Cpt.Obvious Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 (edytowane) Hej! No wiec chyba juz z rok czasu nie zagladalem na forum, ale jest okazja zeby cos nowego wrzucic i zalozyc nowa teczke. Dla zainteresowanych.. po roku czasu w Polsce zatesknilismy z zona za Kalifornia i trzeba bylo wrocic. Niestety minelismy sie z Markiem o jakies pol roku i brakuje nam tutaj tego misiaka ;) Marku wroc! Anyway, ostatnie tygodnie wiosny spedzilem crun****ac przy TLOU pracujac glownie z lighting artistami i Brucem Straleyem - ogolnie 5-6 tyg szybkich podmalowek i tweakow.. az zal pokazywac! No ale w okresie 2010-2012 nazbieralo sie kilka conceptow, a poniewaz artbook juz w ksiegarniach to i jest mozliwosc pokazania czesci co fajniejszych prac. Concepty chronologicznie.. Dla tych ktorzy nie grali jeszcze w TLOU, a zamierzaja (powinni!!), uwaga, ponizej MILD SPOJLERY (luzno odnoszace sie do story, raczej lokacji). Update: Wrzucam prace narysowana dla Applibot, Galaxy Saga. Ilustracja postaci space bounty huntress z mocami telekinezy. Update2: wczesny concept infected: Update: Zapomnialem dorzucic projekt okladki dla europejskich magazynow, ktora malowalem pare tygodni temu. Moze to nie ten poziom co master Okon, moze kiedys go dogonie... Przy projekcie pomagali mi animator z ND David Lam oraz lightig artist Leandro Amaral. Od otrzymania renderow mialem zaledwie 2-3 dni, wiec troche krwi sie przelalo Concepty do trailera VGA 2011: Boston: Lincoln: Pittsburgh: Suburbs: Winter: Wild: Edytowane 22 Sierpień 2013 przez Cpt.Obvious
grass Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 Cudne ! Rozwaliła mnie krwiożercza bestia przed którą ukrywają się na ostatnim obrazku :D
adek Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 Piękne. Wpadaj częściej. Strasznie pozytywne opinie zbieracie z "The Last Of Us" (widzę po tweetach, wpisach znajomych). Ale Kalifornia już na stałe?
Nezumi Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 O, spoko. Szukalem gdzies wiekszych wersji na sieci ;) Ojczyzna juz po roku dala sie we znaki? ;D Mozesz powiedziec co zrobiles w tych pierwszych lisciach bo jakos takie fajne ze nawet nie wiem co zdjecie, co render a co podmalowane :D
Varmer Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 Hej! Dobrze mnie się zdaje że dziś wywiad z tobą na CGMA? (Ja się już zarejestrowałem ale nie mogę znaleźć linka teraz)
WWWoj Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 Zebra rządzi :p Oceny i opinie o grze są bardzo zachęcające, wiec jak tylko skończė ni no kuni to się zabieram, już nie mogę się doczekać :), ale ni no kuni też ślicznie wygląda, więc nie mogę przerwać poki co.
Coyote Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 Część widziałem reszta masakra! Mógłbyś coś powiedzieć o przebiegu pracy nad którymś z tych obrazków pokazać jakieś stepbystepy?
KaliditusZaliditey Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 Fenomenalnie rozwinęliście się z roślinnością, drzewa, liście i trawy wyglądają jak żywe. Dziś te obrazki podniosły mnie na duchu i oderwały od prozy. Dzięki.
badassky Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 Gra wygląda świetnie. Ale to co wciąż podoba mi się najbardziej to arty z gry. Całe studio wykonało kawał dobrej roboty. Podpisuję się pod prośbą o stepy :)
pumax Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 O, przyłączam się do propozycji Coyota :) Prace mega, szczena mi opadła i nie mam nic konstruktywnego do napisania :D
incasent Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 Coś niesamowitego ! Rewelacja. Aż dziw, że jeszcze nie ma gwiazdek ... już to nadrabiam :)
grass Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 (edytowane) stepy stepy ... Ja bym bardziej zobaczył jakieś prywatne prace albo więcej i częściej jakichkolwiek :D Edytowane 22 Czerwiec 2013 przez grass
olaf Napisano 22 Czerwiec 2013 Napisano 22 Czerwiec 2013 nic sie nie rozwijasz, wciąż wszystko tak samo zajebiaszcze ;)
Cpt.Obvious Napisano 22 Czerwiec 2013 Autor Napisano 22 Czerwiec 2013 Adek - bede sie starac, 90% pary idzie na fb :) Kalifornia raczej na stale, no chyba ze nas deportuja... TLOU to najlepiej oceniana gra i najlepszy finansowy debiut tego roku. Mimo ze pracowalem przy projekcie i w istocie znalem przebieg kampani, pierwszy playthrough skonczyl sie dosc spora iloscia ciarek na plecach i kilkoma naprawde ekstremalnie emocjonalnymi momentami, ktore wydaje mi sie, gracze zapamietaja na dlugie dlugie lata. Na metacritic gracze oceniaja TLOU duzo lepiej niz Bioshock, UC2 czy nawet RDR. Moze to zabrzmi jak subiektywan opinia, ale naprawde warto kupic PS3 dla samej histori opowiedzianej w grze. Dla mnie to byl jeden z najwazniejszych projektow przy jakim pracowalem, duzo wazniejszy niz znaczna czesc filmow, w tym X-Men czy nawet Guardians of the Galaxy. Nezumi - pierwszy obrazek (concept poczatkowego ujecia do trailera VGA 2011) to glownie zmanipulowane fotki z photoshopowymi podmalowkami. Podczas dzisiejszego CGMA opowiadalem powierzchownie na ten temat, mam tez zamiar zrobic w niedalekiej przyszlosci jakas sesyjke na livestream'ie, gdzie polamuje cos podobna technika. Varmer - interview byl dzis. CGMA opublikuje calosc rozmowy poprzez kanal youtube, dla zainteresowanych napewno bede umieszczac link przez facebooka. Coyote - zobacze co da sie zrobic z step-by-step'ami. Wszystkie pokazane obrazki musze przepuscic przez marketing w ND:) Tak czy inaczej jak juz wspomnialem, bedzie livestream, bedzie mozna podgladac na zywo
JakkaS Napisano 23 Czerwiec 2013 Napisano 23 Czerwiec 2013 Ten z zebrą najfajniejszy. Niby taki optymistyczny i egzotyczny widoczek. Ale z drugiej strony pewnie ja upolują co? Ja jak zwykle najbardziej jaram się tym jak używasz koloru i tekstur. Zwłaszcza w tych miejscach gdzie jest niewiele światła. Mnie zawsze te miejsca wychodzą płaskie i bez życia. U ciebie zupełnie na odwrót.
Marduk Napisano 23 Czerwiec 2013 Napisano 23 Czerwiec 2013 Ogólnie klasa. Wszystko wizualnie prezentuje się świetnie . Niektóre mają dla mnie jednak troche za bardzo fotkowy feel. Za to podziwiam jak te wszystkie arty są spójne stylistycznie. Przynajmniej z tego co widziałem u Sweeney'a czy Omena. Niewiele takich projektów widziałem. No i sama gra... naprawdę mam ochotę kupic PS3 dla tej gry. Do tej pory takiej nie było i Xbox mi spokojnie wystarczał. No ale może będzie jakaś reedycja na ps4, które na pewno kupię :).
floo Napisano 23 Czerwiec 2013 Napisano 23 Czerwiec 2013 Świetne wykonanie, i sama praca nad takim projektem to z pewnością czysta przyjemność. :) TLOU, który uważam bezsprzecznie za najlepszą grę na PS3, wprowadza gracza w klimat jak żaden inny tytuł o podobnej tematyce. Gratuluje!
Coyote Napisano 23 Czerwiec 2013 Napisano 23 Czerwiec 2013 zobacze co da sie zrobic z step-by-step'ami. Wszystkie pokazane obrazki musze przepuscic przez marketing w ND:) Tak czy inaczej jak juz wspomnialem, bedzie livestream, bedzie mozna podgladac na zywo chociaż i tak z wczorajszego wywiadu dużo wyniosłem ;)
tr3buh Napisano 23 Czerwiec 2013 Napisano 23 Czerwiec 2013 Zebra rządzi :p szczegół że wycięta i zflipowana ;] http://jojo610.blogspot.com/2011/10/hybrids-and-me-facts-on-subject-b.html ogólnie obrazki bardzo fajne, szkoda że gra tylko na ps3, o i ostatnio tyle 10 to zbierał chyba tylko Skyrim ;]
WWWoj Napisano 23 Czerwiec 2013 Napisano 23 Czerwiec 2013 No ja akurat nie zachwycam się tym jak jest namalowana :), a samym pomysłem, więc w sumie nie robi mi to czy jest wklejona, ważne jaką funkcję pełni w obrazku dla zbudowania klimatu, te odbicia w wodzie, oświetlenie itp. Obrazek jest spójny, więc od strony technicznej to chyba wystarczy. Pomysł jest wyraźny i nadal rządzi jak dla mnie ;) Ta zebra nie ma specyficznej stylizacji czy (mutacji), więc w sumie nie musiała być specjalnie zaprojektowana, to projekt lokacji, więc mi to nie przeszkadza. W projekcie chodzi przede wszystkim o pomysł, technika wykonania może być przecież bardzo różna. Niestety pomysł zazwyczaj w pracy komercyjnej (dla wielu klientów) jest mniej ważny niż jakość wykonania..
ezils Napisano 23 Czerwiec 2013 Napisano 23 Czerwiec 2013 Od pierwszych zapowiedzi, rysunków, konceptów czekałem aż gra trafi w moje ręce abym mógł podziwiać świetną oprawę wizualną i artystyczną. Uwielbiam takie klimaty i kawał dobrej roboty nam tu zaprezentowałeś ;) Sama gra jest chyba najlepszą grą na PS3 i jedna z lepszych w jakie kiedykolwiek grałem. Polecam każdemu. Świetne projekty lokacji i detale mnie rozwalają...
Morbid Karbid Napisano 24 Czerwiec 2013 Napisano 24 Czerwiec 2013 Brawo za światło w pracach. A najbardziej podoba mi się obrazek zimowy z mostem.
masz)rum Napisano 24 Czerwiec 2013 Napisano 24 Czerwiec 2013 Kolory i faktury rozsadzają umysł. Ciekaw jestem czy używaliście jakiegoś kosmicznego kodu na te wszystkie światła odbite i relacje kolorów w samej grze czy to raczej kwestia dobrze podmalowanych tekstur... Btw: Zalana piwnica z generatorem będzie mi się śnić!
Cpt.Obvious Napisano 24 Czerwiec 2013 Autor Napisano 24 Czerwiec 2013 masz)rum - Michal Iwanicki, engine programmer w ND, pracowal wraz z lighting artistami nad ulepszaniem silnika swiatla. Nie chce sklamac, ale directional soft-shadows (miekkie cienie czytajace kierunek oswietlenia na mapach) oraz bounce light to byla glownie jego dzialka. PS: Dorzucam obrazek z poczatku projektu, jeden z kilku pomyslow na infected, ktory byl zaledwie trybikiem w calej masie pomyslow. Dla ciekawostki dodam tylko ze WSZYSTKIE postacie zaprojektowal 1 rysownik - Hyoung Taek Nam.
ICE Napisano 24 Czerwiec 2013 Napisano 24 Czerwiec 2013 Odblokowalem cala galerie na PS3, ale zdziwilo mnie, ze w sumie tak malo tam twoich prac, myslalem, ze wieksza czesc bedzie twoja Macku. Najwiecej nawrzucali chyba prac Limonick'a. A tak swoja droga, to wyciagneliscie z tej maszyny siodme poty, az starch sie bac co ekipa z ND pokaze na PS4!
OmeN2501 Napisano 24 Czerwiec 2013 Napisano 24 Czerwiec 2013 Ja tez dodam od siebie ze oswietlenie w grze to naprawde mistrzostwo - zarowno pod wzgledem kodowania jak i ustawienia swiatel. Chyba pierwszy raz w grze widzialem swiatlo odbite ktore lapalo kolor. Masakra. Z tego co ja sie orientowalem to zdecydowana wiekszosc tych efektow to code, code - na duza ilosc podmalowywanych textur pees nie ma pamieci Co do konceptow Macka to niemal wszyscy technicznie staralismy sie do nich dorownac. Co ten koles czaruje to masakra. Maciek (i Shaddy o ile sie nie myle) chyba najwczesnie z calego koncept teamu pracowal przy TLOU i bez kozery to on narzucił ton i wysoki poziom reszcie ilustracji a w efekcie wysokiej prezencji wizualnej gry. To zloty chlopak jest ;] To mowilem ja - Misiek ;]
masz)rum Napisano 24 Czerwiec 2013 Napisano 24 Czerwiec 2013 Kto by pomyślał ze na tej maszynie takie cuda... Jak widziałem miękkie cienie na teaserach to byłem w stanie się założyć że w grze tak ładnych nie będzie (znając te uberpixelowate zerojedynkowe z PS3) a tu prosze. Gratulacje Panowie wspaniałej roboty, jesteście dumą narodu ;]
WWWoj Napisano 24 Czerwiec 2013 Napisano 24 Czerwiec 2013 Chyba pierwszy raz w grze widzialem swiatlo odbite ktore lapalo kolor. Masakra. Z tego co ja sie orientowalem to zdecydowana wiekszosc tych efektow to code, code - na duza ilosc podmalowywanych textur pees nie ma pamieci Rozumiem, że chodzi o dynamiczne światło?, bo statyczne fejkowane jakimiś trikami itp. to już widziałem w wielu grach w sumie... chociaż, wiele efektu zależy od tego jak to jest zrobione... Kurcze no Uncharted już mnie rozwalał kolorami i oświetleniem w wielu scenach, a jak tu mówicie, że jeszcze kozaczniej to nie mogę się już doczekać :)
resh Napisano 24 Czerwiec 2013 Napisano 24 Czerwiec 2013 uuu grubo...gratulacje chłopaki, no nic trzeba będzie w końcu to playstation kupić ;)
Cpt.Obvious Napisano 24 Czerwiec 2013 Autor Napisano 24 Czerwiec 2013 Marek, az sie zaczerwienilem :)
Varmer Napisano 24 Czerwiec 2013 Napisano 24 Czerwiec 2013 http://conceptartworld.com/?p=24769 Niezły dream team robił przy tych konceptach. Ciężko wybrać najlepszego. Eyegasm!
Cpt.Obvious Napisano 25 Czerwiec 2013 Autor Napisano 25 Czerwiec 2013 Dla tych, ktorym nie udalo sie zalapac na sobotni interview z CGMA, link ponizej: http://www.cgmainterviews.com/interview-with-the-masters-featuring-maciej-kuciara.html
ezils Napisano 25 Czerwiec 2013 Napisano 25 Czerwiec 2013 Przepiękne koncepty. Wciąż nie mogę się napatrzeć. Brawa dla wszystkich, którzy przy tym pracowali!
mallow Napisano 26 Czerwiec 2013 Napisano 26 Czerwiec 2013 Świetne koncepty (jak zwykle) oraz bardzo ciekawy wywiad. Fajnie się słuchało.
88grzes Napisano 27 Czerwiec 2013 Napisano 27 Czerwiec 2013 Obrazki pierwsza klasa, wszystko bardzo spójne i na najwyższym poziomie. Zniszczona chata i zimowe scenki najlepsze! :D
Cpt.Obvious Napisano 28 Czerwiec 2013 Autor Napisano 28 Czerwiec 2013 Brushpack do pobrania dla zainteresowanych :) Brush Pack v0.1
WWWoj Napisano 19 Lipiec 2013 Napisano 19 Lipiec 2013 Skończyłem TLoU i przyznam, że ten tytuł odbudował nieco mój entuzjazm do gier, mimo, że byłem sceptycznie nastawiony do tematyki, bo postapo i zombie już mnie dawno znudziły. Fajnie, że ten cały brutalny świat jest tylko pretekstem do opowiedzenia ciekawej historii dwójki ludzi, w której indywidualne relacje pomiędzy nimi grają o wiele większą rolę niż ocalenie świata. Lokacje są fenomenalne, widać w nich tą masę opowiedzianych historii jak i uczucia. Kolorystyka, użyte obiekty, scenerie, pory roku, ma się wrażenie, że nic nie jest przypadkowe... Jestem dumny, że nasi przy tym pracowali :) Jedyne zastrzeżenia mam do gameplayu w niektórych momentach, bo stawianie przed graczem wyzwania w postaci przestawienia kontenera czy drabiny, żeby przejść przez płot woła o pomstę, wiem, że to tylko wyciszenie akcji dla pokazania klimatu, ale aż się prosi tam o jakieś fajne survivalowe wyzwania, żeby wymyślić coś ciekawego, by przetrwać, coś chociaż trochę do pokombinowania, chociażby jak w God of War mają całkiem spoko zagadki. Ale tak czy siak nie ma to większego znaczenia, bo fabuła i wygląd miażdżą. Mam nadzieję, że w następnej części to silna i dorosła Ellie będzie opiekowała się starym już Joelem :)
pumax Napisano 19 Lipiec 2013 Napisano 19 Lipiec 2013 Lokacje są fenomenalne, widać w nich tą masę opowiedzianych historii jak i uczucia. Kolorystyka, użyte obiekty, scenerie, pory roku, ma się wrażenie, że nic nie jest przypadkowe... O, dokładnie się z tym zgadzam. Niestety konsoli jeszcze nie mam, więc "obejrzałam" grę na tubie :) Jestem pod dużym wrażeniem designu lokacji. Największym plusem są dla mnie jednak postacie, które są fenomenalne! Każda zapada w pamięć, ma swój charakterek i jest taka "prawdziwa". Zazdroszczę pracy przy taaaakim mega projekcie :D
Cpt.Obvious Napisano 22 Sierpień 2013 Autor Napisano 22 Sierpień 2013 Nowa ilustracja w 1 poscie. Przy okazji, jakis czas temu pojawil sie trailer do Seventh Son w rez. Sergei'a Bodrova, film przy ktorym mailem okazje pracowac razem z Markiem Okoniem. Zajmowalem sie glownie designem monsterow oraz pomoc przy kostiumie Mother malkin (Julianne Moore). http://www.youtube.com/watch?v=XQt6lYJHIOA
mats Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 Dołujesz mnie a jednocześnie popychasz do działania i pracowania nad sobą. Świetne bo raczej nic konstruktywnego nie jestem w stanie napisać :D
Kalberos Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 Kupię gruby sznur i grubą belkę... miazgaaaaa
grass Napisano 23 Sierpień 2013 Napisano 23 Sierpień 2013 (edytowane) Na film czekam - dobrego fantasy nigdy za wiele :) . Z tego trailera które potworki są Twoje ? jak wchodzę do tej teczki to mam wrażenie że jestem w innej rzeczywistości :) Edytowane 23 Sierpień 2013 przez grass
emmilius Napisano 23 Sierpień 2013 Napisano 23 Sierpień 2013 Człowiek tu skromnie marzy o okładkach do książek a tu takie coś =] - mocna rzecz.
telthona Napisano 23 Sierpień 2013 Napisano 23 Sierpień 2013 fajneee kolory i glebia ostrosci :> chociaz ten cycek wyglada troche jak zrobiony z plastiku. W sensie wyglada na twardy. Po prostu ta krawedz jest za ostra chyba i przez to wyglada CZYDE. Musialam sie czegos doczepic. Tak rzadko dajesz do tego okazje, wiec trzeba korzystac. :) xD Grafika i tak uber pro. W Galaxy Saga jakies 80% grafik to gnioty, a tu nagle takie cos. :D Nie wiem jak Cie przekonali zebys cos dla nich zrobil, ale bylo warto :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się