adek Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 Kolejny cinematic wykonany przez firmę Platige Image. Film ten ukończony został jeszcze w zeszłym roku, ale dzisiaj ujrzał światło dzienne. Zobaczcie film otwierający grę Total War: Warhammer. Pełna treść: Total War: Warhammer - cinematic wykonany przez Platige Image
tomaszm Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 No co to dużo mówić, urywa i tyle... pięknie się prezentuje.
marcinW Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 świetne :-) początek trochę przypomina diablo - świeczki, księga, armia. eh - pięknie się to ogląda :-) cinematic level blizzard albo blizzard robi leve PI ;-D
bolitic Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 Bardzo mnie cieszy ze PI takie fuchy zgarnia. Moze ktos z forum by opowiedzial o kulisach produkcji?
ezils Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 Zajebiste! Gratulacje dla wszystkich zaangażowanych w ten projekt :) Oglądając ten cinematic miałem w głowie prace Blizzarda ;) Nie no super wyszło, ile pracy to ja już nawet nie...
telthona Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 ^^ Cieszy mnie, że się trailer podoba :D My też w CA zadowoleni ze współpracy z Platigem :)
bolitic Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 telthona: ile do powiedzenia przy tej produkcji mialo CA a ile SEGA? Ciekawi mnie to bardzo.
telthona Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 bolitic - haha, dziwne że nie zapytałeś o Games Workshop :) Niestety, na chwilę obecną nie mogę wdawać się w szczegóły :)
Baggins Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 Ja tylko dodam, że jestem dumny z chłopaków , dziewczyn i Nesa Wszechmocnego, który pewnie więcej powie o kulisach produkcji. To co ja mógłbym opowiedzieć to niestety prawie wszystko NDA. salut t.
staszek Napisano 22 Kwiecień 2015 Napisano 22 Kwiecień 2015 Gratki, wyglada swietnie. blizzard, digic a nie to... platige ;)
olaf Napisano 23 Kwiecień 2015 Napisano 23 Kwiecień 2015 no po Halo i tym projekcie widac, gdzie się ukrywał Team A w platidzu. Gratki.
Nezumi Napisano 23 Kwiecień 2015 Napisano 23 Kwiecień 2015 Kapitalne. I giera tez sie fajnie zapowiada ale nie widze skavenow niestety.
Morbid Karbid Napisano 23 Kwiecień 2015 Napisano 23 Kwiecień 2015 ja cie.. Nad shaderami skóry to jakiś psychopata musiał siedzieć. Mi się podoba taki teatralny klimat - niby bitwa na otwartym polu, ale jakoś tak ciasno, duszno i przytłaczająco.
uncle Napisano 23 Kwiecień 2015 Napisano 23 Kwiecień 2015 wyszlo zacnie, nawet brzydkie orki z uniwersum warhammera wygladaja tu dobrze :) mysle ze poziom cinematicow blizzarda zostal wreszcie osiagniety hehe
zaki79 Napisano 23 Kwiecień 2015 Napisano 23 Kwiecień 2015 Świetnie się to ogląda. Klimat tak samo dobry jak w, już leciwej, produkcji Digic Pictures (trailer z Warhammer: Mark of Chaos).
pionix Napisano 23 Kwiecień 2015 Napisano 23 Kwiecień 2015 Zaj......e się to ogląda. Czuć klimat i moc!
CgBartosz Napisano 24 Kwiecień 2015 Napisano 24 Kwiecień 2015 Boskie te swinio-podobne bydlatka wraz z jezdzcami. Troche szkoda ze ostatni stwor dymem zasloniety. Calosc bardzo zwinnie zmontowana. Dobrze wyglada drugi closeup na oko. Czy oba sa full cg ?
bolekcg Napisano 24 Kwiecień 2015 Napisano 24 Kwiecień 2015 Szacun za ogrom projektu, natomiast jego brak za jakość.
remanent Napisano 24 Kwiecień 2015 Napisano 24 Kwiecień 2015 Zarówno Warhammer jak i Halo kopie dupę. Czy dało się lepiej? Ktoś pewnie powie że tak, ale ja sobie nie wyobrażam. Gratulacje!!!
beny Napisano 25 Kwiecień 2015 Napisano 25 Kwiecień 2015 Szacun za ogrom projektu, natomiast jego brak za jakość. Jakiś konkretny fragment uważasz za niedopracowany jakościowo, czy jako całość? Zarówno Warhammer jak i Halo kopie dupę. Czy dało się lepiej? Ktoś pewnie powie że tak, ale ja sobie nie wyobrażam. Gratulacje!!! Oczywiście, że dało się lepiej. Wystarczyłyby ze 2 miesiące więcej czasu na dopieszczenie i Blizzard by dzwonił o korepetycje w zakresie cinematików :DD Żart oczywiście, ale tak prawdę mówiąc to czas w takich projektach jest największym wyzwaniem. Możesz mieć najlepszych ludzi, najlepszy sprzęt i najlepszy pipeline świata, ale i tak bez wystarczającej ilości czasu nie osiągnie się wyznaczonego celu. I w tym projekcie i w Halo mieliśmy sporo uwag do wypuszczonych rzeczy, ale niestety deadliny w pewnym momencie każą poprawkom powiedzieć "stop" i jest to bardzo bolący moment, zwłaszcza jak się ma świadomość na czego poprawę nie starczyło czasu. Zwłaszcza, że najwięcej do poprawy wychodzi dopiero po kompozycji obrazu, a wtedy to już na poprawki jest dawno "po ptokach" :(( Niemniej jednak czuję się niezmiernie dumny z tego, że mogłem wziąć udział w takich projektach jak Halo i Warhammer mimo pełnej świadomości tego co mogłem zrobić lepiej. ps. Dziękuję od siebie za bardzo pozytywny oddźwięk po obu tych projektach. Wiem że osoby przy nich pracujące naprawdę poświęciły bardzo dużo zdrowia i życia prywatnego by mogły one ujrzeć światło dzienne w takiej jakości jak widzimy na obrazku, a Wasze słowa uznania utwierdzają w przekonaniu, że było warto!
Gotham Napisano 27 Kwiecień 2015 Napisano 27 Kwiecień 2015 Możesz mieć najlepszych ludzi, najlepszy sprzęt i najlepszy pipeline świata, ale i tak bez wystarczającej ilości czasu nie osiągnie się wyznaczonego celu. Dla mnie sytuacja jest prosta, wydajny pipeline i właściwi ludzie gwarantują efekt, bo jakość/czas jest określana podczas negocjacji/umowy... A takie teksty jak powyżej to totalny oldschool, (2005? ;) ), w domyśle do odczytania "jakby było więcej czasu to byśmy się nauczyli jak to zrobić".
uncle Napisano 27 Kwiecień 2015 Napisano 27 Kwiecień 2015 Dla mnie sytuacja jest prosta, wydajny pipeline i właściwi ludzie gwarantują efekt, bo jakość/czas jest określana podczas negocjacji/umowy... A takie teksty jak powyżej to totalny oldschool, (2005? ;) ), w domyśle do odczytania "jakby było więcej czasu to byśmy się nauczyli jak to zrobić". no, pod warunkiem ze sie nastawia na powielanie utartych wzorcow :)
Traitor Napisano 27 Kwiecień 2015 Napisano 27 Kwiecień 2015 Gotham: Tylko, ze nie zawsze wynegocjowany kontrakt jest czasowo komfortowy dla wykonawcow danego projektu. Sam napewno wiesz, jak w tej branzy klient potrafi sciac ramy czasowe, a mimo wszystko wymagac wysokiej jakosci produktu koncowego. Beny: Cinematik jest wykonany pierwszorzednie i nie ma tutaj powodow do chowania glowy w piasek. Ba, powinniscie po nim nosic glowe wysoko i z dumą!
Gotham Napisano 27 Kwiecień 2015 Napisano 27 Kwiecień 2015 uncle- Wypracowanie looku to jest faza, optymalnie jest to faza poprzedzająca projekt, w końcu w ramach realizacji, obie strony muszą wiedzieć na co się piszą ;). Traitor- To jest kwestia świadomych negocjacji? Poza tym mam wrażenie że świadomość realizacji obecnie (u porządnych klientów) jest naprawdę wysoka a takie tłumaczenia totalnie nie świeże ;).
Traitor Napisano 27 Kwiecień 2015 Napisano 27 Kwiecień 2015 Gotham, odnosze wrazenie, ze zyjesz w alternatywnej, pieknie poukladanej, rozsadnej, i lekkiej rzeczywistosci:) Chyba, ze trafiaja Ci sie same projekty z cudownym timingiem:)
Baggins Napisano 29 Kwiecień 2015 Napisano 29 Kwiecień 2015 Dziękujemy internetowi za 3 miliony odsłon. Właśnie stuknęło. :-) I jeszcze raz podziękowania i gratulacje dla teamu. t.
nes Napisano 28 Maj 2015 Napisano 28 Maj 2015 Pojawiła sie dzis wersja z creditsami. http://www.platige.com/pl/page/573-Total_War_Warhammer dobra robota chłopaki i dziewczęta nes
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się