Skocz do zawartości

For Honor - zwiastun dla Ubisoftu od Platige Image


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wygląda git i ujęcia piękne, ale, szkoda , ze to taka opowieść o niczym bez skreowanej postaci i motywacji. Trochę tak biegną bez celu napizdzając co się da, przez co nie ma chyba tego wrażenia grozy, które powinno płynąć z poszczególnych ujęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaspar, WWWoj - brak bohatera i glebokiego backstory to kreatywnie bylo jedno z wiekszych wyzwan w tym przypadku. Ta gra jest troche jak call of duty z mieczami i z ogromnym naciskiem na multiplayer. I daje rade.

 

Dziekuje w imieniu zespolu . Renderfarma rzeczywiscie grzala tak ze mozna bylo smazyc omlety. Kazdy u nas mysle zapamietal te ostatnie tygodnie, ale dobrze byc w takim towarzystwie teraz.

 

Usciski

T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedmowca ma duzo racji, ale pamietajmy ze to sa zlecenia - klient ma zawsze racje wiec kreatywnosc czesto jest mocno ograniczona. Oczywiscie nie wiem jak bylo w tym przypadku, ale poza swietnym technicznie i ogolnie na najwyzszym poziomie dziele niewiele wiecej da sie powiedziec. Ot sieka pod utarty wzor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z boliticem, ja też nie wiem co tu jest "nowe", poza pewnie stroną techniczną, ale mi się już w sumie naprawdę wszystko zlewa w jedno. Ewidentnie nie należę do targetu tej produkcji, te całe bieganie, rżnięcie i dziwna zmiana plenerów w ogóle mnie nie rusza.

Edytowane przez mookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda świetnie. Fajnie że Compo wyciągnęło cały ten kurz i brud na obiektach.

Dziękuje przede wszystkim Piotrowi Forkasiewiczowi za zaproszenie do projektu .

Nesowi i Arturowi za czuwanie i naprowadzanie na właściwe tory .

I oczywiście Mateuszowy Sroce i Rafałowi Bartnikowi za implementacje moich obiektów .

Wielkie brawa dla całego zespołu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fantastycznie zobaczyć po wielu miesiącach ten film ukończony. Za każdym razem idą mi ciary po plecach. Gratulacje dla Tomka i całego zespołu PI za wykonanie naprawdę świetnej roboty.

Ze swojej strony chciałbym podziękować niezmordowanemu Nesowi za mistrzowskie przeprowadzenie nas przez ten projekt, cierpliwość i wyrozumiałość, Arturowi za rady i bardzo dobre, czytelne koncepty, Wojtkowi Niewęgłowskiemu za dobrą robotę przy modelach, Mateuszowi Sroce za to, że zawsze wszystko się dało zrobić i cenne rady, Rafałowi Bartnikowi i chłopakom za implementację naszych scen i reszcie zespołu, z którym przyjemnością było współpracować.

Jednak największe podziękowania kieruję do Sławka Ostrowickiego (Pixel-Factory), bez którego nie wyobrażałem sobie wykonać naszej części. Za wielki profesjonalizm na każdym etapie - ogromnie dziękuję Sławku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

technicznie świetne, czad animacja - sekwencje walk wyglądają niesamowicie realistycznie, ruchy mają swoją cieżkość, widać że nie biegają ludzki w dresie tylko w zbrojach. Ale sama opowieść o niczym, nie porwała mnie i drugą połówkę ledwo obejrzałem do końca :( nie moje klimaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności