ttaaddeekk Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 (edytowane) hejka entracz na cgsociety http://challenge.cgsociety.org/ten/entry/ttaaddeekk/final_image/10004650 zmusilem sie zeby zrobic cos nie kapibarowatego trzymac kciuki ! :) chcialbym tez podziekowac Asi za cudowne wsparcie zwlaszcza w ostatnich dniach i celne oko. Oraz Robertowi(aka sagat) i Kubie(aka qba) za cenne uwagi. Dzieki ! Edytowane 14 Styczeń 2013 przez ttaaddeekk
plasti Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 szczeke wlasnie zbieram z biurka, w czym renderowane i skladane? 5*
legomir Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 A gdzieś kiedyś zrobisz jakiś making of? Niesamowicie to wygląda
ttaaddeekk Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 szczeke wlasnie zbieram z biurka, w czym renderowane i skladane? 5* modelowane w zetce i maxie, render vray i skladane oczywiscie w nuku. A gdzieś kiedyś zrobisz jakiś making of? Niesamowicie to wygląda zrobie jak troche ochlone, troche materialow sie nazbieralo.
floo Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 @ttaaddeekk ładniusie to! Poproszę o mof-a. Ile w tym samego post-pro a ile 3d? Czepiał bym się tylko szczegółów jak patrzy się na tło.
blinq Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Wow! Super! Podpisuje się pod prośba o making ofa ;) 5*
olaf Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 w sumie jakby przyglądać się szczegółom to tak raczej przeciętnie (głównie tekstury) wyszło + perspektywa sie rozjechała przez tego idąceg ku nam gladiatora, ale całość złożyłeś w super filmowy kadr i wszystko połączone robi bardzo dobre pierwsze wrażenie.
NV Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Ten efekt 3d jest tutaj prawie jak z okularami w kinie. Niesamowita kompozycja , shadery, światło mmmm miód :)
marcinW Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 o w mordę. wyszło pięknie. powodzenia w takim razie! z tego co oglądałem wejścia to masz spore szanse :-) imo jedna z lepszych prac.
biglebowsky Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Bardzo mocna robota, sporo detali naprawdę świetnych. Z marudzenia to podchodzący gladiator mógłby się lepiej stapiać z tłem, jakiś kurz pod nogami by pomógł i mam wrażenie ze coś ze skalą ludków nie gra - widać po podstawie ogrodzenia.
nicponim Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 no to chyba kufa jakiś zart ... wow? nic wiecej nie potrafie wydusic z siebie...;]
mookie Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 (edytowane) Jaki jest tu związek z tematem konkursu ("Ten")? Pytam bez złośliwości, ciekaw jestem idei projektu... Czy jest tu dziesięciu gladiatorów na scenie (dziesiątym jest postać "za kamerą"?)? Świetna twarz tego wojownika na pierwszym planie, sam w sobie mógłby stworzyć kompletny render, tło jest tylko dodatkiem (choć naprawdę imponującym). Edytowane 15 Styczeń 2013 przez mookie
chudy Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 Jaki jest tu związek z tematem konkursu ("Ten")? Pytam bez złośliwości, ciekaw jestem idei projektu... Czy jest tu dziesięciu gladiatorów na scenie? dokładnie. chyba rzeczywiście jest ich dziesięciu. chociaż ciężko się doliczyć. no ale graficznie mega.
wroniec Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 Trzymasz poziom. Pierwsze wrażenie jest potężne, po przyjrzeniu się szczegółom widać trochę niedociągnięć, ale nie wpływają one jakoś znacząco na odbiór pracy. Jedynie co moim zdaniem warto by poprawić to bardziej czytelnie zaznaczyć 9 gladiatorów. Życzę powodzenia w konkursie.
jaras Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 bardzo dobra praca, wygląda jak kadr z filmu, moze pokusisz sie o pełen metraz ;) - powodzenia !
Jonasz_Real Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 Bardzo fajnie Ci to wyszło. Troszkę pomarudzę :) Podłoże nie trzyma sie poziomu, raz jest wyzej, raz niżej. To samo gladiatorzy na ostatnim planie. Dziwnie stoją przy ścianach. Zostawiłbym na arenie tylko dwóch. Zasłoń ręką na ekranie pozostałych. Nie lepiej? Dywany i zasłony to tylko dwa identyczne modele :) Razi swoją powtarzalnością. :)
Gość Chrupek3D Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 (edytowane) średnio mi się podoba, chociaż nie jest złe. Mam wrażenie, jakbyś w szopie wrzucił to na index color i zjechał do 256... coś jak kompresja z DVD do rmvb. Płaskie to takie jakieś, a arena z ludziami to już kompletny płaszczak :-) chociaż, właśnie przejrzałem kilka filmów pod tym kątem i muszę przyznać, że bredze... bardzo przypomina to owe filmy. Chyle czoła. Edytowane 15 Styczeń 2013 przez Chrupek3D
rallyman Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 Ogólnie świetna praca, postać pierwszoplanowa bez zarzutów, światło, shadery, detal 5* ale niestety po przyglądnięciu się perspektywa i skala reszty się rozjechała, może w filmie nie byłoby to widoczne tak bardzo, ale to nie jest film tak czy inaczej słowa uznanie, pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie :) PS. jak wyżej, chętnie oglądnę MOfa ;)
ttaaddeekk Napisano 15 Styczeń 2013 Autor Napisano 15 Styczeń 2013 (edytowane) @ttaaddeekk ładniusie to! Poproszę o mof-a. Ile w tym samego post-pro a ile 3d? Czepiał bym się tylko szczegółów jak patrzy się na tło. Dziekuje :) wszystko to renderer, ale poobracany na wszystkie strony 5mln razy. Generalnie bardziej preferuje prace w nuku niz ciagle czekanie na render. a roznica miedzy kamieniem a metalem to poobracanie 2 suwaczkami, wiec mozliwosci sa ogromne. Tyle ze dobry render bedzie ZAWSZE wygladal lepiej niz pokrecony z pasow obrazek, wiec staralem sie znalezc zloty srodek. I tak 4h do konca dorenderowywalem jeszcze jakies blikasy. drzewko jak zwykle skromne, ale praca solo pozwala na odrobine szalenstwa Wow! Super! Podpisuje się pod prośba o making ofa ;) 5* Dziekuje :) z Makingoffem niestety troche sie zniechecilem. Ale kazdy tworca wie pewnie czemu :) w sumie jakby przyglądać się szczegółom to tak raczej przeciętnie (głównie tekstury) wyszło + perspektywa sie rozjechała przez tego idąceg ku nam gladiatora, ale całość złożyłeś w super filmowy kadr i wszystko połączone robi bardzo dobre pierwsze wrażenie. Dzieki :) Niesamowita praca:) GRATULACJE!!!!!!!! Dziekuje :) Ale petarda. Masz świetne oko. 5/5 Dziekuje ! Ten efekt 3d jest tutaj prawie jak z okularami w kinie. Niesamowita kompozycja , shadery, światło mmmm miód :) Dziekuje :) ten efekt jest troche kiczowaty, ale dobrze dziala imho wiec zaryzykwoalem o w mordę. wyszło pięknie. powodzenia w takim razie! z tego co oglądałem wejścia to masz spore szanse :-) imo jedna z lepszych prac. Dziekuje, nie nastawiam sie, obrazek sam w sobie musi mi wystarczyc. po prostu 5***** Dziekuje :) Bardzo mocna robota, sporo detali naprawdę świetnych. Z marudzenia to podchodzący gladiator mógłby się lepiej stapiać z tłem, jakiś kurz pod nogami by pomógł i mam wrażenie ze coś ze skalą ludków nie gra - widać po podstawie ogrodzenia. Dziekuje, oczywiscie racja. no to chyba kufa jakiś zart ... wow? nic wiecej nie potrafie wydusic z siebie...;] dziekuje, takie komentarze naprawde napedzaja do dalszej dzialalnosci :) Jaki jest tu związek z tematem konkursu ("Ten")? Pytam bez złośliwości, ciekaw jestem idei projektu... Czy jest tu dziesięciu gladiatorów na scenie (dziesiątym jest postać "za kamerą"?)? Świetna twarz tego wojownika na pierwszym planie, sam w sobie mógłby stworzyć kompletny render, tło jest tylko dodatkiem (choć naprawdę imponującym). 10tym jest widz :) Dziekuje dokładnie. chyba rzeczywiście jest ich dziesięciu. chociaż ciężko się doliczyć. no ale graficznie mega. Dziekuje, dokladnie tak. Trzymasz poziom. Pierwsze wrażenie jest potężne, po przyjrzeniu się szczegółom widać trochę niedociągnięć, ale nie wpływają one jakoś znacząco na odbiór pracy. Jedynie co moim zdaniem warto by poprawić to bardziej czytelnie zaznaczyć 9 gladiatorów. Życzę powodzenia w konkursie. Dzieki, taka mialem nadzieje. Wole miec niedociagniecia w ilustracji niz brak zycia osobistego, co by mialo miejsce jakbym chcial wszystko porpawiac :) Jonasz za to pisze zeby zaslonic, wiec macie srednia geometryczna ;) bardzo dobra praca, wygląda jak kadr z filmu, moze pokusisz sie o pełen metraz ;) - powodzenia ! pelen metraz w przyszlym tyg ;) rowniez powodzenia !, chodziaz konkurencja jet zacna niestety :/ Bardzo fajnie Ci to wyszło. Troszkę pomarudzę :) Podłoże nie trzyma sie poziomu, raz jest wyzej, raz niżej. To samo gladiatorzy na ostatnim planie. Dziwnie stoją przy ścianach. Zostawiłbym na arenie tylko dwóch. Zasłoń ręką na ekranie pozostałych. Nie lepiej? Dywany i zasłony to tylko dwa identyczne modele :) Razi swoją powtarzalnością. :) zgadzam sie oczywiscie, a ze raz wyzej raz nizej to taka natura podloza ;) pozdro ! bardzo fajne :) powodzenia dziekuje :) średnio mi się podoba, chociaż nie jest złe. Mam wrażenie, jakbyś w szopie wrzucił to na index color i zjechał do 256... coś jak kompresja z DVD do rmvb. Płaskie to takie jakieś, a arena z ludziami to już kompletny płaszczak :-) chociaż, właśnie przejrzałem kilka filmów pod tym kątem i muszę przyznać, że bredze... bardzo przypomina to owe filmy. Chyle czoła. mocno zkraszowalem, fakt, ale osobisci lubie malo widoczne czernie i przejarane biele, cos jak w malarstwie czasami. tylko plamy. Ale pewnie tez bredze hehe ;) pozdro Ogólnie świetna praca, postać pierwszoplanowa bez zarzutów, światło, shadery, detal 5* ale niestety po przyglądnięciu się perspektywa i skala reszty się rozjechała, może w filmie nie byłoby to widoczne tak bardzo, ale to nie jest film tak czy inaczej słowa uznanie, pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie :) PS. jak wyżej, chętnie oglądnę MOfa ;) Dzieki, moze dlatgo w filmie by przeszlo bo obrazki cg musza byc bardziej perfekcyjne niz rzeczywistosc ;) Co do skali jest takie wrazenie, moj blad. Nie zamierzam sie bardzo bronic(tylko troszeczke) bo obrazek ma sie bronic bez komentarza. skala jest metryczna, postacie maja od 170cm do 210cm, niektore sa w biegu i zawieszone w powietrzu , dodatakowo oltarz cesarza(lub innych uprzywilejowanych osob) jest wyzszy, jak to czesto mialo miejsce. No i koloseum za postaciami jest znacznie dalej co wszytko poteguje, szkoda ze sie nie przyjrzalem temu niestety wczesniej. No i nie zamierazm nie wspomniec o obsysajacym systemie submitowania prac na cgchalange gdzie nie otrzymalem zadnego komentarza przez caly czas trwania wipa. a gdzie indziej nie mozna podsylac. napewno ktos by zwrocil uwage :) to moze troche naswietli :) oczywiscie czesc elementow jest odpuszczonych bardziej, czesc troche mniej, ale bardzo mi milo ze tak to analizujecie, znaczy to tyle ze poziom obrazka na to pozwala :) glownie celowalem na wrazeniu i nastroju i mimo ze sa niedorobki to temu sie bardziej poswiecalem :) Dziekuje raz jeszcze za komentarze :) Edytowane 15 Styczeń 2013 przez ttaaddeekk
Misiekk Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 (edytowane) Ilość detalu przytłaczająca. Jak na drzewo w nuku to niestety strasznie cały obrazek zalatuje sklejką w szopie. Kontrasty nie popasowane, saturacja szaleje, z'tka gdzieś się chyba zgubiła. Pierwszoplanowy gladiator bardzo spoko tylko całość efektu zabija to słabe tlo. M. Edytowane 15 Styczeń 2013 przez Misiekk
tr3buh Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 kapitalna robota, normalnie jak screen z filmu
guru Napisano 17 Styczeń 2013 Napisano 17 Styczeń 2013 Witam Po pierwsze panie Tadku mega respekcik. Fenomenalna praca i gratuluje ukonczenia. Ile takie cos powstawało? Ile z tego bylo robione od poczadku a ile z gotowych rzeczy? Powiem jeszcze ze rowniez chetnie bym zobaczyl jakies breakdown'y, making of.. jak robic takie obrazki. A tak niesmialo zapytam czy była by szansa na uzyczenie kilku gizm ktore tam gdzies zauwazylem:). Szczegolnie zainteresowalo mnie to w ktorym mozesz kontrolowac refleksje za pomoca normal mapy - boska sprawa.
staszek Napisano 17 Styczeń 2013 Napisano 17 Styczeń 2013 gratulacje ze skonczyles na czas! pomysl widze ze zooptymalizowales troche w stosunku do planow :) , bardzo ladnie wyglada arena ( moze brak troszke integracji czarnego marmuru z piachem na ziemi i te postacie na trybunach...) ale po za tym otoczenie mega wypas) ! fajny design gladiatora na pierwszym planie , ten co idzie troszke poza nie naturalna no i skin widze ze sprawial problemy. Szkoda tez polamanej perspektywy to akurat bardzo w oczy daje. Calosc pomimo tego wyglada imonujaco , kolory i swiatlo fajne bardzo sa i wogule szacun ze ogarnoles taki temat w tak krotkim czasie
F4lcon Napisano 18 Styczeń 2013 Napisano 18 Styczeń 2013 Gratulacje, świetna praca i powodzenia w konkursie. Ogromne wrażenie na mnie zrobiły detale, 1 planowa postać gladiatora i bardzo dobre wrażenie całokształt robi. Z małych nie dociągnieć od siebie dodał bym miejsca gdzie scianki koloseum marmurowe łączą się z podłożem piaskowym to na łączeniu mógł byś usypać jakąś małą góreczke piasku, może jakąs tarcze, hełm postawił ogólnie szczątki, wtedy nie było by takiego ostrego łączenie tych powierzchni. Mam także kilka pytań: 1 - ilość polygonów w scenie w 3ds max ? 2 - czas renderingu w 3ds max ? 3 - Jakim sprzętem dysponujesz ? Naprawde praca super, gratuluje :)
norden Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 Wszystkie zawieszone materialy nad arena maja kolor czerwony i wyginaja sie tak samo na skutek powielenia... Pamietaj ze czerwony barwnik w sredeniowieczu i wczesniej byl ekstremalnie droga rzecza i zazwyczaj jedynie arystokracje bylo stac by odziac sie w szaty tego koloru. Nikt raczej by nie wystawial czegos takiego na deszcz i wiatr by rzucac cien na "plebs". W przypadku gladiatorow naprzeciwko siebie zazwyczaj wystawiano dane typy gladiatorow. Przyklad: Koles na drugim planie trzyma wielka tarcze. Gosc na pierwszym planie powinien w tym przypadku posiadac miecz z zagieta koncowka ktory pozwalalby dosiegnac przeciwnika za masywna szeroka tarcza... Historycznie praca lezy.. ale technicznie jest naprawde na hi-levelu. Zycze powodzenia w konkursie. Super Art! *****
legomir Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 Pamietaj ze czerwony barwnik w sredeniowieczu i wczesniej byl ekstremalnie droga rzecza i zazwyczaj jedynie arystokracje bylo stac by odziac sie w szaty tego koloru. A to nie do końca prawda np. w Polsce był bardzo tani. Nie było barwnika czarnego i to na pewno.
kotisded Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 A to nie do końca prawda np. w Polsce był bardzo tani. Nie było barwnika czarnego i to na pewno. Był i to na pewno, ale za to bardzo drogi :D... no zależy w jakim okresie bo w tamtym to nie wiem. czemu ? bo to nie średniowiecze, tylko antyk mój drogi nordenie,np. legioniści ubierali wtedy się w czerwień. Walki gladiatorów były bardzo popularne i dawały ogromne zyski, tak samo można by się przyczepić do złota, które było jeszcze droższe, a którego jest tu całe dzikie mnóstwo. Interpretacja autora i tyle. A ja się jakoś wybije, bo mi ta praca się nie podoba. Nie zrozum mnie źle, kapibarę miałem na tapecie w pracy przez blisko 2 miesiące, ale tak subiektywnie dla mnie jest "naciapana", a wiele rzeczy wygląda na powklejane na siłę + kolory i perspektywa mi nie leżą. Kwestia gustu chyba, tak czy siak szczerzę zazdroszczę cierpliwości i winszuję poziomu.
legomir Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 A nie było do jakiegoś XII czy XVIIIw. już nie pamiętam w każdym razie do Grunwaldu czarny ubiór nie wchodzi na rekonstrukcje na pewno, a potem nie wiem, bo nie mój okres ;)
jaras Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 (edytowane) zgadzam sie albowiem jest prawda czasów, o których mówimy i prawda ekranu, która mówi: „Praromańska grusza chroni w swych konarach plebejskiego gladiatora” powineneś ttaaddkkuu umieścić jednego z gladiatorów na drzewie (koniecznie przebranego za królika) - niech on sie odszczekuje swoim prześladowcom z pańskiego dworu ! ;) Edytowane 21 Styczeń 2013 przez jaras
ttaaddeekk Napisano 22 Styczeń 2013 Autor Napisano 22 Styczeń 2013 Ilość detalu przytłaczająca. Jak na drzewo w nuku to niestety strasznie cały obrazek zalatuje sklejką w szopie. Kontrasty nie popasowane, saturacja szaleje, z'tka gdzieś się chyba zgubiła. Pierwszoplanowy gladiator bardzo spoko tylko całość efektu zabija to słabe tlo. M. Dzieki Misiek, oczywiscie masz racje, po skonczeniu tez widze bledy w kompo, ale jak to zwykle bywa juz bylem zdechniety zeby nad tym przysiasc. Milo mi ze wpadles i pozdrowienia dla kolegi z pracy (jak sie dobrze domyslam) chirs :) no fajne fajne... daje radę :) 5 Dziekuje Swietne, pokaz modele xD Dzieki, jak znajde chwile to porobie screen graby z zbrusha. Cos tam starszego mozesz zobaczyc w wipie cgtalkowym (link w pierwszym poscie). Wsumie jak cos robic to pozadnie i kiedys moze mnie najdzie ochota na making-off, ale narazie chwytam sie za cos nastepnego. kapitalna robota, normalnie jak screen z filmu Dziekuje :) Witam Po pierwsze panie Tadku mega respekcik. Fenomenalna praca i gratuluje ukonczenia. Ile takie cos powstawało? Ile z tego bylo robione od poczadku a ile z gotowych rzeczy? Powiem jeszcze ze rowniez chetnie bym zobaczyl jakies breakdown'y, making of.. jak robic takie obrazki. A tak niesmialo zapytam czy była by szansa na uzyczenie kilku gizm ktore tam gdzies zauwazylem:). Szczegolnie zainteresowalo mnie to w ktorym mozesz kontrolowac refleksje za pomoca normal mapy - boska sprawa. Dziekuje. wszystko od poczatku, do ludku wykorzystystalem jakis prosty base mesh z zbrusha. powstawalo dlugo ale z przerwami, niestety takie ciekawostki jak zapalenie spojowek, prawie miesieczny wyjazd, troche skrocily czas. nad faza koncepcyjna i ogolnym planowaniem troche przysiedzialem na poczatku. zaplanowalem assety ktore wystarcza na zrobienie. nie jest ich za duzo, widac to zreszta po powtarzalnosci. konceptow bylo 6 i ten wydal sie najlepszy. do tego kolor script ktorego sie nie trzymalem ;) Generalnie 2 tyg od ukonczenia obudzilem sie z niedokonczonymi modelami i trzeba bylo wrzucic tempo "reklamowe". na szczescie udalo sie ograniczyc techniczne problemy i straty czasu do minimum. Prawie wszystko to dynameshe, raz zageszczone, przeplute przez decimation master, automat do uv zbrushowy, pozniej mari i siup do maxa, tam vray rt dawal rade, no i pozniej nukowe boje. tutaj z reflection postowego nie korzystalem, troche gizm mam wlasnych, ale mega prostych, a zrobionych zeby zaoszczedzic czasu. co do reflection to przetestuj to http://www.nukepedia.com/other/envrelight/ http://www.nukepedia.com/plugins/other/envreflection/ gratulacje ze skonczyles na czas! pomysl widze ze zooptymalizowales troche w stosunku do planow :) , bardzo ladnie wyglada arena ( moze brak troszke integracji czarnego marmuru z piachem na ziemi i te postacie na trybunach...) ale po za tym otoczenie mega wypas) ! fajny design gladiatora na pierwszym planie , ten co idzie troszke poza nie naturalna no i skin widze ze sprawial problemy. Szkoda tez polamanej perspektywy to akurat bardzo w oczy daje. Calosc pomimo tego wyglada imonujaco , kolory i swiatlo fajne bardzo sa i wogule szacun ze ogarnoles taki temat w tak krotkim czasie Dzieki ! :) brak integracji, bo hmm, sie wylaczyla w finalnym obrazku :D nie wiem jak tego nie zauwazylem. Skin sprawial problemy, na szczescie glowny bohater jest ciemnoskory i to troche ulatwia. a reszta postaci nawet nie ma sss, tylko vraymtl z reflection. nazwijmy to lenistwewm, ee , tzn optymalizacja ;) O masakro... Dziekuje Gratulacje, świetna praca i powodzenia w konkursie. Ogromne wrażenie na mnie zrobiły detale, 1 planowa postać gladiatora i bardzo dobre wrażenie całokształt robi. Z małych nie dociągnieć od siebie dodał bym miejsca gdzie scianki koloseum marmurowe łączą się z podłożem piaskowym to na łączeniu mógł byś usypać jakąś małą góreczke piasku, może jakąs tarcze, hełm postawił ogólnie szczątki, wtedy nie było by takiego ostrego łączenie tych powierzchni. Mam także kilka pytań: 1 - ilość polygonów w scenie w 3ds max ? 2 - czas renderingu w 3ds max ? 3 - Jakim sprzętem dysponujesz ? Naprawde praca super, gratuluje :) Dziekuje, 1- 15 592 449 poly +4mln na futro gladiatora w vray proxy 2 - calosc pewnie kolo 3-4h w 4k, ostattecznie rozbilem to na 2 plany po 2-3h kazdy 3 - zwyczajnym ostatnio kupionym, nawet mi sie rozpiska zachowala https://docs.google.com/document/d/1KK5c6asP4baowmauyfW2yG6mYvEHNrQK_0jxVRcGzUY/edit + 24" uzywany monitorek dela i 19" staaaary eizo. Dzieki :) No nie ma co, miażdży :) Dziekuje Wszystkie zawieszone materialy nad arena maja kolor czerwony i wyginaja sie tak samo na skutek powielenia... Pamietaj ze czerwony barwnik w sredeniowieczu i wczesniej byl ekstremalnie droga rzecza i zazwyczaj jedynie arystokracje bylo stac by odziac sie w szaty tego koloru. Nikt raczej by nie wystawial czegos takiego na deszcz i wiatr by rzucac cien na "plebs". W przypadku gladiatorow naprzeciwko siebie zazwyczaj wystawiano dane typy gladiatorow. Przyklad: Koles na drugim planie trzyma wielka tarcze. Gosc na pierwszym planie powinien w tym przypadku posiadac miecz z zagieta koncowka ktory pozwalalby dosiegnac przeciwnika za masywna szeroka tarcza... Historycznie praca lezy.. ale technicznie jest naprawde na hi-levelu. Zycze powodzenia w konkursie. Super Art! ***** musialem zainwestowac w barwnik bo pasowalo mi to kompozycyjnie ;) Mozliwe ze historycznie lezy. ale kompletnie nie mam zjawki na gladiatorow i groznych ludzi z mieczami, troche mnie meczyl proces wykonania. No ale pierwsza nie kapibarowata praca musiala kiedys powstac ;) Dziekuje ! A to nie do końca prawda np. w Polsce był bardzo tani. Nie było barwnika czarnego i to na pewno. dobrze wiedziec ;) Był i to na pewno, ale za to bardzo drogi :D... no zależy w jakim okresie bo w tamtym to nie wiem. czemu ? bo to nie średniowiecze, tylko antyk mój drogi nordenie,np. legioniści ubierali wtedy się w czerwień. Walki gladiatorów były bardzo popularne i dawały ogromne zyski, tak samo można by się przyczepić do złota, które było jeszcze droższe, a którego jest tu całe dzikie mnóstwo. Interpretacja autora i tyle. A ja się jakoś wybije, bo mi ta praca się nie podoba. Nie zrozum mnie źle, kapibarę miałem na tapecie w pracy przez blisko 2 miesiące, ale tak subiektywnie dla mnie jest "naciapana", a wiele rzeczy wygląda na powklejane na siłę + kolory i perspektywa mi nie leżą. Kwestia gustu chyba, tak czy siak szczerzę zazdroszczę cierpliwości i winszuję poziomu. o wlasnie ;) Dzieki, rozumiem oczywiscie :) A nie było do jakiegoś XII czy XVIIIw. już nie pamiętam w każdym razie do Grunwaldu czarny ubiór nie wchodzi na rekonstrukcje na pewno, a potem nie wiem, bo nie mój okres ;) :) zgadzam sie albowiem jest prawda czasów, o których mówimy i prawda ekranu, która mówi: „Praromańska grusza chroni w swych konarach plebejskiego gladiatora” powineneś ttaaddkkuu umieścić jednego z gladiatorów na drzewie (koniecznie przebranego za królika) - niech on sie odszczekuje swoim prześladowcom z pańskiego dworu ! ;) hehehe, gdzie byles wczesniej z tym pomyslem !!! :D
brave Napisano 29 Styczeń 2013 Napisano 29 Styczeń 2013 duuzo pracy musiales w to włozyc ! niezłe brrawo za wytrwałosc . moze i cos tam nie siedzi ale ale jako całosc pracka prezentuje sie niezle. gratki!
tomerk Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 Bardzo fajna praca, modelowanie i shader *****. Mnie najbardziej podobajä się detale snycerki, po prostu miodzio. Całość robi wielkie wrażenie. GRATULACJE. Ile czasu trwał render i na ilu wątkach?
Rekomendowane odpowiedzi