użyłeś, bo 30-35 nie pasuje mi do 'mojego' zdjęcia, chyba zrezygnuje i ustawie kamere po swojemu.

Napisano

Chrupek: Bo myślałem że walnąłeś takiego interiora a towarzystwo nic:D No mam nadzieję że twoja wersja gorsza nie będzie.

Napisano (edytowane)

Witam,

test wszystkiego.

Koncepcja nadbudowy, projekt nie mój.

Już widzę, że drewno do poprawy, widać jeszcze jakieś babole?

vray sun+sky

 

07jpgzq.jpg

 

 

EDIT:

Dzięki wielkie za uwagi panowie!

Powalczę jeszcze z tym.

A tutaj poświeciłem hdr'ką:

 

08bgw.jpg

i jakieś syfy wyskoczyły

Edytowane przez grubas
Napisano

ogrodzenie po lewej mogłoby mieć ciekawszy materiał - teraz wygląda jak kostka brukowa (sama kostka wyszła bardzo ładnie). przydałyby mu się jakieś matowe refleksy, podobnie z resztą jak ogrodzeniu czarnemu. sam domek zrobiony bardzo fajnie, tylko odbicia w szybach mało ciekawe

 

pozdrawiam

Gość Chrupek3D
Napisano

Hdr'ką dla mnie bardziej realistycznie.

Napisano
MRmike: a jakiej ogniskowej użyłeś, bo 30-35 nie pasuje mi do 'mojego' zdjęcia, chyba zrezygnuje i ustawie kamere po swojemu.

 

ze to do mnie jest? nie bardzo rozumiem ;d

Napisano

Dużo testów:

Trochę tego jest ale mam nadzieje że to wam nie przeszkadza jak coś to pisać to zmniejszę albo wykasuję część.

Jedne lepszej jakości inne gorszej

comp0000020.jpg

comp0000021.jpg

comp0000024.jpg

comp0000025.jpg

comp0000023.jpg

Napisano

sroka8888 - ładnie, zwłaszcza trawka, trochę mógłbyś jeszcze popracować nad korą drzew i liśćmi, bo według mnie są troszkę za duże, no i oczywiście kontrast w PSie bo troszkę mdłe się wydaje pozdro

Napisano

Dunuś Pracuj pracuj a najbardziej nad ornamentem na 2 obrazku słabo to wygląda mało detalu i strasznie płaski. Najlepiej wymodeluj sobie coś podobnego i sam zrób mapę displacement

Napisano (edytowane)

Ni rozumiem :) hehe, sam zrobiłem mapkę displacement, a płaskość ornamentu zamierzona. Mogę ewentualnie dodać większą wypukłość w stosunku "im dalej od krawędzi kształtu". Bardzo dziękuję za radę, wykorzystam ją. Dziękuję po głębszych przemyśleniach.

 

Pokażę wszystko jak będzie finał. W przyszłym tygodniu, jutro do szkoły.

Edytowane przez Camel
Napisano

Strasznie kwadratowe te pnie i gałęzie Sroka, i liście przeskalowane maksymalnie, jakieś 30% obecnej wielkości było by odpowiednie. Światło super i całość nabiera charakteru. Zamaskuj tylko jakoś to połącznie trawnika z bilżej nieokreślonym końcem wszechświata znajdującym się za drzewami ;)

Napisano

Jaka malarska trawa:D Tex na drzewie niespecjalnie wygląda. Ja bym użył jakiejś proceduralki (może dlatego że lubię z nimi kombinować).

 

Chłopaki wiem że to nie jest odpowiednie miejsce ale mógłby mi ktoś po krótce wytłumaczyć w jakich sytuacjach używa się w mentalu photometric lights? Proszę:D

Napisano

lucek w każdej sytuacji :) jako punktowe, oraz jako rectangulary, IES'y podczytujesz również do photometryków. Zarówno w vrayu jak i mentalu, nieźle hulają te światła :)

Napisano (edytowane)

Dawno tu nic nie wrzucałem. Znalazłem w sieci model siedzenia od Audi to pomyślałem, że spróbuję coś wyrenderować.

b24f6c7fca.jpg

EDIT:

Chyba ostateczna wersja (high res po kliknięciu na obrazek):

e283ab233b.jpg

Edytowane przez trosiek
Gość Gosc
Napisano

gientekwl.... skala! przy tak malych ziarnach kawy... filizanka jest wielkosci wiadra 25L

Gość Chrupek3D
Napisano

filiżanka ładna, ale ziarenka wydają mi się troszkę za małe, jak mówił tjviking

Napisano

Xizor - to co za oknem wygląda znacznie lepiej niż reszta. (no i schody też by się obroniły). Biurko (a zwłaszcza fotel) dziwnie wyszły - jakby bez GI. Podłoga nie daje rady (wygląda trochę jak z gumy).

 

Ale, drzewo fajne. Brakuje troche rozróżnienia planów. Cały obrazek jest mniej więcej równomiernie oświetlony.

Napisano

no plasti, też się uśmiałem :)

Dzięki za wskazówki, jeszcze posiedziałem...

 

Wiem... pewnie powiecie, że ziarenka za bardzo świecą, ale one tak rzeczywiście odbijają światło, są różne, jedne odbijają więcej, drugie mniej, moje odbijają więcej.

 

coffe_and_beans.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności