Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bolitic: Nie nie ... Postpro standardowo w PS... Lubie sobie recznie pomieszać kolorkami/kontrastami itd. DoF to filterek z PS - Lens Blur. A te zabrudzenia to smieszna sprawa, bo te nałożone są gorsze od tego co uzyskałem czysto z postpro (te 2 małe swiecące bokehy to z rendera), a reszta to tekstura. Google>Lens Texture>Wieksze od 4k px i już :D

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Mały teścik. Rozgrzewka przed ciężkim bojem, bo dawno nie siedziałem w 3ds. I za cel - niespodzianka. Muszę zrobić to od początku do końca. Nie ma gadania. Heh, marzy mi się rekomendacja :p ... hehe :)

 

poprwaka.jpg

Edytowane przez Camel
Napisano

hej, troche lamerski test szczotkowanego metalu, pierwsza próba studia i wyrzucone z flasha wektory zmienione na zębatki extrudem

Blender internal. studio zmienię na HDRkę pozniej ale jeszcze tego nie robiłem i inne rzeczy czekają.

 

skala obiektów to powiedzmy 5mm więc jak macie sugestie to chętnie wysłucham.

 

metal1.jpg

Napisano

Ola-f imo bardzo fajnie to wygląda, a że w Internalu to już w ogóle ohh :)

 

Ja daję klatkę z animacji. Blender + Cycles + post w Blenderze.

 

frametest.jpg

Napisano

maciek.m- może zrobię wersje taka i tak bo raczej mi chodziło żeby zrobić bez ostrych refleksów, co do krzywizn widzę że na tylnim błotniku coś tam nie gra przy następnym renderze poprawie... dzięki

Napisano

A no jesli o to chodzilo to okej:) ale jak mowisz mozesz 2 wersje zrobic zobaczyc jak to bedzie wygladac :), jeszcze pod klamka przednich drzwi cos sie dzieje. A tak poza tym bardzo fajnie, podloze mi sie podoba :)

Napisano
gregory może bardziej w tym kierunku...

 

salut.

 

Dzieki indian - kolejny raz łapie odpowiedni kurs dzieki waszym podpowiedziom. To jest na razie render testowy bez postpro, uzupełnienie wizualizacji głównej.

Napisano (edytowane)

hej mam pytanie do speców. Potrzebuję efekt odbicia światła ajk na radialnie szlifowanym materiale. Uzywam blender internala albo w ostateczności Cyclesa (boje sie ze beda szumy wiec na razie nie spiesze się).

Zatem moje pytanie czy jest mozliwość uzyskania efektu normal mapy z wierzchołkami a nie bitami wypukłości? Ew. czy banrziej opłada się zrobić po prostu mikro ząbki na powierzchni z geometrii.

 

Chodzi o taki efekt jak w tum małym krążku pod spodem.

metal3.jpg

 

edit: tak jak tu:

 

 

EDIT: NIEWAŻNE. szukałem łokciem.

Edytowane przez olaf
Gość Chrupek3D
Napisano

tez mi się wydaje, ze widziałem te cementownie, ale w czasopiśmie jakimś (albo podobna)... faktycznie, mega wypas.

Napisano (edytowane)

Spróbuj krzywymi żeby więcej głębi i koloru uzyskać.

Moja propozycja jest taka o, wydaje mi się iż żywsza i lepsza. Podoba Ci się to możesz poczęstować mnie plusem.

 

propozycjau.jpg

Edytowane przez Camel
Napisano

No ten kompromis też może być. Ale uważam że w ocienionych miejscach samego budynku można by zaaplikować miejscową poprawkę jeszcze malutką odrobinkę krzywymi i byłaby większa głębia i kolor. Taaaką maluutką. Hehe.

Już lepiej, tak możesz zostawić jak nie chcesz jeszcze popróbować.

 

Nowi: To tylko propozycja. Nie, że kontrast wg mnie jest najlepszy ale równie dobrze można spróbować znaleźć kompromis między bladym obrazem a przesadzoną wersją. Autor nie ma ograniczeń w wyborze jak ma zostać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności