madman1987 Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 GOTHAM (my love dodam) wiec po co sie licytujesz i to nagminnie? w zasadzie wszedzie gdzie sie wypowiadasz, nastepuje licytacja i ludzie zchodza Ci z drogi dla swietego spokoju :] o czym sie przekonam to sie przekonam, akurat wzorem dla mnie nie jestes (ani jako grafik ani jako czlowiek) wiec smiem powatpiewac w twoje domniemania, co do mentorstwa, coz... pisze co mysle, mam pelne prawo :P a, jeszcze jedno, doswiadczonym forumowiczem to Ty nie jestes, przynajmniej nie widac (nie twierdze, ze ja jestem, malo sie udzielam nawet dodam ^^), wiec nie "swiruj" o doswiadczeniu
biglebowsky Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 a, jeszcze jedno, doswiadczonym forumowiczem to Ty nie jestes, przynajmniej nie widac (nie twierdze, ze ja jestem, malo sie udzielam nawet dodam ^^), wiec nie "swiruj" o doswiadczeniu lol, nie żebym bronił Gothama, który sam sobie świetnie poradzi i który ma swoje wady i zalety ale może dla twojej informacji - to koleś który rozruszał i administrował to forum przez długi czas:> intoxicate: Ten mój reply nie był do ciebie skierowany więc nie twierdzę że twierdzisz inaczej:)
Kris_R Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 r2d2 :D To było naprawdę zabawne! Szczerze ;) Gotham.. ty pionku! Zmiataj stąd bo się nie znasz :D HAHA! Dobre sobie...! A co do Afterfall! Bo tego dotyczy ten wątek (tak dla przypomnienia)... KAWAŁ KONKRETNEJ ROBOTY TU ODWALACIE PANOWIE! Jestem pod dużym wrażeniem. No i doświadczenie jakie usyskacie mierząc się z takim projektem! Szlaleństwo :) Dla mnie każdy mały kroczek w dziedzinie grafiki to zawsze powód do radości... bo wtedy wiem, że jestem już ciut lepszym grafikiem... a Wy nie macie się czego wstydzić.. ani trochę :) Dawajcie czadu dalej! Wątek pokazuje, że wszyskim ludkom dogodzić się nie da... tak to jest. Jeden powie, że za mało krwi, drugi, że za mało szybkich motocykli a trzeci zapyta gdzie tu są gołe cycki.... tak to już jest A wy róbcie swoje i już! POZDRO
Gotham Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 Czy ja napisałem że się nie licytuję? Mogłem tam w nawiasie dopisać że wiem to z autopsji dla pełnej klarowności, ale- a) nie mam obowiązku b) jakbym każde zdanie rozpatrywał pod względem możliwości wszelkich alternatywnych interpretacji to bym sobie nie popostował ;). I tu jest główny problem, chcesz coś zobaczyć w postach to to zobaczysz, nie uważam by był to mój problem. Widzę że masz jakąś osobistą urazę, naprawdę dawno nie widziałem czegoś tak klarownego, ale darujmy sobie osobiste wycieczki (przynajmniej mnie w to nie wmanewrujesz), to nie jest ani miejsce ani czas na takie dyskusje. Pozdrawiam,
madman1987 Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 aaaa, rozruszales to forum, coz, smutne skoro nie widac ^^ co do wycieczek sie zgadzam, dobra, dajmy sobie spokoj bo ta dyskusja nie ma sensu przepraszam wszystkich ktorych gdzies tam dotknalem, ale gothamie cos musialo byc nie tak skoro pomimo takieog udzialu w tym forum nadal jestes memberem
ftorek Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 r2d2 - muahahaha - ja tam nie wiem - kiedys bardzo dawno temu gotham mnie 'ustawil' i w sumie na dobre mi wyszlo :) tak wiec - ma respekta ode mnie i pewnie od wielu innych - a ze nie od ciebie - trudno... co do calej tej afeery - kris_r ma absoutna racje - chloopaki baardzo duzo zrobili, zycze im jak najlepiej, i w ogole - ale z drugiej strony trzeba umiec przyjac krytyke a niekoniecznie sie ze wszystkiego tlumaczyc: a to ze silnik nie taki a to ze malo czasu a to ze cos tam - wiekszosc forumowiczow nie wie jak pracujecie (jaki macie system itd.) wiec oceniaja gloownie to co widza a widza ze miejscami texy nie takie albo swiatlo nie takie... pozdrawiam wszystkich pa
biglebowsky Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 aaaa, rozruszales to forum, coz, smutne skoro nie widac ^^ Ma sobie ordery przypiąć? Z tym "doświadczeniem" poprostu nie trafiłeś i wrzuć na luz. przepraszam wszystkich ktorych gdzies tam dotknalem, ale gothamie cos musialo byc nie tak skoro pomimo takieog udzialu w tym forum nadal jestes memberem Można znaleść milion powodów dla których się rezygnuje z funkcji na forum, niektórzy mają życie po za netem.
kengi Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 ja chlopakom gratuluje organizacji... teraz siedzac nad podobnym projektem, widze i doceniam gigantyczna robote oraganizacyjna jaka wykonali. a screeny daja rade. trzymaja poziom i jednak stylistycznie sa konsekwentne.
Kuba Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Myślę że częstym problemem tego typu projektów nie jest sama praca zdalna. Owszem, o wiele łatwiej pracuje się, kiedy bezpośrednio można porównać/przedyskutować pewne aspekty. Jednak moim zdaniem największym problemem jest to, iż bardzo ciężko odnaleźć grupę osób o podobnym stopniu zaangażowania. Nie jestem jakimś wielkim specjalistą od game artu, jednak kilka rzeczy zdążyłem zauważyć. Jestem częścią ekipy tworzącej Unbound Forces do CoD2, w międzyczasie luźno współpracuję z Battlefield Pirates 2. Zdaję sobie sprawę, że modyfikowanie gry różni się od tworzenia jej od podstaw, jednak reguły rządzące procesem tworzenia są podobne. Często bywa tak, że kilku członków ekipy pracuje na wysokich obrotach, kilku się ociąga, a kilku innych z kolei robi sobie niezapowiedzianą przerwę. W takim przypadku część elementów jest przygotowanych w 100% i musi czekać na realizację pozostałych. Proces rozwleka się w czasie i w efekcie pojawiają się różnego rodzaju "kwiatki". Bez osób koordynujących poszczególne działy ( Lead Coder, Lead Level Designer itp ) tego typu niedopasowania są nie do uniknięcia. Moim zdaniem klucz do sukcesu to zaangażowanie i motywacja. Wówczas mniejsze znaczenie ma tzw "brak czasu", "szkoła" itp, które są dość często spotykanymi wymówkami. Pozdrawiam. Przepraszam za taki OT. Jednak chciałem dorzucić swoje trzy grosze do dyskusji :D
Por@szek Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 LOL Nikt nie odbiera zaslug Intoxicate i Afterfall. Nikt nie mowi -> U suck gtfo and stfu. Ja tylko wytknalem to na co powinni zwrocic uwage, szczegolnie chcac byc na pewnym poziomie. Robie to od dawna w stosunku do wszystkich ktorzy cos tam swoim poziomem reprezentuja. Z wielu wzgledow ich praca mnie nie rzuca na kolana, ale nie o to sie rozchodzi. Mowie co widze, jezeli Intoxicate chcialby abym sie nie wypowiadal, wystarczy krotkie stfu i po sprawie. jednak jest inaczej. Kwestia organizacji .. hmm w projektach free i to gdzie wszyscy sa skad inad to inna baja, ale nie o to tutaj chodzilo. (przynajmniej mi) Chodzilo o to aby sie znalazl u nich ktos kto po prostu nie bedzie nic innego robil tylko czuwal nad spojnoscia nie tylko tematyczna ale i techniczno jakosciowa. Ot wsjo. Archi za mlody jestes na forum aby pamietac gothama, kiedy to jeszcze wszyscy sie znali na forum i gdzie nie bylo wyraznej roznicy miedzy game art i reszta 3d ( po tylu latach moge stwierdzic ze taki podzial sie zrobil, no dobra nie powiem 3d, game art i o wszystkim i niczym :P) to po prostu inne czasy, inna epoka, mlodzi bylismy, teraz gothama prawie nie widuje, moze dlatego ze rzadko wysciubiam nos spoza GA ... owned :P EOT PS. Aby nie bylo ze sie lansuje, wymadrzam, mentoruje blablabla ( akurat kwestia mentorowania zostawil bym polemice, gdyz jest to chyba normalna rzecza na forum, ze bardziej doswiadczeni wskazuja palcem, daja sugestie oraz sposoby roziwazania problemow, stworzenia obiektow, projektow gdyz gdyby sie to ograniczylo do u rock i u suck to sadze ze idea forum nie miala by sensu) zapodam tutaj przyklad . to jest screnn z Afterfalla (wow odkrylem ameryke w koncerwe, rzadze XD) Widac wyrazna roznice miedzy podloga/scianami, a drzwiami. Pierwszy sposob to zwiekszyc rozdzielczosc textury kafelek , badz zmniejszysz texture kafelek. (niesmiac sie wiem ze wyglada to bzdurnie ale ma to sens). W pierwszym wypadku trzeba zmniejszyc rozciaglasc uv aby kafelki nam nie wyjechaly na wielkosc plyt w blokach bo wtedy nie zmieni to jakosci. W drugim trzeba mocniej zapetlic uv. ALE! Patrzac po jakosci zlewow oraz tego ze jakosc textury postaci pasuje, wystarczyloby albo: - zmniejszyc rozdzielczosc textury - albo dac troszke mnie detalu na drzwiach. Juz nie mowie o mapie detali ktora powinna byc bardziej dopracowa bo bardziej przypomina artefakty badz blizej nieokreslone cos niz brud czy plame ktora chyba tam miala byc. Idac dalej wezcie pod uwage ze brud jest logiczny. Nie mowie tutaj ze u was nie jest, bo sie nie przygladalem pod tym katem, ale zauwazcie ze zacieki czy rdza wychodza tam gdzie jest dostep do wody, czyli np wentylacja, laczenia scian/podlog. Brod juz jest inna kwestia. Ale np. odcisk buta (teoria) na scianie w game art nie bedzie wygladal logicznie, chociaz w rzeczywistosci w liceum z chlopakami stawalismy na oknie tylko poto aby zostawic odciski butow na scianie. Brakuje logiki. Idac dalej uwazajcie na powtarzalnosc. Drzwi w ubikacjach az bola swoja powtarzalnoscia. Wystarczyloby zamiast dorabiac kolejne sety textur zawalajace pamiec kompa, usunac te ni w 5 ni w 9 zostawione tam kulko od , prawdopodobnie, wiadra z farba. IMO zdziebko duze to wiadro. Idac dalej. Zwroccie kolejna uwage na nie konsekwencje poziomu detalu w scenie. Z jednej strony macie ladne umywalki (serio bardzo mi sie podobaja) na nich krany, ba nawet wode. Super. Z drugiej strony macie drzwi do kibli, chyba kible, dunno, nie widze. I bum. Zawor do ktorego nie mozna sie podpiac bo z jednej strony drzwi i z drugiej rura ( o ile dobrze widze zaraz p owejsciu po lewej stronie). O kmale piwo. Ale GDZIE DO K**WY nedzy jest detal na scianie za potworem? Jakas dziura w scianie, jakie powyrywane rury, jakas kaluza, jakies poobrywane kafelki. Duzo pracy? To chociaz jakies graffiti, albo propagandowy plakat naddarty. Jakies porozbijane lustra, jakies plamy krwi. Moze rozwalic jakas umywalke, wprowadzcie troche dynamizmu. I ostatnia rzecza ktora nie wiem czy wspominalem jest, przejscie z izo do fpp/tpp. Zastanowcie sie nad tym dwa razy jezeli nie chcecie robic 2 gier w jednej, albo jednej nie dzialajacej badz wygladajacej ochydnie. Czemu? Bo: Za: - 2 gry w jednej XD Przeciw: - inne sposoby optymalizacji modeli w izo i fpp/tpp - wielkosci vs ilosci textur uzytych w scenie - poziom detalizmu lokacji i sadze ze jeszcze by sie znalazlo kilka. Proponuje sobie wlaczyc Dungeon Keepera. Wiem gra ma swoje lata. Ale juz wtedy zobaczycie roznice w jakosci miedzy god view a fpp. A teraz Porasz stfu i gtfo.
intoxicate Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Wy mnie chyba nie zrozumieliscie Porasz, no ale dzieki za konkretna krytyke, o to mnie chodzilo :)
Gość Bad Moon Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Kocham Poraszka, przynajmniej nie owija w bawełnę. Co do Afterfall yżcze mu jak najlepiej, ale nie wiem jak to teraz wygląda, ale zdalna praca jest trudna, z punktu widzenia dewelopara. W firmie, w której pracuję dostaliśmy modele od pewnego freelancera i okazało się że musiałem wszystkie poprawiać bo się nie nadają do niczego. Dobry produkt wymaga ścisłej współpracy całego teamu, a zdalnie troche trudno est utrzymać spójny poziom. Możliwe że nie jest to jakąś stałą regułą, al mówię to co sam doświadczyłem. Szkoda jednak że Afterfall nie był robiony od początku w tens posób chociażby co widze na tym "zbugowanym" screenie, bo w tej chwili siedzieli byście już na karaibach sączac alkohole z kokosow i podziwiając o zachodzie słońca, tańczace połnagie kobiety. Ech rozmazyłem się. Dobrze jest poprostu zaplanowac z góry pewne założenia i trzymac się ich wytycznych. Mimo wszystko mam nadzieję że AF zostanie ukończony, a jakością nie będzie odbiegał od standardów. W końcu to Polski projekt. P.S. odnośnie tego mazania butami po ścianach: (sytuacja miała miejsce w akademiku) Wchodze do WC, siadam na muszli, pztre do góry, a tam kupa na suficie!! Przyklejona!!! Jak?!!!
KLICEK Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Ja tylko dodam ze afterfall bedzie mial tylko jeden widok z kamery izo z mozliwosci rotacji + zoomu dawno udalo mi sie przekonac reszte ze fpp to jest poprostu 10x wiecej roboty.
kurt_hectic Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 hi, podumowujac: kilka textow: " przepraszam wszystkich ktorych gdzies tam dotknalem " " Kocham Poraszka " "natomiast generalny poziom forum jesli chodzi o grafike jest bardzo niski. doslownie kilka osob jest w stanie cos zaprezentowac na poziomie" ""niektórzy mają życie po za netem." taaaaa jasne, podobno tez znalezli automat coca-coli na ksiezycu ale nasa nie chailo robic im reklamy. ;) "to kwestia lead arta, dobrego lead arta." - wyciagalem do was reke kilka razy! ustawialem sie zwami w rozne miejca... wstawalem w sobote o 9 ! :( i co i ^#^&^^&& , wiec juz mi sie odechcialo wam pomagac;(... "glowny grafik zostal wyrzucony" - mowicie, ze macie mase terminow, mase roboty, a lekka reka wywaliliscie BARTONA z teamu,,, zal po prostu. "bo widze ze jest szansa na ukończenie projektu"- gdzie ty to widzisz soda? "Jak najbardziej wielgachne firmy też korzystają i to masowo z freelancerow i to z powodzeniem"- wszystkie jakie znam korzystaja z outsourca. "ale grafika z fizyka i kilkoma szaderami to nawet nie jest 1/4 drogi." porasz > moim zdaniem jest...jak by udalo sie im zrobic cos takiego to by bylo QL... ponoc 5ty raz zaczynaja od "zera" ;( wiec.... to by bylo swiatelko w tunelu, jak dodatkowa energia u pilkarzy, ktorzy wlasnie strzelili bramke, szansa, ze af2 bedzie bardziej QL niz 1st.
bartonfink Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 kurt_hectic-> cos Ci sie pomylilo. Ja sam odszedlem - wiec to wywalenie to raczej nie omnie :)
kurt_hectic Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 nie pomylilo, tylko nie wiem wszystkiego.... tak czy siak, jest #%^$%&** :D
Scottero Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 to sie nagadacie.... ja tam gratuluje "Afterfallowcom" zabrniecia tak daleko i wierze ze gra wyjdzie ;]
biglebowsky Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 kurt - teksty na sygnaturki zbierasz:)? i żeby tematycznie było - mnie się screeny bardzo podobają, jak na tego typu produkcję, tworzoną przez ludzi rozproszonych po całym kraju to naprawdę bardzo mocna i bardzo dobra robota.
KLICEK Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Kurt cos Ci powiem o twojej firmie ;) macie tam wiekszy burdel niz w af, wiec powiedz tam wszystkim swoim ziomkom ze jezeli termin zaplaty na konto jest 14 dni to 14 dni a nie po 2ch miesiacach przelew zostaje zaksiegowany bo wasza ksiegowa gdzies wyjechala. Po 2gie super macie lacznosc z freelancerami itp itp moge dlugo wymianiac dalej i wierz mi stary zajmij sie dobrze swoja firma dopiero zacznij mowic czy ktos ma szanse na ukonczenie projektu k? ze znajomym trudniej nam sie wspolpracowalo z cdp niz z jakas 2ga rzedna firma z murzynowa. Wymagania kosmiczne mimo tego ze sami nie wiecie czego chcecie ;) I nie mowie tego dlatego ze czuje sie dotkniety Twoimi wypowiedziami czy cos , ale do grafika zajmujacego sie spujnoscia calego projektu jest Ci troche daleko, masz juz tam jakies doswiadczenie ale imo za malo. Ucz sie stary troche nie wiem jak to nazwac pokory, skromnosci, jestes super grafikiem ok , jestes super lead grafikiem ok, nie musisz sie chwalic w kazdym poscie wiemy o tym ze jestes dobry nie musisz nikomu nic udowadniac. Jezeli chodzi o freelancerow to jest jedna mala sprawa kazda firma ma root czaisz ? to jest co innego niz freelancing i skladanie modulow i wrzucanie do silnika , nikt nie ma 24 h zeby poprawiac wszystko po freelancerach w af jest to niewykonalne no chyba ze bedziesz placil komus 5k na miech ;) Pamietajmy ze afterfall jest nadal DARMOWYM projektem. Killst4r byles w af, mowisz ze Twoja firma musiala cos poprawiac po freelancearach ok zgadzam sie ale dlaczego musiala ? hmmm dlatego ze zlecila dzieciom za 50 zl model ? firma powinna miec swoich freelancerow ktorzy maja tam jakis poziom a nikt nie bedzie trzaskal dobrych modeli za 50 -100 zl ;] Nie twierdze ze wszystko co robimy jest super pro genialne itp wrecz przeciwnie caly czas uwazam ze wszystko powinno byc o wiele lepiej zrobione, ale trzeba kiedys powiedziec dosc naszym planem jest zalozyc studio ale zeby to zrobic potrzebne jest nam tech demo, bez tego nie damy rady nic zrobic, jestesmy swiadomi brakow i dziekujemy wszystkim za konstruktywna krytyke, wytykanie bledow itp Bedziemy pracowac jeszcze ciezej i tak dalej i tak dalej :*
intoxicate Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 "glowny grafik zostal wyrzucony" - mowicie, ze macie mase temino, mase roboty, a lekka reka wywaliliscie BARTONA z teamu.. zal po prostu NIe masz zielonego pojecia o czym piszesz. "to kwestia lead arta, dobrego lead arta"- wyciagalem do was reke kilka razy! ustawialem sie z wami w rozne miejsca wstawalem w sobote o 9! Nie mam pytan Kurt, nie pierdziel. Na poczatku chciales dla nas pracowac: za kase. Pozniej dostales zadania ktore robiles BARDZO DLUGO, grafik ktory Ci zlecal powiedzial ze to nie ma sensu. Ustawilem sie z Toba w wawie byl piatek (zreszta pisalem i przepraszalem na gg), myslalem ze do soboty bedziemy robic... w piatek mielismy nawal pracy, powiadomilem wszystkich ze przyjdziesz w sobote, na koncu calego dnia okazalo sie ze pare osob musi jechac, wiec nie oplaca sie robic spotkania - zapomnialem Ci napisac... poprostu zapomnialem i mowie to szczeze. wrocilem do domu (7 godzinna podroz) wstalem nastepnego dnia i DOPIERO dowiedzialem sie ze Ci nie napisalem. Nie mam juz nic do powiedzenia, bo to nie ma sensu, jestescie lepsi odemnie/nas, ktos jeszcze chce sie wyzalic prosze na gg, nie w tym watku. E: Po przeczytaniu posta Klicka calkowicie sie z nim zgadzam po tym co napisales mi dzis: Kurt :: 18:54:38 / S 18:54:37 hi, krotka* pilka,,,pamietasz ,* zejestem na Cibie zly i wogule :|. ale przeczytalem, ze pracujecie nad tech demem, wiec zglaszam sie na* testera* owego dziela....wiesz mam doswiadczenie w* tym temacie i* moje uwagi beda* chyba dla was cenne , prawda? Ja :: 18:55:53 no zapewne, ale techdemo beda mogli testowac tylko koderzy, bo to nie jest beta, ani nic takiego, tylko technologiczne demo Kurt :: 18:56:14 / S 18:56:12 czyli nie bedzlie KLIKC* i nie wlaczy sie gra :(? Kurt :: 18:56:15 / S 18:56:13 lipa Robisz najazd niepotrzebnie.
kurt_hectic Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 lol, nie wiem o co wam chodzi :\:/:\ co do pracy to zawsze jest tak samo,,, siadam przed monitorkiem i jazda :\ nie wazne, co, gdzie, jak, wiec klicek nie wiem zupelnie o co Ci chodzi, serio... przeciez chcialem im\wam pomoc tak jak ty to robisz, aczkolwiek kolos wy**** mnie 3 czy tam 4 razy i mi sie odechcialo,,, nigdzie sie nie przechwalalem, ani nie mowilem, ze jestem super - to Twoj wymysl. ( "zglaszam sie na* testera* owego dziela")
bartonfink Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 kurt ty to jednak dzieciak jestes :)
Konras Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Ludzie maja swoj honor i ciezko przyzac innymracje, ale czasem warto zczac cos od nowa, o czyms zapomniec, pierwszemu ta reke na gest pojednania wyciagnac a nie blotem ciagle sie obrzucac. Pomyslcie o tym. Szkoda waszych biednych nerwow chlopcy :) Pozdrawiam :>
KLICEK Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Konras przesadzasz :) nikt tu sie nie denerwuje imo wczesniajsza strona to kilka nieporozumien ktore zostaly wyjasnione to wszystko. Tutaj troche za ostro dojechalem Kurtowi zdaje sobie z tego sprawe, ze praca w studio to nie to samo co ludzie ktorzy zajmuja sie freelancerami w cdp:) Wiec przepraszam go, w sumie to nic do niego nie mam lubie czytac jego posty poprawiaja mi humor :). Kurt gdybys przed dodaniem postu przeczytal go wiedzial bys o czym mowie :) nie mowie Ci tego na zlosc ze jestes super, tylko mowie ze wiekszosc ludzi na forum wie o tym ze umiesz robic low poly i jestes w tym dobry nie musisz tego podkreslac w kazdym poscie i to wszystko. Jezeli chodzi o testowanie tech dema to do tego jeszcze troche czasu uplynie. PEACE :*
polka dot Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 no KLICEK też bym w coś pograł :D
KLICEK Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 No ja tez bym w cos pogral ale jak narazie zostaje tylko pokazywanie siatek :(
Jonasz_Real Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Mam nadzieję, że to w koncu Peace... A jak nie, Klicku trza będzie zamknąc ten wątek na parę dni, aż sytuacja się uspokoi. :) Bo czytanie ów postów mnie męczy normalnie. :] Pozdrawiam gorąco cały zespół.
soda Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Widze szanse ukonczenia bo wydajac demo mozna uzyskac fundusze na otworzenie studia i zatrudnienie ludzi. W polakach denerwuje mnie brak optymizmu i wsparcia :/. Krytyka jest jak najbardziej na miejscu i trzeba krytykowac. Bledy sa ale wynikaja z konkretnych czynnikow o ktorych tak malowniczo intoxicate pisal:] Ja tam trzymam kciuki i czekam na kolejna garsc screenow i dema. Moim zdaniem i tak jest lepiej niz sie spodziewalem. Pozdrawiam Afterfall, SODA
RK Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Ja cholernie bym się zdziwił gdyby na tym etapie coś z tego nie wyszło. Trzymam kciuki jak nie wiem co.
Scottero Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 no ja nie wiem czy po wypuszczeniu techdema kogokolwiek jeszcze bedzie stac na zalozenie studia i zatrudnieniu ludzi... a zwlaszcza ze intoxicate to chyba jeszcze grupa amatorska no nie?
Jonasz_Real Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 no ja nie wiem czy po wypuszczeniu techdema kogokolwiek jeszcze bedzie stac na zalozenie studia i zatrudnieniu ludzi... a zwlaszcza ze intoxicate to chyba jeszcze grupa amatorska no nie? Na twoim miejscu nieużywałbym tego słowa.
intoxicate Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Scottero - o to bym sie nie martwil. Mamy dosc szerokie kontakty o dziwo i na pewno cos z tego wyjdzie - predzej czy pozniej. Planow awaryjnych mamy kilka, ale narazie trza trzymac w kciuki za prezentacje, ktora pokazemy zainteresowanym wydawcom.
Scottero Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 spoko i przepraszam... moje slowa mogly kogos urazic ;)
ledyr Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 spoko i przepraszam... moje slowa mogly kogos urazic ;) ja czuje sie głeboko dotkniety ale Ci wybaczam skoro przeprosiłeś:D Intoxicate, dajcie jakis nowy filmik plissss :D fajnei by było zobaczyć powyższe lokacje w ruchu...
intoxicate Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 beda w ruchu spokojnie :) nie chce wypuscic poprostu kupy :) calkiem inaczej to wyglada widzac te cienie i dynamiczne oswietlenie... ale mamy tylko jeden odpowiedni komputer na ktorym mozemy to nagrac :) i filmik na pewno nie bedzie w duzej rozdzielce + malo efektow, bo poprostu nie mamy takiej maszyny. Ofca - ja rowniez czekam na jakies movie nowe z Aazero. No i trzymie w kciuki :) btw. Ledyr masz ORGOMNY potencjal i naprawdze szkoda mi ze wolisz robic to co lubisz ;p
ledyr Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 Intoxicate - to nie jest tak ze ja wole robic coś innego, ja poprostu musze, bo wtedy mam czas na rózne "zlecenia" a robiąc w AF tyle czasu bym nie miał i... ale mimo wszystko wielkie dzieki, miło sie czyta takie rzeczy o 6 rano :) PS. no to czekamy na filmik z Afterfalla i DeamonetHa ^^
Cruzh3r Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 Właśnie co do samej gry, na wszystkich screen shotach widze nieprzyjemną Doomowa czerń. A mianowicie wygląda to tak jakby pominięte zostało światło GI. po prostu ambient całej sceny powinien być jaśniejszy. ta czerń bardzo kole w oczy:) [Chodzi mi o sceny w podziemiach] Oczywiście w niektórych przypadkach są aż tak ostre cienie... w teatrze i przy innych halogenach. Wygląda to bardzo nie naturalnie.
Cerebrate Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 Cruzh3h wtedy nie było by klimatu jaki chcieliśmy osiągnąć.
Cruzh3r Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 klimat w grze czy na screenach? Jeżeli w grze to doomowo będzie, nie wiem jak innych mnie to zawsze raziło.
intoxicate Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 ze strony http://www.afterfall.pl Po wielu miesiącach martwej ciszy, ekipa Bunkra nr 22 odkryła w starej wytwórni odkurzaczy zniszczony generator prądu, który po kilku tygodniach wytężonych prac nareszcie udało się uruchomić! W związku z tym radosnym faktem nasza codzienna audycja wraca na antenę na TEJ częstotliwości. Strumień nadajemy w formacie AAC+, obsługuje go Foobar2000 i Winamp w wersji minimum 5.05. Codziennie między godziną 18stą a 2gą w nocy (GMT +1) będziecie mogli usłyszeć największe powojenne hity oraz wiadomości z frontów całej Europy! Ostrzegamy jednak, ze na dzień dzisiejszy nasz generator wciąż może zawierać pewne usterki i obecnie jest to tylko okres próbny, prosimy, więc o wyrozumiałość. Serdecznie zapraszam :) Juz za kilka dni prezentacja jednego z levelow (niestety bez animacji postaci... nie pisze dlaczego :( )
KLICEK Napisano 4 Grudzień 2006 Autor Napisano 4 Grudzień 2006 Hej to dla mnie zaszczyt ze moge wam jako pierwszy pokazac prezentacje :) full res z muzyka i dzwiekami :) Narazie jest to "lewel -1" czyli jeden z blizszych leweli :) oblukajcie i oceniajcie ! http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=4894 tutaj znajdziecie mała informacje dotyczaca jeszcze tego wido: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=30092
kozioo Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Ładnie:) Miejscami troche ciemno (w doomie 3 strasznie mnie to denerwowało), ale ogólne wrazenie jak najbardziej pozytywne:)
ledyr Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 suuuuper :D róbcie to szybciej bo juz powoli koncze the longest journey potem przejde sobie serie monkey island i nie bede mial w co grac wiec... :D joke :D nie no really sweet gratulejszyns
Christian Noir Stein Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Już z Krzychem przeglądaliśmy. Dla mnie oprawa ładna lecz zasypiam przy video - za długa monotonia. Albo skrócić o 1/2 albo dodać jakiegoś dynamizmu. Nie wiem też po co wrzucać było te animki szkieleta oraz tego drugiego stworaka bo niestety brzydkie są (można było chyba lepiej zerżnąć na chama jakiegoś darmowego mocapa i pod MB podpiąć lub wogóle olać sprawę zwłaszcza, że sami wspominaliście, że o animkę nie chodzi). Muzyka za to bardzo dobra i świetnie pasuje do lokacji. Z innych plusów : oświetlenie świetnie wyszło, większość tekstur (parę trochę bardziej lowresowych jakby się trafiło). Co do designu lvl się nie znam zupełnie, więc nic nie napiszę. Ogólnie się podobało i byle tak dalej - a studio już niedaleko. Keep up the good work.
Por@szek Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 Bardzo fajnie to wyszlo. Tak jak kozioo napisal, ciemno szczegolnie w garazu. Moze ogolne rozjasnienie by pomoglo. Maly blad przy swiatlach, przenikaja przez obiekty, jak drzwi. Zgadzam sie z Krystianem, a co do muzy i mimo ze fajna, gdyby byla bardziej dynamiczna zamaskowalaby monotonie avika. Po za tym bez wiekszych zastrzezen. Podobac sie.
Temporal Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 O żesz w morde niezłe to!!! Tak wiem może na grafice super się nie znam ale wsumie gry są dla przeciętnego gracza a nie dla wyjadaczy z dziedziny grafiki. Jak dla mnie to praca jest na wysokim poziomie oglądając pokazówkę czuc klimacior a to ważne jest. Pomimo że jestem fanem fantasy to takie klimaty też mnie kręcą więc będe czekał na końcowy twór.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się