olaf Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 viper śliczny. Ja w ramach oddechu od HTML'a taki pierścień koperty zegarka jako test materiałów w ew. animacji zbliżeń.
Orangegraphics Napisano 21 Styczeń 2012 Napisano 21 Styczeń 2012 taki szybki bieg, około 3 godzin siedzenia na całość. bardzo prosze o opinie
mookie Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 ola-f - to Blender? Bardzo ładne te Twoje rendery.
olaf Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 tak blender internal. Dzięki, staram się ale tu strasznie zawyżacie poziom i to nie takie proste.
le_chu Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 Ja podrzucam 2 wiz robione na dużym rushu (8-10h). Blender + Cycles + PS
ledman Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 drzewa i trawka to jakieś proxy/particles? to wszystko ładuje się do gpu? jak po krótce wygląda praca w cyclesie?
le_chu Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 Drzewa są na jednym systemie partikli, trawa na drugim. Załadowane i wyrenderowane pod gpu. Praca w dużym uproszczeniu wygląda mniej więcej tak:
olaf Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 workflow mi się podoba, moze sie zainteresuję. fajnie, ze wrzucasz rzeczy z cycles'a
ledman Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 A z tych 8-10h ile czasu sam render zajął ?:)
le_chu Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 1h 30 min na jedno i 2h 30 min na drugie ujęcie, ale renderingu nie wliczałem ;) Podrzucam jeszcze jedną wiz z innego projektu. 2400 x 1800, jeden GTX 460, 1024 sample, 2h 15 min, post w PS
gregory Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 mapowanie stołu i sufitu z desek jest niepoprawne, słoje nie mają ciągłości :) reszta całkiem przyjemna:)
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 Stół jest dobrze zmapowany. Najczęściej tak się robi.
olaf Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 na bardzo niskich ustawach, ale nie miałem czasu do tego usiąść. Dziś wieczorem dopiero ruszam z produkcją, bo materiały są chyba ok (wiem, nie dałem smooth na trybiki).
JohnZi Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 Ostatnio bawilem sie vray'em 2.0 RT i koniec koncow wyszlo cos takiego. Udalo sie tez zrobic zapetlona animacje i powstal taki nudny klip:
Karkosik Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 Ola-f: Bardzo ładnie tylko podłoze jakos mi nie pasuje, ja bym dał bardziej zdesaturowane czarne. Praktycznie czarne z lekkim np.cementem/metalem w reflectie by uzyskac jakies zróżnicowanie w podłożu, materiały trybików pikne! John-Zi: Fotoreal i bardzo fajny ruch tego kręciołka:D Faktycznie monotonny ale fajny:D
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 JohnZi - Bardzo ładne, zacząłem ziewać po oglądnięciu połowy :) Możesz pokazać siatkę tej sceny?
olaf Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 Karkosik masz zupełną rację. Chciałem spróbować z rdzą, bo zegarek ma nawiązywać do łodzi podwodnych. Tu kolejna wrzuta okazuje się, że mam farta - materiały i tekstury zgrywają mi się w zasadzie bez testów. Z geometrią gorzej ;) mam pytanie - na cąły mechanizm zegarmistrzowski będzie nachodzić szybka - czy opłaca się ja w ogóle dołącząć czy np. nie wyrenderować osobno tylko refleksów na szybce i w kompozycji łączyć - nie jestem na tyle walnięty by ze szkłem sie bawić w renderach. Aha materiał na zębatkach to tryb tanged shading + namalowana tekstura dla wzmocnienia efektu + rysy jako osobna tekstura (ale widać tylko na mega zbliżeniach). Nie chciało mi sie kombinować więc podmalowałem tak jak ma być i resztę załątwi tanged + studio.
arch515 Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 JohnZi ..spisałeś się wyśmienicie zadania przedstawienia " bączka" rewelacja :) ola-f bardzo ładne materiały.. Kub@ bardzo ładne tex.i mapowanie szkoda że tylko odtwórczo naprawdę szkoda , ale i tak jesteś kozak :)hehe..
mookie Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 (edytowane) JohnZi - ale fajne! Nie obrazisz się chyba, widząc, że spróbowałem odtworzyć coś w tych klimatach w Blenderze 2.61; render w Cycles, taki godzinny projekt. [video=youtube_share;K33Wetbpcf4] Edytowane 23 Styczeń 2012 przez mookie
gregory Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 Stół jest dobrze zmapowany. Najczęściej tak się robi. Akurat na stole najbardziej widać że słoje idą w dwóch różnych kierunkach, mógł je przeciągnąć z blatu dalej na krótszą krawędź, było by naturalniej, tym bardziej że ujęcie jest od tej strony.
JohnZi Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 hehe mookie ja sie tam nie obraze, predzej Christopher Nolan :P
pressenter Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 ola-f: Fajnie Ci te renderki wychodzą. le_chu: fajnie to wychodzi, ale gregory ma rację, mapowanie tych dech pod sufitem skopane po bokach, do tego tak mi się wydaje, że ior lamp mocno leży, i na pewno wiszą w powietrzu, bo zostały zalignowane do tych desek właśnie, a nie do sufitu. Poza tym fajnie to wychodzi, i czasy całkiem. ;) JohnZi: Coż za akcja! Aż dech zapiera. :D Myślałem, że chociaż na końcu się przewróci czy coś. xD A poza tym bardzo bene. ;) Sz.
olaf Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 dzięki na razie lecę na żywioł, poźniej sie poprawi to co trzeba. pojutrze muszę do tego wrócić. Na razie zostawiam w takim stadium. Dodałem w postpro (u góry - na dole czysty render wyostrzony) takie niby szkiełko - nie odbija prawdziwego studia to tylko fejk na próbę, by sprawdzić czy może tak być czy trzeba walczyć ze szkłem w blenderze.
polka dot Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 ola-f, na pierwszy rzut oka nie widać różnicy. moim zdaniem mogłoby to przejść gdybyś dodał warstwę z ostro odciętym gradientem, jak np. na ikonach MACa. metal niewiele by stracił - od razu widać że jest szlifowany i rozmywa odbicia. nie wiem tylko jak by to wypadło z innymi elementami sceny pozdrawiam
adek Napisano 23 Styczeń 2012 Napisano 23 Styczeń 2012 Słuchajcie, z tymi "bączkami" to niezły cykl mógłby powstać. Może utwórzcie jakiś wątek w animacji? "Bączek" speed contest.
olaf Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 nie ukrywam, ze zimmera sobie puściłem i oglądałem - bardzo relaksujące i wizualnie nienaganne. poniżej test kolorystyki i kolejnych elementów. Pojawiły się artefakty ale to pozniej poszukam dlaczego.
wesol Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 @ola-f przez ciebie będę chyba zmuszony zweryfikować na temat blender internala. Naprawdę fajnie to wygląda. to praca komercyjna czy tylko ćwiczenie?
olaf Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 żałuje ale nie mam czasu na ćwiczenia. Inaczej bym już dawno wrócił do zabawy z 3D, a tak musiałem czekać kilka lat na jakieś zleconko ;) niestety klient spytał w czym pracuje powiedziałem, ze w blenderze - pokazał mi grafikę z blender.org i powiedział, ze nie może tak sztucznie wyglądać i http://www.blender.org/typo3temp/pics/151f0ce252.jpg więc lecę z teksturami po 6k pikseli :/ na szczęście model prosty w miarę.
mookie Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 ola-f - odważnie, stworzenie ładnych, nieziarnistych rozproszonych odbić lustrzanych w Internalu to mordęga. Taki projekt mógłbyś spokojnie wyrenderować w Cyclesie (nie najlepszy przykład, ale większość osób robi póki co testy, a nie skończone pracki - http://blenderartists.org/forum/showthread.php?242315-Wristwatch-Cycles-render).
olaf Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 po 15latach z photoshopem nie czuje lęku przed ziarnem na renderach, poza tym jak tło nie będzie sie chciało odbic z dobrym rozmyciem, to rozmyję tło i zaoszczędzę na ustawieniach materiału ;) z cyclesem chciałem powalczyc - moze jk juz bede robił produkcyjne rendery. na razie nie mogłem sie dogadac z klientem, wziąłem inny projekt i efekcie mam dwa na jutro ;) Tymczasem razie walczę z niewłaściwymi cieniami w małych elementach bo sa na teksturach robione - czas mi się kurczy
Berger Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 Ode mnie test wnętrze vipera (cad od gm), niektóre modele sie posypały, może je poprawie jak mi sie będzie chciało wymodelować, napewno kierownice, nawet gdzieś mam przemodelowaną...
Tamyl91 Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 Berger, wygląda jak namalowane farbą na płótnie ;)
olaf Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 jak myślicie daleko temu do realizmu? I co przydałoby się poprawić? http://www.dontfuckmydog.com/ita2/zegar007x.jpg
le_chu Napisano 26 Styczeń 2012 Napisano 26 Styczeń 2012 Ja by, już tylko posiedział trochę w PS nad tym - color balance, ekspozycja, krzywe. Podrzucam skończoną wiz którą testowałem wcześniej: I jeszcze testowe ujęcie z tej samej scenki:
olaf Napisano 26 Styczeń 2012 Napisano 26 Styczeń 2012 a to git, bo w sumie jeszcze daleko do końca ;)
RUNNER18 Napisano 26 Styczeń 2012 Napisano 26 Styczeń 2012 @ ola-f coś niefajnego stało się z mniejszą zębatkom
olaf Napisano 26 Styczeń 2012 Napisano 26 Styczeń 2012 mam pytanie - ten element ma ok 4mm. Chciałem dodać włos - jako taki fetysz ale wyszedł zbyt ciemy co akurat nie problem. Mam natomiast pytanie czy macie gdzieś jakiś przykład ciekawych brudów dla tak bliskich ujęć?
Berger Napisano 27 Styczeń 2012 Napisano 27 Styczeń 2012 Ode mnie ponownie cady, tym razem buda Vipera; ofc do poprawki leci całe otoczenie (będzie zmienone na zimowe w plenerze), całe koła będą przemodelowane i będą mieć zmienione materiały. Narazie wygląda to tak:
olaf Napisano 27 Styczeń 2012 Napisano 27 Styczeń 2012 wygląda ślicznie ale od razu Ci powiem, ze taka farba porowata się robi jak lakiernik doda do farby za dużo utwardzacza.
!Ewert Napisano 28 Styczeń 2012 Napisano 28 Styczeń 2012 Świetna hala NV. Dla mnie obrazek jest za ciemny. Kadr też mi się nie podoba.
Lukii Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Berger render świetny !!! troszkę wydaje mi się za za duży masz bump w lakierze bo wygląda teraz tak jak by był za mało spolerowany po wymalowaniu :) tak mi się tylko wydaje :) Możesz coś opowiedzieć o oświetleniu? używasz samego hdri czy jeszcze jakiegoś światła? ja właśnie mam problem z oświetleniem samochodu w hdri bo albo się przepala albo niedoświetlony z góry dzięki
Vehr Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Hej dawno nic nie wrzucałem oto łózko do nowej wizki. Shadery i tekstury jeszcze do porządnego dopracowania. p. Tomek
Touch Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Vehr, świetnie wyszło! Czekam na kompletną wizkę:) Pozdr
Berger Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Kolejny teścik, tym razem jednak trochę przepaliłem za bardzo... Lukii:Dzięki, oświetlenie to HDRI od smcars + sun czyli nic nadzwyczajnego :)
olaf Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 faktycznie sie przypalił ale lakier wygląda świetnie. ode mnie ostatni już fetysz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się