ptaszek Napisano 29 Maj 2014 Napisano 29 Maj 2014 (edytowane) Hejka, projekt leżał nieskończony w "szufladzie" przez ostatnie 2 miesiące bo już mi się obrazek nie podobał, ale 2 dni temu się wziąłem za włosy i kask i wykończenie całości. HDRka i Backplate od kumpla Paolo Messina. Soft: Blender i Photoshop. więcej tutaj https://www.behance.net/gallery/17262671/Mad-Dog Dzięki! Edytowane 1 Czerwiec 2014 przez ptaszek
gof Napisano 29 Maj 2014 Napisano 29 Maj 2014 Wyszło świetnie! Dobrze że nie odpuściłeś i dokończyłeś bo było by szkoda żeby taka praca leżała w szufladzie :)
Nezumi Napisano 29 Maj 2014 Napisano 29 Maj 2014 (edytowane) Ale jazda - na pierwszy rzut oka nie skumalem ze kobitka jest tez modelem. Na pewno wyplynie ta praca w wielu miejscach. Kapitalna robota - moglbys pokazac siatke i powiedziec jak robiles wlosy (planey z teksturami czy czesales czasteczki ;)). Gratulacje! edit teraz zobaczylem na behance... wow. ile to wszytko razem ma poly? Edytowane 29 Maj 2014 przez Nezumi
Monio Napisano 29 Maj 2014 Napisano 29 Maj 2014 Świetny klimat i super wykonanie. Będzie front. Patrząc po blenderartist muszę stwierdzić że Polacy są chyba najzdolniejszą nacją wśród userów blendera. ;)
ptaszek Napisano 29 Maj 2014 Autor Napisano 29 Maj 2014 Dzieki Panowie! :) Pamietajcie pobrac sobie motor w OBJ za FREE z behance'a :) edit: Nezumi, motor ma bez smootha okolo 363 000 poly. A babeczka po wygladzeniu jest i ma sporo bo kolo 370 000 poly, ale nie wczuwalem sie w optymalizacje :P
mallow Napisano 30 Maj 2014 Napisano 30 Maj 2014 Super praca. Niezależnie od softu, pierwsza liga. Ale oczywiście plus za Blendera :) I dodatkowy plus za darmowy model motoru, dzięki. Również free do zastosowań komercyjnych?
maciek.m Napisano 30 Maj 2014 Napisano 30 Maj 2014 Super to wygląda :) co najwazniejsze postac nie wyglada sztucznie a materialy na motorku realistyczne. Moglbys dac tutaj te zblizenia co na behance. *****
ptaszek Napisano 30 Maj 2014 Autor Napisano 30 Maj 2014 Dzieki Pany! :) Malow do wszystkich zastosowan, nie bede skapy :) Maciek.m mowisz i masz:P dzieki raz jezcze.. nie spodziewalem sie az tak pozytywnego feedbacku, bo juz nie moge tej pracki ogladac.. ale tak to juz jest jak sie wydlubalo kazde poly i nie ma sie duzego doswiadczenia z postaciami :/
Trisquote Napisano 30 Maj 2014 Napisano 30 Maj 2014 Miazga ,świetny klimat! Jakby to trochę podrasować można by było zrobić coś w stylu postera z SinCity. Babeczka świetnie pasuje ; ) Pamiętam Twój sprzed tych kilku miesiącu , warto było wyjąć ten projekt z szuflady udowadniając, że zawsze można coś jeszcze wycisnąć ;) Ode mnie *****
Luki Luki Napisano 30 Maj 2014 Napisano 30 Maj 2014 Trochę zbyt dużo się w tym kadrze dzieje, pierwszy i drugi plan są niemal nie do rozróżnienia. Mogłeś pokombinować z oświetleniem robiąc na przykład zimny drugi plan - ciepły pierwszy, albo odwrotnie, masz tu sztuczne oświetlenie, więc nie byłoby problemu ze zgraniem całości. Inną opcją byłby oczywiście dof. Taki jak na przykład na tych zdjęciach: http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/wallpaper/20110414113958-11250_jpgresize_5000x5000_.jpg http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/wallpaper/20110414114006-11252_jpgresize_5000x5000_.jpg Rozumiem, że to tło jest ładne i aż szkoda je "ukrywać", ale teraz trochę za bardzo gryzie się z postacią.
alex3d Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 Świetny klimat, kolorostyka, wiele smaczków. Policzek i żuchwa oraz dłonie zmniejszają realizm. Poza tym rewelacja.
plasti Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 niech mi ktos wytlumaczy jedna rzecz, koles wrzuca niemozliwy art, kupa pracy, efekt miazdzacy i nic, a praca z para srednich glosnikow, ktore sa prostym modelem z mega srednimi materialami i oswietleniem dostaja w ten sam dzien front??? nie czaje, powaga! super praca, szczeka zbierana z ziemi!
adek Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 plasti: dajcie mi chwilę. Na serio. To nie zdarza się często. Patrz : polska grafika cyfrowa news. Dopiero wróciłem. Jutro postaram się nadrobić zaległości. Sent from my phone
CzAk1 Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 niech mi ktos wytlumaczy jedna rzecz, koles wrzuca niemozliwy art, kupa pracy, efekt miazdzacy i nic, a praca z para srednich glosnikow, ktore sa prostym modelem z mega srednimi materialami i oswietleniem dostaja w ten sam dzien front??? nie czaje, powaga! super praca, szczeka zbierana z ziemi! Spokojnie, spokojnie. Forum jest duże, ciężko mieć oko na wszystko zawsze. Czasem zamiast szukać awantury możecie nam pomóc i podesłać również w wiadomościach, bądź mailowo interesujące znaleziska, lub zgłaszać tematy, które Was interesują. Możecie też kontaktować się poprzez Fb oraz Twittera. Możliwości są duże. Pozdrawiam.
SuperMelon Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 No, namieszał ten render w światku Blendera :) Nie dziwota, szczękopad totalny. Pozazdrościć talentu i pracowitości!
Vaticinator Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 To prawda. Nawet najciekawsze opisy możliwości programu nie powiedzą tyle co jedna taka praca! Gratuluję. Świetne materiały.
jankazmierczuk Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 Faktycznie super wyszło, bardzo miłe dla oka i kolory fajne. Niewiele więcej mogę napisać bo nie znam się na tym rzemiośle ni w ząb;) By the way gratulacje!
ptaszek Napisano 1 Czerwiec 2014 Autor Napisano 1 Czerwiec 2014 Jeszcze raz dzięki wielkie! :) I dziękuje adminom za fronta! Luki zgadzam się z Tobą. Normalnie backplate był cały ostry i ja robiłem tego DOF'a co ma (ma delikatnie ;)) Generalnie mam tak jak ty, chciałbym widzieć tam więcej rozmycia, ale że nie chciałem robić przykrości koledze który robił to zdjęcie zostawiłem tak jak jest. Chciałem, żeby jego backplate też był ważny. Jeszcze raz dzięki za naprawdę pokrzepiające słowa :) opłaciło się wysiedzieć te kilkaset? godzin.
ikkiz Napisano 2 Czerwiec 2014 Napisano 2 Czerwiec 2014 Jest elegancka maszyna, jest realistyczna dziewczyna i scena fajnie zaaranżowana, nie każdy daje radę wszystko naraz ogarnąć bez kompromitujących niedociągnięć - po prostu Mixed Martial Arts
gryzon Napisano 3 Czerwiec 2014 Napisano 3 Czerwiec 2014 Są braki anatomiczne w postaci ale nie przeszkadza to aż tak bardzo w odbiorze całej pracy. Napracowałeś się stary. Świetna robota!
Ania Napisano 8 Czerwiec 2014 Napisano 8 Czerwiec 2014 Przyczepiłabym się shadera i tekstury skóry, zwłaszcza na twarzy wyszła trochę lalkowato-plastikowo. I chyba pasek kasku wciął się w ciało? Reszta bardzo fajna.
Rekomendowane odpowiedzi