bolitic Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 To będzie awaryjne lądownie :) Co do tekstur to experymetuje - ale na razie nie mam pomysłu jak to jakoś fajnie zrobić, generalnie chcę żeby samolocik wyglądał jak wysłużony w służbie Jego Cesarskiej Mości.
Gość Chrupek3D Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 bolitic: na Twoim miejscu nie pieścił bym już textury na tym etapie, tylko zaopatrzył w to: http://www.niksoftware.com/index/en/entry.php Tam jest taki filtr, który "symuluje" efekt Andrzeja Dragana. http://andrzejdragan.com/ a on umie postarzać ;)
Razer Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 bolitic - Mi bardziej podobał się wcześniejszy materiał, wydawał się bardziej przerdzewiały. I nie wysyłał bym go w przestworza tylko rozbił na piaskach pustyni dawno, dawno temu... MRmike - zdecydowanie przesadziłeś z postpro, wersja z postu #136 lepsza. Masz fajną teksturę podłogi, może jeszcze by się coś z niej wycisnęło (z materiału podłogi znaczy się)
Lucek Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Chrupek superextra:) Wypiernicz tylko te figurki i będzie cudo. Powiedz jeszcze czym robione te mistrzowskie poduszki.
kozioo Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 lucek - oprócz oglądania obrazków warto czasem przeczytać post ;) A ode mnie dumny szereg słoików do wizek. Jakość poglądowa, studio na szybko, itp.
arturprx2 Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 zajebiaszcze kozioo te ziele w pierwszym słoiku ;] co to takiego jest?
Lucek Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Hehe Chrupek - rozczarowanie roku:D Zasugerowałem się postem Kieraja:) Ale strasznie fajne. Kto jest autorem? kozioo - bardzo ładnie to wygląda. Tylko grubości ścian nie czuć.
MRmike Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 MRmike - zdecydowanie przesadziłeś z postpro, wersja z postu #136 lepsza. Masz fajną teksturę podłogi, może jeszcze by się coś z niej wycisnęło (z materiału podłogi znaczy się) to nie ja chyba przesadzilem tylko Chrupek3D poszalal ;d
bolitic Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Chrupek3D: O dzięki już lookam na to, many thanks:) Razer: dzięki za uwagę, tak czy siak pracuję nad tym jeszcze :)
kozioo Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 arturprx2 - powiem szczerze, że nie mam pojęcia co to jest. Od dłuższego czasu kolekcjonowałem z sxc.hu i podobnych serwisów zdjęcia różnego rodzaju pierdółek do wykorzystania, to mam zapisane jako "przyprawa" ;) lucek - dzieki, rzeczywiscie przenikały mi się ścianki, już poprawione:)
MRmike Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 lampe taka wydlubalem ... jakas taka szara wyszla, ale to sie zmieni. Wydaje mi sie ze w miare pasuje. Podloge wyczyscilem troche wiec bardziej sie blyszczy ;p dodalem AO co tez zmienia jakosc
Loki Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 no i fajnie idzie MRmike. Brakuje mi bump'a jakiegoś na podłodze (nie słoje, ale żeby zarysować przynajmniej podział na deski - może spróbuj wymienić podłogę na model - zobacz sobie plug-in Floorgenerator) Lampa fajna - kolor bym jej zostawił akurat taki jak jest teraz. Brakuje mi hmm jakiegoś akcentu w tym obrazku. Może obudowę laptopa czerwoną? (coś z jajem co ruszy obrazek, i sprowokuje) Albo jakąś babeczkę na wprost okna bym dał (obok firanki), odwracającą się do kamery (tak jak by wychodziła z pokoju na balkon, i odwróciła się do kamery) Poza tym robi się naprawde pro obrazek. Z ciekawości - długo się liczy takie wnętrze? (i na czym)
Gość Chrupek3D Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 lucek: czemu rozczarowanie, ja Wam jeszcze pokaże ;) a obrazek zaczerpnięty prawdopodobnie stąd (archive): http://media.modernluxury.com/digital.php?e=HBCH lub z wcześniejszych wersji.
MRmike Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 no wlasnie cos takiego jak floorgenerator by mi sie przydalo bo zawsze mialem z tym problem ... pokombinuje Dojdzie dywan jeszcze po stoliczkiem i cos muse dodac na szafeczke po lewo bo pusto tam jest. W babeczki narazie sie nie chce bawic ;p nie chce spieprzyc Ile sie liczy? To sie liczylo okolo 1,5h - 2h. Tyle ze na strasznie malych ustawieniach. NA wiekszych dochodzi nieraz do 5-6h albo i wiecej. AMD Phenom X4 9550 2.2 GHz
Gość Chrupek3D Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 MRmike: a jakiej ogniskowej użyłeś, bo 30-35 nie pasuje mi do 'mojego' zdjęcia, chyba zrezygnuje i ustawie kamere po swojemu.
Lucek Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Chrupek: Bo myślałem że walnąłeś takiego interiora a towarzystwo nic:D No mam nadzieję że twoja wersja gorsza nie będzie.
grubas Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 (edytowane) Witam, test wszystkiego. Koncepcja nadbudowy, projekt nie mój. Już widzę, że drewno do poprawy, widać jeszcze jakieś babole? vray sun+sky EDIT: Dzięki wielkie za uwagi panowie! Powalczę jeszcze z tym. A tutaj poświeciłem hdr'ką: i jakieś syfy wyskoczyły Edytowane 3 Luty 2011 przez grubas
chudy Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 zieleń jest zdecydowanie za ciemna, ale poza tym całkiem fajnie wygląda.
polka dot Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 ogrodzenie po lewej mogłoby mieć ciekawszy materiał - teraz wygląda jak kostka brukowa (sama kostka wyszła bardzo ładnie). przydałyby mu się jakieś matowe refleksy, podobnie z resztą jak ogrodzeniu czarnemu. sam domek zrobiony bardzo fajnie, tylko odbicia w szybach mało ciekawe pozdrawiam
MRmike Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 MRmike: a jakiej ogniskowej użyłeś, bo 30-35 nie pasuje mi do 'mojego' zdjęcia, chyba zrezygnuje i ustawie kamere po swojemu. ze to do mnie jest? nie bardzo rozumiem ;d
Sroka8888 Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Dużo testów: Trochę tego jest ale mam nadzieje że to wam nie przeszkadza jak coś to pisać to zmniejszę albo wykasuję część. Jedne lepszej jakości inne gorszej
buczer Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 no i zdecydowanie kominek w oryginale był inny, zmieniać ten projekt to dla niektórych świętokradztwo ;) super światło
olaf Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 fajnie na zewnątrz, meblościanka trochę nie funkcjonalna ;)
Camel Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 (edytowane) jeszcze grubo WIP. (dla lepszego układu obrazków proszę kliknąć: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=1004367&postcount=176) Edytowane 4 Luty 2011 przez Camel
carlosss Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 sroka8888 - ładnie, zwłaszcza trawka, trochę mógłbyś jeszcze popracować nad korą drzew i liśćmi, bo według mnie są troszkę za duże, no i oczywiście kontrast w PSie bo troszkę mdłe się wydaje pozdro
Sroka8888 Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 (edytowane) Testuje korę która wersja lepsza: Edytowane 4 Luty 2011 przez Sroka8888
Vehr Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Dunuś Pracuj pracuj a najbardziej nad ornamentem na 2 obrazku słabo to wygląda mało detalu i strasznie płaski. Najlepiej wymodeluj sobie coś podobnego i sam zrób mapę displacement
Camel Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 (edytowane) Ni rozumiem :) hehe, sam zrobiłem mapkę displacement, a płaskość ornamentu zamierzona. Mogę ewentualnie dodać większą wypukłość w stosunku "im dalej od krawędzi kształtu". Bardzo dziękuję za radę, wykorzystam ją. Dziękuję po głębszych przemyśleniach. Pokażę wszystko jak będzie finał. W przyszłym tygodniu, jutro do szkoły. Edytowane 4 Luty 2011 przez Camel
terenas Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Strasznie kwadratowe te pnie i gałęzie Sroka, i liście przeskalowane maksymalnie, jakieś 30% obecnej wielkości było by odpowiednie. Światło super i całość nabiera charakteru. Zamaskuj tylko jakoś to połącznie trawnika z bilżej nieokreślonym końcem wszechświata znajdującym się za drzewami ;)
Lucek Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Jaka malarska trawa:D Tex na drzewie niespecjalnie wygląda. Ja bym użył jakiejś proceduralki (może dlatego że lubię z nimi kombinować). Chłopaki wiem że to nie jest odpowiednie miejsce ale mógłby mi ktoś po krótce wytłumaczyć w jakich sytuacjach używa się w mentalu photometric lights? Proszę:D
jahred6 Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 lucek w każdej sytuacji :) jako punktowe, oraz jako rectangulary, IES'y podczytujesz również do photometryków. Zarówno w vrayu jak i mentalu, nieźle hulają te światła :)
La R Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 lucek - zawsze wtedy kiedy zależy Ci na oświetleniu zgodnym z rzeczywistością.
trosiek Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 (edytowane) Dawno tu nic nie wrzucałem. Znalazłem w sieci model siedzenia od Audi to pomyślałem, że spróbuję coś wyrenderować. EDIT: Chyba ostateczna wersja (high res po kliknięciu na obrazek): Edytowane 5 Luty 2011 przez trosiek
Orangegraphics Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 szybkie 3 godzinki układania scenki plus render w nocy: chyba monitor mi pada, nie wchodzi to za bardzo całość w zieleń?
Touch Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 Dymek w PS? Pianka disp? Koniec telegramu, hehe Pozdr
Camel Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 XizOr: wchodzi w tą zieleń jakby 10-15% ta czerń na podłodze.
plasti Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 @gientekwl ziarnka kawy maja za duzy spec, a dymek troche malo realnie wyglada, reszta wporzo
Gość Gosc Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 gientekwl.... skala! przy tak malych ziarnach kawy... filizanka jest wielkosci wiadra 25L
gientekwl Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 (edytowane) o w mordę :d rzeczywiście, racja... Edytowane 5 Luty 2011 przez gientekwl
Gość Chrupek3D Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 filiżanka ładna, ale ziarenka wydają mi się troszkę za małe, jak mówił tjviking
Loki Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 Xizor - to co za oknem wygląda znacznie lepiej niż reszta. (no i schody też by się obroniły). Biurko (a zwłaszcza fotel) dziwnie wyszły - jakby bez GI. Podłoga nie daje rady (wygląda trochę jak z gumy). Ale, drzewo fajne. Brakuje troche rozróżnienia planów. Cały obrazek jest mniej więcej równomiernie oświetlony.
plasti Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 gientekwl.... skala! przy tak malych ziarnach kawy... filizanka jest wielkosci wiadra 25L hehehe no racja :]
gientekwl Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 no plasti, też się uśmiałem :) Dzięki za wskazówki, jeszcze posiedziałem... Wiem... pewnie powiecie, że ziarenka za bardzo świecą, ale one tak rzeczywiście odbijają światło, są różne, jedne odbijają więcej, drugie mniej, moje odbijają więcej.
Rekomendowane odpowiedzi