Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rewelka, widzialem na jakims streamie koleszke, niemiekka postac. Ubranko w ZB czy MD + ZB?
Czy Blender moze? (zaraz mnie tu ktos opieprzy ze sie nabijam znowu 🤭)

  • Haha 1
Napisano

Mistrzostwo jak dla mnie. Ile to ma mniej więcej poly w grze? I jak takie ciuchy z hard surface robicie? MD samo ubranie a potem w Zbrushu rzeźbienie hard surface'ów?

  • Like 1
Napisano

Kapitalna, mistrzowska robota. Model, ciuchy, tekstury, wszystko perfekcja 10/10, gratulacje. Napięcie kombinezonu na ciele i zmarchy, super. Materiały wypasione, ciężko odróżnić czy to prezentacja z silnika czy rendery. Jedyna pierdoła, która przełamuje tę perfekcję to kolizja kciuka z kamizelką w jednej z póz 🙃

  • Like 1
Napisano
17 godzin temu, dm_ napisał:

Mistrzostwo jak dla mnie. Ile to ma mniej więcej poly w grze? I jak takie ciuchy z hard surface robicie? MD samo ubranie a potem w Zbrushu rzeźbienie hard surface'ów?

dzieki ziom 🙂 generalnie ciuchy to wszystko co tu widzisz to jest MD, jedyne co tam jest dolozone w zbrushu to drobne poprawki na shapach + memory foldsy (jak sa wymagane) 

Hard surfecy robie w zbrushu (poki jeszcze to przechodzi w grach), sa odrobinke gorszej jakosci ale finalnie na normalce i tak sie nie rzuca w oczy 🙂 Ciezko powiedziec ile to ma poly ale strzelam ze gdzies w granicach 100k poly

 

No i dzieki Panowie za mile slowa 🙂 ❤️

 

  • Thanks 1
Napisano

Ilosc detalu mnie zabija 🙂 Rewelacja jak zwykle. Tylko rzezbisz czy teksturki tez twoja robota? Zawsze sie zastanawiam jak duzy jest stopien specjalizacji przy takich produkcjach.

 

Napisano
W dniu 28.01.2021 o 19:42, Soulinka12 napisał:

te buty !! 😄 cudowne te wzorki ❤️ ❤️❤️ ilość detalu jest oszałamiająca 😮świetna postać 

hej dzieki ❤️

21 godzin temu, Nezumi napisał:

Ilosc detalu mnie zabija 🙂 Rewelacja jak zwykle. Tylko rzezbisz czy teksturki tez twoja robota? Zawsze sie zastanawiam jak duzy jest stopien specjalizacji przy takich produkcjach.

 

Wszystko na tej postaci (oprocz wlosow pod czapka i czapka i reka) to moja robota, od blokoutu, przez marva, low poly, textury, shading, export i fixy w silniku 🙂 tak jest z wiekszoscia modeli, po prostu dostajesz ownershipa na model i musisz go dowiezc do gry-konca produkcji. 

 

W ogole z tym modelem smieszna historia 🙂 bo to pierwszy model postaci do CP jaki zrobilem (i chyba jaki robil moj team) i nigdy nie mial wejsc do gry.

  • Like 1
  • Thanks 1
Napisano
2 minuty temu, michalo napisał:

Świetny projekt. Wszystko trzyma się kupy. Te assety w jego zasobniku to też robiłeś?

tez 😉 no nie sa najlepszej jakosci, ale na swoja obrone mam ze model ma jakies 4-5 lat 😉

  • Like 1
Napisano

Czad. Fajnie ze tak masz - zawsze slyszalem jakies historie o tym jak to jeden koles dostaje noge, drugi robi but, trzeci sznurowki i potem masz g...o w portfolio bo kazda postac robi sie w 15 osob zeby caly team czul sie polaczony z tym projektem czy jakies tam inne psychologiczne bzdety 😄

  • Like 1
Napisano

nie no to raczej w filmach, animacjach takie jaja sie zdarzaja 🙂 Chociaz trzeba przyznac ze czasem jak dostajesz set do zrobienia dla crowdowych postaci to tez nie robisz kompletnych postaci 😉

 

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Jego pyszczek jest kjut ❤️ :D, ogólnie sztos i fajne rendery.

 

Ps. to są szejdery czy jakiś overpaint?

 

Edytowane przez tobiq4
  • Like 1
Napisano

No jest słodki, trzeba mu oddać 😄 
Dołączam się do pytania o shadery 😮
Swoją drogą, jak wygląda transport takich modeli do substance paintera? Ostatnio pokusiłem się o zakup (eh, te niecno-skuteczne ataki reklam :/), jeszcze nie miałem okazji przetestować nawet na prostych modelach a ciekawi mnie czy uber skomplikowane rzeczy też przyjmuje 😄
 

  • Like 1
Napisano

Heja

 

@tobiq4 wszystko jest na shaderze + textury. Zero overpaintu, delikatny shift na kolorach 🙂 

 

@RaVirr No tutaj to dosc prosto wszystko robilem, bo to sa caly czas testy. Wiec zeby zaoszczedzic czas to Uvalka jest robiona automatem. Model to decym hipolasa (wiec 90% detali ma na sobie, nie na normalmapie). Wiec export ze zbrush jest prosty. Pozniej sobie wrzucam taki model do Paintera robie podstawowy shader (glownie automaty dodajace detal/color automatycznie) i zapisuje go sobie jako smart shader zebym po zmienie modelu po prostu przeciagnal shader i mial gotowa texture 🙂 

 

Jak przelacze pozniej kompa to podrzuce moze wyglad flata, ale mowie nic fancy. Staram sie robic te rzeczy najprostszymi sposobami, zebym nie marnowal czasu na cos co nie sprawia mi przyjemnosci.

 

 

  • Like 4
Napisano (edytowane)

Kurde.. nie powiedziałeś nawet słowa, a już wyzwoliłeś wewnętrzny szał zakupów 😄
To jest chyba najgorsze- ilekroć patrzę na Twoje modele to jaram się potwornie i mam mylne wrażenie, że zakup Zbrusha rozwiąże wszystkie problemy związane z brakiem skilla w sculptingu xD

Edytowane przez RaVirr
  • Like 1
Napisano
Teraz, RaVirr napisał:

Kurde.. nie powiedziałeś nawet słowa, a już wyzwoliłeś wewnętrzny szał zakupów 😄
To jest chyba najgorsze- ilekroć patrzę na Twoje modele to jaram się potwornie i mam mylne wrażenie, że zakup Zbrusha rozwiąże wszystkie problemy związane z brakiem skilla w sculptingu xD

Może cię zmotywuje do nauki chociaż 😉

  • Like 1
Napisano
3 minuty temu, michalo napisał:

Może cię zmotywuje do nauki chociaż 😉

Jestem potwornie zmotywowany, ale mój biedny Blender (ale zaznaczam, że najlepszy!) nie wyrabia przy 3 milionach wielokątów ;( Stąd też pomysł na zakupy i płynące z tego wnioski \o/ Niestety mój wewnętrzny głos nie może zgodzić się na miesięczną subskrypcję (nawet w ramach testów), a kieruje mnie w stronę zakupu pełnej wersji 😄 

  • Haha 1
Napisano

Kurcze, a słyszałem, że Blender jest  wydajny w ilościach poly w sculpt mode.

 

@KLICEK próbowałeś może teksturowania w toobagu? Nie wytrzymałem i wziąłem licencję 4 i chciałbym sobie coś podmalować kiedyś, ale najpierw chcę nazbierać informacji 😉

  • Like 1
Napisano
17 godzin temu, RaVirr napisał:

Jestem potwornie zmotywowany, ale mój biedny Blender (ale zaznaczam, że najlepszy!) nie wyrabia przy 3 milionach wielokątów ;( Stąd też pomysł na zakupy i płynące z tego wnioski \o/ Niestety mój wewnętrzny głos nie może zgodzić się na miesięczną subskrypcję (nawet w ramach testów), a kieruje mnie w stronę zakupu pełnej wersji 😄 

Dzieki ziom za mile slowo 🙂 

No Painter jest naprawde spoko odkad trafil pod skrzydla Adobe, widac ze tam sie staraja jednak pchnac ten soft w dobra strone. 

Co do zbrusha, zawsze mozna sprobowac CORE albo darmowa wersje zeby zobaczyc jaka jest roznica pomiedzy zb a blenderem 🙂 Nigdy nie probowalem skulpcic w blenderze wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec. 

Zbrush jest ok, ale chcialbym zeby mial konkurencje 🙂

16 godzin temu, michalo napisał:

 

@KLICEK próbowałeś może teksturowania w toobagu? Nie wytrzymałem i wziąłem licencję 4 i chciałbym sobie coś podmalować kiedyś, ale najpierw chcę nazbierać informacji 😉

 

No wlasnie widzialem ze cos dodali, ale nie kupilem jeszcze marmo4 😄 wiec ciezko cokolwiek powiedziec o texturowanku 🙂 zakladam ze jest takie se 😉

Napisano
W dniu 5.02.2021 o 18:01, RaVirr napisał:

Jestem potwornie zmotywowany, ale mój biedny Blender (ale zaznaczam, że najlepszy!) nie wyrabia przy 3 milionach wielokątów ;( Stąd też pomysł na zakupy i płynące z tego wnioski \o/ Niestety mój wewnętrzny głos nie może zgodzić się na miesięczną subskrypcję (nawet w ramach testów), a kieruje mnie w stronę zakupu pełnej wersji 😄 

Wybacz @KLICEK, może to niewłaściwy wątek (daj znać jakby co to usunę) ale @RaVirr próbowałeś może pobawić się z modyfikatorem multires? Chyba poprawiono wydajność i można trochę podłubać teraz detali. Dodatkowo naprawili też przełączanie z wysokiego do niższych poziomów podziału. Może trochę pomoże?

  • Like 1
Napisano

@EthicallyChallenged Blender mi się niestety wysypywał i bardzo słabo to działało 😞 Co nie zmienia faktu, że ostatnio tego nie sprawdzałem więc dziękówa za przypomnienie 😮 Rzucę okiem bo wydaje mi się, że ostatnio sprawdzałem ten modyfikator w którejś wersji alpha/beta.

Napisano
2 godziny temu, michalo napisał:

Wyncyjj! Miło, że się podzieliłeś 🙂

Jak naprawiłeś narożniki? Morph?

maska na krawedziach - > invert - > morph to plane 😉

 

  • Thanks 1
Napisano

Sie kurna naszukalem jak sciagnac sobie ten filmik z VDMA z instagramu a ty tu tak po prostu na vimeo wrzucasz... 🙂
Zwyczajowo swietne. Kolorki tez mi podchodza bardzo - Painter czy ZB czy cos jeszcze innego do kolorkow?

Napisano

Painter, painter 🙂 ostatnio fajny workflow znalazlem gdzie po prostu robie bazowa texture na wipowskim modelu. Zapisuje ta texture jako smart mat i pozniej uzywam na updatach. Co prawda zawsze delikatnie inaczej wyglada bo inne uv jest, ale mi to nie przeszkadza 🙂

 

Co do filmow, bede teraz staral sie wiecej tego robic i wiecej wrzucac 🙂

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności