Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 925
  • Wyświetleń 110,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano
  • Autor
  W dniu 4.10.2019 o 10:24, keajra napisał:

Bardzo Ci zazdroszcze skilla, ale wiem ile lat pracowales nad nim - pamietam te slynna serie video tutoriali do zbrush 2.0 - niestety odpadlem jak zaczeles tam bakowac noisemapy i sie do dzis nie pozbieralem i nie dodykam zbrush. Troche mnie przerasta ten soft.

 

Nie mniej tez chcialbym siasc i w 60 minut takiego "speeda" zrobic jak ty - pomalowac, wyrenderowac i sluchac ahy i ochy.

 

A swoja droga to malo modeli teksturujesz i renderujesz a przeciez potrafisz 🙂 Nawet te rendery clay co masz sa mega dobre - to w zbrusz taki noise i swiatlo?

ziom, nie robie scenek bo to zajmuje kupe czasu. Kiedys jak robilismy razem jeszcze z @jaras em to bylo inaczej. On bardzo duza czesc bral na siebie i jakos to szlo.  Teraz mam doslownie 2-3 godziny dla siebie wolnego maxymalnie. Po prostu checi juz nie te i tez chce czegos innego od grafiki 😉 wiec skupiam sie na tym co najwieksza przyjemnosc mi daje, czyli rzezbienie i odkladanie wszystkich projektow na pozniej :DDDDDD

Napisano

Kolejny autoportret? 😛

Te hardsurfejsy to modelujesz czy rzeźbisz?

Napisano

Zbrush czy medium? Klasa jak zwykle 🤯

Edytowane przez michalo

Napisano

Wreszcie od kuchni coś widać.

Także widać, źe mu zimno. Nie tylko po minie 😉

Edytowane przez michalo

Napisano
  • Autor

mozesz sie juz nie zalapac, medium zosal przejety przez adobe. Wiec strzelam ze soft zostanie schowany do szafy i zabity. 

Facebook od kilku dni nie robi updatow, nie dziala kilka waznych opcji i juz chyba nie bedzie updatu. Jednym slowem, hu...kicha 🙂 No cale szczescie ze nie kupilem oculusa s na blacked frajdeju , bo bym sie wkurwil 😄

Napisano

No kaman! Też byłem już bliski zakupu ale otrząsnąłem się przekładając zakup na przyszły rok ale z tym info to mnie bardzo negatywnie zaskoczyłeś.

W sumie Adobe odważnie wchodzi na rynek 3d więc może to nie koniec Medium..

 

 

edit:

wyczytałem na benchmarku

  Cytat

 

Medium dołącza do rodziny Adobe. Z wpisu na stronie Oculus dowiadujemy się, że Adobe kupił program do rzeźbienia w rzeczywistości wirtualnej, stworzony w 2016 roku przez należącą do Facebooka firmę VR. Nowych aktualizacji doczekamy się już w 2020 roku.

Medium ma pozostać bezpłatne dla osób posiadających system wirtualnej rzeczywistości Oculus.

Na razie nic nie ulega zmianom, jednak w przyszłości Adobe ma wprowadzić więcej funkcji i ulepszeń. Plany firmy zakładają uzupełnienie przez Medium programu do tworzenia tekstur 3D (Adobe Substance). Program bardzo pasuje do istniejących już ofert Adobe

 

 

Edytowane przez michalo

Napisano
  W dniu 12.12.2019 o 12:46, michalo napisał:

No kaman! Też byłem już bliski zakupu ale otrząsnąłem się przekładając zakup na przyszły rok ale z tym info to mnie bardzo negatywnie zaskoczyłeś.

W sumie Adobe odważnie wchodzi na rynek 3d więc może to nie koniec Medium..

 

 

edit:

wyczytałem na benchmarku

 

hm.. no poczekajmy. moze cos zmienia albo przynajmniej nie spierdo..a..

Napisano

Mozesz cos wiecej na temat tego programu w kontekscie porownawczym do zbrusha? Zgrubnie przedstawic ograniczenia, ten ostatni skulpt dosc syty, ten oculus to chyba nie byle popierdolka, co?

Edytowane przez genitalius

Napisano
  • Autor

Pewnie ze moge Ci napisac i z checia to zrobie tylko nic Ci to za bardzo nie da. Niestetu tych dwoch programow sie nie da sie ze soba porownac. 😕 to tak jakbys porownywal zbrusha do rzezbienia w glinie.

Medium to takie rzezbienie w glinie tylko bez brudu do okola. Niestety jezlei chcesz w nim pracowac musisz sie nauczyc rzezbic od nowa. 
Natomiast wolnosc jaka daje ten soft to jakies mistrzostwo 🙂 brushe dzialaja troche na innej zadadzie, bo wyobraz sobie ze dziala to tak ze do kazdego brusha masz podczepiony obiekt i gdzie klikniesz tam geberujesz ten obiekt. Postaram sie ponagrywac jakis staf i wrzucic 🙂 

 

geneanie soft jest toporny, zbugowany na maxa. Updejty teraz po przejeciu go przez adobre praktycznie nie wychodZa. Wiec np nie mozna uzywac stempli bo sie zacina program 🙂 

 

gebralnie medium to zabawka, kotrej uzywasz dla fanu.
 

 

Napisano

@wujek_kane mnie to wygląda na Afrodytę z Knidos przed zdjęciem szaty 🙂 Łepetyna rewelacyjna - idealna do jakiejś produkcji s.f. Żylasty shader robi swoje.

Edytowane przez alex3d

Napisano

ładnie tak oceniać dziewczynę po wyglądzie? może ma za to świetny charakter

Napisano
  W dniu 20.02.2020 o 11:05, KLICEK napisał:

dzieki chlopaki 🙂 Arnold rozwalil mnie tym jaki jest prosty, a przy tym jakie daje efekty 🙂 ten jest mega testowy tak samo jak mapy 🙂 

A jak z predkoscia? Na jakiejs normalnej maszynie nie na "na moim podwojnym Threadripperze w miare OK" 😄 Ma tez render na GPU?

Napisano

Dzieki! No to jestem w szoku. Ech gdyby tak Maya nie kosztowala nerke na rok...

 

Edytowane przez Nezumi

Napisano

Hej Klicek, mam pytanie do Medium- miałeś może problem z importem nowych stampów (pojedynczo i kilka na raz)- u mnie za każdym razem problem się sypie po prostu. Czytałem gdzieś, że to kwestia nowych sterowników Nvidi (sam robię na RtX 2060 Super) ale po instalowaniu starszych wersji  też nic to nie dało. Może się zetknąłeś z problemem? Albo znasz sposób na import stampów bezpośrednio w windowsie? Dzięki z góry

Napisano

Dzięki, faktycznie po instalce wcześniejszych sterów wszystko hula bez problemu (431.60 w moim przypadku). Ciekawe kiedy i czy w ogóle to naprawią? Szkoda bo program ma mega potencjał co widać po twoich pracach i mimo, że mi bardziej do hardsurface jest potrzebny to szkoda by było jakby adobe olało teraz temat. Pozdrawiam   

Napisano

Ten  czaszkostwór jest piękny. Tak z ciekawości- te modele są zriggowane czy rzeźbisz w tej konkretnej formie, bez późniejszego ustawiania?
 

Napisano
  • Autor
  W dniu 4.08.2020 o 10:58, RaVirr napisał:

Ten  czaszkostwór jest piękny. Tak z ciekawości- te modele są zriggowane czy rzeźbisz w tej konkretnej formie, bez późniejszego ustawiania?
 

dzieki 🙂 zazwyczaj modeluje w tposie zeby jak najdluzej moc korzystac z symetrii 🙂 a pozniej po prostu pozuje takim system co sie nazywa transpose master. Wiec rigow nie uzywam 😉

Napisano

Podpatrzyłem na YT i całkiem sensownie to wygląda. Ja oczywiście jak na prawdziwego polaka przystało korzystam z dobroci darmowego Blendera w kwestii rzeźbienia- jest tam poniekąd podobna opcja, ale mam wrażenie, że nawet najprostszy rig o wiele lepiej działa (albo po prostu nie umiem tego używać).
Robiłeś może ostatnio tutoriale lub filmiki? Chętnie bym podpatrzył chociaż odrobinę techniki :O

Napisano

Akurat jestem w no niekoniecznie absorbującej, urzędowej pracy więc oglądam z wielką przyjemnością :O 
 

Napisano

OO muszę to chociaż wysłuchać. Jak robię jakieś kreatury to straszna męczarnia dla mnie. Pół biedy jak jest coś odwzorowujące rzeczywistość, ale jak czegoś sobie nie mogę wyobrazić to jest takie rzeźbienie w gównie za przeproszeniem, dla mnie.

Dopóki nie spróbowałem zrobić na poważnie jakiegoś stworka to nie myślałem, że to taki ciężki temat.

Teraz mam wielki respekt do każdej zrytej bani potrafiącej wyrzeźbić takie i inne potwory 😛

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności