Napisano 13 Luty 201312 l Cześć :) Piotrek jestem, zapraszam. Proszę o konstruktywną krytykę. Na początek coś starszego i kopara.
Napisano 14 Luty 201312 l Super! Miniaturka trochę mało kusząca, niech żałuje kto się nie skusił i nie wszedł :))
Napisano 14 Luty 201312 l Świetne dawaj więcej. Szczególnie concept przekonuje ilością informacji. Pozdrawiam ziomala z tarnowa;)
Napisano 14 Luty 201312 l Autor @ Urbanboogie - dzięki, pozmieniam może jutro, dziś sen mnie woła :) @ Lucek - dziękuję i odpozdrawiam :) jeszcze z wczoraj: (z ref)
Napisano 17 Luty 201312 l swietne rysunki ale okręgi nie są w perspektywie rysując koła używasz zaznaczenia a później transform i perspective?
Napisano 18 Luty 201312 l Autor ~Tiem - szczerze takie rysunki zajmują mi dużo czasu a głównie chodzi mi o walkę z perspektywą + kreska i grubość lini, więc staram się upraszczać co widać po jakości. Ten "cień" lepiej pokazuje co narysuję, tak mi się zdaje. ~tr3buh - tak i tak zmagam się z tym właśnie, te które mogę staram się robić odręcznie :)
Napisano 19 Luty 201312 l Masz do tego jakieś podszkice ręczne czy wszystko jedziesz w PSie? Bo masz czasem skomplikowane bryły, ciekawi mnie jak je ogarniasz.
Napisano 19 Luty 201312 l Ja jestem zachwycony, uwielbiam tego typu rzeczy, a Tobie to naprawdę dobrze wychodzi, pozdro.
Napisano 20 Luty 201312 l Autor ~gutekfiutek - do kopary robiłem szkice koncepcyjne na papierze, ale tylko aby wiedzieć co narysować, nie skanuję. Jadę w Psie jak leci :) staram się narysować dokładnie, czego nie widać to z refy albo z bani i do przodu :) np. tutaj 85% z jednej refy, szyny, podest i mechanizm dźwigara z bani. ~Kyrie Eleison, miło mi to słyszeć, jednak to tylko linie w perspektywie, i choć nie wydaje się trudne, to zabiera mnóstwo czasu, pozdrawiam :)
Napisano 20 Luty 201312 l masz jakies juz zlecenia? skonczyles moze szkole zwiazana z rys lub architekturą? zawsze koncepty w tym stylu bardziej mnie interesowały niż te wypasione z kolorem np. te są za****ste http://www.freakygaming.com/gallery/concept_art/quake_4/
Napisano 21 Luty 201312 l Autor ~tr3buh - dzięki Ci serdeczne za ten link, faktycznie jest tam stuff taki jak mówisz ;D odp: nie i nie :) jetengs:
Napisano 21 Luty 201312 l O żesz Ty... zmień miniaturę bo, aż się nie chce w nią klikać, a w środku przecież takie cukierki. Silniki świetne. Ze zdjęć były czy z głowy? Jak ze zdjęć to fajowo, a jak z głowy to miazga na całego. Będę tu zaglądał. Pozdrawiam, AQ
Napisano 21 Luty 201312 l wg mnie idealne koncepty, tak jak wyżej tr3buh zapodał link do quake co jest dobrym przykładem, ludzie od 3d nie mieliby problemów z ogarnięciem modelu przy tego typu szkicach... świetnie tym bardziej jeżeli faktycznie te wszystkie ładne linie robisz w PS, powinieneś ubiegać się o posadę concept artysty
Napisano 22 Luty 201312 l Autor ~Coyote - dzięki :) ~asdaq - z ref naturalnie, nauczę się rysować to pocisnę z głowy :) różnie to bywa, jak czegoś nie widać to jadę z bańki. ~Rotcore - dziękuję za ciepłe słowa, lecz trochę jeszcze wody upłynie zanim to się stanie, dużo nauki przede mną :) wszystkie w psie, tylko kopara w Painterze na próbę, nie trawię go jeszcze ;P jetpack z ref:
Napisano 6 Marzec 201312 l Kurde, patrzę i nie wiem co o tym myśleć, wygląda jakbyś robił takie rysunki od zawsze i miał już ładne doświadczenie w concept arcie. Lem też twierdził że jest jeden, ale Ruscy wykryli że stoi za nim cała szajka! Z Tobą może być podobnie!
Napisano 6 Marzec 201312 l Autor @Urbanboogie - hehe :D nie martw się, jestem sam, a ruskich się nie tykam ;D dzięki za miłe słowa, w zamian lekkie podejście w stronę zamków, inspirowane... drewnem ;]
Napisano 6 Marzec 201312 l Dobre to. Wg mnie niepotrzebnie wszędzie pokazujesz kontur belek, przez co faktycznie wygląda jak zrobione z zapałek. Wystarczyłoby zasugerować dany materiał w kilku miejscach, a reszte dopowiedzieć walorem. Pytanie: Ile czasu zajęło Ci wykonanie ostatniego arkusza? Pozdrawiam, AQ
Napisano 6 Marzec 201312 l Jako grafik 3D powiem Ci, że to kawał świetnej roboty. Bardzo czytelne, przejrzyste i lekko fikusne przez co aż człowiekowi się chce coś zrobić z tych conceptów. Z ciekawości ile czasu zajmuje Ci jeden taki szkic ?
Napisano 6 Marzec 201312 l asdaq dobrze prawisz, co do wooden castle to nie za bardzo mi się widzi taka nazwa, drewniany zamek. Wydaje mi się to zbyt monumentalne jak na taką budowlę. Wiem że to nie ma nic do rzeczy, ale myślę że nazewnictwo też jest ważne przy takich pracach. Eeehhh... nie wiem sam co piszę ;d Ale pięć za prace, domek niczego sobie ;d
Napisano 6 Marzec 201312 l Swietne! Az zmotywowales do podzialania troche liniami! Swietna teczka sie zapowiada :D
Napisano 10 Marzec 201312 l Autor ~asdaq - dzięki wielkie, nareszcie konkretna krytyka ;) owszem, za dużo kresek i może dlatego zajęło mi to około 6h, najdłużej środek, myślę rysując :) ~Sliterin - różnie, zależy od wielu czynników, na przykładzie powyżej ten z lewej i prawej około 1,5-2h, idzie szczerze topornie, ale czas przyjdzie z czasem - tak myślę hehe. ~MacOG - i tutaj dziękuję, faktycznie nie wiedziałem jak to nazwać, do portfolio to nie idzie wiec idc ;) ~WojtekFus - dziękuję :) ~theSZ - dzięki. Zbadajmy przestrzeń, już nie męczę tego dłużej.. ;D
Napisano 10 Marzec 201312 l Ile szczegółów! Podziwiam za wytrwałość, mi by ręka odpadła :D Nie wiem jak Ty to robisz ale efekt jest świetny.
Napisano 11 Marzec 201312 l Nieźle, ale to słabsze niż prace od których zacząłeś. Silniki z pierwszych postów były mocarne. Tutaj kreska jest trochę przybałaganiona, co utrudnia odbiór i bardzo spłaszcza obiekt. Brak światłocienia też nie pomaga. I dzięki za info o czasie rysowania zamku. AQ Edytowane 11 Marzec 201312 l przez asdaq error
Napisano 12 Marzec 201312 l Autor ~asdaq - dzięki za wskazówki, zatem teraz Cię zdemotywuję bałaganem, brak czasu i tak się to kończy ;) z wczoraj:
Napisano 12 Marzec 201312 l Zdemotywujesz? Wręcz przeciwnie! Katedra całkiem, całkiem. Aż się zajęcia z historii architektury przypominają... Tylko przypory to masz jak z klocków lego, mało to gotycko wygląda. Korzystałeś z refek czy z całkiem z głowy leciałeś? Jak masz mało czasu to dopracuj detal na fragmencie pracy, a resztę zostaw w szkicu. Efekt będzie dużo lepszy niż całość robiona na wariata. Dawaj dalej. Ja też coś jeszcze dziś podłubię. Pozdrawiam, AQ
Napisano 18 Marzec 201311 l Autor ~asdaq - dzięki, zwłaszcza za zachętę, przyznaję ze wstydem, że ostatnio jest mi potrzebna.. ;] masz rację, wezmę to sobie do serca. Naturalnie z ref, w zamian: Edytowane 18 Marzec 201311 l przez PeterK picerror
Napisano 20 Marzec 201311 l Vehikle bardzo fajne, a przy stworach znowu bałaganisz kreską. Każda kreska jest po coś, każda ma opisać kształt, jeśli tego nie robi to jest niepotrzebna. Polecam tą krótką serię szećiu filmików: Dawaj dalej, a mi wstyd, że u mnie cisza w teczce.... idę rysować kruca.
Napisano 20 Marzec 201311 l techniczne rzeczy wychodzą Ci idealnie, ładnie inspirujesz, do organiki więcej czytelności się by przydało i też będzie git
Napisano 24 Marzec 201311 l Autor \O/ po ekhm.. przerwie ;] ~asdaq - dziękuje wielce za zaangażowanie w temacie i za filmiki, cenne wskazówki :) fakt, pośpieszyłem się z tymi ośmiopaniami, uczyć cierpliwości muszę się ;D ~yarosh - dzięki :) Na marcowy GW contest, reszta na blogu, (klika odpowiedz cicho i cierpliwie prosząc i czekając na konstruktywną krytykę) enjoy:
Napisano 24 Marzec 201311 l coś się kryje za skrótem GW? Guild Wars? jeśli tak to mi zupełnie nie pasuej/ kojarzy się z uniwersum tej gry co do samej grafiki za dużo zielonego(koloru), we wszystkich cieniach pojawia się czarny/ciemny zielony, jakbyś zapomniał o innych kolorach (niebieski, fiolotowy) jaki i za dużo zieleni, która zawaliła cały zamysł jaki chciałeś przekazać w pracy czytałem opis na blogu i moim zdaniem powinieneś skupić się na pokazani tego że to był hotel, a teraz może natura tworzy swój własny hotel
Napisano 24 Marzec 201311 l kurczę, przekozackie robisz z perspektywą takie rzeczy że ja bałbym się nawet o nich pomyśleć ;] a kolorek też fajnie wychodzi
Napisano 24 Marzec 201311 l duuużo detalu, szkoda, że nie odpuściłeś w niektórych miejscach, bo tyle się dzieje w każdym zakątku pracy, że zupełnie nie wiadomo na czym oko zawiesić :)
Napisano 29 Kwiecień 201311 l Autor Witam po dość długim czasie wyciszenia, nie zanudzam, kolejne podejście do GW Contest - April: Death Knight ~takashmen - z kolorami szczerze mam problem, jak to mawiają najlepiej uczyć się na błędach, dziękuję :) ~em_ch - dzięki piękne za cenną wskazówkę, faktycznie, pieściłem to ile mogłem i przedobrzyłem zdrowo, oceń proszę, czy udało mi się skorygować błąd w tej powyżej :) Edytowane 3 Maj 201311 l przez PeterK odp do komentarza
Napisano 3 Maj 201311 l Autor ~ramalooke - dziękuję, już coś wrzucam. ~coyote - dzięki, choć nie widzę tego w ten sposób hehe. ~pumax - miło słyszeć, dzięki :) ~kamesanin - o, poważna rzecz, dziękuję za docenienie ;] Coś z Egiptu:
Napisano 3 Maj 201311 l Budujesz sobie niezłą bazę danych :D super rysuny, ostatnia wrzuta kojarzy mi się z historią architektury, a więc źle mi się kojarzy :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto