Skocz do zawartości

teczka3d: klicek art dump


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, keajra napisał:

Bardzo Ci zazdroszcze skilla, ale wiem ile lat pracowales nad nim - pamietam te slynna serie video tutoriali do zbrush 2.0 - niestety odpadlem jak zaczeles tam bakowac noisemapy i sie do dzis nie pozbieralem i nie dodykam zbrush. Troche mnie przerasta ten soft.

 

Nie mniej tez chcialbym siasc i w 60 minut takiego "speeda" zrobic jak ty - pomalowac, wyrenderowac i sluchac ahy i ochy.

 

A swoja droga to malo modeli teksturujesz i renderujesz a przeciez potrafisz 🙂 Nawet te rendery clay co masz sa mega dobre - to w zbrusz taki noise i swiatlo?

ziom, nie robie scenek bo to zajmuje kupe czasu. Kiedys jak robilismy razem jeszcze z @jaras em to bylo inaczej. On bardzo duza czesc bral na siebie i jakos to szlo.  Teraz mam doslownie 2-3 godziny dla siebie wolnego maxymalnie. Po prostu checi juz nie te i tez chce czegos innego od grafiki 😉 wiec skupiam sie na tym co najwieksza przyjemnosc mi daje, czyli rzezbienie i odkladanie wszystkich projektow na pozniej :DDDDDD

  • Like 3
  • Haha 3
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz sie juz nie zalapac, medium zosal przejety przez adobe. Wiec strzelam ze soft zostanie schowany do szafy i zabity. 

Facebook od kilku dni nie robi updatow, nie dziala kilka waznych opcji i juz chyba nie bedzie updatu. Jednym slowem, hu...kicha 🙂 No cale szczescie ze nie kupilem oculusa s na blacked frajdeju , bo bym sie wkurwil 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kaman! Też byłem już bliski zakupu ale otrząsnąłem się przekładając zakup na przyszły rok ale z tym info to mnie bardzo negatywnie zaskoczyłeś.

W sumie Adobe odważnie wchodzi na rynek 3d więc może to nie koniec Medium..

 

 

edit:

wyczytałem na benchmarku

Cytat

 

Medium dołącza do rodziny Adobe. Z wpisu na stronie Oculus dowiadujemy się, że Adobe kupił program do rzeźbienia w rzeczywistości wirtualnej, stworzony w 2016 roku przez należącą do Facebooka firmę VR. Nowych aktualizacji doczekamy się już w 2020 roku.

Medium ma pozostać bezpłatne dla osób posiadających system wirtualnej rzeczywistości Oculus.

Na razie nic nie ulega zmianom, jednak w przyszłości Adobe ma wprowadzić więcej funkcji i ulepszeń. Plany firmy zakładają uzupełnienie przez Medium programu do tworzenia tekstur 3D (Adobe Substance). Program bardzo pasuje do istniejących już ofert Adobe

 

 

Edytowane przez michalo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, michalo said:

No kaman! Też byłem już bliski zakupu ale otrząsnąłem się przekładając zakup na przyszły rok ale z tym info to mnie bardzo negatywnie zaskoczyłeś.

W sumie Adobe odważnie wchodzi na rynek 3d więc może to nie koniec Medium..

 

 

edit:

wyczytałem na benchmarku

 

hm.. no poczekajmy. moze cos zmienia albo przynajmniej nie spierdo..a..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze moge Ci napisac i z checia to zrobie tylko nic Ci to za bardzo nie da. Niestetu tych dwoch programow sie nie da sie ze soba porownac. 😕 to tak jakbys porownywal zbrusha do rzezbienia w glinie.

Medium to takie rzezbienie w glinie tylko bez brudu do okola. Niestety jezlei chcesz w nim pracowac musisz sie nauczyc rzezbic od nowa. 
Natomiast wolnosc jaka daje ten soft to jakies mistrzostwo 🙂 brushe dzialaja troche na innej zadadzie, bo wyobraz sobie ze dziala to tak ze do kazdego brusha masz podczepiony obiekt i gdzie klikniesz tam geberujesz ten obiekt. Postaram sie ponagrywac jakis staf i wrzucic 🙂 

 

geneanie soft jest toporny, zbugowany na maxa. Updejty teraz po przejeciu go przez adobre praktycznie nie wychodZa. Wiec np nie mozna uzywac stempli bo sie zacina program 🙂 

 

gebralnie medium to zabawka, kotrej uzywasz dla fanu.
 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 2/20/2020 at 5:05 AM, KLICEK said:

dzieki chlopaki 🙂 Arnold rozwalil mnie tym jaki jest prosty, a przy tym jakie daje efekty 🙂 ten jest mega testowy tak samo jak mapy 🙂 

A jak z predkoscia? Na jakiejs normalnej maszynie nie na "na moim podwojnym Threadripperze w miare OK" 😄 Ma tez render na GPU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki 🙂 

@Nezumi predkosci mega max 1 min na frama (w wiekosci przypadkow pracowalem na 50% rozdzielczosci wiec na klatke schodzilo z 10sek) nie uzywalem jeszcze gpu. Podobno jest wolniejszy niz ten na cpu bo jeszcze beta.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Klicek, mam pytanie do Medium- miałeś może problem z importem nowych stampów (pojedynczo i kilka na raz)- u mnie za każdym razem problem się sypie po prostu. Czytałem gdzieś, że to kwestia nowych sterowników Nvidi (sam robię na RtX 2060 Super) ale po instalowaniu starszych wersji  też nic to nie dało. Może się zetknąłeś z problemem? Albo znasz sposób na import stampów bezpośrednio w windowsie? Dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie mialem, straszanie mnie to zirytowalo ostatnio i przestalem poki co tego uzywac, do poki nie wypuszcza wersji medium juz pod szyldem adobe. Na forum oculusa masz podane, do ktorej wersji sterow musisz sie cofnac, ale ja tego nie robilem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, faktycznie po instalce wcześniejszych sterów wszystko hula bez problemu (431.60 w moim przypadku). Ciekawe kiedy i czy w ogóle to naprawią? Szkoda bo program ma mega potencjał co widać po twoich pracach i mimo, że mi bardziej do hardsurface jest potrzebny to szkoda by było jakby adobe olało teraz temat. Pozdrawiam   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naaaaaaah man 🙂 niechce mi sie takich modeli wrzucac do paintera i sie wczuwac jakos specjalnie 🙂 baza jest opierdzielona polypaintem bez uvalek XD pozniej bake polypainta do uv i troche poprojektowalem texture ze skory kurczaka na niego. Reszta to shader 🙂

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, RaVirr napisał:

Ten  czaszkostwór jest piękny. Tak z ciekawości- te modele są zriggowane czy rzeźbisz w tej konkretnej formie, bez późniejszego ustawiania?
 

dzieki 🙂 zazwyczaj modeluje w tposie zeby jak najdluzej moc korzystac z symetrii 🙂 a pozniej po prostu pozuje takim system co sie nazywa transpose master. Wiec rigow nie uzywam 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpatrzyłem na YT i całkiem sensownie to wygląda. Ja oczywiście jak na prawdziwego polaka przystało korzystam z dobroci darmowego Blendera w kwestii rzeźbienia- jest tam poniekąd podobna opcja, ale mam wrażenie, że nawet najprostszy rig o wiele lepiej działa (albo po prostu nie umiem tego używać).
Robiłeś może ostatnio tutoriale lub filmiki? Chętnie bym podpatrzył chociaż odrobinę techniki :O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to nie robilem tutow od jakiegos juz czasu 🙂 Ale ostatnio robilem live z kumplem mozesz rzucic okiem. Co prawda nie doszedlem tam do momentu w ktorym pozowalem postac, ale widac mniej wiecej jak robie baze itp 😉

 

 

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OO muszę to chociaż wysłuchać. Jak robię jakieś kreatury to straszna męczarnia dla mnie. Pół biedy jak jest coś odwzorowujące rzeczywistość, ale jak czegoś sobie nie mogę wyobrazić to jest takie rzeźbienie w gównie za przeproszeniem, dla mnie.

Dopóki nie spróbowałem zrobić na poważnie jakiegoś stworka to nie myślałem, że to taki ciężki temat.

Teraz mam wielki respekt do każdej zrytej bani potrafiącej wyrzeźbić takie i inne potwory 😛

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności