Napisano 21 Styczeń 201213 l viper śliczny. Ja w ramach oddechu od HTML'a taki pierścień koperty zegarka jako test materiałów w ew. animacji zbliżeń.
Napisano 21 Styczeń 201213 l taki szybki bieg, około 3 godzin siedzenia na całość. bardzo prosze o opinie
Napisano 22 Styczeń 201213 l tak blender internal. Dzięki, staram się ale tu strasznie zawyżacie poziom i to nie takie proste.
Napisano 22 Styczeń 201213 l Ja podrzucam 2 wiz robione na dużym rushu (8-10h). Blender + Cycles + PS
Napisano 22 Styczeń 201213 l drzewa i trawka to jakieś proxy/particles? to wszystko ładuje się do gpu? jak po krótce wygląda praca w cyclesie?
Napisano 22 Styczeń 201213 l Drzewa są na jednym systemie partikli, trawa na drugim. Załadowane i wyrenderowane pod gpu. Praca w dużym uproszczeniu wygląda mniej więcej tak:
Napisano 22 Styczeń 201213 l workflow mi się podoba, moze sie zainteresuję. fajnie, ze wrzucasz rzeczy z cycles'a
Napisano 23 Styczeń 201213 l 1h 30 min na jedno i 2h 30 min na drugie ujęcie, ale renderingu nie wliczałem ;) Podrzucam jeszcze jedną wiz z innego projektu. 2400 x 1800, jeden GTX 460, 1024 sample, 2h 15 min, post w PS
Napisano 23 Styczeń 201213 l mapowanie stołu i sufitu z desek jest niepoprawne, słoje nie mają ciągłości :) reszta całkiem przyjemna:)
Napisano 23 Styczeń 201213 l na bardzo niskich ustawach, ale nie miałem czasu do tego usiąść. Dziś wieczorem dopiero ruszam z produkcją, bo materiały są chyba ok (wiem, nie dałem smooth na trybiki).
Napisano 23 Styczeń 201213 l Ostatnio bawilem sie vray'em 2.0 RT i koniec koncow wyszlo cos takiego. Udalo sie tez zrobic zapetlona animacje i powstal taki nudny klip:
Napisano 23 Styczeń 201213 l Ola-f: Bardzo ładnie tylko podłoze jakos mi nie pasuje, ja bym dał bardziej zdesaturowane czarne. Praktycznie czarne z lekkim np.cementem/metalem w reflectie by uzyskac jakies zróżnicowanie w podłożu, materiały trybików pikne! John-Zi: Fotoreal i bardzo fajny ruch tego kręciołka:D Faktycznie monotonny ale fajny:D
Napisano 23 Styczeń 201213 l JohnZi - Bardzo ładne, zacząłem ziewać po oglądnięciu połowy :) Możesz pokazać siatkę tej sceny?
Napisano 23 Styczeń 201213 l Karkosik masz zupełną rację. Chciałem spróbować z rdzą, bo zegarek ma nawiązywać do łodzi podwodnych. Tu kolejna wrzuta okazuje się, że mam farta - materiały i tekstury zgrywają mi się w zasadzie bez testów. Z geometrią gorzej ;) mam pytanie - na cąły mechanizm zegarmistrzowski będzie nachodzić szybka - czy opłaca się ja w ogóle dołącząć czy np. nie wyrenderować osobno tylko refleksów na szybce i w kompozycji łączyć - nie jestem na tyle walnięty by ze szkłem sie bawić w renderach. Aha materiał na zębatkach to tryb tanged shading + namalowana tekstura dla wzmocnienia efektu + rysy jako osobna tekstura (ale widać tylko na mega zbliżeniach). Nie chciało mi sie kombinować więc podmalowałem tak jak ma być i resztę załątwi tanged + studio.
Napisano 23 Styczeń 201213 l JohnZi ..spisałeś się wyśmienicie zadania przedstawienia " bączka" rewelacja :) ola-f bardzo ładne materiały.. Kub@ bardzo ładne tex.i mapowanie szkoda że tylko odtwórczo naprawdę szkoda , ale i tak jesteś kozak :)hehe..
Napisano 23 Styczeń 201213 l JohnZi - ale fajne! Nie obrazisz się chyba, widząc, że spróbowałem odtworzyć coś w tych klimatach w Blenderze 2.61; render w Cycles, taki godzinny projekt. [video=youtube_share;K33Wetbpcf4] Edytowane 23 Styczeń 201213 l przez mookie
Napisano 23 Styczeń 201213 l !Ewert napisał: Stół jest dobrze zmapowany. Najczęściej tak się robi. Akurat na stole najbardziej widać że słoje idą w dwóch różnych kierunkach, mógł je przeciągnąć z blatu dalej na krótszą krawędź, było by naturalniej, tym bardziej że ujęcie jest od tej strony.
Napisano 23 Styczeń 201213 l ola-f: Fajnie Ci te renderki wychodzą. le_chu: fajnie to wychodzi, ale gregory ma rację, mapowanie tych dech pod sufitem skopane po bokach, do tego tak mi się wydaje, że ior lamp mocno leży, i na pewno wiszą w powietrzu, bo zostały zalignowane do tych desek właśnie, a nie do sufitu. Poza tym fajnie to wychodzi, i czasy całkiem. ;) JohnZi: Coż za akcja! Aż dech zapiera. :D Myślałem, że chociaż na końcu się przewróci czy coś. xD A poza tym bardzo bene. ;) Sz.
Napisano 23 Styczeń 201213 l dzięki na razie lecę na żywioł, poźniej sie poprawi to co trzeba. pojutrze muszę do tego wrócić. Na razie zostawiam w takim stadium. Dodałem w postpro (u góry - na dole czysty render wyostrzony) takie niby szkiełko - nie odbija prawdziwego studia to tylko fejk na próbę, by sprawdzić czy może tak być czy trzeba walczyć ze szkłem w blenderze.
Napisano 23 Styczeń 201213 l ola-f, na pierwszy rzut oka nie widać różnicy. moim zdaniem mogłoby to przejść gdybyś dodał warstwę z ostro odciętym gradientem, jak np. na ikonach MACa. metal niewiele by stracił - od razu widać że jest szlifowany i rozmywa odbicia. nie wiem tylko jak by to wypadło z innymi elementami sceny pozdrawiam
Napisano 23 Styczeń 201213 l Słuchajcie, z tymi "bączkami" to niezły cykl mógłby powstać. Może utwórzcie jakiś wątek w animacji? "Bączek" speed contest.
Napisano 24 Styczeń 201213 l nie ukrywam, ze zimmera sobie puściłem i oglądałem - bardzo relaksujące i wizualnie nienaganne. poniżej test kolorystyki i kolejnych elementów. Pojawiły się artefakty ale to pozniej poszukam dlaczego.
Napisano 24 Styczeń 201213 l @ola-f przez ciebie będę chyba zmuszony zweryfikować na temat blender internala. Naprawdę fajnie to wygląda. to praca komercyjna czy tylko ćwiczenie?
Napisano 24 Styczeń 201213 l żałuje ale nie mam czasu na ćwiczenia. Inaczej bym już dawno wrócił do zabawy z 3D, a tak musiałem czekać kilka lat na jakieś zleconko ;) niestety klient spytał w czym pracuje powiedziałem, ze w blenderze - pokazał mi grafikę z blender.org i powiedział, ze nie może tak sztucznie wyglądać i http://www.blender.org/typo3temp/pics/151f0ce252.jpg więc lecę z teksturami po 6k pikseli :/ na szczęście model prosty w miarę.
Napisano 24 Styczeń 201213 l ola-f - odważnie, stworzenie ładnych, nieziarnistych rozproszonych odbić lustrzanych w Internalu to mordęga. Taki projekt mógłbyś spokojnie wyrenderować w Cyclesie (nie najlepszy przykład, ale większość osób robi póki co testy, a nie skończone pracki - http://blenderartists.org/forum/showthread.php?242315-Wristwatch-Cycles-render).
Napisano 24 Styczeń 201213 l po 15latach z photoshopem nie czuje lęku przed ziarnem na renderach, poza tym jak tło nie będzie sie chciało odbic z dobrym rozmyciem, to rozmyję tło i zaoszczędzę na ustawieniach materiału ;) z cyclesem chciałem powalczyc - moze jk juz bede robił produkcyjne rendery. na razie nie mogłem sie dogadac z klientem, wziąłem inny projekt i efekcie mam dwa na jutro ;) Tymczasem razie walczę z niewłaściwymi cieniami w małych elementach bo sa na teksturach robione - czas mi się kurczy
Napisano 25 Styczeń 201213 l Ode mnie test wnętrze vipera (cad od gm), niektóre modele sie posypały, może je poprawie jak mi sie będzie chciało wymodelować, napewno kierownice, nawet gdzieś mam przemodelowaną...
Napisano 25 Styczeń 201213 l jak myślicie daleko temu do realizmu? I co przydałoby się poprawić? http://www.dontfuckmydog.com/ita2/zegar007x.jpg
Napisano 26 Styczeń 201213 l Ja by, już tylko posiedział trochę w PS nad tym - color balance, ekspozycja, krzywe. Podrzucam skończoną wiz którą testowałem wcześniej: I jeszcze testowe ujęcie z tej samej scenki:
Napisano 26 Styczeń 201213 l mam pytanie - ten element ma ok 4mm. Chciałem dodać włos - jako taki fetysz ale wyszedł zbyt ciemy co akurat nie problem. Mam natomiast pytanie czy macie gdzieś jakiś przykład ciekawych brudów dla tak bliskich ujęć?
Napisano 27 Styczeń 201213 l Ode mnie ponownie cady, tym razem buda Vipera; ofc do poprawki leci całe otoczenie (będzie zmienone na zimowe w plenerze), całe koła będą przemodelowane i będą mieć zmienione materiały. Narazie wygląda to tak:
Napisano 27 Styczeń 201213 l wygląda ślicznie ale od razu Ci powiem, ze taka farba porowata się robi jak lakiernik doda do farby za dużo utwardzacza.
Napisano 28 Styczeń 201213 l Świetna hala NV. Dla mnie obrazek jest za ciemny. Kadr też mi się nie podoba.
Napisano 29 Styczeń 201213 l Berger render świetny !!! troszkę wydaje mi się za za duży masz bump w lakierze bo wygląda teraz tak jak by był za mało spolerowany po wymalowaniu :) tak mi się tylko wydaje :) Możesz coś opowiedzieć o oświetleniu? używasz samego hdri czy jeszcze jakiegoś światła? ja właśnie mam problem z oświetleniem samochodu w hdri bo albo się przepala albo niedoświetlony z góry dzięki
Napisano 29 Styczeń 201213 l Hej dawno nic nie wrzucałem oto łózko do nowej wizki. Shadery i tekstury jeszcze do porządnego dopracowania. p. Tomek
Napisano 29 Styczeń 201213 l Kolejny teścik, tym razem jednak trochę przepaliłem za bardzo... Lukii:Dzięki, oświetlenie to HDRI od smcars + sun czyli nic nadzwyczajnego :)
Napisano 29 Styczeń 201213 l faktycznie sie przypalił ale lakier wygląda świetnie. ode mnie ostatni już fetysz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto