Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

viper śliczny. Ja w ramach oddechu od HTML'a taki pierścień koperty zegarka jako test materiałów w ew. animacji zbliżeń.

szafirowe.jpg

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

tak blender internal. Dzięki, staram się ale tu strasznie zawyżacie poziom i to nie takie proste.

Napisano

Ja podrzucam 2 wiz robione na dużym rushu (8-10h). Blender + Cycles + PS

 

frame002finalsmall.jpgframe001finalsmall.jpg

Napisano

drzewa i trawka to jakieś proxy/particles? to wszystko ładuje się do gpu? jak po krótce wygląda praca w cyclesie?

Napisano

Drzewa są na jednym systemie partikli, trawa na drugim. Załadowane i wyrenderowane pod gpu. Praca w dużym uproszczeniu wygląda mniej więcej tak:

Napisano

workflow mi się podoba, moze sie zainteresuję. fajnie, ze wrzucasz rzeczy z cycles'a

Napisano

1h 30 min na jedno i 2h 30 min na drugie ujęcie, ale renderingu nie wliczałem ;)

 

Podrzucam jeszcze jedną wiz z innego projektu.

2400 x 1800, jeden GTX 460, 1024 sample, 2h 15 min, post w PS

 

image001small.jpg

Napisano

mapowanie stołu i sufitu z desek jest niepoprawne, słoje nie mają ciągłości :) reszta całkiem przyjemna:)

Napisano

na bardzo niskich ustawach, ale nie miałem czasu do tego usiąść. Dziś wieczorem dopiero ruszam z produkcją, bo materiały są chyba ok (wiem, nie dałem smooth na trybiki).

koperta1.jpg

Napisano

Ostatnio bawilem sie vray'em 2.0 RT i koniec koncow wyszlo cos takiego. Udalo sie tez zrobic zapetlona animacje i powstal taki nudny klip:

 

totemcompfullhd071.jpg

Napisano

Ola-f: Bardzo ładnie tylko podłoze jakos mi nie pasuje, ja bym dał bardziej zdesaturowane czarne. Praktycznie czarne z lekkim np.cementem/metalem w reflectie by uzyskac jakies zróżnicowanie w podłożu, materiały trybików pikne!

 

John-Zi: Fotoreal i bardzo fajny ruch tego kręciołka:D Faktycznie monotonny ale fajny:D

Napisano

JohnZi - Bardzo ładne, zacząłem ziewać po oglądnięciu połowy :) Możesz pokazać siatkę tej sceny?

Napisano

Karkosik masz zupełną rację. Chciałem spróbować z rdzą, bo zegarek ma nawiązywać do łodzi podwodnych. Tu kolejna wrzuta okazuje się, że mam farta - materiały i tekstury zgrywają mi się w zasadzie bez testów. Z geometrią gorzej ;)

 

mam pytanie - na cąły mechanizm zegarmistrzowski będzie nachodzić szybka - czy opłaca się ja w ogóle dołącząć czy np. nie wyrenderować osobno tylko refleksów na szybce i w kompozycji łączyć - nie jestem na tyle walnięty by ze szkłem sie bawić w renderach.

 

Aha materiał na zębatkach to tryb tanged shading + namalowana tekstura dla wzmocnienia efektu + rysy jako osobna tekstura (ale widać tylko na mega zbliżeniach). Nie chciało mi sie kombinować więc podmalowałem tak jak ma być i resztę załątwi tanged + studio.

 

zegar001x.jpg

Napisano

JohnZi ..spisałeś się wyśmienicie zadania przedstawienia " bączka" rewelacja :)

 

ola-f bardzo ładne materiały..

 

Kub@ bardzo ładne tex.i mapowanie szkoda że tylko odtwórczo naprawdę szkoda , ale i tak jesteś kozak :)hehe..

Napisano

JohnZi - ale fajne! Nie obrazisz się chyba, widząc, że spróbowałem odtworzyć coś w tych klimatach w Blenderze 2.61; render w Cycles, taki godzinny projekt.

 

[video=youtube_share;K33Wetbpcf4]

Edytowane przez mookie

Napisano
  !Ewert napisał:
Stół jest dobrze zmapowany. Najczęściej tak się robi.

 

Akurat na stole najbardziej widać że słoje idą w dwóch różnych kierunkach, mógł je przeciągnąć z blatu dalej na krótszą krawędź, było by naturalniej, tym bardziej że ujęcie jest od tej strony.

Napisano

ola-f: Fajnie Ci te renderki wychodzą.

 

le_chu: fajnie to wychodzi, ale gregory ma rację, mapowanie tych dech pod sufitem skopane po bokach, do tego tak mi się wydaje, że ior lamp mocno leży, i na pewno wiszą w powietrzu, bo zostały zalignowane do tych desek właśnie, a nie do sufitu. Poza tym fajnie to wychodzi, i czasy całkiem. ;)

 

JohnZi: Coż za akcja! Aż dech zapiera. :D Myślałem, że chociaż na końcu się przewróci czy coś. xD A poza tym bardzo bene. ;)

 

Sz.

Napisano

dzięki na razie lecę na żywioł, poźniej sie poprawi to co trzeba. pojutrze muszę do tego wrócić. Na razie zostawiam w takim stadium.

 

Dodałem w postpro (u góry - na dole czysty render wyostrzony) takie niby szkiełko - nie odbija prawdziwego studia to tylko fejk na próbę, by sprawdzić czy może tak być czy trzeba walczyć ze szkłem w blenderze.

zegar002x.jpg

Napisano

ola-f, na pierwszy rzut oka nie widać różnicy. moim zdaniem mogłoby to przejść gdybyś dodał warstwę z ostro odciętym gradientem, jak np. na ikonach MACa. metal niewiele by stracił - od razu widać że jest szlifowany i rozmywa odbicia. nie wiem tylko jak by to wypadło z innymi elementami sceny

 

pozdrawiam

Napisano

Słuchajcie, z tymi "bączkami" to niezły cykl mógłby powstać. Może utwórzcie jakiś wątek w animacji? "Bączek" speed contest.

Napisano

nie ukrywam, ze zimmera sobie puściłem i oglądałem - bardzo relaksujące i wizualnie nienaganne.

 

poniżej test kolorystyki i kolejnych elementów. Pojawiły się artefakty ale to pozniej poszukam dlaczego.

 

zegar003y.jpg

Napisano

@ola-f przez ciebie będę chyba zmuszony zweryfikować na temat blender internala.

Naprawdę fajnie to wygląda.

 

to praca komercyjna czy tylko ćwiczenie?

Napisano

żałuje ale nie mam czasu na ćwiczenia. Inaczej bym już dawno wrócił do zabawy z 3D, a tak musiałem czekać kilka lat na jakieś zleconko ;)

niestety klient spytał w czym pracuje powiedziałem, ze w blenderze - pokazał mi grafikę z blender.org i powiedział, ze nie może tak sztucznie wyglądać i http://www.blender.org/typo3temp/pics/151f0ce252.jpg

więc lecę z teksturami po 6k pikseli :/ na szczęście model prosty w miarę.

Napisano

po 15latach z photoshopem nie czuje lęku przed ziarnem na renderach, poza tym jak tło nie będzie sie chciało odbic z dobrym rozmyciem, to rozmyję tło i zaoszczędzę na ustawieniach materiału ;)

 

z cyclesem chciałem powalczyc - moze jk juz bede robił produkcyjne rendery. na razie nie mogłem sie dogadac z klientem, wziąłem inny projekt i efekcie mam dwa na jutro ;)

 

Tymczasem razie walczę z niewłaściwymi cieniami w małych elementach bo sa na teksturach robione - czas mi się kurczy

zegar004x.jpg

Napisano

Ode mnie test wnętrze vipera (cad od gm), niektóre modele sie posypały, może je poprawie jak mi sie będzie chciało wymodelować, napewno kierownice, nawet gdzieś mam przemodelowaną...

 

48166429.jpg

Napisano

Ja by, już tylko posiedział trochę w PS nad tym - color balance, ekspozycja, krzywe.

 

Podrzucam skończoną wiz którą testowałem wcześniej:

 

image002small.jpg

 

I jeszcze testowe ujęcie z tej samej scenki:

 

image004small.jpg

Napisano

mam pytanie - ten element ma ok 4mm. Chciałem dodać włos - jako taki fetysz ale wyszedł zbyt ciemy co akurat nie problem. Mam natomiast pytanie czy macie gdzieś jakiś przykład ciekawych brudów dla tak bliskich ujęć?

 

zegar008x.jpg

Napisano

Ode mnie ponownie cady, tym razem buda Vipera; ofc do poprawki leci całe otoczenie (będzie zmienone na zimowe w plenerze), całe koła będą przemodelowane i będą mieć zmienione materiały. Narazie wygląda to tak:

 

73638587.jpg

Napisano

wygląda ślicznie ale od razu Ci powiem, ze taka farba porowata się robi jak lakiernik doda do farby za dużo utwardzacza.

Napisano

Świetna hala NV. Dla mnie obrazek jest za ciemny. Kadr też mi się nie podoba.

Napisano

Berger render świetny !!! troszkę wydaje mi się za za duży masz bump w lakierze bo wygląda teraz tak jak by był za mało spolerowany po wymalowaniu :) tak mi się tylko wydaje :)

Możesz coś opowiedzieć o oświetleniu? używasz samego hdri czy jeszcze jakiegoś światła? ja właśnie mam problem z oświetleniem samochodu w hdri bo albo się przepala albo niedoświetlony z góry dzięki

Napisano

Hej dawno nic nie wrzucałem oto łózko do nowej wizki. Shadery i tekstury jeszcze do porządnego dopracowania.

p. Tomek

 

level_up.jpg

Napisano

Vehr, świetnie wyszło! Czekam na kompletną wizkę:)

 

Pozdr

Napisano

Kolejny teścik, tym razem jednak trochę przepaliłem za bardzo...

 

UpGt7.jpg

 

Lukii:Dzięki, oświetlenie to HDRI od smcars + sun czyli nic nadzwyczajnego :)

Napisano

faktycznie sie przypalił ale lakier wygląda świetnie.

 

ode mnie ostatni już fetysz.

miniKadr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności