Loki Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 pokazał byś render bez postpro? w 1 za duże rozmycie moim zdaniem, za to 2 świetna :)
Karkosik Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 Szybka pracka zrobiona w 3 h (całość) tak dla rozluznienia sie :D
bolitic Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Karkosik: post pro także w AE? Mógłbyś sprzedać nazwę pluginu albo metodę na te zabrudzenia obiektywu? Thanks from the mountain! http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=TT#en|pl|Thanks%20from%20the%20mountain
Karkosik Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Bolitic: Nie nie ... Postpro standardowo w PS... Lubie sobie recznie pomieszać kolorkami/kontrastami itd. DoF to filterek z PS - Lens Blur. A te zabrudzenia to smieszna sprawa, bo te nałożone są gorsze od tego co uzyskałem czysto z postpro (te 2 małe swiecące bokehy to z rendera), a reszta to tekstura. Google>Lens Texture>Wieksze od 4k px i już :D 1
bolitic Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 +rep thanks from the valley! U nie mogę Ci dać, ale może ktoś inny
Camel Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 (edytowane) Mały teścik. Rozgrzewka przed ciężkim bojem, bo dawno nie siedziałem w 3ds. I za cel - niespodzianka. Muszę zrobić to od początku do końca. Nie ma gadania. Heh, marzy mi się rekomendacja :p ... hehe :) Edytowane 16 Styczeń 2012 przez Camel
le_chu Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Studyjna sofka z Cyclesa. Model Everowy, textura od killienta.
Lukii Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 Witam!!! Taki mały teścik ode mnie passata CC, co myślicie o nim ? Soft max, vray, photoshop
Camel Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 Jest piknie, czuć komercyjność ;) tylko antialiasing się pogubił. Nie zdegradowałeś z 16bpc na 8bpc?
olaf Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 hej, troche lamerski test szczotkowanego metalu, pierwsza próba studia i wyrzucone z flasha wektory zmienione na zębatki extrudem Blender internal. studio zmienię na HDRkę pozniej ale jeszcze tego nie robiłem i inne rzeczy czekają. skala obiektów to powiedzmy 5mm więc jak macie sugestie to chętnie wysłucham.
le_chu Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 Ola-f imo bardzo fajnie to wygląda, a że w Internalu to już w ogóle ohh :) Ja daję klatkę z animacji. Blender + Cycles + post w Blenderze.
maciek.m Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 Lukii w kilku miejscach sie krzywi model :p a co do renderu to takie hmm nie wiem jak to nazwac... :P przydaly by sie ostrzejsze refleksy swietlne na aucie, i opona chyba za bardzo sie blyszczy. moze sprobuj refleksy ustawic jak tu: http://img.netcarshow.com/Volkswagen-Passat_CC_2013_1600x1200_wallpaper_18.jpg wiem ze to inna scena ale ten refleks na boku ostry moim zdaniem wyglada ladniej :)
Lukii Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 maciek.m- może zrobię wersje taka i tak bo raczej mi chodziło żeby zrobić bez ostrych refleksów, co do krzywizn widzę że na tylnim błotniku coś tam nie gra przy następnym renderze poprawie... dzięki
maciek.m Napisano 18 Styczeń 2012 Napisano 18 Styczeń 2012 A no jesli o to chodzilo to okej:) ale jak mowisz mozesz 2 wersje zrobic zobaczyc jak to bedzie wygladac :), jeszcze pod klamka przednich drzwi cos sie dzieje. A tak poza tym bardzo fajnie, podloze mi sie podoba :)
mk2 Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Ładnie, ale przyda się małe sprostowane, to jest Volkswagen CC.
Lukii Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 mk2- ale chodzi Ci o napis na tablicy ? bo jeśli tak to na wystawach widziałem ze tak piszą
RUNNER18 Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 @le_chu textura drewna chyba nie siedzi na modelu tak jak powinna bo "fugi" wypadają po środku paneli albo mi się wydaje :)
le_chu Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 drewno bede musial jeszcze przemodelowac, ale dzieki za uwage, rzeczywiscie sa "fugi" :)
gregory Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Hejka, mój pierwszy DOF i standardowe pytanie "co można poprawić?"
indian Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 gregory może bardziej w tym kierunku... salut.
gregory Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 gregory może bardziej w tym kierunku... salut. Dzieki indian - kolejny raz łapie odpowiedni kurs dzieki waszym podpowiedziom. To jest na razie render testowy bez postpro, uzupełnienie wizualizacji głównej.
olaf Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 (edytowane) hej mam pytanie do speców. Potrzebuję efekt odbicia światła ajk na radialnie szlifowanym materiale. Uzywam blender internala albo w ostateczności Cyclesa (boje sie ze beda szumy wiec na razie nie spiesze się). Zatem moje pytanie czy jest mozliwość uzyskania efektu normal mapy z wierzchołkami a nie bitami wypukłości? Ew. czy banrziej opłada się zrobić po prostu mikro ząbki na powierzchni z geometrii. Chodzi o taki efekt jak w tum małym krążku pod spodem. edit: tak jak tu: EDIT: NIEWAŻNE. szukałem łokciem. Edytowane 19 Styczeń 2012 przez olaf
Lukii Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Witam!!!! Dodaje jeszcze jeden render paska z ostrymi refleksami ale chyba pierwszy efekt był lepszy... a co wy myślicie ?
mk2 Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 @Lukii - Volkswagen zmienił nazwę na CC. Głupio, ale to juz nie jest Passat.
Lucek Napisano 19 Styczeń 2012 Napisano 19 Styczeń 2012 Kub@: Przez chwilę myślałem że 2d. Bardzo plastyczny render. Pokaż bez postpro.
olaf Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Kub@ czy tego nie pokazywali już na jakimś serwisie? Anyway mega.
Gość Chrupek3D Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 tez mi się wydaje, ze widziałem te cementownie, ale w czasopiśmie jakimś (albo podobna)... faktycznie, mega wypas.
gregory Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Hejka, ostatnia prosta...ostatni teścik, ostatni dzwonek do poprawek.
olaf Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 na pewno sęki będą takie ciemne zawsze? Wygląda jak klocek z dalmatynczyka
@seba@ Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 Taki domek, nie wiem czy nie zabiłem tych renderów w PS, co sądzicie?
Camel Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 (edytowane) Spróbuj krzywymi żeby więcej głębi i koloru uzyskać. Moja propozycja jest taka o, wydaje mi się iż żywsza i lepsza. Podoba Ci się to możesz poczęstować mnie plusem. Edytowane 21 Styczeń 2012 przez Camel
@seba@ Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 Dzięki Donuś, wydaje mi się że troszkę przesadziłeś z kontrastem :) Wydaje mi się że zostawie to tak:
Nowi Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 @seba@ - bardzo ładnie tylko te liście fruwające nad trawą wyglądają źle. Dunuś - nie psuj czyjejś pracy.
Camel Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 No ten kompromis też może być. Ale uważam że w ocienionych miejscach samego budynku można by zaaplikować miejscową poprawkę jeszcze malutką odrobinkę krzywymi i byłaby większa głębia i kolor. Taaaką maluutką. Hehe. Już lepiej, tak możesz zostawić jak nie chcesz jeszcze popróbować. Nowi: To tylko propozycja. Nie, że kontrast wg mnie jest najlepszy ale równie dobrze można spróbować znaleźć kompromis między bladym obrazem a przesadzoną wersją. Autor nie ma ograniczeń w wyborze jak ma zostać.
@seba@ Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 Nowi, wiem liście trochę latają ale nie znam szybkiego sposobu żeby je idealnie rozłożyć na trawce :)
Berger Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 Odkopałem ostatnio stary model Vipera i pomyślałem czemu by tu nie pstryknać jakiegoś shota testowego; efekt poniżej:
maciek.m Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 Fajny ten lakier i oświetlenie, niby hdri ale ostry cie. Ale co najbardziej mnie interesuje to skąd masz taki nadruk na oponke i czy możesz sie podzielic ?:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się