Nezumi Napisano 25 Grudzień 2020 Napisano 25 Grudzień 2020 Rewelka, widzialem na jakims streamie koleszke, niemiekka postac. Ubranko w ZB czy MD + ZB? Czy Blender moze? (zaraz mnie tu ktos opieprzy ze sie nabijam znowu 🤭) 1
KLICEK Napisano 25 Grudzień 2020 Autor Napisano 25 Grudzień 2020 ubranie cale w md + zb na detale ale w sumie nie warto bylo 🙂 2 1 1
blazejbobek Napisano 25 Grudzień 2020 Napisano 25 Grudzień 2020 Już widziałem tego cwaniaczka w grze 🙂 Piękny model! 🤘🤘🤘 1
EthicallyChallenged Napisano 25 Grudzień 2020 Napisano 25 Grudzień 2020 Super, będziesz mógł pokazać więcej postaci, siatki, rendery bez tekstur i inne takie rzeczy? Ja jeszcze tego pana nie spotkałem, mimo 50 godzin na zegarze, ciągle odkładam tę misje bo nonstop mi dzwonią z czymś innym 😄 2
Ania Napisano 25 Grudzień 2020 Napisano 25 Grudzień 2020 Poziom taki że nie ma co krytykować, tylko podziwiać.
benton Napisano 3 Styczeń 2021 Napisano 3 Styczeń 2021 (edytowane) W dniu 24.12.2020 o 10:50, Sebazx6r napisał: Taki troche Ronnie Coleman. Jak ogladalem jeden filmik mi sie skojazyl. obstawiam marcusa z omega doom.https://www.cda.pl/video/101019138 od 28:50 (imho uwielbiam tą scenę razem tym dźwiękiem) Edytowane 3 Styczeń 2021 przez benton 1
Sebazx6r Napisano 4 Styczeń 2021 Napisano 4 Styczeń 2021 Nie wiem mi sie zColemanem skojazyl jak ogladalem jakis filmi iwdok byl z dolu i podobny mial wyraz twarzy. v
blood_brother Napisano 15 Styczeń 2021 Napisano 15 Styczeń 2021 (edytowane) Ciuchy to też Twoja robota? Pytam również o design 🙂 Edytowane 15 Styczeń 2021 przez blood_brother 1
KLICEK Napisano 15 Styczeń 2021 Autor Napisano 15 Styczeń 2021 tak ciuchy tez 🙂 Designowal calosc Marek Madej, ja troszke pomagalem i dodalem cos od siebie jak zawsze :)) 2
tobiq4 Napisano 15 Styczeń 2021 Napisano 15 Styczeń 2021 Nawet pod płaszczem takie niespodzianki, sztos robota ❤️ 1
dm_ Napisano 15 Styczeń 2021 Napisano 15 Styczeń 2021 Mistrzostwo jak dla mnie. Ile to ma mniej więcej poly w grze? I jak takie ciuchy z hard surface robicie? MD samo ubranie a potem w Zbrushu rzeźbienie hard surface'ów? 1
alex3d Napisano 16 Styczeń 2021 Napisano 16 Styczeń 2021 Kapitalna, mistrzowska robota. Model, ciuchy, tekstury, wszystko perfekcja 10/10, gratulacje. Napięcie kombinezonu na ciele i zmarchy, super. Materiały wypasione, ciężko odróżnić czy to prezentacja z silnika czy rendery. Jedyna pierdoła, która przełamuje tę perfekcję to kolizja kciuka z kamizelką w jednej z póz 🙃 1
Sebazx6r Napisano 16 Styczeń 2021 Napisano 16 Styczeń 2021 Poza kojazy mi się starą babcią xD a postać troche z death of the outsider. W sumie to nie wiem czemu. Fajna postać ;). 1
KLICEK Napisano 16 Styczeń 2021 Autor Napisano 16 Styczeń 2021 17 godzin temu, dm_ napisał: Mistrzostwo jak dla mnie. Ile to ma mniej więcej poly w grze? I jak takie ciuchy z hard surface robicie? MD samo ubranie a potem w Zbrushu rzeźbienie hard surface'ów? dzieki ziom 🙂 generalnie ciuchy to wszystko co tu widzisz to jest MD, jedyne co tam jest dolozone w zbrushu to drobne poprawki na shapach + memory foldsy (jak sa wymagane) Hard surfecy robie w zbrushu (poki jeszcze to przechodzi w grach), sa odrobinke gorszej jakosci ale finalnie na normalce i tak sie nie rzuca w oczy 🙂 Ciezko powiedziec ile to ma poly ale strzelam ze gdzies w granicach 100k poly No i dzieki Panowie za mile slowa 🙂 ❤️ 1
Soulinka12 Napisano 28 Styczeń 2021 Napisano 28 Styczeń 2021 te buty !! 😄 cudowne te wzorki ❤️ ❤️❤️ ilość detalu jest oszałamiająca 😮świetna postać 1
Nezumi Napisano 29 Styczeń 2021 Napisano 29 Styczeń 2021 Ilosc detalu mnie zabija 🙂 Rewelacja jak zwykle. Tylko rzezbisz czy teksturki tez twoja robota? Zawsze sie zastanawiam jak duzy jest stopien specjalizacji przy takich produkcjach.
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2021 Autor Napisano 29 Styczeń 2021 W dniu 28.01.2021 o 19:42, Soulinka12 napisał: te buty !! 😄 cudowne te wzorki ❤️ ❤️❤️ ilość detalu jest oszałamiająca 😮świetna postać hej dzieki ❤️ 21 godzin temu, Nezumi napisał: Ilosc detalu mnie zabija 🙂 Rewelacja jak zwykle. Tylko rzezbisz czy teksturki tez twoja robota? Zawsze sie zastanawiam jak duzy jest stopien specjalizacji przy takich produkcjach. Wszystko na tej postaci (oprocz wlosow pod czapka i czapka i reka) to moja robota, od blokoutu, przez marva, low poly, textury, shading, export i fixy w silniku 🙂 tak jest z wiekszoscia modeli, po prostu dostajesz ownershipa na model i musisz go dowiezc do gry-konca produkcji. W ogole z tym modelem smieszna historia 🙂 bo to pierwszy model postaci do CP jaki zrobilem (i chyba jaki robil moj team) i nigdy nie mial wejsc do gry. 1 1
michalo Napisano 29 Styczeń 2021 Napisano 29 Styczeń 2021 Świetny projekt. Wszystko trzyma się kupy. Te assety w jego zasobniku to też robiłeś? 1
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2021 Autor Napisano 29 Styczeń 2021 2 minuty temu, michalo napisał: Świetny projekt. Wszystko trzyma się kupy. Te assety w jego zasobniku to też robiłeś? tez 😉 no nie sa najlepszej jakosci, ale na swoja obrone mam ze model ma jakies 4-5 lat 😉 1
Nezumi Napisano 30 Styczeń 2021 Napisano 30 Styczeń 2021 Czad. Fajnie ze tak masz - zawsze slyszalem jakies historie o tym jak to jeden koles dostaje noge, drugi robi but, trzeci sznurowki i potem masz g...o w portfolio bo kazda postac robi sie w 15 osob zeby caly team czul sie polaczony z tym projektem czy jakies tam inne psychologiczne bzdety 😄 1
KLICEK Napisano 30 Styczeń 2021 Autor Napisano 30 Styczeń 2021 nie no to raczej w filmach, animacjach takie jaja sie zdarzaja 🙂 Chociaz trzeba przyznac ze czasem jak dostajesz set do zrobienia dla crowdowych postaci to tez nie robisz kompletnych postaci 😉 1
wujek_kane Napisano 2 Luty 2021 Napisano 2 Luty 2021 Godzinę temu, michalo napisał: Krcze, fajne te kreaturki robisz. raczej straszne 😉 1
tobiq4 Napisano 5 Luty 2021 Napisano 5 Luty 2021 (edytowane) Jego pyszczek jest kjut ❤️ :D, ogólnie sztos i fajne rendery. Ps. to są szejdery czy jakiś overpaint? Edytowane 5 Luty 2021 przez tobiq4 1
RaVirr Napisano 5 Luty 2021 Napisano 5 Luty 2021 No jest słodki, trzeba mu oddać 😄 Dołączam się do pytania o shadery 😮 Swoją drogą, jak wygląda transport takich modeli do substance paintera? Ostatnio pokusiłem się o zakup (eh, te niecno-skuteczne ataki reklam :/), jeszcze nie miałem okazji przetestować nawet na prostych modelach a ciekawi mnie czy uber skomplikowane rzeczy też przyjmuje 😄 1
KLICEK Napisano 5 Luty 2021 Autor Napisano 5 Luty 2021 Heja @tobiq4 wszystko jest na shaderze + textury. Zero overpaintu, delikatny shift na kolorach 🙂 @RaVirr No tutaj to dosc prosto wszystko robilem, bo to sa caly czas testy. Wiec zeby zaoszczedzic czas to Uvalka jest robiona automatem. Model to decym hipolasa (wiec 90% detali ma na sobie, nie na normalmapie). Wiec export ze zbrush jest prosty. Pozniej sobie wrzucam taki model do Paintera robie podstawowy shader (glownie automaty dodajace detal/color automatycznie) i zapisuje go sobie jako smart shader zebym po zmienie modelu po prostu przeciagnal shader i mial gotowa texture 🙂 Jak przelacze pozniej kompa to podrzuce moze wyglad flata, ale mowie nic fancy. Staram sie robic te rzeczy najprostszymi sposobami, zebym nie marnowal czasu na cos co nie sprawia mi przyjemnosci. 4
RaVirr Napisano 5 Luty 2021 Napisano 5 Luty 2021 (edytowane) Kurde.. nie powiedziałeś nawet słowa, a już wyzwoliłeś wewnętrzny szał zakupów 😄 To jest chyba najgorsze- ilekroć patrzę na Twoje modele to jaram się potwornie i mam mylne wrażenie, że zakup Zbrusha rozwiąże wszystkie problemy związane z brakiem skilla w sculptingu xD Edytowane 5 Luty 2021 przez RaVirr 1
michalo Napisano 5 Luty 2021 Napisano 5 Luty 2021 Teraz, RaVirr napisał: Kurde.. nie powiedziałeś nawet słowa, a już wyzwoliłeś wewnętrzny szał zakupów 😄 To jest chyba najgorsze- ilekroć patrzę na Twoje modele to jaram się potwornie i mam mylne wrażenie, że zakup Zbrusha rozwiąże wszystkie problemy związane z brakiem skilla w sculptingu xD Może cię zmotywuje do nauki chociaż 😉 1
RaVirr Napisano 5 Luty 2021 Napisano 5 Luty 2021 3 minuty temu, michalo napisał: Może cię zmotywuje do nauki chociaż 😉 Jestem potwornie zmotywowany, ale mój biedny Blender (ale zaznaczam, że najlepszy!) nie wyrabia przy 3 milionach wielokątów ;( Stąd też pomysł na zakupy i płynące z tego wnioski \o/ Niestety mój wewnętrzny głos nie może zgodzić się na miesięczną subskrypcję (nawet w ramach testów), a kieruje mnie w stronę zakupu pełnej wersji 😄 1
michalo Napisano 5 Luty 2021 Napisano 5 Luty 2021 Kurcze, a słyszałem, że Blender jest wydajny w ilościach poly w sculpt mode. @KLICEK próbowałeś może teksturowania w toobagu? Nie wytrzymałem i wziąłem licencję 4 i chciałbym sobie coś podmalować kiedyś, ale najpierw chcę nazbierać informacji 😉 1
KLICEK Napisano 6 Luty 2021 Autor Napisano 6 Luty 2021 17 godzin temu, RaVirr napisał: Jestem potwornie zmotywowany, ale mój biedny Blender (ale zaznaczam, że najlepszy!) nie wyrabia przy 3 milionach wielokątów ;( Stąd też pomysł na zakupy i płynące z tego wnioski \o/ Niestety mój wewnętrzny głos nie może zgodzić się na miesięczną subskrypcję (nawet w ramach testów), a kieruje mnie w stronę zakupu pełnej wersji 😄 Dzieki ziom za mile slowo 🙂 No Painter jest naprawde spoko odkad trafil pod skrzydla Adobe, widac ze tam sie staraja jednak pchnac ten soft w dobra strone. Co do zbrusha, zawsze mozna sprobowac CORE albo darmowa wersje zeby zobaczyc jaka jest roznica pomiedzy zb a blenderem 🙂 Nigdy nie probowalem skulpcic w blenderze wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec. Zbrush jest ok, ale chcialbym zeby mial konkurencje 🙂 16 godzin temu, michalo napisał: @KLICEK próbowałeś może teksturowania w toobagu? Nie wytrzymałem i wziąłem licencję 4 i chciałbym sobie coś podmalować kiedyś, ale najpierw chcę nazbierać informacji 😉 No wlasnie widzialem ze cos dodali, ale nie kupilem jeszcze marmo4 😄 wiec ciezko cokolwiek powiedziec o texturowanku 🙂 zakladam ze jest takie se 😉
EthicallyChallenged Napisano 7 Luty 2021 Napisano 7 Luty 2021 W dniu 5.02.2021 o 18:01, RaVirr napisał: Jestem potwornie zmotywowany, ale mój biedny Blender (ale zaznaczam, że najlepszy!) nie wyrabia przy 3 milionach wielokątów ;( Stąd też pomysł na zakupy i płynące z tego wnioski \o/ Niestety mój wewnętrzny głos nie może zgodzić się na miesięczną subskrypcję (nawet w ramach testów), a kieruje mnie w stronę zakupu pełnej wersji 😄 Wybacz @KLICEK, może to niewłaściwy wątek (daj znać jakby co to usunę) ale @RaVirr próbowałeś może pobawić się z modyfikatorem multires? Chyba poprawiono wydajność i można trochę podłubać teraz detali. Dodatkowo naprawili też przełączanie z wysokiego do niższych poziomów podziału. Może trochę pomoże? 1
RaVirr Napisano 7 Luty 2021 Napisano 7 Luty 2021 @EthicallyChallenged Blender mi się niestety wysypywał i bardzo słabo to działało 😞 Co nie zmienia faktu, że ostatnio tego nie sprawdzałem więc dziękówa za przypomnienie 😮 Rzucę okiem bo wydaje mi się, że ostatnio sprawdzałem ten modyfikator w którejś wersji alpha/beta.
KLICEK Napisano 10 Luty 2021 Autor Napisano 10 Luty 2021 detail_01_mp4.mp4 spike_monster_01_almost_full_01_mp4.mp4 male making ofy, pierwszy filmik to przygotowanie VDMA a drugie to uzywanie go do detlowania. 6 3
EthicallyChallenged Napisano 10 Luty 2021 Napisano 10 Luty 2021 Super, mam nadzieję że będzie więcej takiego pokazywania od kuchni! 1
michalo Napisano 10 Luty 2021 Napisano 10 Luty 2021 (edytowane) Wyncyjj! Miło, że się podzieliłeś 🙂 Jak naprawiłeś narożniki? Morph? Edytowane 10 Luty 2021 przez michalo
KLICEK Napisano 10 Luty 2021 Autor Napisano 10 Luty 2021 2 godziny temu, michalo napisał: Wyncyjj! Miło, że się podzieliłeś 🙂 Jak naprawiłeś narożniki? Morph? maska na krawedziach - > invert - > morph to plane 😉 1
KLICEK Napisano 11 Luty 2021 Autor Napisano 11 Luty 2021 niestety nie mam bloackoutu, za pozno pomyslalem 🙂 Ale troche szukania sylwetki jest: spike_monster_01_almost_full_01_mp4_.mp4 5
Nezumi Napisano 11 Luty 2021 Napisano 11 Luty 2021 Sie kurna naszukalem jak sciagnac sobie ten filmik z VDMA z instagramu a ty tu tak po prostu na vimeo wrzucasz... 🙂 Zwyczajowo swietne. Kolorki tez mi podchodza bardzo - Painter czy ZB czy cos jeszcze innego do kolorkow?
KLICEK Napisano 12 Luty 2021 Autor Napisano 12 Luty 2021 Painter, painter 🙂 ostatnio fajny workflow znalazlem gdzie po prostu robie bazowa texture na wipowskim modelu. Zapisuje ta texture jako smart mat i pozniej uzywam na updatach. Co prawda zawsze delikatnie inaczej wyglada bo inne uv jest, ale mi to nie przeszkadza 🙂 Co do filmow, bede teraz staral sie wiecej tego robic i wiecej wrzucac 🙂 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się