Napisano 6 Kwiecień 20168 l Taka moja scenka testowa do zabijania renderów. Czyli cała scena samo szkło emiterty są w kablach w środku szkła. oraz w kostkach też w środku.. soft blender: generalnie cycles przy tym wysiada. corona radziła sobie tak dobrze że na całą scenę wrzuciłem jeszcze scattera.. i tak pierwotnie powstała ta scena gdy testowałem corone. ale niestety corona już nie jest rozwiajana pod blendera i przestała działać.. więc postanowiłem znaleść jakiś inny nowy silnik który jest kickassem dla tego typu scen. i tak wybór padł na rendermana, z którym jest kilka problemów bo jest jakiś dziwny bug z emiterami światła/szkłem ale musze jeszcze ogarnąć wtf.. tak więc... sceny wyglądaja tak. te same IRQ dla szkła.. Generalnie Renderman był szybszy. aczkolwiek. Corona wtedy miała scattera na całej scenie. bez scattera corona była szybsza. Generalnie Refleksy u rendermana są jakieś dziwne nie wiem skąd się wzieły te kwadraty. A praktycznie nie ma lin.. i tak dalej. tak jakby jako emitery były plane 1:1.. musze przetestować oco chodzi ztym. corona: (na podłodze jeszcze jest bump na szkle ofc XD) Renderman:
Napisano 7 Kwiecień 20168 l Uff dobrze że blender, inny program pewnie by nie dał rady albo byłoby za ciężko.
Napisano 7 Kwiecień 20168 l Uff dobrze że blender, inny program pewnie by nie dał rady albo byłoby za ciężko. słaby trolling imho :) bo tutaj znaczenie mają silniki renderujące.. i imho.. mało silników przechodzi pozytywnie ten test. Jeszcze mam 2 scenę na fur'a i displacmenta. Bardzo dużo silników praktycznie wypluwa całkowicie czarny render po renderowaniu całej nocy :) więc imho jest to ciężka scena :)
Napisano 8 Kwiecień 20168 l xD nie no teraz już buduje scene z sensem swoją drogą rozkminiłem bardzo dużo w sumie.. dlaczego sceny tak bardzo się rózniły teraz w sumie wyglądają już dużo bardziej podobnie. + udało mi się zgłosić bug i został naprawiony w mniej niż 24H... pzdr. autodesk! Renderman coraz bardziej mi się podoba!
Napisano 14 Kwiecień 20168 l mookie - dzięki :) Poniżej parę rezultatów z prób ogarnięcia fura w Blenderze i Cyclesie.
Napisano 14 Kwiecień 20168 l AA ci siada ale to ci napisze już na privie jak to fixnąć. i troche więcej sampli czeba. sztosik
Napisano 19 Kwiecień 20168 l na VDB? propsiki aż musze sobie znowu wrócić do hudego bo sobie odpuściłem ostatnio.
Napisano 19 Kwiecień 20168 l na VDB? propsiki aż musze sobie znowu wrócić do hudego bo sobie odpuściłem ostatnio. Dzięki :) Tak, VDB.
Napisano 10 Maj 20168 l Cześć! Ostatnio w wolnym czasie postanowiłem sprawdzić Octane renderer. Poniżej kilka pierwszych test renderingów prostego wnętrza i zabawa z sss/translucency. Pozdrawiam
Napisano 10 Maj 20168 l Ej graty udało ci się zamaskować że jest to octane. bo generalnie zawsze bardzo łatwo rozpoznać charakterystyczny specular octane.
Napisano 12 Maj 20168 l hcpiter świetne rendery jak zawsze :) rośliny z jakiejś paczki/ sklepu czy własne wypieki? :P
Napisano 13 Maj 20168 l Dzięki! Rośliny z Evermotion, trawa własnej roboty a model macintosh`a z kolekcji Vizpeople.
Napisano 24 Wrzesień 20168 l hcpiter - wiadomo, ze roslinki na propsie. ale interior lepszy bys w vrayu skonstruowal :P ode mnie test welurowego dywanu. fallof+displace+normal. modele - Thunder; sliczne swiatelko - hkropinski
Napisano 20 Październik 20168 l jest dobrze posiedziałbym jedynie nad refleksami i może dodał na całość ogólnego SSS'a dla większej miekkości
Napisano 21 Październik 20168 l dzieki Macku, sss nie bedzie, bo ten gosc liczyl mi sie 40 min. Moze, po skoku na bank to sie zmieni. ps. jego cielsko to baza pod symulowane ciuchy, wytnie sie. 40 minut :D? na czym tyś to renderował :X taka prosta scenka powinna być moment :)
Napisano 30 Październik 20168 l Stary model Tygrysicy z Kung Fu Pandy - nowe futro w real time. Unreal Engine 4.12 + Neofur
Napisano 30 Październik 20168 l Witam, prosze o ocene mojej wizualizacji, jest to moja 2-3 praca. Prosze o opinie co jest dobrze, a co zle. Nie wiem gdzie zamiescic ten post, wiec wrzuce tu, aby nie zasmiecac forum. Z gory bardzo dzieki i pozdrawiam. http://imgur.com/a/L8dBG
Napisano 11 Listopad 20168 l Michal a twoje futro w realtime uwzglądnia fizykę tzn. buja się przy animacji w normalnych fps-ach ?
Napisano 12 Listopad 20168 l Michal a twoje futro w realtime uwzglądnia fizykę tzn. buja się przy animacji w normalnych fps-ach ? Tak neofur uwzględnia nawet wiatr
Napisano 13 Listopad 20168 l @keajra Super Ci to wyszło, ale daj jeszcze jakieś inne ujęcie oprócz 'włączyła mi się przednia kamerka w telefonie' :D
Napisano 18 Grudzień 20168 l Bawie sie z renderem domu. Nee ma to byc wizka, ale raczej zmierzenie sie z fotorealizmem w takich sceneriach. Na razie mam takie cos. Jak macie uwagi to z checia wyslucham.
Napisano 13 Marzec 20177 l W sumie daaawno tu nic nie wrzucałem... Wykopałem ostatnio swój stary model Challengera, trochę podłubałem i wyszło takie cuś: Docelowo to ma być krótka animacja (przejazd kamery) do portfolio. Za długo się na to gapię i sam nie wiem co by można poprawić. Będę wdzięczny za sugestie.
Napisano 13 Marzec 20177 l W sumie daaawno tu nic nie wrzucałem... W sumie bardzo ladnie ;). Betn na budynku moglby gdzie niegdzie poekac i odprysnąć.
Napisano 18 Maj 20177 l drzewo super Camel, nie wiem co to u mnie test podczas kolacji sorry za kompresję
Napisano 20 Maj 20177 l @polka dot fajne światło. Chamfr na blacie na pierwszym planie niewidoczny, ale może za mała rozdziałka obrazka. @Camel Adaś co ty? Kobietę w worek na śmieci zawinąłeś? ;D Fajowa winieta ;)
Napisano 29 Maj 20177 l na pierwszy rzut oka zwróciłem uwagę na: ciemne ściany na drugim ujęciu, szum czarna plama na lustrze nad świeczką? na drugi rzut oka: ciemne miejsca- cokół odsunięty od ścian w niektórych miejscach brak ościeżnic w drzwiach i cokół dochodzący bezpośrednio do skrzydła drzwi- może tak ma być, ale nie spotkałem się z takim rozwiązaniem nie wiem czy szum specjalnie, ale ciekaw jestem jakby to wyglądało bez -
Napisano 29 Czerwiec 20177 l Jakiś czas temu robiłem takie WC. Wrzucam jako ciekawostkę. Edytowane 15 Luty 20196 l przez pionix
Napisano 15 Lipiec 20177 l Dzięki :) Dorzucam jeszcze dwa renderki. Niech się nie kurzą w szafie :) Edytowane 15 Luty 20196 l przez pionix
Napisano 15 Lipiec 20177 l rewelka. jakie finalne rozdziałki? czasem warto robić większą skalę tekstur fabriców, bo giną przy zmniejszaniu. skóra np. na krzesłach na pierwszym planie powinna być wyraźnie widoczna.
Napisano 17 Lipiec 20177 l Finalnie 3000 px dłuższy bok. Struktura tej akurat skóry jest bardzo gładka i dlatego nie widać w mniejszej rozdziałce :)
Napisano 24 Sierpień 20177 l Nietypowo ale tu gdzie teraz jestem mam, tam gdzieś na dole, ukrytego na pasku zbrusha ;) i w wolnej chwili przesuwam suwaczki i naciskam guziki. Nie mam tabletu i swobody ale robię sobie takie teściki co to można z ZBrushem zrobić. Tutaj 100% zbrush bez żadnych filtrów i dalszych obróbek. Model z sketchfab LOTUS ÉLISE by Stéphane Agullo [ATTACH=CONFIG]104273[/ATTACH] Tutaj już trochę jazda ;) Filtry i jeszcze dobicie w affinity photo. Model to BMW 3 Series Coupe" by mikepan z blendswap. Sorry ale musiałem to z siebie wyrzucić ;)
Napisano 19 Październik 20177 l taka tam winieta z aktualnego projektu. pewnie nie pójdzie do klienta PS pionix, super wnętrze. meble wyszły pięknie, choć brakuje cieni od GI. szkoda tylko tak wyblakłego exterioru - zwłasza przy wysokim kontraście desek podłogowych, widok za oknem wydaje się wyprany Edytowane 19 Październik 20177 l przez polka dot
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto