Skocz do zawartości

Scena 3D: Dung Beetle


mookie

Rekomendowane odpowiedzi

Mój zawodnik przygotowany na tegoroczny konkurs Yaf(a)raya "Insectum". Render w wersji 0.1.2 beta programu, modele i postprodukcja - Blender 2.58.1, tekstury - Photoshop. Dziękuję serdecznie za wszelkie uwagi i wsparcie z wątku WIP, które pozwoliły mi ukończyć pracę!

 

PS Lepsza rozdzielczość - http://imageshack.us/f/163/12koniec.png/

 

12koniec.png

Edytowane przez mookie
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Piękności jednym słowem ale że zawsze się czepiam to linka swoim kształtem między mocowaniami drut przypomina. Przydałby się jej też mały disp bo ma gruby splot. Pozbył bym się ciemnej obwódki z wędki. Jest za ostra.

Mimo wszystko 5* jak nic

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NV ma rację, też zawsze czekam na Twoje prace, zawsze potrafisz przedstawić temat w jakiś wyjątkowy sposób, że już nie wspomnę o samych umiejętnościach 3d. Praca na prawdę bardzo fajna, szkoda może jedynie że ta kulka nie jest taka troszkę bardziej "wilgotna". :D

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam ilustracje wszelkiego rodzaju. A te, wykonane w 3d wyjątkowo :) Szczególnie, gdy są wykonane przez Ciebie. BOMBA jest! :)

Co do konstruktywnych, to mnie trochę kole w oko rozwiązanie motion-blura w całym obrazku.. niby prędkość jest spora, ale nie ma spójności w tym, co dzieje się z blurami - sam pewno o tym wiesz. Jedne kółka się kręcą, inne w ogóle, pryskające spod kół kamyki też nie..

To, co mi się najbardziej podoba, to kompozycja, pomysł, karykaturalność i żartobliwość całej scenki.. wspaniale sobie z tym poradziłeś! CZAD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysmienite!

 

Jezeli mialbym sie do czegos czepiac, to ew. do pozy robaka, ktory wydaje sie mocno rozluzniony i w neutralnej pozycji, jak na kogos, kto steruje ta piekielnie szybka maszyna ;) Moze tez troszke jeszcze przerysowalbym wychylenie galki.

 

Poza tym mistrzostwo! Jestes chodzaca reklama Blendera. Powinni Cie za to ukoronowac! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracka jest rewelacyjna, texturki mnie powalaja sa genialne :) Jedny co mi mocno nie pasuje i co nadmienil juz Kris_R jedna para kol rozmyta w pedzie jak powinno ale 2 para z plastrem stoi w miejscu, hamuje to cala scene. Moim zdaniem powinienes tez je rozmyć bo teraz jest poprostu nienaturalnie. I oczywiscie ***** i powodzenia w konkursie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za niezwykle budujące komentarze, naprawdę nie spodziewałem się, że żuk zostanie tak dobrze przyjęty! Co do dynamiki sceny lub jej braku - można z tym polemizować, zależało mi na rozpędzeniu tylko kółek znajdujących się w powietrzu. Inna sprawa, że yaf(a)ray w ogóle nie obsługuje motion blura i stworzenie go w Blenderze było dość skomplikowane. Niemniej jednak pozostawiam już ten projekt takim, jakim jest, czas na kolejne grafiki! Jeszcze raz dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkurs został dziś zakończony, żuk otrzymał zaszczytne drugie miejsce. Przy okazji zarobił tu i ówdzie kilka frontów więc jestem bardzo zadowolony. Jeszcze raz dziękuję za komentarze, otrzymałem wspaniałą motywację do kolejnych projektów (oby już ruchomych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, Piotrze :) Ponieważ żuczek doczeka się druku w jednym z pism 3D wykonałem render w jeszcze lepszej rozdzielczości. Zainteresowanych odsyłam do linku http://img822.imageshack.us/img822/9465/dungbeetlehighres.png (jak widać nie wszystko jest idealnie, ale nie spodziewałem się, że większy rozmiar będzie w ogóle potrzebny; termin jego przygotowania był zresztą dość napięty).

Edytowane przez mookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności